• Pěkně to pojebali tu dvojku. V jedničce byl čaroděj ta nejlepší postava. Ve dvojce je to chudinka. Kouzla stojej za vyliž kapsu. A něco takovýho jako že bych si nahrál postavu z jedničky taky nefunguje, samozřejmostí je že i slibované nové třídy jsem ve hře taktéž nenašel. *16* *16* *16*
  • vonTossis
    Poslední dobou mám problém nechat se unést, nadchnout a pobavit nějakou hrou. Naposledy mě uchvátil poslední Bioshock, což je více než rok zpátky. Nyní si občas zapnu FIFU, odehraju jeden, dva zápasy a hotovo. Ale abych to zkrátil - Van Helsing mi asi k srdci nepřiroste, nemá takovou duši, ale dokázal mě po hodně dlouhé době připoutat na delší dobu ke hraní. Klaním se, tleskám a děkuji. *4* Velmi poctivá hra. V době jedné sra.ky vedle druhé bych bez problémů dal devět bodů.
    • vonTossis
      A po těch mnoha dnech hraní mě až mrzí, jak je tato recenze nespravedlivá. Recenze je samozřejmě subjektivní, ale přesto by se měla snažit vystihnout skutečné kvality hry. Tato recenze to však nedělá a odrazuje mnoho lidí od koupě. Český trh sice není tak velký, ale je škoda, že zrovna takto kvalitně zpracované dílo někteří přehlédnou. Hlavně, že mnoho vyhypovaných hloupostí dostane hodnocení automaticky vysoké.
  • No ja som konecne rozohral jednotku co sa mi valala v library uz velmi dlho...a velke prekvapenie, aka je to kvalitna hra. Dvojku kupujem urcite a tie penize co za to chcu su naozaj velmi male. Kto ma rad tento zaner , urcite odporucam.
  • kdyby to byl datadisk pro diablo tak by si recenzent slinta na triko a da tomu 10/10.
    Tu se totiz hodnoti znacka a reklama a ne samotna hra.
    a ty kecy ze recenze je subjektivni co to ma byt ku*va ? recenzenti maji byt profesionalove a psat objektivne prave abych se nemusel spolehat na subjektivni nazory anonymu.
    Ctu games uz od sameho zacatku v posledni dobe je urovne nejniz za celou tu dobu (a ja dokazu byt objektivni narozdil od lidi kteri za objektivitu dostavaji plat.
    • Harry_Styles
      Diablo je trochu jiná liga
  • RangerCZ
    Já nevím... mě se diablovka u Van Helsinga moc nehodí.
    Vypadá to dost dobře, je to dobrý ale podle mě to není ono.
    Jinak nevíte, jestli ve soundtracku je i něco od Two steps from hell ?
    Jediný co jsem slyšel, tak Archangel v traileru
  • Balancování na hraně
    -tuto cast clanku povazuji za velmi tragickou a nize najdete vysveleni proc
    "Jenže rychlost, s jakou tyto „objekty“ vrhají na herní plochu další a další bestie, je lehce přehnaná, a jejich množství taky.
    Nejednou se mi stalo, že nepřátel přibývalo tolik a takovou rychlostí, že jsem je nestíhal zabíjet, natož se skrz ně prosekat k jejich zdrojům. A tak se okolo mě kupili a kupili až mě jednoduše zadupali do země, přičemž mi samozřejmě nepomohly ani plošné útoky."

V prakticky v kazdem skill tree je zpusob jak poskozovat dost velkou plochu aby jste zabijeli prave naspawnovana monstra a zaroven poskozovali hnizdo(samozdrejme pokud na takovou moznost nebudete myslet tak vas za to hra na vyssis urovnich potresta)
    Meele hunter ma takovou tu chujovinu jak se toci a zasahovana plocha neustale roste a cim vic enemy je kolik vas tim lepe pac tim dele vam vydrzi mana. A porad ma moznost pouzivat trick a bud se k tomu hnizdu dostat a nebo zmrazit cas a proste tam dojit. Range hunter proste prostreluje skrz naprimo. U ostatnich class to mam pouze od oka ale jen proto ze mezi vas a sebe arcane mechanic naspamuje milliardu pomocnicku tak to jeste neznamena ze je v bezpeci.
  • Recenze jsou proste hodne subjektivni a nikdo s tim nic nesvede. Ono je treba mozne, ze kdyby tu recenzi napsal nekdo, kdo ma rad Van Helsinga, miluje hack'n'slash a treba nehral prvni dil, tak by tomu dal 8/10.
    Ja treba hack'n'slash moc nehraju, ale obcas nejakou zkusim. Posledni hra tohodle typu, ktera me fakt brala, bylo Diablo 2 a od te doby me zatim zadna "diablovka" neudrzela dele nez par hodin. At to byly Sacredy, Titan Quest, Torchlighty, Path of Exile a ani Diablo 3 (i kdyz tomu po tech zmenach dam asi jeste sanci, az bude cas). Prvniho Van Helsinga jsem za tech par babek zkusil a nechytlo me to. Takze diky tehle recenzi tedka vim, ze dvojka je to stejne, zadne zmeny k lepsimu a tedy me to temer jiste taky nechytne a byly by to pro me vyhozene penize. Naopak ti, co prvni dil hrali a bavil, tak vi, ze je tohle bude bavit stejne, protoze nedoslo k zadnym zmenam k horsimu.
    • D3: Ros verze 2,nevimkolik urcite zkus. Je to fakt bájo a další patche se chystaji!
    • a to je právě ten problém. Díky této recenzi nemáš zájem hru zkusit, ale ony tam ty změny jsou. Bohužel je autor nezmínil a potenciálně odradil další hráče jako ty.
      Rozhodně je potřeba podívat se na další recenze na dalších webech a třeba si to zprůměrovat. Všichni ostatní hru ohodnotili 8/10 nebo 4/5.
  • na hacknslash to vypada moc komplikovane. hráči čekají od h&s co nejjednodussí hratelnost, protože pokud by hledali neco vic propracovane, logicky pujdou do klasickeho rpg. proto všichni hrají diablo 3 a tohle nehraje nikdo
    • To co hraji vsichni ostatni me fakt nezajima. Vsichni ostatni taky ji parky bez masa ale ja bych si moc nepochutnal.
  • Tak pre mna bola tato hra skor prekvapenim.Kupil som si jednicku a bola to dobra jazda,stravenych nejakych 50 hodin u hry ktoru som kupil za 10 ecok.Druhy ddiel som si teda predobjednal a nelutujem...Nepovedal by som ze je to nejaka enhanced edition pretoze pridava nove prvky do hry ktore recenzent tak velmi hlada a nenachadza. Humor a vtip hre nechyba. Dialogy su genialne a preplnene roznymi pikoskami. Craftenie predmetov , enchanting a vylepseny strom skillov + aury a podobne zalezitosti davaju hre slobodu. Multiplayer taktiez narastol kde si myslim ludia z neocore zapracovali najviac tzv. scenario mod kde si clovek moze navolit specialne vecicky (nielen obtiaznost ale percentualny drop specialnych predmetov samozrejme za predpokladu ze bude nejaky negativny vplyv na hraca/ov). To je to nove co autor recenzie tak hladal, v recenzii to ani len letmo nespomenul ze tam existuje SCENARIO mod ktory hre pridava dalsiu kampan kde clovek musi plnit rozne misie (je to random). Taktiez po dokonceni hry p[rvy krat mate moznost na endless story, dalej je tu zbieranie specialnych itemov (setov, a roznych specialitiek ako riesenie zahad ktore na prve dohratie nevyriesite). Lore hry je paradny a schovava rozne moznosti aj na druhe dohranie. Pre mna hra 9/10. Technicky je na tom hra tiez lepsie ako jednicka , pridalo sa zopar peknych grafickych fajnoviek a celkovo hra bezi plynulejsie , multak funguje ako ma a hra fakt nepada. 9/10 neni co resit , dobre som sa zabavil, vdaka Neocore *9*
  • žádáme novou recenzi! toho marneho pošlete recenzovat neco jineho... jen ne hry.
      Napiš, Pepo, ať se v redakci chytnou za nos.