Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hm, deprese... Letadla pilotuji piloti, co trpi depresemi a pachaji sebevrazdy, pry z nestastne lasky. Vysetrovani utoku na Charlie Hebdo sveruji vysetrovateli, co trpi depresemi a ktery po trech dnech vysetrovani spacha sebevrazdu. Pry rodinne problemy. Je opravdu zvlastni, jak se posledni dobou sveruji dulezite ukony a funkce psychicky labilnim jedincum. Sorac, ale nezeru to.
  • Vyšetřovatelé objevili(zahlédli) v domě rodičů pilota-sebevraha a vraha zároveň postavu, která zmizela. Nechtěla ta postava zamést stopy? Z mého pohledu je to moc jednoduše vypadající příběh za depresemi zkoušeného pilota po rozchodu s přítelkyní... Kdyby se chtěl zabít sám, tak nemusel obětovat dalších 140 nevinných lidí....Já mám osobní teorii, že se později ještě ukáže, že šlo o další džihádistický čin na objednávku od nějaké islámské teroristické buňky operující v Evropě...Džihádisti z IS přece vzkázali Evropě další krveprolití v podobě různých atentátů a využít sebevražedného pilota je pro ně "dobrá příležitost". *9* *13* *10*
  • mám informace,že to chtějí mocní hodit na toho chudáka mladého pilota,všechny záznamy ze skříněk jsou podvrh,potřebují,aby to nebylo na chybu letadla,protože by to obě společnosti zrujnovalo
    • mas ty Informace ? Giagante , dovolim si predem te tak nazvat.
    • To se stalo ve Francii a ne na východní Ukrajině, kde Rusové rozjaření vodkou sestřelili BUKem civilní letadlo a pak to sváděli na Ukrajince. Zatím však mají jenom jednu skříňku, tu druhou stále hledají. Takže ty "zaručené" informace od KGB-Gestapo je třeba brát s reservou. Ty jsou určené pro ožralé ruské mužiky, Evropan tomu věřit nebude.
  • Ten pilot byl zbabělec.

    Pokud byl nešťastný a chtěl se zabít fajn. Měl to udělat sám ale ne zničit
    život dalším 140 lidem jen proto že neunesl rozchod.
    • ten pilot se hlavně nemůže bránit
      • Asi tak. Zatím co některá vyšetřování se vlečou měsíce až roky, zde bylo vyšetřování ,,prakticky uzavřeno" se zcela jasným závěrem po třech dnech od katastrofy.
        Jen ti co nežijí, věděli jak to ve skutečnosti bylo. Já tam nebyl, nesoudím, nehájím, média beru s rezervou. Pravda dnes nepatří mezi společensky přijatelná témata.
  • Okopírováno z netu na jiné adrese:

    Hovořil jsem včera ráno s jedním pilotem LH, velice dobrý známý, který mně telefonoval a sdělil mně, že mnoho pilotů nenastoupilo ráno do práce. Ano, máte pravdu, že LH posílala jiné stroje do různých destinací, aby dostala turisty zpátky do Německa. Byly to Boeing 737 nebo 757. Ale jenom pár. Každý pilot může létat jenom na jednom typu letadla, na který má oprávnění. Nikdy nemá na dvě. Také mně sdělil, že bylo interně zakázáno pilotům LH hovořit o čemkoliv co by se týkalo danné katastrofy, pod pohrůžkou okamžitého vyhazovu. Zajímavé! Moc dobře věděli, že katastrofa se týkala něčeho zvláštního. Normální to nebylo a hlavně trosky letadla a roztrhaná těla na kousíčky nejsou vůbec normální. Podívejte se na jakékoliv katastrofy z minulosti, vždy byla nalezena těla skoro celá. Kerosín, palivo do letadel, který po jakémkoliv nárazu okamžitě vybuchuje, taky nevybuchl a na nebi nebyl vidět, že by ho piloti při stavu nouze vypouštěli. Všechno je velice zvláštní. I kdyby byl výbuch v kabině a letadlo se ve vzduchu rozervalo, vyšetřovatelé by nalezli určitě zdeformované nárazem, ale "celé" turbíny. Je to speciální kovová hmota používaná pro lopatky kompresoru, přední části turbíny a zadní horká část turbíny taky tak. I tyhle byly roztrhány na velice malinké části. Muselo se stát skutečně něco velice zvláštního, co způsobilo těsně nad zemí tento "kafé mlejnek".
    • Zase ty přihlouplé úvahy "...Normální to nebylo a hlavně trosky letadla a roztrhaná těla na kousíčky nejsou vůbec normální. Podívejte se na jakékoliv katastrofy z minulosti, vždy byla nalezena těla skoro celá... Muselo se stát skutečně něco velice zvláštního, co způsobilo těsně nad zemí tento "kafé mlejnek"..."
      Co je na letecké (nebo i jiné) nehodě normální? Existuje snad nějaká "modelová", podle níž by se všechny měly "řídit"? Ne, řídí se to jen fyzikálními zákony, které jsou pořád stejné a konkrétními okolnostmi, které jsou pokaždé jiné. Každá nehoda je JINÁ a nedá se tvrdit, že když je jednou něco takhle, musí to tak být i jindy. Někdy třeba automobilová nehoda (ať je to bližší představa) vypadá, že se "skoro nic nestalo" a jsou tam mrtví a někdy je všechno "na mraky" a "minimální" zranění... Kdyby letadlo vybuchlo ve vzduchu, byly by trosky rozmetány po mnohem větší ploše (a spíše by zůstala nějaká "skoro celá" těla). Nejrizikovější jsou vzlet a přistání. Když se jedná třeba o nehodu při přistání, kdy se "něco nepovede" (technická porucha, "lidský" faktor - chyba pilota, ale nejde o úmysl jako zde), letadlo už letí relativně nízkou (přistávací) rychlostí a piloti se ještě snaží "minimalizovat" následky (třeba dle možností "vybrat místo", aby nedošlo k prudké deceleraci (zpomalení) - při nárazu do pevné překážky apod.), stane se při troše štěstí, že to dopadne relativně dobře. Tady letadlo narazilo zřejmě plnou cestovní rychlostí (cca více než 4x větší než přistávací) téměř kolmo do hory. Fyzika říká, že F.dt = m.dv (impuls síly F se rovná hybnosti tělesa o hmotnosti m, v je jeho rychlost), tzn., síla F, která na těleso působí je m.dv/dt (= m.a, a je zrychlení/zpomalení). Představte si, jaké tady bylo zpomalení (z cestovní rychlosti na NULU! (dv) -hora se neposune- , a to během zlomku sekundy (dt)). Při hmotnosti letadla a tomto zpomalení na něj působí taková síla (to je ten váš "kafemlejnek"), že to pak nezachrání ani vaše "speciální hmota používaná na lopatky", všecko má totiž své meze. Ty důsledky zcela reálně odpovídají tomu, co se tam stalo. Prohlédněte si fotku jedné z tzv. černých skříněk CVR (cockpit voice recorder, záznamník hlasů v kokpitu), FDR (flight data recorder, záznamník letových dat) ještě ani nenašli. Jsou umístěny v zadní části letadla (ta bývá STATISTICKY nejméně poškozena) a musí vydržet extrémní podmínky - jsou schopny 45 minut odolávat teplotě 1000 °C a vydržet nepředstavitelné přetížení 3600G! A jak byla CVR zdeformována! U člověka způsobí přetížení "jen" 25G (jako by člověk byl v daném okamžiku 25x těžší) velmi těžké zranění nebo smrt.
    • Ano neco zvlastniho se stalo letadlo bylo navedeno stremhlav, to se zas tak casto nestava vetsinou se piloti snazi nouzove pristat, tady neni divu, ze vse bylo na male kousicky! Vam doporucuji navstivit bohnice, ale cestou dejte pozor at si lidi nevsimnou vasi alobalove helmy proti odposlouchavani myslenek... tip: schovejte ji pod cepici...
      • Proroku... Do Bohnic nemám důvod, zato doporučuji přečíst:
        http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/obrovska-kryci-operace-fbi-pro-utajeni.html

        překlad z http://www.whatdoesitmean.com/index1854.htm
        Obama zuří nad sestřelením letadla Germanwings, odmítá se sejít s vůdcem NATO
        Obama Rages Over Germanwings Plane Shootdown, Refuses To Meet NATO Leader
        By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers
        March 27, 2015
        • ten gigant co uz mel jasno kdyz zmizelo letadlo nekde v tom Indickem ocenau ? Neperlil jsi tenkrat : Zduzaznuji ze letadlo nemelo Isics Asisficifis a kde jsi jeste co naesl za blbosti ?!!
  • Tak Vám nevím...
    Další velký podvod? Údajný pilot, kterého ukazují média, že zemřel se přihlásil, že žije.Další velká blamáž v Evropě?

    Andreas Günter Lubitz, údajný mrtvý pilot, který mohl způsobit zřícení německého Airbusu a kterého média ukazují po celém světě, se přihlásil, že žije.
    V následujícím videu říká (ZDE), že není tím pilotem, o kterém média hovoři, pouze se mu podobá. Jeho jméno je Andreas Günter s věkem 38 let.
    www.svetkolemnas.info...e-zije
    • Ten odkaz na "Svět kolem nás" tu kravinu celkem spolehlivě vysvětluje...
    • ty mas taky dost... vetsina lidi ma na svete nekde nejakeho dvojnika! jmenuje se jinak jenom je mu podobnej a ani to neni pilot co? ale hned je to VELKE spiknuti pac toje VZDY mnohem pravdepodobnejsi nez cvok co se zesebevrazdi spolu se 150ti lidmama...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit