Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak to tady čtu, recenzi a diskusi, a nevěřím svým očím.
    Tormentum jsem hrál 3/4 hodiny, jsem odhadem v půlce, co jsem tak koukal po netu. Tolik k délce hry.
    Hra vypadá a hraje se jako průměrná flashovka, kterých se po netu válí tucty. Je delší než flashovky, ale kratší než jakákoli skutečná adventura.
    Vlastně se mi trochu příčí vůbec tomu říkat adventura - je to prostě série puzzlů volně propojená prostředím, ale historicky se to tak používá, co nadělám. Za těch 11 Euro na stramu to ani náhodou nestojí, bohužel.
  • Hnisavec
    práve dohraté, úplne geniálna adventúra, jedna z naj čo som hral. Perfektne odladené puzzle, žiadne blbé zákysy a hlavne ten art štýl. Gigerovská štylizácia je perfektná. Kamera absolútne žiaden problém a dĺžka tiež akurát. Potešili i menšie rozhodnutia v deji. 10/10

    koniec je genitálny...dve zlé rozhodnutia a všetko šlo do pekla...doslovne *3*
  • PLuto.petr
    Mám Tormentum za sebou. A celkově musím říct, že mě to příliš nezaujalo. Grafická stránka je hodně zajímavá a pěkně stylizovaná, ale není to můj šálek čaje (tenhle styl mě nezaujal ani v Dark Seed). Samotné technické zpracování je hodně Vláštní, ať už zníměnou kamerou, tak i jednotlivým způsobem chování. Chvíli jsem si připadal jako v Machinariu, chvílemi jako v nějaké hidden object hře. Hledání a používání předmětů je hodně jednoduché, nejvíce práce zabere v tom surrealistickém obraze ty předměty vůbec najít (naštěstí se blýskají). Samotné puzzly jsou vesměs hodně primitivní. Ona celá adventurní stránka je taková nevýrazná, jakoby sloužila jen k přesouvání na nové obrazovky s účasnou grafikou. Příběh jako takový hodně o ničem a přestože se v závěru dostává aspoň na trošku slušnou úroveň a vysvětluje morální dilemata, není to věc, kvůli které by stálo si tuhle hru zahrát. Celkově vzato to není špatná hra, ale po sérii posledních tří hraných her (remasterovaný Gabriel Knight, Walking Dead Season 1 a Walking Dead Season 2) nemá příliš čím zaujmout.
  • Tak mám dohráno a musím říci, že celkem zklamání. Zpočátku strašné nadšení, hezká grafika. Postupem času rozčarování. Hra je strašně lehká. Herních prvků je zde minimálně. Hra je strašně krátká. Jediné co tak zůstává je hezká grafika. Podle mě se nejedná o plnohodnotnou hru, ale spíše interaktivní uměleckou show. Hře jsem moc fandil a moc se na ní těšil, ale po dohrání vlastně kromě grafiky nic moc.
  • Raziel_cz
    Dagon to má dost nahnutý. Pohořel na KS, vyvíjí ho teď tuším jenom jeden člověk... Jestli bude, tak za hodně dlouhou dobu.
  • Jestli zvládáš (psychicky) i starší věci, tak od Infogrames doporučuji ( byla to vcelku obtížná hra, aspoň pro mě) Call of Cthulhu: shadow of the comet (1993). Každopádně teď má vyjít Dagon, tak snad se mi splní naše očekávání. Jinak zas prosedíme nad Arkham horror a Eldritch horror pár dalších nocí.
  • Dohráno, vše okolo poslintáno, bílá stříkanice na klávesnici utřena. Co víc dodat? Snad jen dark seed 1 a Sanitarium (v tomhle subžánru adventur) jsou lepší. Ale už jen to, že se dá toto dílko srovnávat s takovými titány ponůrosti je přinejmenším vyznamenáním na metabarona multivesmíru. Já osobně doporučuji. Na tak malý projekt fakt supr.
  • Najdi si definici slova kýč. Doporučuju knížku od Tomáše Kulky - Umění a kýč.
  • Corvus
    Naprostý souhlas. Okamžitě mě napadl Dan a jeho vynikající obálky pro klasické metalové nahrávky. Mistr Giger až v druhém řádu a to jen určitými detaily...
  • Corvus
    "To je jak metal, obsah je jasnej předem, stejně jako tady kosti, a pak jde jen o techniku." - popravdě? Nemám slov... *12*
  • Corvus
    Možná drobet atmosféra v určitých fázích... Ale jinak ne. Je to svébytný, neutěšený vesmír. Planescape byl barvitější (ve smyslu různých světů/lokací). Tormentum je POUZE zmar *4*
  • Corvus
    Dvě parádní - vizuální - hry v jeden týden. Ori and the Blind Forest a Tormentum. Každá na úplně opačném konci stylizace, ale obě nádherné a kur**sky návykové (o vynikajícím hudebním podkresu nemluvě). Na obě hry jsem netrpělivě čekal. S posunem kamery problém nemám... Už ani v době dema Tormentum jsem žádný problém s pohybem nezaregistroval...
  • Říkám si, ještě, že jsem uměním nepolíben, protože tohle v mých očích vypadá hodně kýčovitě. Z popisu jsem se málem pro hru nadchl, obrázky mě rychle vrátili zpět do šedé reality. Na druhou stranu, já se zasekl u Moneta a dál to u mě nejede:)
  • Jestli se tohle umění zakládá na tom, že je všude hromada kostí a koster a mrtvol.. tak nevím jakou invenci do díla přináší pan "umělec". to je jak metal, obsah je jasnej předem, stejně jako tady kosti, a pak jde jen o techniku. nechápu, že se tohle v současnosti ještě uživí.
  • protože jsem taky šílenej *8* *8* *8* *8*
  • budem radsej definovat teba:

    Receptive aphasia
    People with receptive aphasia are unable to understand language in its written form.
  • neni to moc gigerovske spis takovy kyc
  • Morraw
    Definuj "krásu"
  • preco ja ? to slovo ma uz svoju definiciu, staci si to najst v slovniku ty genius, ale ak nedokazes ani to tak nech sa paci: 1. schopnosť rozoznávať krásu
  • Morraw
    Definuj "vkus"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit