Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dám ti radu jak se vyhnout battlu, kde bys potkával letadla, které jsou o dva ranky výše.Zkus používat letadla stejného ranku :)
  • To co píšeš je pěkná hovadina :)
    Franta v Peashooteru muže potkat jiného frantu, který aniž by byl premium a měl nějaké premiové letadlo, které prostě nejsou lepší než běžně dostupné, který ho rozseká s plně upgradovaným T1 letadlem.
    Je uplně jedno jestli má někdo britský premiový Mustang MK (už nevím jak se přesně jmenuje) nebo americký P51.Ty letadla jsou stejná.
    Stejně jako je jedno jestli tomu věnuješ čas nebo peníze, protože výsledek bude stejný.Oba budete mít to stejné.
  • Dildo_Vagins
    to šlukovka :
    Jediný howna tady meleš ty a wenceslaus, jestliže nejsi teda přímo wenceslaus, což je na games.cz klidně možný. Pokud jste oba natolik dutý, aby jste pochopili, že jsem patch 1.39 už vyzkoušel, a nehraju si tady na "experta" co prostě "ví", tak na mě příště nereagujte vůbec, akorát tady spamujete sr*čky z těch vašich vylízanejch hlav.
  • na takovýdle idioty nemáš vůbec odpovídat, se podívej co bleje za svinstva
  • 2Krokodýl: Jeste lepsi jsou takovy, ktery si reknou o 2x vic nez potrebujou ... trebas takovy TESo ... takze pak resis, jak na tom 120GB SSD vyrobis 70GB mista ... kdyz ta hra realne potrebuje 30, ale jinak ji nenainstalujes.
  • Pokud strom neni objekt, kterej by zastavil strelu, tak neni nic jednodussiho, nez prislusny textury vymenit za pruhledny ...

    Prave ze by to zabava byla ... kdyby ...
    1) mapu musis udelat dostatecne rozsahlou (ruzna udoli, navrsi ...)
    2) tanky dostatecne odolny (nemely by chcipat na jednu ranu, nebo zcela vyjimecne)
    3) ucelem hry musi byt dosahnout nejaky koty/neco ubranit/... a ne postrilet vsechny enemaky
    4) spawn se musi posunovat rozumne "s frontou"
    5) a predevsim, ucinky munice by meli odpovidat -> na kilak si do tanku tak leda cinknes.

    Pak bys musel bud hledat nejakou cestu jak se dostat k enemakum na ucinej dostrel dostatecne skryte nebo zvolit precisleni primym utokem nebo ... ze to hnusne vypada sem si vsim, ale to pro me (ani pro vetsinu lepsich hracu wotka) neni zasadni. Zasadni je, aby se to rozumne "realisticky" != realne ale ocekavatelne ... chovalo. Vetsina lidi totiz nehleda simulaci ovladani tanku, ale simulaci tankovyho boje (a je jim jedno ze vez se otaci za kurzorem, misto aby museli pouzit klavesy na otaceni veze ... dalsi na postelovani nameru ...)
  • Aha, dment samozrejme netusi co je to diff, ze, natoz aby tusil, ze se tak zcela bezne vyrabeji patche na naprosto vsechno. To co se stahovalo byla kompletni hra, ale oni rozhodne nepredelavali vse. Natoz aby to predelavali tak, ze se nevyplati poslat diff.

    Vis mr dmnt, mam tu asi tak 1/4 roku 15timinutovych zaloh cca 2TB dat ... a zabira to ... chmm .. nejakcych 30TB. ... divny co ... to tvuj slepici mozek nedokaze pochopit. Kdybych to mel delat jako oni, tak na to potrebuju asi tak 10PB ...
  • Skoda, ze jsi tak tupy a nechapes co je rozdil. Kdyz budu mit deset veci a budu z nich chtit udelat osm, tak vsech deset vyhodim a koupim osm novych? *8*
  • Dildo_Vagins
    Majkle, to nemá cenu s tim pakem o něčem diskutovat, očividně tady jenom prudí.
  • Dildo_Vagins
    Ne, já patřim k těm co si tu hru zahrají a podívají se co se změnilo, zahrají pár AB, RB aby mohli objektivně hodnotit "změny" v nové verzi. Prosim tě, nehraj si tady na nic ok ? Jsi voe obyč internetovej hnidopich, tak si užívej svojí bídnou existenci.
  • Přesně tak. Dneska spíš platí, že čím víc místa na hadru hra potřebuje = tím větší blbost to je. Viz. takový Battlefield4, který zabírá cca 30gb a přitom je to fušérská jednohubka.
  • Hoši klídek, já jsem tím nechtěl vyvolat nějakou nenávistnou diskusi. Prostě stahuje se 5 GB a chápu že se musí stahovat celé soubory po úpravě proto je patch tak velky a fin velikost instalace naroste jen trochu.
  • V pohodě, jenom nejsem moc sběhlý, prostě vidím cca 5 gb patch a říkám si že je to jakésik divné no. Dneska má každá blbost 40gb a kdo má furt kupovat nový HDD :D Kde jsou ty časy kdy si hra vzala 80 mb a byl klid a hratelnost stokrát lepší. :D
  • Stromy vypnout nejdou, ale je to jedno, protože i na realistické bitvy se ti zobrazují jména soupeřů na dálu = vidíš, kde zhruba jsou, takže na sebe pak hráči střílí jak magoři skrz stromy...
    To, že se bojuje mezi šutrama a obtížným terénem beru jako takové nutné zlo kvůli hratelnosti - střílet na sebe z 1km dálky by asi nebyla taková zábava, navíc Galijin zatím nebyl schopen udělat plochou mapu bez těch šutrů, která by vypadala dobře. Je tam sice Kursk, ale ten vypadá fakt ošklivě - stromy jsou nepřirozeně rozmístěné, krajina v dálce bez trávy vypadá neskutečně hnusně. Ta hra vypadá bombasticky ze vzduchu, ale na zemi (pokud kolem sebe nemáte husté stromy nebo skály) je to zatím bída.
  • Ty jsi taky nějaký rozdílový... Jestliže překopávají i nějaké staré soubory, tak to asi těžko uděláš jen formou malého patche...
  • je tam asi nejakej malware
  • Meles ptakoviny ... kdyz nekdo odlita par tisic hodin, tak bude mit vyexpeny uplne vse => bude ve vyhode proti novackovi, kterej prave prileze do hry ... hmm ... kurwa nojo ... ono to o tom je ... ve wowku si vyexpena 90tka ta nevyexpenou 90tku k snidani .. chmm sv…ine si plati hru o rok dyl => p2w ...

    A to pomijim takovy krasny detail, ze na letadle a jeho vyzbroji zalezi jen tou mensi merou. Uplne vpohode si dam k snidani i nekolik o 2-3 tiery vyssich stroju s nejakym tim T1 dvouplosnikem .... proste proto, ze umim vyuzit jeho vyhody (obratnost) a eliminovat tim jeho nevyhodu (palebna sila). Samo, pokud v tom spitfru nesedi mamlas, tak me sejme, ale vetsina hracu mamlasove jsou, a dou semnou do souboje na zatacky ... coz jednoznacne vede k tomu, ze nemaj sanci. A pak chodej brecet na fora, ze to prece neni mozny, aby predvalecny letadlo sejmulo spitfra ...

    Ad premiaky ... chmm .. mam trebas ten silenej ruskej bombarder za event. Trva mu snad 10 minut nez doleti nad cil ... samo, pokud ho mezi tim nikdo nesunda, tak pak celke spolehlive rusi cokoli jednim naletem - diky na svuj tier velmi slusny nalozi pum. Nebo je docela slusnej na vsemozny kolony, protoze unese tusim 12 nebo 16 stovek ... kazdopadne, pokud potka stihace, je mrtvej.
  • To je jeden z aspektu ktery sem tu uvadel (a schytal hromadu minusek) uz tak pred 1/2 rokem. Ze pokud trava/krovi/... jen brani ve vyhledu, ale tank ve skutecnosti na bojisti je videt, tak to kazdej normalni clovek vypne. Nemluve o tom, ze sem si nejak nevsim (a to ani na dobovych dokumentech) ze by tanky zasadne valcily ve 3m vysoky trave ... a mezi hromadama skal a sutru. Do takovyho tenernu (pokud vubec pripusim jeho existenci) by s tankem lez leda magor.
  • Mno ... 1/2 tech veci co tam jmenujou jsou drobnosti, dalo by se dokonce rict, ze vypisujou kazdou pitomost, jen aby tam neco bylo. A z toho zbytku ... 1/2 jaksi ... kde nic tu nic, protoze se jaksi ceka ... asi na smilovani ... viz "moznost vytvareni vlasnich ..." coz jaksi neni jak delat, protoze neni onen nastroj => aspon me osobne prijde prinejmensim ubohy neco takovyho davat do changelistu.


    Nemluve o dalsich vecech ... jako trebas lokalizace ... chmm ... ktera jaksi je porad hrube nekompletni.

    K cemuz se da jeste pridat to, ze ani na forkach nikdo nevysvetlil co to jako ma znamenat a jak to bude fungovat, s tim, ze "az to bude" ...
  • V tom pripade to prave moc OK neni, ukazuje to na neschopnost autoru udelat rozdilovej patch. Coz je o to uzasnejsi, jakou rychlosti se to spouste lidem stahovalo. V realu by to mohlo hodit mozna 300, mozna 500MB zmen ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit