Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Whisp
    S tým levelovaním ma teda nepotešili. Pri konci Oblivionu na mňa nabehlo naraz 30 démonov, ktorý môjho vyšperkovaného hrdinu zožrali zaživa, zabrať dostala aj grafická karta :) Bez OOO módu, ktorý levelovanie upravil, by som Oblivion nikdy nedohral.

    To teleportovanie po mape bolo už v Oblivione, ja by som ale uprednostnil spôsob cestovania ako bol v Morrowinde. Teleportovať po mape ste sa len tak nemohli, na cestovanie sa používali lode, člny, teleporty v guildách mágov, veľké chrobáky :)
    • Jenomže ty píšeš o situaci, kdy zrovna došlo k nekonečnýmu přívalu nepřátel - tzn. bylo třeba dělat něco jinýho než se jenom soustředit na boj s nimi. Proto by jsi žádný cheat ani nepotřeboval. S tím tedy souvisí i to, že autoři hry by měly dát hráči nějakým způsobem najevo, že zrovna došlo k nekonečnýmu spawnování nepřátel a že se nemá s nima stále zaneprazdňovat (a chcípat a loadovat a zase chcípat a zase loadovat), pokud to ze situace není zrovna patrný (a nebo hráč je poněkud mimo mísu).
    • Kdyby to zase bylo řešeno přes ty přerostlé blechy, tak by si recenzenti (i velká část hráčů) stěžovala na zdlouhavé pobíhání. Prý jsou zpohodlnění a "časově zaneprázdnění" nebo co *1*
  • mmrrxx
    tak dufam ze levelovanie nepriatelov pojde vypnut, alebo nejakym patchom aspon, ja ked hram RPG hru tak mi tazky zaciatok nevadi, ale chcem mat pocit ze naozaj sa z mr. Nobody prepracujem na total Hera, a je jasne ze vo svete budu lokacie kde aj ako total hero budem mat problem prezit, ale zas ocakavam ked vleziem do suterenu nejakeho domku v meste co v zaciatkoch tam boli iba krysy, ze na mna nevybehne super mag v kombinacii s fighterom so zlatym brnenim kua
    • nezbyva nez to hrat na PC a pockat az to opravi modem
    • Netes se. Taku bych radeji bez levelovani nepratel,ale toho se urcite nedockame. I kdyz i levelevani NPC muze byt udelano 'setrne' ,ze si toho hraci sotva vsimnou,u tehle serie tomu proste neverim. Nejlepsi by bylo zrusit lvl postav:) Jako treba v Ultime Online-kdyz jsi byl cviceny v boji a bojoval jsi,zabil jsi 3 skrety jednou ranou. Pokud jsi ale jenom stal a nic nedelal,mohl jsi mit swordsman treba na hodnote 1000000 a zabila te i jedna krysa. *2*
  • Mě osobně ten Level Scaling v Oblivionu nějak extra nevadil. Uvědomoval jsem si, že ty krysy maj podobnou výdrž se základnim pižlátkem i s Daedra vercajkem, ale daleko víc mě sr@ly ty Oblivion instance. Pár sem jich přetrpěl, ale pak už jsem je prolétával s čítem. Kouzlo TES IV pro mě bylo hlavně v otevřenym světě, v jeho zkoumání, ale především v tom, že jsem si mohl dělat CO JSEM CHTĚL, jít KAM JSEM CHTĚL, kamarádit se S KÝM JSEM CHTĚL... Prostě
    Sandbox At It's Best!!!
    • Jak někdo může ještě dneska vypustit z úst tuhle hovadinu? V OBLIVIONU NELEVELUJÍ KRYSY!!! To je nesmysl, pověra, něco, co papouškují recenzenti a hráči, kteří Oblivion pořádně nehráli, ale někde to četli. Na jednom herním serveru už jsme tuhle pověru vymýtili a ona se znovu objeví na Games...
    • MrSanta
      Přesně. To je kouzlo TES her, člověk si tam může dělat na co má zrovna chuť. Já zase ujíždím na sbírání bylinek a dalších alchymistických ingrediencí. Žádný keř, kytka nebo houba přede mnou není v bezpečí *1*
    • A co se týče rychlýho cestování: Svět TES IV mě okouzloval natolik, že jsem ho používal jen málokdy. Bavilo mě prolézat zapadlé kouty mapy, kde v zapadlých vesničkách čekali ubozí vidláci, až pro ně natrháte nějaké to býlí, vyhubíte vlky, či dokonce upíry. Stejně tak mě potěšilo nalezení romantického lesního zátiší, kde za slunečnýho počasí házela vodní tříšť vodopádu nádhernou duhu. No prostě sem tim světem žil *7*
    • Pro rejpaly podotýkám: Hlavní příběh jsem dohrál cca v polovině celkové hrací doby. Po tom finále s drakem jsem ještě plno času strávil čundrováním v divočině a plněním questů pro všechny frakce. O Plecháčích devíti či o tom Ostrově bláznivýho prince ani nemluvě. O modu OOO jsem se dočetl až po tom, co jsem základní hru i s datadiskama prolezl zkrz - nazkrz *9*
      • No jo sandbox. Měl jsem to jak v realitce - prolezl jsem všechny obrázky baráčků, co je lidi ve svých modech nabízeli. Jeden pěkný si nahrál na ostrůvek k Anvilu a tam jsem si žil až....do oznámení Skyrimu *1*
  • 2 hihi789-hrajes temer sama RPG a nejsi schopen napsat ani jednu ktera je podle tebe dobra? Myslim ze ty jsi jenom flamer. Nic vic
    • Však ty po mě chceš názvy, jen abys mi natloukl do hlavy svoje rozumy, tak co tu děláš scény. :) Říkal jsem ti, že je snadnější napsat ty špatné. Dobrý je zbytek. K těm horším se dostávám jen zřídka. Mám ti to tu opakovat pořád dokola, nebo budeš tak hodný a napíšeš si to na lísteček?
      • No zatim jediny kdo nam tu tluce rozumy jsi ty. Pocinaje tim tvym slavnym bylinkarenim(jako by na krabici hry byl podtitul-MUSITE SBIRAT BYLINKY! *2* ),konce kritizovanim temer vseho. Otazkou je proc ti stoji za to vlezt do fora o hre,ktera ti nesedla a nelibi se ti. A proc tu uz nekolikaty den flamujes? Nuda v realu?
        • Nech si své fantazie na Skyrim, budeš je potřebovat. Přečti si radši znova, co jsem tu napsal a nevymýšlej si kraviny. Dostaneš zrovna odpovědi na všechny své otázky.
          • Napodobne.
            No nema to cenu. Diskuze o nicem. Prijemny vecer u dalsich spamu. *3*
            • MrSanta
              Proč? Byla celkem bžunda si to číst.
      • Ale tak nám řekni jaké RPG tě baví, protože opravdu působíš, že jen plácáš hlouposti. Kritizuješ tu spousty RPG her a ani jednu jsi nepochválil.

        Sám považuji BG+addon, BG2+addon, G1, G2+addon, G3+CP 1.74/QP 4.2/CM 2.2, PS:T, F1, F2, NWN+addons, NWN2+addons, TES 3 a The Witcher za naprosto skvělé RPG, které mě moc a moc bavili (určitě jsem na něco zapoměl a mám v plánu Drakensang).

        A pokud mi napíšeš, že hraju hlouposti tak nejsi RPG hráč.
        • Všechna mám a až na G3 a TES3 si je rád zahraju. Ten první je dost zabugovaný, i když fanouškovský patch hodně opravil a Morrowind je ehm... Morrowind. Jistá geniálnost totálně zapadlé a zamořené díry se mu nedá upřít. :)
          • Oblivion síce značne skonzolovatel, ale inak ma rovnake zaklady ako Morrowind
            • Základy ano. Geniálnost Morrowindu není v základech, ale v atmosféře. To co je v Oblivionu totální kravina, tam má určitý smysl. :)
        • To je marné. Nemá cenu se na něco ptát lidí, kteří nikdy neodpoví na přímo položenou otázku.
  • néééééé, levelování nepřátel současně s postavou.. chjo, hlavní nezmar oblivionu.. naštěstí to opravil OOO, tak doufám, že pro tohle taky hned něco vyjde.. :)
    • měl to i Morrowind, F3 a F:NV.. v Oblivionu to bylo jen špatně řešené.. takže bych se nebál toho, že ve vanila Skyrimu to bude špatně..
  • Tak na tohle se vážně těším. Bude to velký boj o RPG roku - Zaklínač vs. Skyrim. Jsem zvědav, kdo zvítězí. Jisté ale je, že Bethesda ví, co dělá, když fandům dává do rukou s každým dílem prpracovaný editor. Takový OOO Oblivion úplně předělal a tak se nebojím, že i kdyby Skyrim měl nějaké mouchy (konzoloidní inventář, nedotažené textury nebo levelování), tak by se jistě našel nějaký strůjce nápravy. Jen ať to do toho konce světa 2012 stačím pořádně projet *1*
    • Srovnávat tyhle dvě hry je jako srovnávat Am. Football a Rugby. Pro amatéra to samý, pro zasvěcenýho dva úplně jiný sporty. Každá z těch her spoléhá na uplně něco jinýho, ale na obě se strašně těšim. Asi dám v práci výpověď a rodinu prodámj do otroctví *1*
      • Tak je fakt, že to spousta médií bude srovnávat, tak z toho hlediska mě zajímá vítěz. Jinak máš pravdu, je mi fuk co o nich kdo napíše. Řekl bych, že pro mě vyhrají obě - ve Skyrimu budu bydlet a občas si zaskočím pro hutný příběh a atmosféru k Witcherum *5*
  • Prectete si ten clanek poradne - http://pc.ign.com/articles/115/1158651p1.html - TH rika, ze si uvedomuji ze world leveling tak jak byl v O nefungoval dobre a ve Skyrimu budou mit spise podobny system jako v F3.
    • A jaky byl system levelovani ve F3 - nehral jsem ho abych mohl posoudit na kolik tam byl level-scalling setrne ci nesetrne zakomponovan... Nicmene pokud by to melo byt jako v Morrowindu, tak proti tomu nelze namitat nic. Doted kdyz si vzpomenu kdyz jsem na asi 20 lvl navstivil Solsthein s iluzi o tom, jak mam uz docela slusnou a silnou postavu, nakolik me tam nepratele rychle vyvedli z omylu potazmo vyprasili kozich a jeste rad jsem se a rychle vratil na Vvardenfell :)
    • dúfam že máš PRADÚUÚÚ *4*
  • Levelovanie mi nevadí, pretože hry od Bethesdy sú pre Módy ideálne . Takže ak to preženú
    niekto to už dá do poriadku. A aj keď mal oblivion muchy, keď ste si tam dali zmenu počasia,
    lepšie textúry, unikátne lokacie, a OOO, bola to jedna z najlepších hier , akú som kedy hral.
    Podobne ako iní, ktorých to bavilo, preliezol som každý kút sveta sktorým som sa aspoň imaginárne dokázal zžiť. Takže na Skyrim sa teším.
  • AŤ si kdo chce co chce řiká level-scaling mi nepřijde jako správná volba. Prostě mi nepříjde zabavný když vlezu do dungeonu a pokazdy je pro mě stejná výzva(ať do něj vlezu jako typek s klackem,kteryho vylekaj krysy / nebo jako hypermegasuperduper fight mag co zlym pohledem zabiji draky). Prostě chci vlizt někam kam nepatřím. Kdyz mám v ruce klacek tak nepolezu někam kde se kolem vchodu potlukuje trol nebo jina mrcha,pripadne si nepudu jako slavnej hrdina zaslapavat krysy kvuli dyce za 5zlataku(ale kdyz budu chtit,tak budu moct). V OOO to trochu zlepšili,tak by se mohli poučit z něj, případně ve zminovaným F:NW...u kteryho nemuzu posuzovat...F pro me zkončil 2kou. Dost mi taky vadilo levelscalingovani na NPC(neboli jako jako hypermegasuperduper fight mag co zlym pohledem zabiji draky švihnu kouzlem po zebrakovy,kterej mě otravuje a najednou je z něj taky hypermegasuperduper fight mag co zlym pohledem zabiji draky navic s lepsi vybavou nez ja:D). Ale nicmeně autorům věřim,protože u Oblivionu(+mody) jsem zažil víc pocit fungování v nějakym světě než u většiny jiných rpg(a to i přes dummy npc) a at už videa nebo obrázky řikaj, že tenhle pocit snad udržej i tady...a tim je to pro mě nejočekávanější hra roku(společně s S.T.A.L.K.E.R.em 2(ten pochybuju ze stihnou),DeusEX a Witcherem2).
  • Když jsem v Oblivionu pochopil netradiční systém levelování a maximalizoval skilly a atributy potřebné pro efektivní porážku protivníků, tak jsem ho v pohodě pařil i na konzoli - tzn. po žádném cheatu jsem ani nezatoužil. Výsledkem je taky plný počet achievementů - všechny za základní Oblivion + všechny za Knights of the Nine + všechny za The Shivering Isles. A level scaling mi nevadil, naopak jsem ho bral tak, jak byl určitě zamýšlen - a sice aby hráč stále pociťoval nějakou výzvu a ze soubojů se nestala trapná taškařice a ať se ukáže, kdo pronikl do systému levelování a umí ho využít (neboli taky u toho myslí).
    • Presne tak, levelovani potvor v Oblivionu byl vcelku prijemny system, kdyz clovek vyuzil hlavni schopnosti sveho vybraneho classu tak nebyl problem. Jedina nevyhoda byla alchemy ... Proste uz nebyly ty suroviny z impu kdyz vsude behali Xivilai, ale vzhledem k tunam vsech moznych surovin to bylo snad i jedno

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit