Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jj nic originalniho, tohle uz bylo v unreal tournamentu.. cim vic fragu, tim byl clovek tlustsi a taky se pomaleji pohyboval(pri +- 30 zabitich uz to bylo dobry maso:D )
  • Pamatuji ze to byvala uz jedna z moznost Unreal Tournament.
  • Morraw
    Nesouhlasím s tím, že dnes už nejsou hry o skillu ale o tom kdo má co odemknuto. Hrál jsem mnoho stříleček, kdy jsem skočil do rozjetého vlaku a začínal od začátku, zatímco kolem mě lítali lidi s lepším vybavením. Lama zůstane lamou i s lepšíma zbraněma. Samozřejmě některé zbraně jsou OP a některé vyžadují skill, ale dobrý hráč si poradí se vším a velice rychle se dokáže přízpůsobit.
    Třeba takový MP u Batman Akham Origins, tam jak člověk dosáhl maxima, tak mohl udělat reset a pokračovat od začátku, zatímco hrál s lidma, kteří měli odemknuto nejlepší vybavení a taky se dalo hrát vpohodě.
    • Spíš je rozdíl mezi lidma co u té hry tráví mladí nebo těma co si 2x za týden zahrajou 2h. Pak tě to nebaví, když tě stejně dobří lidi kosí jen díky vybavení.
      • Morraw
        No tak tohle by měl zajištovat dobrý matchmaking, který tě nespojí s lidma, kteří mají vyšší rank, ale pro větší balanc je to vždy vyvážené. Inu, když jsi jen takový příležitostný hráč, tak tě budou kosit vždycky. A to si myslím, že u takové hry jako quake by to bylo ještě horší, ptže tě to hodí s profíkama ani nevíš. Nemyslím si, že vybavení hraje takovou roli.
        • Vybavení nehraje roli, pokud je jen kosmetický nebo ho maj všichni stejný. Jakmile dostáváš nějakou výhodu levlováním nebo odemykáním nějakýho crapu, tak už je to o tom, že tě hra vlastně odměňuje jen za to, že hraješ a ne za to, jak dobře hraješ. Díky těm výhodám můžeš porazit lepšího hráče, takže to pak logicky nemůže být čistě o skillu. Leda v případě, že na tom budou všichni stejně. Další věc je, že když má někdo oproti tobě handicap, tak si sám proti sobě, protože se prd naučíš. Tvůj sklil se tak dobře nevybrousí, jako když je hra postavená jen na něm. Matchmaking nikdy moc dobře nefungoval, protože na jednu stranu můžeš být ve vysoké lize jen díky tomu, že máš nějaký přiblblý statistiky, který nemusí nutně reprezentovat tvůj skill, zatímco jiný hráč může mít zkušenost z dalších her, hrát to chvíli, ale statistiky bude mít slabý, takže ho to bude dávat do nížší ligy.
          • Morraw
            Jistě, matchmaking nikde moc nefuguje, ale jak píšeš na konci. I sebeblbší hráč se na ten finální rank dostane a odemkne všechno vybavení, ale pokud je to hra o skillu a ne o číslech, tak tam přijde nový borec a i toho na vyšším ranku vykosí. Třeba MGS online. Může tam být někdo na ranku 30 a ty ho jednoduše zabiješ na lvl 1. U takových her ten skill pořád je.
            • S mojí zkušeností musím říct, že to není o času, ale o tom s kým hraješ. Pokud hraješ se stejně dobrýma nebo slabšíma hráčema, tak je ten čas neefektivní. Mnohem víc se naučíš, když PROHRÁVÁŠ. A na to právě většina dnešních hráčů není zvyklá. Oni chtěj mít nějaký zásahy a statistiky bez ohledu na jejich noobství, tak už jsou ty hry postavený. Za nic aspoň něco dostat, jen za to, že hraju, nemuset si tvrdě vydřít každej kill...
            • Morraw
              Vyrovnaní v čem ? Skillu, ranku, vybavení ? Přijde mi logické, že ten, kdo do toho investuje více času hraje prostě lépe bez ohledu na vybavení. To mám ověřeno.
            • Ty pořád píšeš o situaci, kdy jsou mezi hráči velké rozdíly. Jenže problém je v situaci, kdy jsou hráči vyrovnaní a pak vyhraje ten co do toho investoval víc času. A právě tohle je běžná situace u průměrných hráčů co to hrajou občas.
  • Vypadá to zábavně.

    Mám ale drobnou obavu - Pokud jsem to pochopil správně, tak to, který tým vyhraje bude ovlivňovat jen to, který tým bude mít na konci většího Avatara. A jeho velikost bude zase ovlivňována velikostí členů týmu.

    Tím pádem půjde vlastně jen o posledních pár vteřin hry a co se bude dít mezi tím bude vlastně úplně jedno, ne?
    Jeden tým může celou hru klidně prohrávat, ale pokud se mu podaří těsně před koncem nějak soupeře přestřílet, tak vyhrajou. Tohle mi moc fér nepřijde.

    Možná jsem to ale jen blbě pochopil, kdyžtak mě opravte :)
    • XorxoxTalarius
      Kazdy tvuj zasah do nepritele ti prida hmotu a to zvetsi avatara, takze to neni o poslednich par vterinach
  • Jo, ty casy kdy pri skonceni starych battlefieldu rozeznela znelka vitezneho tymu a dal byl uz jen zacatek dalsi hry. Dnes obrazovky nejruznejsich bodu, odemykani... Pak to dopada, ze kazdy si hraje nekde na mape solo, a je jim uplne jedno, jestli vyhraji nebo ne. Tu zbran si stejne odemknou, no ne?

    Tezce to prerostlo. Vyvojari chteji, aby jejich hru hralo co nejvice hracu a proto voli prvky, kterymi si zosobni hru, at je to vziti do postavy, ziskavani predmetu... Takovy hrac se pote tezko obetuje na ukor tymu a ostatnich. Skoda. Zahrat si s cizimi lidmi neco tymoveho je dnes fakt problem...

    Ve starych dilech bf bylo naprosto normalni, kdyz si nekdo zavolal support ci medica a nekdo k nemu pribehl z vetsi dalky. Nebo kdyz byla nejaka ulicka zaminovana, tak se nekdo bez rozpaku obetoval :)) Dnes problem, protoze to narusi tvrde vypracovane k/d...
  • Tohle bude buď naprosto geniální mechanika, nebo absolutní krávovina. Ale rozhodně mě to zaujalo, jsem nakloněn to zkusit. A to řikam jako člověk, jehož poslední mp střílečka bylo CS 1.6.
  • Takže noob, kterej vystřílí celej zásobník do země, nebo orámuje nepřítele, bude titěrnější a maličkej?
    Ok, ta hra zvýhodňuje horší hráče, že budou těžkým cílem! :D

    A zase skiller, co dává jednoranky do hlavy, bude mr.brainiac s metrovou hlavou? :D
    • Ten kdo strili do zeme z toho nic nema. Alespon se podivej na video kdyz uz neumis cist.
      Akorat, ten co se schova v dome a bude zasahovat nepritele, naroste a pak rozbori celej dum? *1*
      • Nebo se tam zasekne?
  • Zní to rozhodně zajímavě.
  • Tak tohle mne fakt pobavilo. Nemůžu se přestat smát :-D .... to je bomba :-D Kupiji na 100% i kdyby me to bavilo jen chvilku xD
  • Konečně, konečně! Jsem obecně proto, aby se v mutiplayerových střílečkách buď nezvýhodňoval nikdo a roli hrát tzv. "skill" anebo aby byl penalizován ten, kdo je "dobrý". Není větší frustrace, než když vlezete do hry, kde má ten nejlepší hráč odemčené i ty nejlepší fičury, čímž je oproti nýmandovi, co si hru koupil včera, postaven do role poloboha.
    • Souhlas. Levelování, "odemykání" nebo tzv. RPG prvky v multiplayerových FPS, to je morem dnešní doby. Alespoň pro mě, člověka, který vyrostl na hrách, kde se každý musel spolehnout jen na svůj skill a kde všichni měli stejný podmínky.
      • "Kvák" 3 byl parádní, ale nedokážu si představit, jak by to vypadalo, kdyby vyšel dnes - lidi (třeba Voloslav) by se na fórech zbláznili, že někteří umí strafovat a rocket jumpovat... =D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit