Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Len nechapem čo im urobilo prideľovanie skúseností za boj keď ho tak ignorujú aj v pillars aj tu. Mna to vyslovene nebaví keď bojujem aby som sa dostal cez nejakú lokáciu s tími istými príšerami dookola a nemam za to ani len posun v levelovaní. Toto pre mna vytvára nudu z hry ktorá by ma inak bavila.
  • aneb zpátky na stromy. Místo aby se pokoušeli přijít s něčím novým jako(Alpha Protocol) nebo něčím zajímavým(Kotor2), tak se vrací na stromy a rezignují úplně na vše. Vždyť tady se můžou vysrat na fyziku, animace, A.I atd.
    • Na fyziku a AI kašlou i AAA hry, protože se dělaj primárně na konzole a ta na to nemá hw. Jen se zlepšuje grafika a snižuje fps. *15*
    • Kámo, ten koncept je originálnější a zajímavější, než cokoliv, co vypustila tříáčková produkce za posledních 5 let. Otázka samozřejmě je, jak se jim to povede zpracovat, ale určitě tu je potenciál na zajímavou hru. Krom toho, jak správně podotknul tunak, v Obsidianu je spousta lidí, který dřív pracovali na hodně nekonvenčních hrách - Arcanum, Bloodlines, Torment. Všechny maj společný to, že ve svý době šlo o finanční propadáky.
      Taky nezapomínej, že Obsidian neni žádný garážový studio, maj určitý, pravděpodobně ne úplně malý výdaje, tak se nelze divit, že nechtěj jít do extrémního risku. Jasně, že by se mi líbilo, kdyby vydali něco totálně nadčasovýho, k čemu se bude přirovnávat každý rpg následujících 15 let, ale řek bych, že jdou do velkýho rizika už s timhle. Protože to velmi snadno může dopadnout hodně špatně.
    • Produkční náklady jsou nejspíš nesrovnatelné. A navíc pro hru jako Tyranny evidentně existuje trh. Pokud se nemýlím, v Obsidianu jsou i lidé z Troika Games, kteří vytvořili pravděpodobně nejzajímavější 3d rpg hru vůbec (Vampire: Bloodlines, proti ní jsou Kotory dětské pískoviště; a to nesnáším upírskou tématiku), která bohužel vůbec neuspěla, podobně jako Arcanum, Alpha Protocol apod. Kromě toho, oni přicházejí s něčím novým - méně konvenčním světem a příběhem. (Doufejme.)
      • Tak zrovna Vampire jsem dohrál dvakrát a Arcanum mě taky velice bavilo.
  • U Kyrose to bude fajn změna. Doufám že to vyjde brzy už mi taková hra chyběla a to ne málo.
    • Doufám, že se nepleteš, protože jestliže ano - tak čeká tě… správně, smrt. *1*
  • Jak napsat, že se mě článek nebavilo číst, aby to nebylo považováno za trollení? Třeba je to mnou, že jsem zdeměntněl a už nedokážu udržet pozornost, ale nevim, Respekt přelouskat dokážu, rozhovor s Avellonem na rpgcodex (o jehož kvalitách si třeba plkání v LEVELu může nechat jenom zdát) jsem taky slupnul, tak proč tady nedokážu přečíst víc jak nadpis a pak se začít těšit, že padlo embargo na E3 previews a informace budou v čtivé formě uveřejněny každou chvilkou i jinde.
  • Zatím to zní moc zajimavě! Těším se a držím palce!
  • Ono to takhle na papire vypada hezky...Archoni, Fatebinderi, Xmeni. Jenze pak dostanete 3 npc a 2 boje na jednu lokaci jako v Pillars a pujdete zase zapnout Pac Mana.
  • Tohle mě nějak minulo, takže sem příjemně překvapen. Vypadá to, že k Numeneře tu máme další hodně zajímavý RPGčko.
    • Tohle spis vznika jen kvuli Numenere a taky to vyjde driv, kdyz to bude jen opakovani prazdnych Pillars s odflaknutym textem.
  • Magister_Peditum
    Popis toho světa zní dobře. Sice mi z popisku přijde jako variace na L.A. Noire, takže jsme zvědav, jak často se tam bude skutečně bojovat. Ale má to potenciál ke vzniku super postav, černého humoru a politicky nekorektních hlášek. *3*
    • Bože, furt ty kecy o politické korektnosti. Běž si podat ruce s tím kojotem Robejškem.
      • Magister_Peditum
        K politické korektnosti: https://www.youtube.com/watch?v=QAK0KXEpF8U
        Snad pana Gleese taky nepošleš podat si ruku s "Robejškem". *15*

        Přiznej se. Ty sem chodíš jen kvůli tomu, aby ses mohl navážet do každého, kdo s tebou nesdílí tvůj světonázor, co? Úplně to vidím. Praxe běžná na iDnes. *15*
        • Cleese je fosil. Chlap z jiné doby.
          • A k tomu kryptofašista.
  • Nechapu, proc od Pillars nezacali s celou sagou a vydavaji takove jednohubkove rpg. Myslim, ze oni sami nebyli s Pillars spokojeni a tak zkouseji co se chyti.
    • Nemám link teraz, ale Obsidian potvrdil, že bude viac dielov PoE
    • Jednohubkove? PoE ma celkom slusne moznosti vytvorit pokracovania. Osobne som ale radsej, ak su hry uzavrete a kazda ma svoj vlastny lore a nezamenitelnost. Vyzaduje si to omnoho viac namahy, vsetky nitky pribehu uzavriet. A ak budem dostavat jednohubky so zivotnostou 50+ hodin, tak za to budem len rad :).
      • A kolik hodin z tech 50 muzes rict, ze jsi se skutecne bavil ? 10 ?
        • To má jako znamenat jako.....Mě to nebavilo tak to nebavilo nikoho jiného ? Já jsem "The Gamer", který určuje koho co baví a ti ostatní jsou "Filthy Casuals" ?
  • Llour
    Letošní rok zdá se bude pro Paradox ekonomicky nejúspěšnější v jejich historii. *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit