Přejít na výpis diskuzí

Fight Club - podcast

REDAKCE 16.11.2010 
10438 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdarec.Chlapci,mě Avast píše,že v tom souboru je vir-anonymuspodcastus.Bojím se ho spustit..ještě jeden takovej fejl*a poženu to vejš.Předevčírem zase byla stránka nějak bloklá..poslední FF hlásil že je web nebezpečný,tak mám odejít.Já to tady mám rád.Prosím,udělejte něco z těma útokama. *8* *1*
  • MickeyMutant
    "Těch stojanů bylo x, takže sis počkal dvě minutky nebo’s vykopl nějakýho debila malýho…"

    Není nad upřímnost ostříleného herního redaktora, ale stejně to považuju za diskriminaci handicapovaných trpaslíků*10*.
    • smejki
      je na to potřeba vydat evropskou směrnici! ::socialismem_vpřed!
  • smejki
    v otázce bioshocku s Danem nemůžu souhlasit. Co všechno si obecně nese hra?
    herně mechanické prvky, herně koncepční prvky, žánr, příběh, narativní prvky, universum, nosnou myšlenku, obecnou definici prostředí v němž se odehrává...
    Dan je ze záhadného důvodu upjatý na návaznost příběhovou, ale všechno ostatní přehlíží. Bioshock evidentně jede na velmi podobné herní mechanice, jeho prostředí je definované shodným filosofickým rámcem (zhroucené utopické město ve fantasmagorickém prostředí definovaném určitým elementem - minule voda, teď vzduch), jeho příběh je evidentně příbuzný, žánr je úplně stejný... a ono ve finále tam třeba nějaké provázání s Rapture může klidně být.
    • 13_11
      Ono tam asi nakonec nějaké to provázání bude (vzdušné město shoří a my spadneme zpátky do Rapture), ale o co šlo Danovi, je nejspíš to, že proč, když se "tatáž" hra může jednou ve vesmíru jmenovat System Shock, podruhé ve vodě Bio Shock, proč ne potřetí ve vzduchu třeba Air Shock nebo Cloud City Shock? Určitě by každému hráči bylo jasné, že to nosné, na čem tvůrci staví, je onen "šok", jenom ta předpona by se obměňovala - což by bylo samo o sobě super nápad!
      • No Air Shock, nebo Cloud City Shock snad teda ne ; D
        Vsak ono to "Bio" (aspon castecne) ukazuje na ty plasmidy, ne? Genticky modifikace... To ma byt v infinite taky, jestli se nemylim... ?
        A spojeni s Rapture fakt neni vylouceny. Treba to bude castecne prequel. Uvidime.
        Kazdopadne to vypada na pecku, at se to jmenuje jak chce.
        • ucho
          nevím no, tak město pod vodou fajn, ale město ve vzduchu mi přijde z principu jako volovina :) na názvech her nelpím, tak mi Bioshock nevadí :)
          • Ja jenom cumim.
            Doporucim jen procist si cely vlakno znovu, a zkusit pritom malililinko zapojit empatii, a smysl pro cizi pohled, kterej reaguje jen na ty tvoje pismenka. Minimalne to, kdo komu co vnucuje bys mozna mohl prehodnotit. I kdyz tohle ucho uz trochu znam, takze dech zadrzovat nebudu.
            A opravdu prosim do budoucna nereagovat na moje prispevky - casem si snad vsimnes, ze ti prokazuji tutez laskavost.
          • ucho
            Crook: hele, uvědom si prosím, na co reaguješ a všímej si, na co reaguji od počátku já, abys měl k tomu i nějaký kontext a zbytečně pak neřešil něco jiného, pouze tím zazdíš celou diskuzi.
            nade mnou byla řeč o Bioshocku a Bioshocku Infinite a o případném spojení s Rapture, nebo možnost prequelu.
            dovolil jsem si napsat svůj názor porovnávající ty dva světy (poznámka: pod vodou a ve vzduchu) a ač jsou hry graficky shodné, v obou mají být tedy ony plasmidy a celkem je tam jakási podobnost, v pojetí těch světů vidím rozpor. padlo zde od tebe fantasmagorie. problém je, že Bioshock se snaží držet přibližně reálného konceptu, má tak ten svůj svět stanoven. ono město nadnášené balóny a vrtulemi do tohoto konceptu příliš nesedí. je to mnohem hůře stravitelné než onen svět pod vodou, ač může být samozřejmě onen princip nadnášení města hráči naprosto volný. rovněž jsem si dovolil říct, že ve světě fikce města ve vzduchu příliš k vidění nejsou (ne, opravdu mi nešlo pouze o knihy, šlo mi o veškeré fiktivní příběhy, kdy někdo vytváří universium s létajícím městem versus místo, kde je město pod vodou).
            tedy toliko k mému vyjádření názoru na onu návaznost příběhů. a teď taková drobnost, toto byl můj názor, proč vlastně ty příběhy společného nic mít nebudou nebo by to nebylo příliš rozumné...

            no a teď přijdeš s tím, že volovina je obojí, naprostá ignorace toho, na co jsem reagoval a reaguješ pouze na něco z toho, co jsem psal, aniž bys řešil kontext celého příspěvku, který reprezentuje můj názor a který mi logicky vyvrátit nemůžeš, protože je můj... tohle není o hledání pravdy, nebylo třeba mi v tom odporovat stylem, že nemám pravdu :) názory nejsou pravdivé a nepravdivé, jsou pouze dobré, špatné, podložené, nepodložené a možná ještě něco... :)
            • pav

              Mas vydrz a krmis trolly to je fakt :)...

              Proste jsem napsal jmeno zeme z knihy, kterou jsem si vybavil... a ty jsi to bral jako polemiku..coz nebyla a nikdy jsem treba netvrdil, ze takovych prikladu je hodne a ze to vyvraci tvuj prispevek...
            • ucho
              pav: vzdávám to, nemá cenu vést diskuzi s někým, kdo se chytá části věty. kdyby sis přečetl onu větu o "žádné knize" pořádně, pochopil bys, že jsem tou větou neříkal, že není žádná kniha, kde by létající ostrovy neexistovaly, chápeme? (mimochodem Guliverovy cesty nejsou o Laputě, kdežto jsou knihy, kde je podmořský svět hlavním prostředím příběhu a točí se to kolem toho. a to pominu i fakt, že Laputa nelétala na základě balónů a vrtulí).
              a stále mi uniká to, co to má společného s tím, jestli bude mít dějově Bioshock Infinite něco společného s Bioshockem... jak trollové oba dva...
            • pav

              no zacal jsi s tim ty :)
              napsal jsi, ze si nevybavujes ZADNOU knihu, ja jsem ti jednu zdvorile pripomenul a ty misto reakce typu: diky... nebo je to jiny pripad... jsi to zamenil za: já nepsal, že se neobjevuje "vůbec"....?

              Pritom to, jestli se objevuje nebo ne, nebylo obsahem me reakce pouze jsem ti pomohl ( i kdyz asi zbytecne, evidentne jsi ji znal) - vybavit si nejakou ...

              a jsme u toho slovickareni :) Crookovi vycitas, ze nereaguje ve smyslu tveho prispevku, ze si nevsima na co reaguje a pritom tvoje reakce pod mym prispevkem te usvedcuje z tehoz .. :)
            • ucho
              pav: tak teď kdo tady slovíčkaří? :) jelikož se řeší fantaskní svět, použil jsem jako nejrozšířenější půdu ony knihy. samozřejmě se dá vzít film, hra, jednoduše nezáleží na médiu :)
              udivuje mě, že mají někteří lidé takovou potřebu rozebírat moji jednoduchou reakci na to, zda bude bioshock nějak spojen s bioshock infinite... (dvouřádkový názor). pouze se bráním lidem, kteří z toho dělají něco jiného (a žel bohu se naprosto ztratil význam reakce)
            • pav

              no pekny tapetovani a slovickareni ...

              neslo ti pouze o knihy, ale napises : ...nevybavuji si však žádnou knihu, kde by se ve stejném duchu věnovali ...
              Mne z vyse uvedene vety vypliva, ze se bavis (ve vztahu k letajicimu mestu) o knihach? Filmy zminujes pouze v souvislosti s podmorskym svetem.

              Zrovna tak pokud napises nevybavuji si knihu, neni to totez jako nevybavuji si veškeré fiktivní příběhy, kdy někdo vytváří universium s létajícím městem...
          • no letajici mesto se v knihach objevuje taky, treba laputa me napada...
            • ucho
              přijde mi, že lidé nečtou. já nepsal, že se neobjevuje "vůbec"... a Laputa létá na magnerickém základu, v Bioshocku jsou balóny a vrtule...
          • Tak volovina je oboji. Vsak je to zamerna (i kdyz spis lehka) fantasmagorie.
            Spouste lidi se to urcite bude libit (vcetne me). Uvazovat nad tim takhle racionalne je preci blbost. To mi pak muzou treba i Skyrim znechutit divny kockovity lidi, nebo cokoli jinyho ; D
            Puvodni Bioshock si taky nehral na realitu. Tu ideu alternativni, v mnoha ohledech technologicky vyspelejsi minulosti to nese stejnou...
            • smejki
              pleteš si fantasmagorii a sci-fi. jediná pravidla, která fantasmagorie nesmí porušovat, jsou ta, která sama stanoví.
            • Mno jo no... Tak se zkus mozna jasneji vyjadrovat, nebo se se mnou vubec nebavit.
              Kdyz napises "nevím no, tak město pod vodou fajn, ale město ve vzduchu mi přijde z principu jako volovina" a na moji reakci na "město->volovina" reknes, ze jsi mel na mysli vyskyt v literature, tak asi nebude chyba ve mne.
              Nehlede na to, ze se toho racionalizovani drzis i dal.
              Pokud ti na ty hre vadi uz ten samotnej namet, tak prosim. Vic nez jsem uz rekl rikat nebudu.
            • ucho
              Crook: jsi mimo, protože reaguješ na něco jiného (všímám si, že u tebe je to poměrně častý jev :) ). i ta fantasmagorie má technický základ a v tom vzduchu kulhá hodně...
            • "město ve vzduchu mi přijde z principu jako volovina" - to snad nejsem tak mimo, ne? Ja od tebe casto slycham, ze reaguju na neco, cos nepsal. Jen si nejsem jistej, jestli je to tak docela moje chyba... : P
              Jinak prave to, ze je to vcelku neotrelej napad beru urcite jako plus. Pro zajimave stylizovanou akcni hru je to perfektni namet.
              Prave jsem pred tim chtel rict, ze to asi nebude pro nekoho, kdo chce hledat "logicky chyby" ve fantasknich svetech... Ze je to "blbost" je jasny snad i pepickoj od sousedu...
            • ucho
              narážel jsem pouze na to, že podmořská města jsou probíráná ve spoustě knížek několika scifi autory, je to k vidění i v mnoha filmech. nevybavuji si však žádnou knihu, kde by se ve stejném duchu věnovali městu ve vzduchu v takovém rozsahu, jako je tomu v té vodě. na realitu/nerealitu jsem tím nijak nenarážel, šlo pouze o to, proč by někdo dělal město ve vzduchu, když je tam vystaven přírodním živlům takovým způsobem, že by se to obtížně udržovalo... navíc by to bylo příliš energeticky náročné, a to hodně. s takovou energií by bylo rozumnější budovat město kdekoli jinde... snažíš se tedy reagovat na něco, co jsem nepsal.
      • Black_Hand
        tak system shock byl hodne jinde...
    • Tak tak. Vsak Petr bratra Dana hezky usmernil : )
      Pak taky hlavne ohledne toho odsuzovani cely Etrojky kvuli par zprasenejm hram. Ulohu Crookovyho mluvciho zatim PP plni dobre. Ale jedno klopytnuti, a flaknu ho zpatky na post sefredaktora tak rychle, ze si ani capku nestihne pridrzet : D
  • MickTheMage

    K Dukovi

    K tomu Dukovi si dovolim jeden prispevocek - teda dufam, ze to nebude vrchnosti :) vadit... http://www.kulturakriplu.net/2011/06/som-zrkadlom-videohier.html
  • R*

    Tipl bych si, že nejoblíbenější hry Dana Vávry jsou ty z produkce R* Games. Odhad nemám podložený ničím, ale přirovnávat vše k RDR či L.A. Noir jakožto ukázce toho jak se to má správně dělat mě přineslo tento tip. Rozhodně tedy nemám nic proti panu Vávrovi (psal bych "Danovi" Je to osobnější, ale nechci překračovat hranice, aby to co píšu nevyznělo špatně) ale například tvrdit, že Bioshock Infinite nemá nic společného s původním Bioshockem je docela scestné. Nehledal bych věci, které se nezměnily ale to co se změnilo. U tohoto konkrétního titulu se změnilo jen prostředí ale jinak je vše při starém. Je třeba si uvědomit, že nešlo o Rapture ale o jeho ideu a stejně tak je pojaté ono létající město. Ale na druhou stranu souhlasím s tím, že když hra změní náprosto vše od pojetí pře žánr až po samotnou hratelnost tak by měla změnit i jméno (viz. BIA). Jinak rozhodně zajímavý podcast, konečně se začalo Fightit i když jste nám to utnuli v nejlepším :-P. Takže hodně štěstí do příště a ať kvalita podcástů jen vzkvétá !
    • K těm hrám jsem to přirovnával proto, že taky vznikaly značně dlouho, měly velkolepé plány a cíle a na rozdíl od Duka se jim je podařilo naplnit. Zatímco DUke měl velkolepé (spíš by se chtělo říct velkohubé) a zrovna dvakrát jenenaplnil.
      • Black_Hand
        taky zrovna ten 1000x omylany stalker. ten je ale hodne specialni pripad a slo by k tomu rict hodne.
  • Je v tom artbooku Triss ?
    • Což o to, Triss tam je, ale "TA TRISS", tak ta tam není........ *1*
  • podcast #31

    Chlapi prosím! (hlavně Dan), zkuste tochu méně používat vycpávku "prostě". Trhá to za uši. Jinak díky za skvělou diskuzi. Je hezké, když se člověk setká s diverzitou názorů.

    P.S. S Danovými názory v článku na jeho blogu idnes se naprosto ztotožňuji.
    • posila
      Nesnasim te! :) Dokud jsem si neprectl tvuj prispevek, nevnimal jsem nadmerne pouzivani "proste"... doufam, ze do pristiho tydne na to nejak zapomenu. :(

      Taky dekuju za skvele podcasty. Posloucham asi 4 podcasty a na ten na Games se tesim vzdycky nejvic ;).
      • Vždyť my jsme sekta Prostých Jakobytů. Zaměř se na jakoby, to je ještě horší :) Chvíli jsme s tím bojovali, ale pak jsme to vzdali :)
  • Kde to vázne janchore? Nedělej ženu a nahoď to sem....
    • janchor
      Na šnečím uploadu.
      • Stopni seedovani toho gayporna a mas to hned ;-)
        • ucho
          nač ta sobeckost, to že ty už ho máš stažený ještě neznamená, že by si ho nemohl stáhnout i někdo další *5*
          • No prave ze uz ho mam tak muze uploadovat podcast a to P tobe naseeduju ja :)
  • Bych řekl že se(alespon pokud byl dan přítomen)určitě strhl nějaký offtopic ohledně právě probíhající stávky,vím že tyhle věci do herního podastu a na herní web nepatří a je správné se jich vyvarovat a vystřihnout je z Fight clubu.Na druhou stranu pokud byla ona debata (a vůbec všechny podobné offtopic debaty)zajímavá bylo by fajn je uveřejnit někam mimo,na uloz.to,rapidshare,na svoje blogy či prostě někam,věřím že mnoho lidí by to ocenilo....
  • zvuk

    Prosim vas predminulej podcast, udelejte prosim vas neco ze zvukem. Ani ve sluchatkach vam nebylo poradne rozumet. Je to nekdy hruza zvlast kdyz tam nesedi mistr zvuku Grygar. Nevim ale predposledni podcast ste ten mikrofon meli nekde u nohy nee, s pozdravem lepsiho audia vas posluchac. *7*
    • Black_Hand
      bach se tu omlouval. ze to s tim moc neumi :).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit