Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Stejně furt sním o Stalker Online
  • No na armu 3 bol mod podobny DayZ a sama bohemka ho licenciami zrusila prave koli standalone, som zvedavy ako to dopadne s tymto.

    http://zoombiesmod.com/index.php
    ("Unfortunately we are being forced to shut down as the new license Bohemia has just released. You can read the new license here: http://www.bistudio.com/community/licenses/dayz-mod- license-share-alike.")
    • Tihle ale portovali obsah DayZ modu do Army 3. Tvůrci Survival si všechno modelují a vytváří sami.
  • miccckel
    nevíte někdo fungují ještě servery na Dayz -Arma 2?
    • Samozrejme :)

      http://www.gametracker.com/search/dayzmod/?&sort=c_numplayers&order=DESC
  • Podle popisu mi to od dayZ příliš odlišné nepřijde. Samozřejmě rybaření atd.. bude dříve,ale to by mělo do DayZ být přídáno v průběhu roku. Takže, jediný rozdíl vidím v rozličných mutantech, které tam budou, ale nechám se překvapit.
  • arma...zombie developer kit for everyone *1*
  • Zdravím, pokud máte armu 3 tak zkuste další ze série zombie modů breaking point, atmosféru to má dobrou a po pár desítkách hodin mě to furt nepřestává bavit.
  • Vrook
    Řekl bych, že ať už budou podobný dayZ mody (a ať si řikaj, že to neni dayZ jak hlasitě chtěj) na Armu 3, furt to budou jen mody na Armu 3, značně omezený jejíma možnostma a tim, že to prostě neni survival hra se zombíkama, pardon nakaženejma (ffs), ale modern war combat "simulator" (pro pitomce s "ale.." na jazyku: jsou tam uvozovky - stop your internal dialogue).
    Budoucnost vidim furt v DayZ standalone a to hlavně po tom, co Dean Hall vypustí tools a předhodí standalone moderům, který už se určitě klepou a pěna jim de vod huby. Nepochybuju o tom, že se lidi, co dělali na Epoch, DayZero, Origins, Aftermath a jánevimco okamžitě přesunou na Standalone.
    A teda hlavně si nemyslim, že lze úspěch DayZ zopakovat hned u dalšího dílu stejnýho franchize a stejnýho vydavatele. Takhle se to nedělá. *15*
    • frag.ment
      Ty myslíš, že DayZ standalone někdy vyjde dodělaný? Tak to seš asi největší optimista, kterej se tu na fóru pohybuje :-)
      • Vrook
        Tak jako pojem "dodělaný" je hlavně už sám o sobě nesmysl v tom kontextu, ve kterym předpokládám, že to myslíš. Myslíš tim, že tam nebudou bugy? Ty budou vždy v jakymkoliv openworld/sandbox titulu, ještě ke všemu online a ještě ke všemu na enginu kterej je splácanej z arma enginů. Takže absence či existence bugů v tomhle smyslu nemá co dělat s "(ne)dodělaností".
        Jestli máš na mysli obsah, kterej tam chce Rocket přidat, tak tam taky nemá moc cenu debatovat, páč jednak nevíme co všechno tam přidat chce a druhak i kdyby za tři roky skončila beta a DayZ se stalo plnohodnotnym releasenutym titulem, tak to neznamená, že už nemůže žádnej content přidat.
        A pokud myslíš opravdu jen označení Alpha/Beta/Release, tak to fakt nějak neřešim. U DayZ se bavim královsky, momentálně pro mě neexistuje konkurence, co do počtu odehranýho času / porce zábavy, takže ať si tomu budete řikat alpha, beta nebo omega, tak je mi to fakt fuk a hrát to budu dál. *15*
      • Mne by tedy vubec nevadilo, pokud by se vylepsoval donekonecna. Zakladem je, aby to bylo hratelny a to je uz ted.
        Jenomze Rocket ma do budoucna jine plany, chce vlastni studio, tudiz musi dospet do stavu ze DayZ preda jako ukonceny. Je to i v komercnim zajmu Bohemky, zacit pak pracovat na dvojce.
    • Predpokladam ze tools Rocket vypusti az s hotovou verzi DayZ. Neumim si predstavit co by z toho vznikl za bordel, pokud by se modari zapojili behem vyvoje. *1*
      Takze tvurci tohoto modu maji dostatek casu. Jinak souhlas.
      • Vrook
        Jo to samozřejmě. Ale i kdyby trvalo dodělání dayZ tři roky, tak si nemyslim, že by začala Bohemka podporovat nedejbože aby vydala jako standalone nějakej jinej mod na Armu 3, takže to zůstane furt jen modem. Ale to jen k tomu porovnávání s úspěchem DayZ, který, jak jsem řekl, už nebude moct ani za mák zopakovat. Moje prognóza, o kterou tu všichni zajisté stojej, ale what the hell - jestli se o tomhle modu napíše tady na games.cz někdy v budoucnosti ještě jeden článek, tak to budu považovat za neočekávatelnej úspěch. *3*
        • celoush
          to záleží jestli o tom někdo napíše v zahraničí *2*
        • Tak to je jasny. Aby se zopakovala situace DayZmod - DayZstandalone je urcite nesmysl. Nemelo by to ani logiku pokud uz Bohemka investuje do uprav engine na miru DayZ. Potreby military komunity kolem Army jsou nekde jinde, predpokladam ze engine pro Armu si pojede vlastni cestou. A jsem zvedav jak dalsi osud Army vubec dopadne. Do vydani alfy DayZ se pry vyvoj obou her prolinal, na DayZ pracovali i nektery lidi z Arma tymu, tipuju ze se to striktne rozdeli a hlavni duraz polozi na DayZ. Je to precejen dojna kr*va s plnejma ceckama ( netusil jsem ze samice od bejka je na tiscali sproste slovo ). *15*
  • hah, a vydaju to skor jak DayZ :D kvalita ostava otazna ale mozno to predci aj dayz :D
  • Tak v DayZ se taky nejedna o zombiky, ale o nakazeny lidi. Proto ani nevypadaj jako nestvury se sviticima ocima a upadajicim masem. *1*
    Muj nazor je, ze je to v poradku, at si modari tvori, ostatne byla Bohemkou vyhlasena soutez o zajimave ceny. Osobne tomu ale moc sanci k siroke popularite nedavam. Bude to spise spestreni pro fandy zbrani, nez pro fandy simulace preziti. Arma3 ma proti DayZ navrch pouze v grafice a i to bych zredukoval na nasviceni a particles. Navzdory tomu mi Cernarus v DayZ porad pripada uveritelnejsi nez Altis, ktery trpi na spatne textury terenu na stredni vzdalenosti a stromy v dalce rovnez nevypadaji nicmoc. Ragdoll, ktery ma Arma bude i v Dayz i kdyz pokud tam ma fungovat ve stejne kvalite, snad bych ho radsi ozelel.
    Rekl bych ze DayZ bude diky upravam engine stoupat vys a vys, zatim co modari s Arma3 maji limitni mantinely, ktere neprekroci. Ale drzim jim palce. *3*
  • Me by osobne sedelo neco jako, mimozemska invaze, ... protoze realisticky zpracovany tema toho "visi nam nad hlavou stovky lodi, nevime co sou, nevime odkud nevime vubec nic, vime jen to ze system zkolaboval a ze po zemi zacinaji behat divny veci...", trosku jako piknik u cesty...tu nikde moc neni.... mame spoustu verzi invazi kdy hrac je terminator v kazdy ruce tri bouchacky a strili monstra do xsychtu, ale skutecnej terror jakej by neco takovyho vyvolalo by byl mnohem podobnejsi necemu jako 2017... survival horror nemusi bejt zombie...
    • Za mě ufonům v takovým přepadu podání chybí ten správnej, jak bych pracovně řekl -"uzavřený problém a mysteriózní" - náboj. Zombie-věc je většinou spojena s nějakou sračkou na mikro úrovni, která sice může být uměle stvořena a klidně může přijít z nebes, ale celková tématika se stejně odehrává mezi lidma a nakaženýma s nějakým kakastrofálním důsledkem a přitom si stále udržuje pocit "nepochopitelnosti a nepředvídatelnosti". Je to samozřejmě o nuanci a o celkovým promyšleným nápadu na zpracování, ale "zombies" se vším, co k tomu patří, mně ke zhroucení civilizace a nabuzení dojmu tísnivého a nejistého budoucího postapo světa, ve kterým se pochybují přeživší přizpůsobení situaci (tedy látka pro hry jako DayZ a tohle), připadají adekvátnější.

      Třeba u těch Marťanů je problém si představit ten survival element. Jasný, přiletí pár korábů, vyšlou pár paprsků, všechno kolabuje, burcujeme armádu za přežití naší rasy. Ale je to takový nemastný neslaný, není z toho takovej ten respekt z postapokalyptické vize jako v případě pandemie nějaké nemoci a podobně, která nemůže být tak snadno podchycena.

      Na druhou stranu, jinak by mohlo působit podobný, ale přesto trochu jiný téma, pro který by navíc ostrovy a otevřený krajinky v Armě mohlo sloužit dokonale. Takovej herní i když taky už provařenej námět přežít na místě, kde díky nějakým experimentům došlo k otevření jiných dimenzí, kde by vedle nějakých potvor mohly především fungovat i paranormální srandičky v daných lokalitách, to by fungovat mohlo. Dokážu si představit, že hráči by se při setmění ve hře například v lese moc zdržovat nechtěli a možná, že ani nemohli a podobný. Z hratelnostního hlediska a z pokusu o přežití jako v DayZ se vším managementem okolo by to mohlo přinýst i jinou taktiku atd.
      • Jak víš, že ten zombie šmejd nepřišel z vesmíru?!
    • celoush
      Mě lákalo udělat něco ve stylu "Válka s Chtorr"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit