Přejít na výpis diskuzí
Vychází Betrayer, mystická detektivka s trochou akce z kolonizované Ameriky
24.3.2014 | Aleš Smutný
25 příspěvků
-
Po hodně a půl hraní musím říct, že se mi zatím hra fakt líbí. Třeba plížení, kdy zvuk okolí maskuje vaše občasné popoběhnutí.
K tomu patří fakt, že si vás nepřátelé všimnou mnohem dřív, než na 2 metry od nich.
Oceňuju možnost hrát kompletně bez HUDu, ale chybí mi mód míření. Nastavení barev, světla a stínú je rozhodně výrazný plus (doslova mě nadchlo).
Příběh a zpracování vypadá zatím pěkně, uvidíme jak dál....
PS: Hraní přez noc má něco do sebe. -
Teď trochu nechápu tu černobílou verzi. Ta barevná vypadá (na indie) opravdu luxusně.
-
-
no osobně to vidim přesně opačně ;-)
-
Má to svoji atmosféru. Já si to teda nechám černobílý.
-
Jo dost to upravili. Ta černobílá jde naštěstí vypnou. Jde nastavit i aby protivníci byli o něco lehčí.
-
-
Pri precteni nadpisu jsem myslel "Sakra, to vysla nejaka nova hra o ktere jsem snad ani nevedel?" kulove, bohuzel me to tak moc nenadchlo grafickej styl je zajimavej a tech par barev a hlavne cernobile podkresleni ma slusmnou atmosferu... jenze prislo mi to takove utahane, nemluve o te docela drsne obtiznosti.
Rana, dve a bylo po vas a jelo se pekne od posledniho checkpointu... tak chapu ze nekdo to ma rad -nedostatek informaci, pribeh jen v nastinu jenze asi ne tak uplne pro me ne. -
filter off:
www.youtube.com/watch?v=qIl_qk8ffVY -
já opravdu nechápu proč všude musej být zombíci, to by byl opravdu velkej problém kdyby se děj odehrával kolem souboju s indiánama nebo o soupeření při kolonizaci mezi anglánama a frantíkama? pátrání po tom proč je kolonie zničená se dá udělat přeci dosatečně napínavě i při realistickém pojetí.
-
-
Si pamatuju, jak jsem pár let zpátky tady v diskuzích psal o tom, jak začíná být přezombíkováno. Dislajky jen lítaly a dnes... se směju *15*
-
-
No tak hlavně, že ti je veselo. Mě zombie ještě nevadí :-)
-
-
Jasně zombie není nikdy dost :)
-
Jo, přijde mi vtipný, že drtivá většina FPS rezignovala na AI nepřátel. Stačí, když to bude zombie a je vymalováno. Nikdo si nemůže stěžovat, že AI je špatná, i když tam "žádná" není *15*
-
-
-
-
Všem, na které tahle hra dýchá amotsférou, vřele doporučuju film Ravenous z roku 1999. Stejné historické období, jedna osada a pojídání mrtvých v zájmu nadliské síly a regenračních schopností živých a Guy Pearce. Koňská dávka černo(bílého) humoru jak tahle hra zaručena! *3*
-
-
Rovnaké historické obdobie to veru nie je, táto hra je z počiatku kolonizácie zo 17. st. a ten film je storočie 19. . Hra ma ale celkom zaujala.
-
-
Film jsem viděl pár let zpátky, takže za nepřesnost se omlouvám. I tak mám ale pocit, že atmosféra bude podobná vzhledem k tomu, že v obou případech tvoří kulisy osada/osady a les *3*
-
-
-
Po dlouhý době hra, jejíž promo u mě vyvolalo zájem
-
Ja si to nechám pekne čiernobiele, ten farebný filter si tam zapínať nebudem, o tom predsa tá hra je, o tej čiernobielosti, nechcem predsa aby to stratilo tú „sin city“ atmosféru.
-
-
Mě by z toho akorát bolely oči.
-
-
Ja viem, musíš si pri hraní nasadiť červenommodré 3D okuliare a zapáliť jointa. Uvidíš, zabere to ! *3*
-
-
Technická: jointy neovlivňují vnímání barev, nýbrž prodlužují standardní délku hry o několik hodin *1*
-
-
Technicka: jointy ovlivnuji vnimani barev
-
Veď ja viem. *1*
-
-
-
-
Sin City, bravurne zpracovanej comics do filmove podoby... nedavno jsem zhledl Watchmen - Strazci (Zack Snyder) a zacloumal to se mnou snad jeste vice - doporucuju, film co bude bude pokladat hodne otazek
-
-
Strážci a Sincity jsou jediné dva filmy podle komixu, které se povedly
-
-
K tomu bych pridal jeste 300, coz je tusim stejne jako Sincity i Watchmen od stejneho rezisera :)
-
-
-