Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • LFR je prostě pro ty, co tomu nechtějí věnovat tolik času, pro ty, kteří to nehrají kvůli raidování.
    Jestli to chceš to mít těžší, tak jdi normal. Chceš to mít ještě těžší, jdi HC. A pokud chceš opravdovou výzvu tak jdi mythic. S dnešním group finderem to není nic těžkého.
  • Právě že přesně pro ně je. Jsou to totiž hráči, kteří se hrou vyrostli a od mladýho člověka, který měl spoustu času hrát se posunuli do dospělého věku, mají rodiny a hru si zahrají spíše odpočinkově. Proto i já vítám, že je hra jednodušší a nad každou kravinou nemusím trávit desítky hodin.
  • Každý datáč posune wow dál od té kvalitní mmorpg hry, kterou byla původně, k tomu ***** co je teď.
    Každá špatná změna ničí hru.
    Létání, dungeon finder, raid finder, panda, garison, ......
    Svět začel strácet význam v BS a ve wotlk už žádný nebyl.
    Dneska už umí každé povolání úplně všechno a žádné ničím nevyčnívá.
    Několik úrovní obtížnosti? Dobré hry nepotřebují nastavitelnou obtížnost!
  • to se asi liší trida od tridy, ja treba hraju za moonkina a zda se mi že oproti minulosti ma mnohem zajimavejší a komplexnejší rotaci
  • na tom se asi neshodneme, na dungeon musí mít čas každej, na raidování s guildou asi ne, ale proto je tam LFR abych udelal tri bose s random lidma a ukončil to. ale to neznamená že to chci mít v LFR lehký. proste mi nevadí umrít a postupne se učit co a jak a když to budu vedet tak pomoct ostatním.
    to není o času a skillu, je to jen o pristupu a lenosti. i hloupý človek sand musí pochopit mechaniku každeho bosse, naučit se svoji klasu a pak tech par mechanik použít ve skutečnem boji. wowko není raketová veda
  • Sám sis odpověděl na otázku, proč Blizzard dělá milion obtížností, protože jsou lidi co do hry nechtějí vrazit tolik času. Vzhledem k tomu, že na to podle svých slov nemáš čas, tak by sis tu hru vůbec nezahrál, kdyby to zůstalo u vanilla modelu.
    Taky mě to štve, že přidávají nové obtížnosti, 3 jsou ideální, ale co nadělám, je prostě jiná doba a Blizzard se snaží přizpůsobit hru i těm méně schopným a těm s méně času. Pro ty nejlepší hráče dělají stále těžké raidy a těžké dungeony.
  • No jak uz jsem psal nevim proc je ta vyzva a zabava schovana az v end game. Nejsem reta+d abych musel dungeon prochazet x krat na normal. A normalni raidy ani delat nebudu z casovych duvodu ani jsem je nikdy nedelal. Proto mne taky stve ze LFR ma tak nizkou obtiznost.
    Taky nechapu proc tam blizzard dal milion obtiznosti asi aby si i mohl zahrat i telesne a mentalne postizenej franta. Ja to beru jako umele prodluzovani herni doby a nekonecny grind.
  • WoW vždy bylo o end game obsahu. A je snad logické, že si ten dungeon musíš několikrát projít na normální obtížnost, aby jsi se seznámil s bossy apod., než se vrhneš na těžkou verzi v podobě mythicu.
  • Já hraji na realmu SIlvermoon, kde je 90% Alliance, a tuším, že ani není propojen. A když chci hrát večer, tak si obvykle počkám tak hodinu a víc ve frontě.
  • To je snad progress, ne? Naprostá samozřejmost, která je ve WoW už od začátku. Aby si mohl jít něco těžšího musíš nejprve sehnat gear z něčeho lehčího.
    Hrál si tu hru vůbec někdy pořádně a nebo si jen další z těch LFR hráčů, co nešli víc než LFR a brečí jak to je strašně easy.
    Jako pokud chceš chodit něco hard tak tomu musíš obětovat čas, vždycky to tak bylo a bude.
    Jestli tě unavuje myšlenka sehnat si gear a jít mythic dungeoy, jak pak chceš chodit mythic raidy?
  • Aha, takže jdeš normal, nejlehčí obtížnost ze 4 kterou dnešní dungeony mají a budeš tu tvrdit, že v minulosti to bylo víc hard. Kdysi byla jen jedna obtížnost, maximálně dvě.
    Dneska je normal, heroic, mythic a mythic+, z toho mythic+ je obtížnost, kde máš časově omezený limit a čím větší level mythic+ máš tím těžší to je.
    Takže doporučuji udělat si aspoň těch 8 základních mythic dungeonu a pak teprve hodnotit, samozřejmě to jít s partou, která má ten základní gear na mythic, který by měl být 825, kdyby totiž parta měla takový průměrný gear 835 a víc, tak to přirozeně přegearujete.
  • Zdravím, tak zatím jsem nový datadisk nevyzkoušel a asi ani nevyzkouším. Asi by se dalo namítat co zde tedy komentuji. Asi takto. Wowko hraji (v posledních letech větší pauzy) zhruba osm let. Nejvíce jsem jej hrál do Lich Kinga (ten se mi líbil), a s cataclismatem jsem defakto věděl, že to jde cestou která mne neláká, takže jsem cataclism sice nějak "dohrál", ale byl příčinou mé skoro dvou leté odmlky. Pandarii jsem přeskočil zcela a začal jsem až znovu hrát Draneor, a musím říct, že ten mě pohltil. Garison byl super element, který mě bavil. Celkově se mi svět a celý datadisk líbil. Sice jsem silně snášel další zjednodušení a odstranění core element RPG, ale nějak jsem se s tím popral. Hrál jsem Draneor aktivně asi půl roku po opravdu dlouhé odmlce. Nakonec jsem se ale začal už kopat do p****e, a neměl jsem co by, tak jsem přestal s tím že uvidíme co přinese nový datadisk. Můj main char a milovaná classa byl Hunter, a nutno říct, že Draneor jsem hrál hlavně s ním a na další classy ani nějak nedošlo. Nicméně teď s příchodem nového datadisku jsem opět předplatil a nalogoval se. Říkám se rozkoukám se, poptám se jaký je datadisk a případně jej koupím. No...nekoupím. I když ještě nemám datadisk mohl jsem vidět změny ve hře na základě patche před datadiskem. Opět brutální ořezání prvků RPG. To už si blizzard dělá srandu ne??..Můj hunter má pomalu 4 talenty, skilly či jak to nazvat které mohu použít. Odebrali mu pasti, a další věci. Atributy? vždyť už tam není ani vidět jaký mam kumulativní damage. Jsou tam tři atributy a to je všechno. Proč se tedy vůbec udává damage na zbrani ??? A že má být už jenom jedna zbraň? Tohleto neustále okleštování RPG elementů kvůli masové většině dementních hráčů, vzala všechno co tvořilo základ toho proč jsem wowko hrál. Jsem znechucen z toho co se z wowka stalo........odebráni glyphů (dobře dřív tam nebyli, ale jejich význam byl fajn a správná volba uměla classu hodně podpořit ) a dalších věcí a talentů udělali z mého Huntera naprosto nekompetentní a nezajímavou postavu a v podstatě věci (starší raidy) které jsem si soloval jsem nebyl najednou schopný udělat.....
  • Normal
  • Mozna, ale proc bych se mel dlouho dostavat na posledni obtinost aby mne hra zacala bavit. Mythic je mozna zabava a vyzva ale vsechno predtim je nuda
  • Skoč si pár Mythic dungeonu a pak tady mudruj *3*
  • A na jaké si to byl obtížnosti?
  • To jsou cross reálný funguje to tak že to spojuje v určité lokaci několik realmu
  • Kdyz se trochu obleces a pujdes heroicy, tak jsou behem par minut i za dps.
  • No já třeba potkávám hodně lidí, běžně se mnou 3-4 jedou jeden quest chain.
  • K tomu narustu hracu. Nechapu presne jak to funguje ale zda se ze hra spojuje dokupy hrace z ruznych serveru. Proste s nima hrajete v jednom svete. No a vzhledem k tomu se mi zda ten pocet maly. Svet je prakticky prazdnej a v class halls (coz je defakto takove zhromazdiste hracu stejne tridy) je sice hodne lidi ale porad malo vzhledem k tomu ze jsou z ruznych serveru.
    Hraju sice na serveru s nizkou populaci ale nevim jestli to hraje roli vzhledem k zminenemu spojovani servru. Kdysi zilo wowko mnohem vic, rekl bych ze to umira i navzdory cislum ktere se snazi rikat opak.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit