Přejít na výpis diskuzí

Bleskovky

BLESKOVKY 8.11.2010 
79619 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • EA má opět zlaté hovínko...

    http://consumerist.com/2013/04/09/ea-makes-worst-company-in-america-history-wins-title-for-second-year-in-a-row/
    • Hanzales

      EA (gold old times)

      Moc pěkné, až mně to zahřálo :) A taky hodně husté počtení. Člověk, když si to dá dohromady, tak se tomu výsledku vůbec nediví.
      Jinak na tom "postupovém" grafu je krásné, že čím více nenažraná company, tím dále postoupila k finále :) Taky to vypadá, že ani Americká populace si jen tak nechce nechat sr*t na hlavu :)
      • No jo, ale když se třeba podívám na to, jak brzo skončil Microsoft (a to Apple nedělá nic horšího, než kdy dělal), tak mi to přijde přinejmenším zarážející. Ale EA to přeji, už jen za ten arogantní press release "we can do better".
      • Ale nechaji, zahudruji si v anketach a diskusich, ale pak stejne pulka z nich jim otevre penezenku jen co vyjde nejaka dalsi ackova hra. A EA to je nejspis u zadnice, dokud jim to sype
  • Ubisoft's uPlay platform hacked, offering access to unreleased games

    http://www.theverge.com/2013/4/9/4204798/ubisoft-uplay-hacked-unreleased-far-cry-3-game-leaked
  • 25. října vychazi Batman:Arkham Origins
    • *října
      • Máš recht, sorry, myslel jsem že 10. měsíc je listopad :D
  • nekromant33

    Zaměstnanci Evolution Studios (MotorStorm Apocalypse) a Guerilla Games (Killzone: Shadow Fall) pomáhali...

    good job! oh wait..
  • Dik za ty slevy na obchodě (proc neni povolena diskuze?), objednal jsem si 2 hry, ceny konzolových her jsou u některých her opravdu nízko. Můžeme vědět co velkého ten obchod čeká? *4*
    • :) Stěhování do civilizace !?
      • To je vtipnej nebo urážlivej příspěvek, nechápu to *2* To jsem to dopracoval *8*
        • :) No už jsi tam přece nakopupil , tak ti to musí být jasné ....
  • God-of-War

    Bioshock Infinite je již dokončen a tak se Rod Fergusson, otec God of War, rozhodl z Irrational Games...

    God of War? Asi spíš Gears of War:).
    • braveman
      Díky za opravu, zůstal mi v hlavě GoW z předešlé bleskovky *3*
  • God-of-War

    Mluví se o tom, že Sony ukáže herní konzoli na přelomu dubna/května a E3 pak bude patřit jejím hrám.

    Sony chytla Mrkvosoft pěkně za koule:).. S PS 4 je totálně převálcovala.
    • Tak je jasné že PS4 xbox rozseká. Já mám doma jak PS3 tak x360, ale sony je prostě lepší
    • No jo, ty tu budoucnost čteš dobře.
  • risa2000

    O tom, že PS4 nabídne 8GB RAM nevěděl nikdo z vývojářů třetích stran až do oficiálního odhalení konzole....

    Docela by mne zajímalo, jestli o tom věděl Microsoft. Podle toho, jak otálejí s oznámením Xboxu Next tak mám skoro pochybnosti.
    • To spis tajili zamerne, moc lidi neverilo ze to bude mit 8 giga, tak nas v tom nechali a chteli tak zpusobit hromadnou paniku u Microsoftu :D
  • Keyz

    O tom, že PS4 nabídne 8GB RAM nevěděl nikdo z vývojářů třetích stran až do oficiálního odhalení konzole....

    To potěší když se dělá hra na jinou specifikaci a pak tohle.
    Docela by mě zajímalo jak rychle a snadno je možné to předělat. Například dělám hru na 4GB PS4 tak aby ta hra to využila a pak bych chtěl na 8GB PS4 aby mohlo být více v paměti atd...
    • ucho
      mnohem snadněji, než kdyby oznámili, že je ta paměť poloviční...
      • Keyz
        To je logické, ale stejně když máš hru na oblasti které jsou nějak velké tak to asi nebude jen tak.
        • Black_Hand
          pamet ti prisvinim velmi jednoduse. prvni co me napada jsou textury ve vyssim rozliseni. dalsi treba vic nepratel na obrazovce atd. a to jsou jen hloupy reseni.
          • pak záleží, jestli ty textury ve vyšším rozlišení mají nebo je rovnou dělali v nižším tak, aby se to "vlezlo"... :)
            • Black_Hand
              grafici vzdycky delaji v extra hires. pokud mi ukazes nejakyho ktery ne, a nejde o nejake cilene retro styl/umelecky styl, tak ti celkem s jistotou reknu, ze to ten grafik dela blbe. typicky se downscaluje, pokud nepotrebujes preciznost na pixel, coz prave ten retro/umelecky styl obcas potrebuje. nicmene predstava, ze hra MUSI sezrat tolik pameti, kolik ma dostupno, jinak neco dela spatne je trochu zvracena. typicky je to naopak :) a musi se vejit.
        • ucho
          u paměti to takový problém není a když jí je pak víc, komplikace to prakticky žádné nejsou... rozhodně je to nenaštve :)
  • Po návratu do staronové klubovny se náš podcast Fight Club vrací i k původnímu vysílacímu dni, tedy...

    Najs

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit