Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hral jsem posledni vikend (poprve) a bohuzel musim rict, ze tohle je prvni proflakla indie pecka, ktera si vubec nezaslouzi byt videt.

    Jedine co je na hre opravdu extra trida je hudba (nejvic podobna falloutu 1+2 co jsem videl) a paradoxne pohyby postav ve vaultu.

    Co je na hre extra spatne je user interface, ktery Vam nepomaha ani ve vecech, ktere budete delat nejcasteji (mezi nejotravnejsi patri prepinani postav a hlavne planovani vyprav, ktere je nadesignovano presne tak, abyste s nim meli nejvic prace).

    Co se tyce moznosti ve hre tak prakticky cele hrani opakujete stale rutinni uspokojovani potreb postav ala tamagoci (nepomaha tomu ani automaticke starani se postav, protoze musite resit zdroje, takze vetsinou to mate stejne na manual) a dalsi je neustale opakovani asi 3 situaci, ktere se Vam muzou stat na cestach. Ty jsou navic trapne skalovane podle Vaseho vybaveni.

    Za dalsi negativum hry bych zminil nasilne roubovani radoby dobrych hernich mechanismu, ktere vytvari naprosto nesmyslne situace, kdy si napriklad na opravu vnejsiho zarizeni vaultu musite vzit hasmat suit, ale na cesty uz ho pouzit nemuzete a musite si vzit masku (takze mate cele telo odhalene radiaci, ale maska Vam s ni pomuze). Maska je totiz na jedno pouziti - tim bylo splneno prani designeru mit stalou ochranu na vnejsi opravy a zaroven ochranu na jedno pouziti na cesty.
    • spoock
      Bohužel je v tom kus pravdy, navíc ten pohled boku taky nepomáhá, tomuhle by slušela izometrie.
      Některé činnosti zabírají nesmyslně dlouhou dobu, apod. Je pravdou, že ta hra nevyšla, ale zatím nic moc.
  • Se divim, ze nekdo si troufne opakovat tem hledani rodiny v pustine, kdyz uz tento pribeh tak grandiozne, az Shakespearsky napsali borci z Bethesdy.
    • Máš na mysli ten o batoleti nebo s taťkovi instalatérské lapálie?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit