Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mno nevim me to zatim moc nenadchlo.Kde se to hrabe na Baldur gate I ? snad ani tou grafikou ne ;).
  • Mno nevim me to zatim moc nenadchlo.Kde se to hrabe na Baldur gate I ? snad ani tou grafikou ne ;).
  • Vince je prostě genius. A tohle rozkopává držky všem ub*zněnejm RPG od Bethesdy a Biowhore s naprostým klidem.
  • Je fakt, že jsem se přes combat nedostal dál za vůbec nikoho, protože ty boje jsou fakt šílené, což v tom combat demu nebyly, to jsou jenom tady, to mi přijde dost divné.
  • Kinet1c
    vcera som skusal, rozne podelil body a nie a nie zdolat prveho assassina v hre, tzn nie je potrebne sa snim bit, ale je tam ta moznost tak som skusil, najblizsie som sa dostal, ked mal almost dead, alebo neviem, ale este aj tak drzal jak skala, nechcelo sa mu zomriet, nech sa snazis ako ces na zaciatku tvorby postavy viac ako 20skill pointov niet a staty ako keby ani neboli, okrem constitution a inteligencie, vecsi vpliv na tvorbu asi nic nema a este dexterity aby si mohol v kole robit co najviac, lenze takymto sposobom si mozes vytvorit iba thiefa ci assassina, ostatnych nepotrebujes, lebo cisty strength ti nepomoze, tzn aj hocjaky skvely bojovnik musi mat vysoke dexterity inak to nejde, osobne som hral niekolko narocnejsich hier, statistikami je ktomuto dost blizsko aj taky fallout, ale co vo falloute akosi funguje, tu to nejak ani nie, ale je mozne, ze tym ze je to len beta, este to nie je celkom 100% doladene, lebo takto je to aspon co som skusal, viac o stasti ako o tom kam body das, co je kus smutne
    • Nahoda samozrejme hraje urcitou roli na zajisteni urciteho stupne nedeterminismu, ale predevsim jde o to, ze cely system je koncipovan trosku stylem kamen/nuzky/papir. Neexistuje 'nejlepsi' build. Vse se samozrejme porad ladi a povede-li se to, bude AoD nabizet velkou varku znovuhratelnosti. Oproti Falloutu je system znacne komplikovanejsi a souboje narocnejsi (postave nepribyvaji v prubehu hry HP apod.). Sami vyvojari tvrdi, ze je to zamer aby hrac vyhledaval mirova reseni (ktera jsou podle meho subjektivniho nazoru odmeneny vetsim poctem skill pointu, ale mensi financni odmenou - bez lootu), nehlede na to, ze mi prisly mnohem zabavnejsi.
  • Nejzajimavejsi projekt za poslednich par let.
    Milovnici CoD aka 'press E' at se tomu obloukem vyhnou, ale taci, kteri dodnes povazuji fallouta 1/2 a Baldurd's Gate serii za neprekonanou, by si to nemeli nechat ujit. Paradni chytre a chytlave dialogy, vetveni udalosti podle rozhodnuti, pomerne propracovany combat system (Fallout tahovy system) -- ackoliv cele beta demo lze dohrat bez pouziti nasili uzasnym diplomatickym zpusobem (podvody, politicke intriky...). Obecne jde vetsina problemu resit nasilne nebo diplomaticky a obvykle s vice moznymi rozuzlenimi.
    Bude-li release verze vypadat takto, tak se bude jednat o giganta old school RPG.
    • Kinet1c
      ano je to celkom ok, ale ako som vyssie napisal, bez combat skillov si v prdeli ked ide o konflikt, diplomaticky to ide urcite vyriesit mnoho situacii tiez, ale neverim, ze kazdy kto si tuto hru chce uzit chce riesit vsetko diplomaciou, pretoze boje su nemozne, tzn, na zaciatku sa im asi treba co najviac vyhybat ako cert krizu, iank to zatial ja nevidim a to som presiel tebou spominane tituly bez vecsich problemov, neviem v com je tu problem (asi som hru a jej zmyslanie nejak nepochopil, ale tomu zas tak neverim), kazdopadne skusim este nejake kombinacie, lebo ako oldschool to vypada hodne slusne a taketo nieco by som si nerad nechal ujst, len preto lebo som sa lahko vzdal
  • Vypadá to fajnově.
  • Ježiš, ta grafika je tak nadherná, hned to zkusím jak budu mít čas.
  • Zkousel sem kdysi davno combat demo a nevypadalo to vubec spatne.
    Nevite nekdo, kdy by to melo priblizne vyjit?
    Ten vyvoj se strasne vlece.
  • Sleduju tuhle hru uz dlouho a libi se mi hlavne napad s antickym prostredim drzim palce at je to co nejlepsi

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit