Přejít na výpis diskuzí
Thief 4 se vyhne větším změnám aneb vítězství stealthu
6.3.2013 | Petr Poláček
52 příspěvků
-
Z toho titulního
screenukonceptu (tý brány) jsem vlhkej jak mouka *14* -
Jsem rád, že boj se 3-4 protivníky a zpomalení času jsou jen menší změny a nechci si představit, co by byly změny větší (asi třeba kdyby hra byla na tahy...)
-
Ale něco z toho AC tam zůstat mohlo. Třeba něco z toho volného pohybu bude. Mám radši 3rd person hry, ale představa volnosti po vzoru AC, pohybu a kamery ala Mirrors edge, stealth hratelnosti thiefa a středověkého města. No, sbíhají se mi sliny. Kéž by ta hra tak vypadala.
-
-
Moc velká rozlehlost by tomu taky uškodila. Nejlepší je, ať se jedná o samostatné mise, které budou o to propracovanější.
-
Akorát, že Thief byl mnohem dříve než nějaké AC......
-
-
A co s tím? Která jiná hra má takový volný pohyb městem jako assassin? Ne, že bych byl nějaký velký fanda, zvlášť po trojce a tom ohlášeném paskvilu, ale k čemu jinému mám přirovnat?
-
-
Třeba ke starším dílům Thiefa?
-
-
To nehral v tej dobe ešte vysával mamin prsník
-
-
ehm...neřekl bych. Tak každého baví něco jiného, že. Nicméně souhlasím, že naprostá otevřenost herního světa by tomu neseděla, ale pohyb po lokacích, kde mohu lézt po čemkoliv vertikálním, skloubeno s mirrors edge. No vám by se to snad nelíbilo? Když budu chtít stejnou hru jako první thiefy, zahraju si první thiefy znova.
-
-
-
-
-
-
Bude mít sniperku?
-
-
Jj proti lehkým vozidlům takzvanou Anti-materiel rifle.
-
-
Nechcem byt armagedonista, Thief 1,2,3 su moje favorite games, ale citat, ze ak Garret nalaka 3-4 straze nebude mat sancu ma mrazia. Garret si to nemal rozdavat s nikym! Garret je tien, talentovany Thief, ktory je nevideny pri praci. Ja si pamatam, ze som hral iba na Expert a tym padom ziadne suboje nemali vyznam.
Ostrelovat straze lukom, detto, na Experta sa nedalo zabijat (okrem zombii a podobnej havede) a v tom bola sila Thiefa. Pochybujem, ze niekto kto nehral na experta ma Thiefa medzi oblubenymi hrami. Bojim sa! -
-
V obtížnost EXPERT taky doufám ale neviděl bych to tak černě. Už i v T3 bylo těžké ustát souboj s 2 hamerity, natož s nějakým paganským šamanem, tak jsem si dával setsakra pozor na prozrazení.
-
-
Na expert jsem všechny souboje v Deadly shadows musel řešit útěkem do stínů. Tzn. žádné souboje pro mě prakticky neexistovaly. Teda né že by mi to vadilo, považuji to za plus celé hry a ne za svoji neschopnost *4*
-
-
Nevidel bych to tak cerne, ve trojce byl Garret tez velmi silny (lukem se dal zabit kdokoli bez problemu) a myslim ze ani na max obtiznost tam omezeni zabijeni nebylo. Tak si holt hraci vytvorili vlastni pravidla a byla to porad vyborna stealthovka s paradni atmosferou a charizmatickym hlavnim hrdinou. Verim ze pokracovani takove zustane.
-
je to asi podobne ako dnes so vsetkymi hrami. treba ich spristupnit sirsiemu kruhu hracov. tj mozes to hrat ako cisty stealth, no ak nieco pokasles, tak sa z toho este pri troche sikovnosti bude mozno dat s odretymi usami vysekat, ak ta pristihnu jedna dve straze. dufam, ze to spravia podobne ako v Hitman Absolution, ze dobre odladia rozne obtiaznosti a clovek si bude vediet podla vlastnych preferencii vybrat, tj. dostanu sancu aj nesikovni hraci aj stari thief harcovnici
-
-
T3 trpel jednou velkou blbostou - Garret sa po prilepeni na stenu stal prakticky neviditelnym.
Niekolkokrat sa mi stalo (na obtiaznosti EXPERT), ze ma straze hladali s vytasenym mecom a ja som bol prilepeny na stene a prisli ku mne tak blizko, ze som dostal tym mecom a ubralo mi to HP.
Straze ma samozrejme ani nezbadali.
Chcel som tym len povedat, ze uz T3 sa nevyhlo zjednodusovaniu a muselo sa na HC aspektoch trochu ubrat.
-
-
Že jsme někdo hráli na Expert přece neznamená, že tam ty nižší varianty (a tím pádem i případnej šerm) pro míň trpělivý hráče nebyly. Takže bych ten Armagedon ještě odložil. Osobně mi spíš vůbec nesedí ten anorektickej, podezřele juvenilní Garrett. Na každej pád doufám v podobně zpracovaný stupně obtížnosti. A true professional doesn't leave a mess!
-
-
Nedávno jsem si zakoupil na Steamu Thief celou sérii a slast pro herní duši. Kdyby IV pokračoval, nebylo by to marné:)
-
-
Já o tom taktéž uvažuji.
-
-
Neuvažuj. Vyhledej si na heureka.cz Thief anthology, cena je přes 60 Kč. Na Steamu to bylo tuším skoro 200 Kč po slevě! Já mám anthology z českého obchodu už pár let a tehdy to bylo asi za 130 Kč. *14*
-
-
-
Až bude mít Garrett problém jenom ze dvěma strážemi tak mne zavolejte! *1* . Ale zatím to zní docela slibně.
-
-
To by to pak ale byla dost nuda. Navíc proč by nemohl když má trening pobýt 3-4 vojaky?
-
-
Nema trenink, je to mistro zlodej, ne mistr assassin. Umi se dobre schovavat a jeste lip utikat ;-)
-
-
Tss Zabít pět vojáků není žadný problém, nereálná je naopak hra kde jeden týpek sám nedá alepsoň šest jinejch
-
-
Pobývat klidně můžeš. Ale v blázinci. My zbytek raději pobíjíme nepřátelé.
-
-
Nepřátele.
-
-
Pravda, omlouvám se. Přemýšlel jsem, jestli nepřátelé, nepřatelé nebo nepřátele. Děkuji. Nebudu opravovat.
-
-
hmm super takže jste už probírali y i. Škoda že jste ještě neprobírali že se zde nedají opravovat vložené příspěvky.
-
-
-
Souhlasím. Problém je, že hry typu Assassins Creed úplně zdeformovaly představy hráčů o realitě, takže pokud chlápek prakticky bez brnění nemá problém se čtyřmi ozbrojenými strážemi, je to považováno za přiměřeně realistické. Snad bude nastavitelná obtížnost včetně zákazu zabíjení na tu nejvyšší, jako v původním Thiefovi.
-
-
Lžeš!*1* Minule mi na diskuzi o Ac III tvrdili, že je naprosto normální zabít 8 vyzbrojených a vycvičených vojáků, tehdy jedné z nejlepších armád planety či je naprosto normální masakrovat jednotku jednoho podruhém, když se zbytek dívá. Jde přece o moment překvapení, ne? *1*
-
-
poslední dobou mě rozsekáváš smíchy
-
-
-
-
Zajímavé ale co je pro mě nejdůležitější je fakt, že se tvůrci vyprdli 3rd kameru a vše podobné AC sérii. To by pak už nemělo ono kouzlo vykukování zpoza rohů a kradmé se plížení. Jsem opravdu zvědav na příběh a hlavně na onu zmiňovanou AI, to by mohla být solidní výzva když Garett nedokáže ustát souboj s 3 strážemi. Thiefa jsem hrál vždy pro to abych si užil stealth a nechtěl jsem ze sebe dělat žádného vraha.