Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    Half life je overrated jak pra*e. Vychází tuny lepších FPS.
  • kubi-wan
    Nejsem jeden z těch, co by netrpělivě léta vyhlížel HL3 jako příchod Mesiáše, je mi to vlastně vcelku šumák... ale proč ztrácej Valve svůj talent na takovejch "hrajte-to-všichni-dohromady-s-milionem-kreténů-z-celýho-světa" kravinách, tomu nerozumim. Asi jim to dobře vydělá na chleba, ale my hráči už si pak nezahrajem nic normálního... Já jsem hráč, protože si můžu hrát doma v klidu sám a nemám potřebu se propojovat s bambiliardou nýmandů po netu...
    Valve, prosím, dokažte, že pořád myslíte na ty, kdo pamatujou první Half-Life jako svěží vánek na poli stříleček...
    • XXDarthVaderXX
      Člověče, pokud narážíš třeba na L4D sérii, tak tu má na starost Turtle Rock...tak že žádné omezení pro Valve. Dota 2, také by se to dalo brát tak nějak podobně. CSko? To byla spíš práce na chvíli. Než u těhle her bych hledal možné zdržení trošku jinde...Portal 2(což je pro mě možná lepší hra než celej Half Life...ano budu linčován :-D) a to už je nějaký ten pátek po vydání, tak že pokud by Valve chtělo kutit HL3, tak ho může s klidem kutit už nějaký ten pátek. No a pokud se jim nechce a hru by dělali spíše z donucení, tak takové hry pak často stojí za vyliž pr*el. Otázečku... Proč nezkusit třeba i nějakou jinou hru, od jiného studia, vývojáře? Čekat na konkrétní hru mi přijde docela hloupost.
    • Jestli s tímdle narážíš na DOTU tak seš .....
    • Nemůžu souhlasit víc a jsem rád, že v tomhle názoru nejsem sám.
  • Mikrotransakce jsou zpravidla cestou do pekel. Potvrzuje to vetsina "free2play" her.
    Ja radsi klasicky model, koupim a neresim.
    U mikrostransakci v konecnem dusledku hrac zaplati mnohem vice, coz je zrejme duvod, proc se to tak vydavatelum zamlouva a cpou to pomalu uplne vsude.
    • smejki
      f2p především umožňuje průběžné financování, díky čemuž může být hra živá (=podporovaná), dokud je o ní dostatečný zájem. Jestli samotný f2p rozbije hru na designové úrovni, to už záleží na tom kterém konkrétním návrhu.
      • Ale zase se podivej na WoWko. Ta hra tu smrdi kolik? 8let? a udelala si zakladnu lidi, kteri byli ochotni platit kazdy mesic. Sam sem jim nasypal pekny castky. A nemusela byt f2p. Kdyz proste udelas dobrou hru tak se ti zafinancuje, protoze si o tom lidi reknou a pudou to hrat. Pokud udelas hru f2p tak me to hned evokuje: Neni to dobra hra tak ji aspon dame v zakladni verzi zadarmo at si to ty lidi vyzkousej... Samozrejme tohle je pouze jedna strana mince. Ale predstav si situaci: Bethesda dela na Starejch svcitcich online... Kdyby ti ted rekli, ze to bude f2p hral bys to? No nehral, protoze bys hned videl, ze si sami vyvojari neveri a neveri ani tomu produktu co poslali na trh. F2p je proste cisty alibismus. Samozrejme to ber pouze jako muj nazor.
        • smejki
          samozřejmě, alternativou jsou měsíční poplatky. Ale jak vidno, není to zrovna nejživotaschopnější model. Navíc, IMHO, daleko negativněji promlouvá do designu, nežli f2p. u měsíčních poplatků jsi nucen(!) vytvářet herní vatu a designovat závislost a tím si zajistit, že se lidé neustále vrací. U f2p má větší volnost manévrování (včetně prostoru to ještě více zkonit).
          • Měsíční poplatky by nebyly problém (alespoň já bych třeba klidně platil), problém je ale to, že MMO hry vycházející v poslední letech nemají dostatek kvalitního obsahu, chybí pořádný end game atd. a všechno tam všeobecně jde získat strašně jednoduše a rychle, je to vždy zábava max. na pár měsíců nebo spíše týdnů, GW2 budiž příkladem, kdy PvE nemělo po pár týdnech v postatě co nabídnout a na PvP se zrovna také nepěly žádné chvalozpěvy.
          • GlaDOS
            Někde jsem četl moc pěkný článek, jak se f2p systémy do detailu promýšlí. Ne, aby byla hra dobrá a vybalancovaná. Ale aby psychicky působila na hráče tak, aby měli co největší chuť platit. Hry hraji kvůli zábavě a ne kvůli tomu, aby se mi vrtaly v hlavě. Takže si spíš myslím, že do designu negativněji promlouvá spíš f2p.
          • Děsivé. Byl jsem nedávno přemluven k hraní Planetside 2, že prý se nemusí platit vůbec nic.

            Což je sice pravda, ale na odemčení jedné zbraně za 1000 certifikátů by člověk musel hrát hodně dlouho a začíná se se zbraní jednou... Takže tahle freemium budoucnost mě děsí.
  • trocha sklamania z ich "chápania", dota ma už nebaví, nebaví ma, že už nieje čo objavovať proste u mňa nastal stereotyp. Multiplayer je super vec, ale po chvíli hrania ma neobohacuje už o nič. Zato mám rád príbehy, o ktorých môžem pouvažovať urobiť z nich konšpiračné teórie a tešiť sa čo bude ďalej. Preto by som rád od nich videl možno aj ukončenie half-life. Chcem dostať do ruky tú hru a byť obohatený o príbeh opradený ďalšou záhadou.
  • Jsem rad ze se VALVE zmensuje, jejich naivni rovnostarsky system proste nemuze z dlouhodobeho hlediska fungovat a stejne tak nevydavani velkych her / delani dulezitych projektu. Zleniveli a nemaji prirozenou hierarchii ktera je nutna k delani raznych rozhodnuti, jen parazituji na sve povesti a fanboyove je praisujou do nebe protoze prece HalfLife kdysi pred X lety.
    • V podstate souhlasim, az na to, ze Valve si zatim to "praisovani" porad zaslouzi, protoze zatim nevydali spatnou hru.
      Nevydavaji tech her tedkom tolik a obravdu velkou hru od HL2 nevydali, nicmene treba takovy Portal 2 byl podle me skvela hra. Dota jde mimo me a na pripadne L4D3 jsem zvedav.
      • GlaDOS
        Já nevím, ale Portal 2 a Left 4 Dead 2 mi připadají jako opravdu plnohodnotné velké hry.
        • Teda..ať je Valve jakýkoliv, tak tohle vážně ne. Vždyť..co L4D 2 máš? Soubor trochu navazujících map? A Portal? Hromádku logických hádanek? To vážně nejsou plnohodnotný velký hry.
          • vlastik.plaminek
            A Half Life je koridor plný panáků na zastřelení, strategie jsou plochy panáků k vyhlazení, takže vlastně nic není plnohodnotná hra. Logika jak máte doma akvárko.
          • Teď nevim kdo z vás dvou je větší hlupák jestli ty nebo eaftw..
    • Přesně, teď mají jen nějakou tu Dotu...pch...jen pársettisíc lidí jim to hraje...a jen mají ten jejich prťavý online obchod s velkou konkurencí jako je Origin a kde je těch 30% z prodejů produktů ostatních firem nemůže uživit.
  • No já sám osobně mám poslední dobou hlavně rád coop ,nevím proč ale hrát sám mě už nebaví ,možná to je tou umělou inteligenci co poslední dobou ve hrách je :-( ,pořád doufám že se to zas změní s příchodem hl3 .naposled metro last light mě bavilo v singlu,po dlouhý době něco co ma atmosféru .takže jako vždy. HALF-LIFE FOREVER
    • Proc by mel HL3 mit dobrou AI? Jde o staveni beden na sebe a AI to nikdy nemelo krom zakladniho kryti se za rohem kdyz do nich strilis ty. Mnohem zajimavejsi AI melo Crysis 1 a jejich enemy awareness system, navic pokdu clovek stal v neviditelnosti bizko u nich, mhourili oci a podivali se blize nebo se leknuli kdyz jste se pred nimi vynoril ze stelsu. Pokud jste zmizel do stelsu nebo krovi, vypalili davku naslepo a zavolali posily. V HL to bylo vzdy jen linearni vykilleni skupinky nepratel co se nedala ani obejit takze diky bohu ze tu hruzu v podobe tupe AI uz neuvidime.
      • Mno, Ai v crysis 1 (ostatní jsem nehrál) není kdovíjak oslňující (jak se před vydáním tvůrci chvástali). Ze nakukují a umí se leknout je pěkné, ale je to úplně jednoduchý obyčejný skriptík. Ale jejich schopnost navigace v prostředí je žalostná, do všeho bourají, najíždějí do útesů, motají se kolem, dokonce umí skákat i z útesů do náručí smrti... Umí hezky hekat, ale nepředstavují žádnou výzvu.

        Mrkněte do editoru, hezký pohled na to, jak ai v týhle hře vlastně funguje.
      • Tvůj názor ,neříkám že hl měl nejlepší ui ,ale ve svý době to byla prostě revoluce ,ale chápu že mladší generace to už nepochopí ;-) btw.nejlepší inteligenci nepřátel měl fear 1!
        • UDH : ja ti nevim ,ale FEAR mi neprijde zrovna jako dobrej priklad AI . Uz jen z dovodu ,ze chovani nepratel bylo jen nascriptovany . Hral jsem FEAR jednicku asi tak petkrat a po kazdy se ty vjocaci chovali stejne . Poprve bomba po druhe a dal uz jen rutina .

          Kvalitni umelou inteligenci mel prvni FarCry ,ale taky to slo casem prokouknout . Navic v mistnostech taky pokulhavala . Ovsem venku to bylo slusny coromoro . Zahraj si Feara vickrat zasebou a zjistis ,ze to jsou jen chytre napsany scripty .
        • Hral jsem puvodni HL kdyz vysel, krom tech ninju ve skladisti to bylo jen tupe strileni skupinek ale fanboyove si budou dal myslet sve.
          • Adam_M
            Half-Life není ten úžasný HL kvůli AI to určitě ne tu měl více méně průměrnou ale HL byl prostě tak dobře zpracovaný a ta atmosféra tě tak vtáhla že ti ani nepřišlo že ta AI je obyčejná o to jde.A to právě teď málo kdo tak dobře udělá tu hru že si toho nevšimneš.Ovšem to je jen jedna z mnoha + skvělého HL který byl dá se říct v té době revoluční FPS.
          • Ses divnej
  • Byl ten nadpis nutnej? Málem mě vzal šlak...
    • No ty bulvární nadpisy tu mají často. "Valve ukončilo spolupráci ze studiem v SF" tě tolik nezaujme.
      • Overwatch
        Valve žádnou spolupráci se studiem v SF neukončilo, to studio prostě patřilo Valve. Koupili ho, bylo jejich a teď ho zavřeli. To není nic bulvárního, tak to prostě je. Ti dva co v tom studiu byli už nejsou zaměstnanci Valve a zakládají jiné studio. Navíc informace, že Valve sídlí ve Washingtonu, je hned v první větě.
        • Patrně ti šokovaní jsou "hardcore fans", kteří nevědí, že Valve sídlí v Seattlu.
  • Nech radsej nic nevymyslaju.. ich genialita v SP kampaniach je jedna z veci preco ich ludia zboznuju.
  • Dota2 má v podstate najlepší nenásilný f2p model.

    škoda, že sa tu nepíše nič o turnaji za skoro 3m dolarov /co ešte žiadna hra nemala žejo/. :)
    • Nebo o tom jak RIOT vynechal jeden víkend LCS k vůli Dotě o 2,7M$ *2*
      ... k čemu když všichni, kdo to sledují už o tom ví, si tak nadržený na článek o Dotě 2 nebo co? *7*
    • Jeste lepsi f2p model mel FEAR Combat, tam se neplatilo ani za chestky a oblecky ale tupe strilecky nestoji za zminku, jen tupe rezacky ano.
      • Tak spíš to asi nehraje zas tolik lidí aby se vědělo o nějakém lepším modelu, než kosmetické předměty od Valve. Radši bys měl napsat v čem ten model byl lepší, než jen ironicky že to nestojí za zmínku(předpokládám, že za něco se tam platit muselo).
        • Neplatilo se tam vubec za nic a dokonce nebylo potreba ani mit ucet na steamu, ucet primo ve hre. Je to lepsi v tom ze zdarma bylo 100% te hry a ne jen 95% (i kdyz tech 5% tu hru moc neovlivnuje krom ztraty pozornosti pri prohlizeni nepratelskeho vzhledu). FPS model > fanboysky MOBA model
          • Aha, no to je super, ale předpokládám, že málokdo udělá f2p na které nic nevyděláš. Třeba Cross Fire bylo ze začátku solidní a zbraně za peníze byly poměrně vyvážené k těm co se daly dostat hraním, no ale pak začaly prodávat silné kousky a tím tu hru pro mě zruinovali.
  • VALVE - 5
    SF (San Francisco) 2
    5 - 2 = 3
    3

    Half Life 3

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit