Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle hra má už teď v sobě něco , co zatím marně hledám u novodobého Elite a přefouknutého StarCitizena ..... a dost možná by to byla jediná hra , kvůli které bych zvážil koupi PS4 pokud by se z ní měla stát exkluzivita ;)
    • To by mě zajímalo co, určitě nic, co souvisí se space simem. Tohle vypadá spíš jako arkádová lítačka v Avatar stylu.
    • ucho
      hra nebude mít platformovou exkluzivitu, bude to i na PC.
  • Hm super, hra, ve které bude všechno procedurálně generované... To má být vše? Nějaký lepší tahák by nebyl?

    Jinak ten týpek vypadá, jako by v hlavě neměl nic jiného než tu jeho hru. Přijde mi lehce retardovaný, až moc usměvavý, že to vypadá tak trochu falešně. Zkrátka znáte tyhle typy, moc zbytečných informací v hlavě, že pak ani neví, jak vypadá třeba taková vagína.
    • ucho
      z tebe by měl freud radost, že musíš mluvit o takových věcech zrovna tady
    • GlaDOS
      Tak ono je vcelku logické, že když "týpek" prezentuje hru, tak asi bude mluvit o hře a ne o ženském pohlavním ústrojí.
  • Procedurální generování není nic nového, už Elite, kterej je 30 let starej a kterej tenhle žánr defacto definoval, měl procedurálně generovanej vesmír a planety. Spousta her potom to dělala taky, co mě takhle z fleku napadá třeba Hellgate London, Minecraft, Sir You Are Beeing Hunted nebo Diablo.Jde jenom o to správně navrhnout a vyladit algoritmy a udělat všechny modely, není to nic "šíleného" jak píše autor, ale business as usual. Naopak tým nepotřebuje tuny level designerů, takže se v malym týmu dá vyvinout i dost velká hra. A pokud se nepletu, tak si Sony zaplatila exkluzivitu, takže projektu asi věří i finančně ;o)
  • v tý proceduralitě je něco Božského
  • Miestna komunita by mala žrať antidepresíva vo veľkom *15* Hra je zrejme celé roky od vydania, nevie sa o nej dokopy nič a už sa tu vyhundráva.

    Inak technológia procedurálne generovaných svetov je maximálne zaujímavá a dúfam, že sa časom začne používať vo väčšej miere. Úplne si to pýta vytvoriť niečo na spôsob Starbound 3D *14* A prvotné info o No Man's Sky naznačovalo, že by sa mohlo jednať o survival hru podobného typu.

    Mimochodom niečo podobné by chcel dodať aj Chris Roberts do svojho Star Citizena, ak sa to podarí, v CryEngine to môže byť dosť pecka.
  • Trochu se bojím precedentu Spore, kde taky vlk sliboval a pak to byla (pro mě) hrozná nuda a lituju, že jsem za to utratil peníze.

    To, že budu moci lítat po vesmíru a přistávat na planetách, je můj dětský sen, takže na jednu stranu bych si moc přál, aby něco takového vyšlo.

    Na druhou stranu mi vadí, že to bude celé generované nějakým algoritmem. Chybí mi tam takové to pouto mezi vývojářem a hráčem, kdy hráč se dívá na něco, co vývojář udělal právě takto a hráč to pak může obdivovat (nebo ne) jako umělecké dílo nebo jak to nazvat. Tady obdivuju něco, co vytvořil algoritmus, což tomu trochu bere to kouzlo. Chybí tam ten prvek komunikace mezi tvůrcem a konzumentem obsahu.
    • Neprožívej to tak.
      • To skutečně nehrozí, neměj péči. *4*
        • ale jestli to dobře chápu, budou tam struktury a terén upravovány živými hráči ala Minecraft nebo takový 3D Starbound, takže ty věci vytvořené lidmi co budeš moct obdivovat tam budou, jen budou od hráčů a ne od vývojařů (a ano, je mi jasně že pole asteriodů co budou opracované do tvaru penisů bude asi poměrně častý úkaz)
  • TheGGG
    ajeje, todle bude fajlík *15* . Pěkně hráčům do hlavy tlačí kecy o openworldu, protože na todle ty telata slyší, jenže ejhle dostavý se nám nuda a stereotyp *3*
    • Musim suhlasit tuto s buznou, proceduralne budeu generovat s niekolkych casti takz stretneme zivocicha ktory bude iny ako na predchadzajucixh planetach ale v podstate bude mat hlavu s mloka s planety cislo 1, nohy s jelena planety cislo 2 a podobne. a bude zeleny zo zltymi kruzkami.
    • Ty by ses měl někdy dostavit na hodinu ČJ.
  • Vypadá to opravdu výborně, jsem na to opravdu zvědavý, ale stejnak se přidam k Temné straně Síly, poněvadž i já si myslím, že z toho nakonec zbyde jen průměrná a po krátké době nudná hra v překrásném prostředí. Vývojáře si zatím nechávají příběhové pozadí pro sebe a to je asi to nejlepší co mohou udělat, protože podle všeho co zatím o No man´s Sky víme, tak že vše je tam procedurálně generované, ale to je tak vše. Bojim se toho, aby se z toho po pár hodinách nestalo jen nudné a repetetivní pobíhání po krásném prostředí. Ale i tak věřím v dobrý konec, protože tihle vývojáři by si ho určitě zasloužili.
    • Otázka je co všechno tam hráči můžou dělat a kolik možností jak řešit věci dostanou. Příklad. Mám moc rád FC2 protože to má dle mě skvělé herní mechaniky(některé) a každý boj s protivníkem lze vyřešit mnoha způsoby a má to skvělou atmosféru. I když to hodně lidí nebavilo a nedokončili tu hru já ji dohrál dvakrát. Tím chci říct, že když dají hráči dost věcí co a jak tam dělat, může to být kromě hezké i fakt dobrá hra. Takže bych určitě nelámal hůl a může to být fakt dobré. Ale obezřetnost je vždycky u takovýhle projektů na místě.
  • uzivatel1982
    Čet jsem pár článků, viděl video a teoreticky vím o čem to bude, ale stejně to zní tak dobře, že nevěřím, že je to realizovatelné. Snad mě tvůrci přivedou v omyl:-).
    • flash789
      zázraky se nedeji, ale hype to ma slusnej..osobne tusim velky prusvih a zklamani... z koupi první den bych rozhodne pockal:)
      • Já bych s koupí první den nečekal. Mohla by se z ní totiž stát koupě druhý jiný den. ;-)
        • Druhý, nebo jiný den...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit