Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Smekam pred Arkane Studios. Zatim snad vsechny jejih hry byly pecky. Tohle si urcite rad zahraju.
  • Inquisitor
    Vypadá to na dobrou hru. Vždycky jsem chtěl hrát za hrnek :)
  • XXHUGOXX
    To najlepšie z BioShocku, System Shocku, Dishonoredu a Prop huntu na jednej hromade. Vkusne namiešaná polievočka po okraj naplnená skvelým nápadmi, so zmyslom pre detail, zábavnú hrateľnosť a krásnu grafiku. Hell yeah arkane !! *5*
  • Jedny z nejlepších particle efektů, co jsem ve hrách kdy viděl. Vkusné, osvěžující. Celkově se mi art direction té hry velmi zamlouvá ať už vizuálně, tak zvukově.

    Po dlouhé době FPS, kterou budu sledovat.
    • A hratelnost mi přijde také zajímavá.
  • Luckiller
    Co se mi líbí. Není to stopedesátý klon Call of duty. Líbí se mi tmelová pistole... a hlavní hrdina má překrásné lícní kosti. Přemýšlím, proč mě neoslovila atmosféra. Chybí klaustrofobický pocit tíže vesmírného vakua. Kdo vybral za soundtrack dubstep, zastřelit. Ufouni... no vždy je tu cena útěchy za animace. Je načase skončit s kultem metropolitní sterility ve hrách, ve filmu, ve všem. *6* No, snad v budoucnu ukážou víc stealth postup a tíživou atmosféru vesmírného hororu. PS: FUCK DUBSTEP! *16*
  • Dalsi Dishonored... Puvodni koncept me prise lepsi.
  • Vypadá to zajímavě. Škoda, že vizuál je x let zastaralý.
    • Jelikož jsme už de fakto na úrovni fotorealismu, tak nechápu proč je "vizuál" tak významnej. Estetické zpracování je tak jediné, co bych u her dnes řešil.
      • De fakto na úrovni fotorealismu? Dobrý vtip. Realismu se ještě ani neblížíme.
        • Už některé lokace za určitého nasvícení ve Stalkerovi měly blízko k fotorealismu.
          • Aha, takže ty se bavíš o "lokaci". Já se bavil o fyzice, efektech, zničitelnosti, detailech atd. Ještě pořád jsou vidět na postavách i blbý hrany polygonů. Fyzikální efekty typu kouř nebo voda pořád na směšné úrovni.
      • Přesně tak. Estetika, art-direction.
    • Nikoliv.
  • Každý, kdo vzpomene na původní koncept musí bulet jak mimino. Neříkám, že je to blbina, ale podobných her máme dnes spoustu a dělají to líp. Působí to hrozně splácaně, podobně jako když Fincher točil Alien 3 a měl k tomu asi 10 scénářů.
  • Sem jedinej, komu přídou ty "vetřelci" vyloženě trapní?
    • Právě, že mi přijdou velmi osvěžující. Jejich schopnost maskovat se jako předměty je fantastická věc zvyšující napětí.
      • Sorry, ale černý "čmouhy" mi moc osvěžující nepřijdou, ale proti gustu žádný dišputát.
        • V pohodě, každý máme jiný vkus. Ve mě ty "čmouhy" vyvolávají pocit tajemna a neznáma a to mě přitahuje. A ty particle efekty, které je provázejí jsou pro mě pastva pro oči.
  • Hanzales
    Mně se to taky líbí, prvních pár vteřin jsem taky viděl spoustu "podobností", ale jak video ubíhalo, nakonec jsem koukám docela natěšený, ať už se to jmenuje jakkoli, hrát se to bude vypadá parádně a prostředí mi konečně zase sedí :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit