Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak ti rozhodně vypadají, že ví, co dělají. Snad jsme od zobrazovaných událostí dostatečně daleko v čase, aby je zpracovali bez patosu, s odstupem, nepředpojatě.
  • Tak na toto se hodně těším, přesně takovéto menší příběhové atmosferické projekty si vždy rád zahraju. Vypadá to vážně dobře, líbí se mi, že se jim povedlo do grafického zpracování vtisknout něco charakteristického, co si pak na furt už bude člověk spojovat právě s tímto. Btw anonymní diskuze už je zase povolená?
  • Ferdis2
    edit do iného vlákna
  • Tak doufám, že tohle už si konečně zahraju. Po zklamání z toho, že mi už počítač kvůli starému hardwaru nepustí Stridera, Child of light ani Trials evolution bych byl už hodně smutný. A to spustím všechny nové hry. A 2D plošinovky ne:-(
  • Ferdis2
    Úžasné. Tieto menšie hry na UbiArt Engine sú mi podstane milšie, ako všetky trojáčkové blockbustery. Dúfam, že Ubisoft bude v tejto línii pokračovať a na E3 sa dočkáme oznámenia dvojrozmerného Princa z Perzie a podobných atmosférických titulov.
    • Nezapomínej ale na to, že to jsou právě ty tříáčkové blockbustery, které platí Ubisoftu účty. A díky nim pak Ubisoft může tvořit tyhle atmosférické tituly.
      PS: Moc se těším na 25.6.
      • Ferdis2
        Asi to vyznelo, že sa do AAA titulov od Ubi návažam, ale opak je pravdou. Ubisoft si cením i pre kvalitu ich nosných značiek a je mi úplne jasné že bez sérií AC, FC prípadne JD by sme o Child of Light a Valiant Hearts mohli iba snívať.
        Inak už roky dúfam, že situácia na hernom trhu sa začne podobať filmovému. V Hollywoode je samozrejmé, že každé vačšie štúdio popri komerčných tituloch natočí v snahe zabojovať o Oskarov i jeden-dva náročnejšie nízkorozpočtové tituly. Takže Ubisoft ma v tomto potešil a bol by som rád, ak by sa k tomuto trendu pripojili i ďalší hráči (i keď u Activision a EA to vyzerá ako utópia)....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit