Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Uspěchaný vývoj? Jako jenom šest let? *1*
  • Prochik
    Špatnou hru by nezachránilo ani to, kdyby season pass dávali jako omluvu zadarmo.
    • To víš, že by to šlo. Animace se dají vylepšit, HD pack se dá připravit, checkpointy se dají předělat, AI se dá překopat, grafika se dá potunit, multiplayer se dá vyšperkovat... ale to by si musel sednout origo team Gearboxu, dva měsíce to všechno kutit a pak to vydat zadarmo jako omluvu. Asi fantazie, ale šlo by to *3*
  • Zmiňovaný patch vyšel už 11.2.2013, čili jeden den PŘED oficiálním vydání hry, takže v době vydání se automaticky stáhl přes Steam (defacto je to day 1 patch).
  • Veskoslav
    Aliens na blízku zabijí cokoliv, i predátora. Tudíž pokud patch neodstraní souboj na blízku, je to zbytečné.
    • MrSanta
      Souboj na blízko je fakt divnej. Kdyby to aspoň nějak ztížili, aby to nefungovalo univerzálně... Jak je to se sílou aliena se ale blbě odhaduje. Vasquezová mu celkem bez problémů přišlápla banánek ke stěně, takže čistě teoreticku, při správném načasování a velké dávce štěstí by se možná mohl dát trefit pažbou a krapítek odsunout. Ale zastavit šupou rozběhlého aliena je fakt přehnané.
  • Ten obrázek jak lidské ruky drží hlavu Aliena mluví za vše :( Nicméně hru jsem stáhnul, nainstaloval a zahraju si (uvidím jak moc), ale vážně jen proto, že Vetřelčí vesmír miluju.
    • Je fakt, že člověk bojující s Vetřelcem holýma rukama tak trochu popírá všechno, na čem v podstatě stály filmy - totiž že se jedná o brutálního zabijáka schopného vyvraždit celou posádku. Setkání s Vetřelcem tváří v tvář by se asi mělo rovnat instantní smrti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit