Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Já jsem tomu teda dal šanci, je to hoodně pomalá hra. Né špatná ale pomalá, musí se to hrát s rozvahou. Dostatkem času no.
  • Jack1947
    Je ho si nevšímejte to je takový recenzní troll, snaží se zpochybnovat vše co je napsáno. Obracet v něco iného. *3*
  • Tak zrovna v Sleeping Dogs nebolo nic vynimocne, aby boli utoky zozadu na postavu (ci uz zo strany hraca alebo zo strany oponentov). Jeden typ utocil takmer vylucne zozadu a dalo sa to riesit len countermi.
  • Ohh... to je tím, když člověk studuje mezinárodní vztahy z pohledu dnešních velmocí. Samozřejmě že Britové tam byli také, ale myslel jsem, že Japan bylo na okraji jejich zájmu... no co se tady člověk nedoví. thx
  • nightborne
    Mhm, ten úplně zlomovej moment má na svědomí komodor Perry, což byl Američan, ano, nicméně Britové se poté začali angažovat taky, i když ne tak moc, a ve hře jsou cizinci zastoupeni výhradně Brity, proto jsou v recenzi taky výslovně zmíněni =).

    Hlavně Britové byli v tý době pro Japonce spíš novinkou, ačkoliv k drobným kontaktům docházelo už dřív, proto si myslím, že ve hře symbolizují Západ (i když s jistotou to vědí jenom vývojáři), zatímco Nizozemci a Portugalci měli občas povoleno u Japonska přistávat i v období Edo, jenom je nepouštěli do vnitrozemí.
  • ales.smutny
    Britové tam byli také. Nejvýznamnější smlouvy podepsali 54, 58 a pak 94. V obchodu byli hodně aktivní, v Hakodate dnes můžeš navštívit roztomilé muzeum, které vzniklo z ambasády britského velvyslance a pro Japonce je to velká exotika (a pro nás celkem standardní vybavení z 19, století:)).Styky Velké Británie s Japonskem byly časté a významné.
  • Éé...k těm historickým reáliím... neplete si tady (buď tvůrci nebo autor) Brity s Američany? Co vím, první po velké izolaci v roce 1853 to byli američané, kdo navázal s císařstvím za úsvitu Medži obchodní styky po blokádě v Tokyjské zátoce (či pláži: Tokyo Bay). Asi jsem na základní škole dával špatně pozor. Jen k té historické reálii... Každopádně Nizozemci (obchodně), Portugalci (obchodně a nábožensky v minulosti) a Spojené státy (obchodně) byli hlavními západními imperiálními mocnostmi, co uplatnili geopolitický vliv na císařství... Britové měli Čínu, Indii, Barmu a okolní oblasti, a pár oblastí v dnešní Malajsii, Indenósii a Brunej (v rámci dnešní politické geografie).

    To jen pro zopáknutí do školy.
  • nightborne
    Tak tak, pravdu díš. Dvě abecedy v kaně a džójókandži, tedy znaků běžného užití, je sice "jenom" 2136 , ale v praxi se jich používá víc, takže žádná sranda =).
  • nightborne
    Protože ve hrách Assassin's Creed, Batman a Sleeping Dogs je sice znatelná převaha bojů jeden na jednoho i v rámci davu, ale pořád občas - a někdy častěji - přijde útok zezadu či rychlé přepnutí na jiného protivníka. V WotS4 neútočí nikdo, ale vůbec nikdo jinej, vůbec, ani jednou, než ten, s kým hráč zrovna bojuje, což působí zvláštně i vedle tebou zmiňovaných her.

    A pak žádná berlička, recenze sou od jinejch lidí a každýmu vadí něco jinýho, to je prostě a jednoduše fakt, a tím, že to označíš za "slabé" na tom nic nezměníš =).
  • alladjex
    Z recenze mi přijde, že bojový možnosti Way of the Samurai jsou daleko daleko před AC.
  • alladjex
    je to možný, protože udělat byť jen japonský font je nepoměrně obtížnější než evropský. Dvě abecedy plus latinka a arabské číslice a kolem dvou tisíc základních znaků. Většinou font ale musí obsahovat podstatně víc znaků. Rozhodně to není "trivialita" pro jedno grafika ve studiu jako anglosaských studiích.
  • Díky, v přesné terminologii se moc nevyznám...
  • Minimalne v batmanovi nepratele necekaji, az dobojujes s jinym utocnikem a klidne te zezadu napadnou.
  • Pokud je ta hra deságnivana na gamepad, pak je vcelku nerealne az nemozne ji kvalitne preportovat na klavesnici s mysi. To bys musel predelat celou hru vcetne klicovych prvku hratelnosti. Vysledkem buds uz trochu jina hra. Takto predelana hra pak uz neni port, ale remaster.
  • 0011
    odkaz na NGE bych nečekal *1* hra nevypadá špatně, ale jestli je to neovladatelný bugfest, tak se musí chvilku snažit, jestli chtějí aby to lidi koupili, mě to láká, ale ať to nejdřív opraví
  • Asi jsem taky hlupák, ale povedený port si představuju tak, že má kvalitní ovládání myš+klávesnice, spoustu nastavení atd... to že je hra rozbitá mi nepřijde jako souvislost... Klidně můžeš mít hru která je příšerný port, ale je stabilní..
  • fejspalm.. *6*
  • Jack1947
    V Batmanovy sde tě ale pokusí/ly napadnou zezadu, ty seš fakt zaujatej vůči některejm recenzentům ale to ani ne vůči tomu jak píšou.

    Pokud si nehrál Batmana tak to tam opravdu je nikdy by mi nedalo tolik práce složit několik protivníků na jednou jediné bez výpadové je víceméně AC.

    Pochybuji že ti odpoví ale Gud lack with it.
  • "Kapku zvláštní je též fakt, že i když stojíte proti davu, bojujete s nepřáteli postupně - nikdo jiný se ani nepokusí zaútočit zezadu, všichni poslušně čekají, až na ně přijde řada jak v indickém filmu. Jistě, čestný duel jeden na jednoho, takový byl samurajský kód, jenže bych se dost divil, kdyby ho věrně dodržovali i banditi a vyvrhelové."

    Můžu se zeptat pana recenzenta (Jan Slavík), proč je tato featura výslovně zmíněna v recenzi právě této hry?

    Kde najdu podobný odstavec v recenzích na hry série Assassin's Creed, Batman nebo Sleeping Dogs?

    Prosím nevykrucovat se berličkou "já ty hry nerecenzoval", to je slabé. Buď tato featura ve hrách vadí a je to "jako v indickém filmu", nebo ta featura nevadí a v tom případě bych moc poprosil jestli by nebylo upřesnění, proč je specificky zmíněna právě u této hry v negativní asociaci. Děkuji
  • Na tohle sem se fakt tesil, ale je z toho moc cejtit horka jehla bohuzel :( neverim tomu ze nejde udelat defalutni neco jako AC dvojka a kydnout to do feudalniho japonska ...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit