Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • celoush
    Text "DLC Adapt by mělo více otevřít celý Altis" je trochu zmatečný, protože první "Survive" část byla celá na Stratisu. Takže ne že by DLC Altis více otevírala, ona ho otevírá.
  • no pořád si počkám
  • mi to nejak steam neupdatuje *7*
  • Největší chyba na Armě je dle mne hlavně ten zastaralý HUD, akční menu a pak pár dalších drobností (divně nastavené kamery 3. pohledu, snad nikdy neaktualizované rozkazy svým spolubojovníkům, bugy jako procházení zdí, příšerný destrukční model, apod..).*10*
    V té hře snad nejde udělat ani pěkné menu, všechno je tak kostrbaté, jen z tabulek. *11*
    Ten engine za ty časy prošel razantními změnami, ale tohle se táhne serií již od počátku.
    Kdyby se změnilo prioritně toto, tak ta hra dostane úplně jiných nádech, že lidi začnou tu hru vnímat úplně jinak, včetně samotného enginu, který je ve své podstatě dokonalý. Kompletní redesign enginu včetně přidání více částicových efektů do hry a efekt je zaručený. *3* *2*
    • Shaker
      HUD je v cajku prehlednej, jediny, co mi vadi, ze misto zeleny je to ted bily a na proslunenym Altisu a Stratisu je prd videt... nejlepsi byla jasna zelena z Flashpointu.
    • Ale pre teba vyrabaju veci ako COD.
  • Už ani ty trailery neumí dělat, neznalec si z toho nevezme nic. Sorry hoši, ale někde sebraný záběry, který s ničím nesouvisí a hype hudba nefunguje. Stejně si furt nedají pokoj, oni budou neustále vydávat hru s neskutečně d*bilním enginem. Nejlepší, že těma stejnýma bugama bude trpět i DayZ. Smutné, hlavně když v roce 2014 hra neumí využít 4 jádra a to už jsou na cestě 6, 8, atd... Grafika taky není vše, hlavně že to vypadá jak Battlefield 4 ale to, že se zasekly s enginem v roce 2001, tedy v té době, kdy vyšel naprosto ultimátní Flashpoint. Flashpoint, ArmA 1 a 2 měli hrátelnost ale tohle ? Fakt ne...
    • Nekde na diskuzi, nebo interview k DayZ jsem cetl, ze Bohemka soubezne s vyvojem DayZ pracuje na novym enginu na ktery ma byt DayZ pak preklopen. Pry lepsi plynulost, interaktivita prostredi, fyzika atd. Penize i cas ted asi maji, tak mozna Arma4 bude posun. *2*
      Docela rozumim ze i kdyz si DayZ na to vydelal, nechteji kupovat komercni engine, to by prineslo velke omezeni modovani, v pripade Army si to neumim ani predstavit.
      • smejki
        je to upravený enegine Arma 2
      • Se vsadím, že to bude zase upravený Virtual Reality. Takže opět žádný posun.
        • Kdyžtak Real Virtuality...
        • Podívej se na video z Flashpointu... tam fakt nevidíš v ničem posun? Jasně hromada věcích je furt stejný, ale to má nejeden engine, který dnes některé týmy ždímají co to jde.
        • To nevim, ze se tak bude jmenovat je mi jedno. Ale ma pry umet naplno vyuzivat vice jader CPU, to by znamenalo zasadni prekopani jadra. A proboha snad nadstavby jako grafika, fyzika, animacni system nebudou na to pasovat zase ty stary. I kdyz grafika jako v poho, ta je dobra i ted, Arma3 uz vyuziva PhysX i kdyz zatim jenom pro vozidla, chtelo by to udelat neco zasadniho s pohybem postav, animace se sice zlepsili ale jejich sprava je dosti mizerna, komplikuje to plynulost i ovladani, ale snad nejvic by chtelo zapracovat na fyzice prostredi. Dejme jim cas a nechme se prekvapit. *3*
    • Nebýt enginu a setrvávání na něm, tak by nebylo DayZ. Novej engine je krásná představa, ale asi nerealizovatelná. Těch člověkohodin je v něm nezměrné množství a komunita jej celkem ovládá. Hodit tohle za hlavu pro pár rádobycool feature, když si ani nejsem jist, zda by ti nějaký jiný nabídl alespoň to, co umí tohle monstrum teď. Asi proto je furt lepší pro BI ho tunit dát
      • Jako nic proti, ale Armu hraju od Flashpointa. Když vidíš ty samé blbosti už tolik let tak by ti to taky vadilo. Ten engine by byl dobrej kdyby neměl to d*bilní jádro z roku 2001. Tím že na špatnej základ bude dávat lepší věci nic nespravíš. Zkus si stavět barák na bažině, uvidíme jak dopadneš.
        • Tady jde prostě o to, že tohle všechno http://community.bistudio.com/wiki/Category:Scripting_Commands zahodit si zase tak nemůžeš dovolit pokud nechceš začít se vším (engine, modely, komunita) úplně na zelené louce.
          • Teď jim lítaj miliony po účtech, tak jsem zvědavej co s tím udělaj.
  • ARMU III jsem sledoval u kamaráda asi 2h - nevím proč, ale ZATÍM mě to vůbec nenatchlo. Mám doma ARMA II Combined Operation 1.64, kterou jsem si koupil před časem za pár stovek. Na netu jsem si stáhl desítky grafickejch addonů, jednotek, kampaní, zvuků....a teda subjektivně tvrdím, že to je naprostej Hardcore!!! i v téhle době krásná grafika, některé amatérské kampaně jsou minimálně na stejné úrovni jako ty profesionální a prostě fanouškovská základna dělá zázraky - za to palec nahoru jak Bohemce, tak fandům. ARMU III pořídím klidně za rok, pro mě není kam spěchat. Určitě to bude díky modderům taky olbřími hra. Ale jak říkám - ta ARMA II se všema datadiskama a addonama mě osobně zatím bohatě stačí......ty blázni udělali i STALKER mód, zatím jsem to nestahoval, ale video na YT vypadá peckově - snad líp než starej STALKER - ale co já vim jak se to hraje
    • Já nevím jak tebe, ale mě snad nenaTchlo nikdy nic v životě.....
      • :( ty vole...já sem prase, co nadělám. Ale tihle hnidopíškové jsou taky k sežrání
  • Vypnul sem hned když zacala mise na Stratisu. Nevim proc mi ho vyvojari porad cpou kdyz maji obrovskej Altis!
    • Shaker
      Pribeh, vole, pribeh...
    • jako taky mě to docela naštvalo, protože je to praticky stejné jako jedna z těch showcase misí, ale že bych to kvůli tomu vypínal, to teda fakt ne *3*
    • Idiotovi se nezavděčíš.
  • Je tu někdo, kdo tu hru hraje aspoň na high detaily? A jestli jo, mohl by napsat na čem hraje?
    • na max - i5 7670 K
      4 GB, GTX 770 LIGHTHNING, - obcas to trhne ked s vrtulnika pozeras panoramu
    • Veskoslav
      Všechno na max: i5 3470, RX 280 OC 3GB, 16 GB RAM. Záleží ale také, jestli jsi v MP nebo SP. Na některých servrech dokážu sletět i na nehratelných 15 fps. Jinak jedu stabilně při 1920*1080 na těch 55-60 fps.
      • Hral jsem nějakou tu Alfa verzi, co šla stáhnout. Mám nejsilnější verzi i3 nataktovanou, 8GB RAM, NVIDIA 9800 ultra 1GB ram a SSD disk. Všechno jsem dal na high a fungovalo to uplne v pohodě. SSD disk dělá divy. A teď si vemte, že to co mám za sestavu je vlastně low-end :-D
        Kucíí doporučuju vám inviestici do SSD disku, strašně to urychluje komp
        • Ehm... SSD sice zrychli sviznost PC a nacitavanie textur v hre tak isto aj rychlejsi loading ale ma nulovy vplyv na FPS.
          Zalezi aj na rozliseni na ktorom hras, v tvojom pripade to ale nebude viac nez 720p. A kedze tvrdis ze mas pretaktovanu i3, co je nemozne, pretoze vsetky i3 maju zamknuty nasobic tak usudzujem ze si troll. Aj ked je mozne aby Arma 3 bezala na tejto zosrave s low nastaveniami do 30 FPS...
          • proč bych měl být troll?? :-O hergot na ALZE jsem cca rok zpátky kupoval nějakou custom edici, která byla vyhnaná asi na 3,5 Ghz a s mojí deskou se dal ještě zvednout násobič, nevím, co ti smrdí. Nemám potřebu trolovat....a pokud nevěříš, že se s tou sestavou, kterou sem napsal, dalo BEZ PROBLÉMŮ hrát na high resolution, tak si s prominutim blbec k večeři ty. Víš ona ta 8800 ULTRA je sice stará karta, ale ještě v týhle době (pokud odmyslíme nějaký nový pixelshadery) strčí do kapsy veškerý low-end karty do cca 3000kč. Tvůj arogantní příspěvek je uplně mimo. Něco si o tý kartě přečti, o její propustnosti a přestaň trollovat ty chlape ušatá -)
            • aha...už mi to došlo, teď čtu celé vlákno. Východnej, polo maďarskej brat si postavil PC a je na něho hrdej ....tak tu dává všem nažrat
            • bych ti snad normálně poslal video, kdybych to bejval měl na disku. Ona dobře postavená sestava umí docela divy....Nemám problém na tý sestavě hrát nový hry v 1920x1080 a jak říkám - díky SSD disku, 8GB rychlejch pamětí a tý ULTŘE se můj počítač zadýchává určitě mín, než standartní počítače s i5, 4GB ram, diskem na 7200 otáček a nějakou sračkovou kartou- byť má podporu Direct 11
    • Textury, objekty a terén mám nastavený na velmi vysoké detaily, dohled cca. 4 km, jinak mám notebook Lenovo, i5 4200 2.5 GHz, GeForce GT 750M v SLI, 8 GB RAM
    • Notebook Dell Inspiron 7520. HDR na low, žádný antialiasing, 1920x1080. Stabilně přes 30 FPS, strádám jen při velkém počtu AI.
    • GTX 770 OC Gigabyte, i7 4770k, 16GB RAM DDR3, idem na max, dohlad mam nastaveny na 3,5km. Single player ide uplne plynule no Multak zalezi moc od serveru. Na niektorych serveroch mi to nejde ani 20FPS pri low nastaveniach a niektore idu v pohode 60FPS na ultra ked je tam 50-80 ludi.
    • tomocz
      i5 4570, 3.2 GHz, GTX770, 8GB Ram... snižoval jsem jen stíny z max. na nějaké ty vyšší a hlavně samozřejmě dohled na asi jen 2km z původních 3.5 km
    • Strasne moc zalezi na vykonu serveru, teda pokud se bavime o MP, ktery ma nepreberne moznosti a bavi me nejvice :).
      Single jede podstatne lepe, s i-7 4770K a Radeonem 7870 2GB si zahraju celkem fajn.
    • smejki
      i5 760
      HD 5850
      4 GB RAM
      1920*1200
      když to nepřeháním s dohledností<>
  • MickeyMutant
    Co mě na Armě štve víc, než že vypustí hru bez kampaně? Že jim ty trousené DLC zajišťují bezplatnou reklamu na pokračování.
    • Jack1947
      Takze hadam ze HW "v lese" jsou vse pri starem co ? *12*( reakce to byt nemela... ale budiz).

      Copak, muj oblibeny Mutant dostava minusy, vzdyt ma pravdu jen chtej rejzovat z popularity kampane. *4*
      • Shaker
        No jo jasne, chtej rejzovat z popularity kampane, ktera je free... Jack na hrad!
    • http://www.youtube.com/watch?v=Iu7vySQbgXI
    • Co je to za blbost?
    • zadne DLC pro Arma 3 jeste nevysly ci ani nebyl byly oznameny ...
      je smutne, ze Vam vadi jak Arma dostane novinku na ruznych hernich mediich ...
      ironie, kdyz se o Arma ci Flashpointu nepsalo, tak zase nekdo protestoval, ze se o hre nevi ;)
      • MickeyMutant
        Viz "Vychází druhé kampaňové DLC pro Arma 3 s názvem Adapt"
    • A co takhle pockat, az v te hre budou kampane podle Tvoji libosti a koupit to az potom?
      Nebo si zkratka chces jen dobre od srdce "zahejtovat"?
      • MickeyMutant
        Ne, jenom si myslím, že pokud nějaká hra vyjde kompletní, tak má to propagační okno otevřené mnohem kratší dobu, než v případě epizodického vypouštění. Ve finále se jí tak v médiích dostane nezaslouženě víc pozornosti, než hře hotové a doladěné.
        • WoW třeba?
        • Kdo rozhoduje o tom, zda je pozornost zaskoužená?
          • MickeyMutant
            Mluvím o srovnání dvou hypotetických případů:
            1) Hra vychází kompletní - média se jí věnují v okamžiku vydání
            vs.
            2) Stejná hra vychází "po kouskách" - média se jí věnují v okamžiku vydání + v lednu, únoru, květnu, srpnu...
            • A teď se podívej, co je tu článků o Warhorse hře a přitom ta hra možná ani nevznikne...
            • No a?
          • MickeyMutant neasi
      • presne, tuto hru koupim az bude hotova. A ne ze recenzent tomu da nevim kolik uz v zari kdyz je tam jen editor. a MP to je uplnej trapas... nemate hypervykonny server za velke lowe, nemate nic... si nenastavite ani MP jak chcete. A to sem fanousek od OFP. Ale co je moc to je moc
  • Adapt je už o dost lepší jak nalinkovanej Survive, kterej je jen takovej tutoriál do hry. Akorát co mě v Adaptu štve, že na hlídku nemůžu brát nějaký kámoše do bandy. Ono sám si vyndat pět týpků v Armě není taková hračka jako v Call of Duty.
    • suhlasim, na hliadky by malo byt mozne si vybrat 2-3 spolubojovnikov, hned by sa otvorilo par taktickych moznosti a hlavne by sa zvysila doveryhodnost celej akcie. Neviem aky blb by utocil na checkpoint sam :D . Jedine ze by to skusal z dialky ostrelovackou a zdrhol ked zacne prihorievat :)
      • Shaker
        Jaky blb by utocil sam? Prece tenhle borecek http://games.tiscali.cz/rambo-the-video-game-15123/videa !
    • souhlas, tohle mě taky štvalo, zaútočit sám na nepřátelský checkpoint je docela oříšek :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit