Přejít na výpis diskuzí
Vyšlo netradiční „římské“ RPG Age of Decadence
15.10.2015 | Aleš Smutný
33 příspěvků
-
super. kde je ten borec, čo hromžil v komentoch pod fallout 4 o tejto hre?
-
Neskutecna pecka! Tahovy souboje! Tuny skillu! A jeste se to da hrat mockrat!
-
Tak mě napadlo, kdo si taky pojmenoval svýho virtuálního Římana Biggus Dickus?
-
-
Coccotus Maximus?
-
Biggus Dickus má taky manželku, víme? Jmenuje se Polulina. Polulina Permanenta...
-
No nekecej, taky jsem si vzpomněl, nakonec jsem volil jméno Notorius Maximus *1*
-
Tak to sice ne, ale smát se ti nebudu. Samozřejmě vím, že kompenzace osobních nedostatků z reálného života je v RPG hrách celkem běžným jevem. *4*
-
-
Až bude hra hotová, rád si jí zahraji. *5*
Jsem zvědav, jak rychle a jestli vůbec se dočkáme finální verze, která je v hře jako je tato dle mého docela nutná. -
To psal nějaký cvičený opičák, ne? Tři odstavce a dvě věty co nedávají smysl. Přečíst to po sobě by občas neuškodilo.
-
škoda, že je to tak obtížné dobré turnbase rpg bych si rád užil ... no co no zbývá zase čekat
-
Dotaz pro hráče, co už hrají - language soubor je "zakódovaný" nebo přístupný v xml formátu, jako to mělo např. Divinity Original Sin? Ptám se proto, že nerad hraji RPG hry v EN (u jiných mi to nevadí) a pokud by byl dostupný v xml nebo nějakém texťáku, jsem schopen si to za pomocí překladače a pár hodin piplání přeložit..
-
-
To by byl jistě velmi kvalitní počin.
-
-
Lepší než drátem do oka. *1* Alternativa je, mít na notebooku vedle spuštěný slovník. Dávám přednost první variantě.
-
-
zakodovane
-
-
Mozna se najde par masochistu co to budou hrat, ale jako vyzvu bych to nebral. Spis utrpeni - mega ukecana hra / soubojovy system o nicem / grafika na urovni indy z roku 1998. Ta hra je tezka, ale je tezka protoze nicim jinym by na sebe neupoutala pozornost. Pokud by nebyla, tak by nemela cim zaujat.
-
-
Škoda, že všichni převážně řeší ty souboje. Přitom možností jak se jim vyhnout je opravdu dost. V čem hra nemá konkurenci, to jsou volby, jejich následky a intriky okolí vůči hráči. Navíc s každým buildem a povoláním se otevírají jiné možnosti řešení. To je hlavní deviza hry a to čím zaujme hráče. Souboje jsou jen doplněk a s většinou povolání se jim budeš chtít vyhnout a v reáliích toho světa to má svou logiku.
-
takze takovy dark souls mezi izometrickymi tahovymi rpg *5*
-
-
Dá se ve hře postavit a spravovat vlastní pevnost?
-
Dokáže to z trůnu sesadit letošní prozatimní GOTY Pillars of Eternity? *4*