Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kr.Pa
    Já myslel, že MOBA vychází právě z kombinace RTS a RPG *1* Tady někdo perlí.
    • sleepless
      Řekl bych, že MOBA se vyprofilovala do něčeho, co se dá nazvat žánrem, pomalu ale jistě. I když samozřejmě, úplně původně to je kombinace aRPG a RTS.
  • zadne ingame gameplay video ? ne ? tak bez do*rdele.
    • :) Ve spojitosti s žebráním na Kickstarteru od takových jen souhlasím .....
  • Viktor_H
    "Starý model, kdy vývojář přijde s nápadem za vydavatelem, který mu dá peníze na vývoj hry, je podle Chrise Taylora definitivně mrtvý." - lol
  • Podla mna sa to zvrhava k tomu, ze financne riziko za vyvoj novej hry je prenasany na mikrotransakcie od buducich hracov a pripadne zisky sa delia uz len medzi konkretne osoby... zdalo by sa mi ferove, pokial kazdy "investor" potom dostal naspat aj pomernym sposobom zhodnotenu svoju investiciu.
    • :) V tom je kouzlo Kickstarteru , mimimalizovat riziko a znásobit zisk ... o investici v pravém slova smyslu nejde , spíš o sponzoring naruby .
  • hitokage
    A kam se podělo Chrisovo Kings and Castles? Doufal jsem, že se k tomu vrátí.
  • 1,100,000? Mám pocit, že čoraz viac vývojárov berie kickstarter ako nejakú charitu alebo čo. Myslím že by bolo na čase, aby sa trochu uskromnili.
    • smejki
      1,100,000 stačí na výplatu zhruba deseti lidí na rok. Jen a pouze na výplatu.
      • XorxoxTalarius
        Smejki, smejki ... nehraj si na diskuzniho trola, Ikdyz vim ze jsi to myslel dobre.
      • A to jsi vzal kde? Lidi na v NYC na Manhattanu maj medián příjem 66 000 dolarů. Tak zas v klidu...
        • smejki
          třeba here co tak rychle koukám.
          u juniorů se startuje zhruba na 75,000.
          medián platu v NYC zahrující i holku ze Starbuckksu není v případě expertní technologické firmy zrovna extra směrodatnej ukazatel.

          je to hodně hrubej odhad, to nepopírám. Ale milion vočí je prostě prd. Nehledě na to, že se hry dělaj minimálně rok a půl, většinou roky dva.
          • XorxoxTalarius
            Musim te zklamat, ale je nutno zapocitat ze k prumeru se tam pripocitava +26% ... jinak junior developer je platebni trida GS 9 - 10 a ta se pohybuje okolo 40 - 60$ dolaru rocne (spise je nutno pocitat s tim ze vic jak 45k nedostane). Samozrejme je pravda ze 1M $ je na hru ktera se bude rok vyvyjet opravdu napjaty rozpocet. Vzhledem k cene pouzite softwaru a vybaveni.
            Takze souhlasim s tebou v tom ze si zvolili napjaty rozpocet a urcite to co vyberou bude mensi castka nez to co do toho vrazi studio ze sveho (nevim kolik maji zamestnancu, atd.). Ale s temi platy (vyskou) bych byl opatrnejsi, tedy v tom s tebou nesouhlasim (bohuzel se v prostredi platu a platovych hladin pohybuji, takze vim o cem mluvim).
            • smejki
              dík za info
  • Xcomik
    Ten člověk nepřemýšlí. Kdyby na Kickstarter hodil Total Anihilation 2 ( a nebo pokud má ve vlastnictví jeho studio Supreme Commander značku) a napsal že hra bude podle te starší tradice tedy po vzoru Total Anihilation nebo Supreme Commander 1 + Forgeded Alliance tak sem si naprosto jistý že ty prachy vybere jako nic a klidně i trojnásobek. Já prostě nepochopím proč se vrací k Moba stylu když se mu to na poprvé prostě nevydařilo s Demigod hrou. No schválně kdo hrál Demigod?

    Notabene je tu Dota, Dota2, League of Legends, Heroes of Newerth a další méně úspěšné tytuly jak prostě může být někdo takhle hloupý a lézt na trh kde to mají už velikáni rozporcované do posledního Moba hráče.

    Přitom s hardcorově pojetým Supreme Commander + FA i třeba v MMO by uspěl levou zadní a ještě by si pískal
    • Ja si zahram Demigod obcas dodnes. jedina MOBA style hra ktora ma naozaj chytila. Gulervuca hudba, grafika, atmosfera, mnozstvo map..
      Podla mna to je velmi vydarena hra ktoru zabili pociatocne problemy s piratmi a neskor problemy so sietovym kodom hry :-/ Ale stale je okolo hry komunita ktora ju hrava pravidelne aj dnes, ale vacsinou su to sami elitari a pre novacikov tam niet miesta.
      • jj, demižoda paříme na každý lance :)
        parádní hra
    • eeeee
      Evidentne mu nejde o prachy, ale o vytvoreni neceho, co on sam chce. Kdyby mu slo o prachy, muze tvorit nejakou masovku na zaklade zadani nejakeho vydavatele. Chces rict, ze komu nejde jen o prachy, tak nepremysli? Neni to spis naopak.
      • XorxoxTalarius
        Musim s tebou souhlasit. Kdyz se podivam na to portfolio her ktere ma na triku, tak to vypada ze chce proste vytvorit neco noveho a neokoukaneho.
        Ja osobne MOBA hry opravdu nemusim, ale tohle by mohlo byt zajimave, zalezi jak moc si clovek bude moc vybrat co chce hrat, tedy pokud chci hrat hlavne strategii, tak jestli tam budu mit vyziti. Tedy opet se musime nechat prekvapit (tohle je hrozne, u kazde KS hry si clovek musi pockat co z toho vyleze :D ).
    • rancor1223
      A slyšel jsi o Planetary Annihilation? Polovina týmu TA a SA se totiž od Gas Powered Games odtrhla a vytvořila Super Monday Midnight Combat a nedávno na Kickstarteru chtěla podpořit projekt Planetary Annihilation, což se jim taky povedlo.
      nejsem si tedy jistý, jestli by podobný projekt v takto krátké době uspěl znovu (i když v případě Total Annihilation asi ano).

      EDIT: Link na ten Kickstarter http://kck.st/NFEGYb
  • supreme commander - stejne jako total anihalation nepochopitelne zapomenuta uzasna epicka hra, ktera snad jako jedina evolvovala RTS, bohuzel bez nasledovniku [i SC 2 je z nepochopitelnych duvodu mnohem horsi]...skoda...smer, napad i provedeni uzasne...jen vychytat pathfinding a nebat se toho :/
    • myslim, ze suprema tenkrat zabily dost vysoke HW naroky
      • Black_Hand
        hlavni problem je, ze do dnes neni 64bit binarka, takze hrat 81x81 je peklo bez PAE. a i tak to neni zrovna koser, kdyz clovek hraje full house.
      • XorxoxTalarius
        Jo ty byly opravdu silene, ale zase se daly nastavit mensti detaily a co si pamatuju, tak ani Total Anihilaion nebyl zrovna nenarocny kousek. V dobe kdy prumer bylo 16 MB RAM tam byly mapy ktere vyzadovaly i 256 MB RAM.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit