Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Rozhodně mi toto rozdělení nevadí. Ať to tak je. I když představa s válečníkem jak drží húl a healuje je taková.... A zaslechl jsem, že třeba mág se bude procházet s mečem a v těžkém brnění. Rozhodně se jako velký fanoušek série The Elder Scrols hru kupuju hned jak vyjde (osobne bych radši stahoval, kdyby byla free to play :D)
  • Jinými slovy uděláme tu hru i pro lamky, aby se jim nestalo, že se někde ve hře zaseknou, protože neumí hrát s postavou, kterou si na začátku vybrali. Žánr rpg zase jednou dostal na pr*el. Chce se mi blejt *11*
    • :D Takže podle teme RPG zase dostal na pr*el protože je tam systém kdy si hráč může udělat postavu podle vlastního stylu hraní :D
      • Ja bych to spis videl tak, ze ty budes moct vytrenovat uplne vsechno - ostatne, stejne jako u jejich singlu. Potiz je, ze tohle v MMO = zadny MMO. Proc bys mel hrat s lidma, kdyz si vsechno obstaras sam.
  • nic nového ve světě Elder Scrolls, každá postava má prakticky všechny dovednosti, ale leveluje jen na těch pro své povolání. Konečně to naruší primitivní rozložení rolí z WoWka. Zatím pouze v teoriích, ale rozhodně to zní velice slibně, když léčitele bude něco ohrožovat a jemu nezbude než se aktivně bránit a pomocnou ruku tankovi budou muset přiložit i jiné postavy. Trochu se bojím, že to zvedne trochu nárok na hráče (viz. zdejší zděšené reakce wowkařů a že jsem to pár let taky hrál a stávalo se tam běžně, že tank neutankoval = haluzník (nic na plat, že healer nevěděl jak poskládat heal a naopak.. healer byl nazván sprostým slovem, protože neuléčil nmachrovaného tanka, který ale bohužel neuměl udělat pořádný pull).. to by tady mohlo odpadnout a být v podstatě o dost zábavnější :)
    • Nedelej si iluze ... i ve wowku si muzes vyrobit univerzalni postavu ... jenze to kvuli designu hry nefunguje. Proste nebudes dobrej ... nanic. Tohle bude stejny.

      BTW: Prave sem zavrel nwn ... tam sou vsechny postavy takovy dost "uni" (rozhodne to neni nijak extremne vyhrazeny) a ... nefunguje to. Kdyz totiz jako mag zautocim, tak dam naprosto nejvetsi agro ... a se svejma hadrikama to moc dlouho neustojim ... a kdyz tank neni ... a neumi si moby stahnout na sebe ... proste spatne postavena hra.

      Fungovat to muze, ale nemuze to fungovat tak, ze agro ma ten kdo da nejvetsi DMG - to dycinky odsere ten, kdo nema zadnej pancir ... a nebo bude mag chodit v platovy zbroji ... to by slo.
      • MrSanta
        V Elder Scrolls hrách mág v platové zbroji zas tak velká vyjímka není. Kdyby se do TES Online podařilo zakomponovat svobodu ve vývoji hrdiny jako je v singl hrách, tak bych se vůbec nezlobil. To se asi nestane. Mě se líbí ve Skyrimu, že mám docela svobodu v tom, co na sebe navléknou. Když je postava zručný kovář, tak není problém pomalu v jakékoliv zbroji dosáhnout armor cap. Tím pádem jako válečník mohu v klidu běhat ve slušivé orkské zbroji a nemusím nosit tu daedrickou odpornost. V MMORPG mi vadí, když je kladen velký důraz na výbavu. Vždycky si oblíbím nějakou zbroj nebo zbraň a za pár levelů to musím vyměnit, jinak budu dostávat na budku.
        Nevím, co je divného na tom, že se mobíci soustředí na toho, kdo jim dává nejvíc po papuli. A věčný stesk, že si tank neudrží aggro. To taky nesmíte hned na všechno s atomem, drazí mágové. To si pak můžeme plíce vyřvat a omlátit si meč o štít a stejně je nezaujmem, když z nebe prší láva *1*
        • Mno vis ... kdyz cekam minutu pred prvnim utokem, je tam 30mobu a ja na ne hodim plosnak, abych je peken sehnal na hromadku, jinak tanka sezerou, 1/2 jich zabiju a ta zbyla jde po me ... a to stejne vetsinou preziju nejdyl ... paac nektery lamy si nejsou schopny do dungu vzit ani flakonky.
  • na tomhle mě láka pohled z první osoby jinak nic moc nepředvedli...uvidíme
  • Co se samotné hry týče, stojí na podobně pevných základech vybudovaných singleplayer hrami tak jako kdysi WoW. V tomhle by mohla být jedním z jeho největších konkurentů, co se týče oblíbenosti světa, pokud to teda vývojáři nezprasí.
    • Já nikdy nepochopil, jak mohlo být WoW postaveno na singleplayer základech. Jak mohla nějaká rts strategie opravdu výrazně vytvořit základy pro MMORPG? Může mi to někdo vysvětlit. Já tam vidím jen tu značku.

      TES série je silná RPG série. To jsou ty relevantní základy pro MMORPG (RPG!).
      • Oni lidi myslí spíše ten příběh a to universum.
        • Tilwaen
          To má Neverwinter také, jenže má zároveň smůlu, že si jej vybrali PWE (Perfect World Entertainment), kteří už zprasili několik svých předešlých MMORPG do malých cash shop kuliček. Věčná škoda - kdyby na mě z Neverwinteru tak ukrutně nedýchal ten zatuchlý puch cash shopu PWIčka, tak věřím tomu, že bych u něj vydržela déle než jen týden.

          Přeji TESu, aby se mu nic podobného nestalo.
  • Vypada to jako dalsi tritlacitkova koridorovka ala neverwinter "2 minuty bouchej do stojiciho bosse, kterej obcas udela abilitu, ktery se musis vyhnout nebo vyhealovat". Graficky jsou exteriery na elder scrolls hodne slaby, hlavne ohraniceni objektu znacne ubira na vizualnim dojmu, ale interiery jsou naopak celkem slusny. Open world PVP tam taky nebude....klasika to zas budu hrat necelej mesic a pak zase zjistim, ze to byla ztrata casu.
    • Open world pvp koncept selhal (není o něj zájem, býval pravidelně dělán špatně, je špatně vyvážený atd.)... Není chybou jít jinou cestou a to kor když je tento typ pvp zabudován do lore světa.
      • ale prosimtě selhali možná tak ubrečené děti, kteří jsou na pvp server a pak se diví, že je někdo zabije *7*
    • no myslím, že jsem viděl video kde se bojovalo o hrad....tak nevím s tím open world pvp. Každopádně jestli máš pravdu tak ta hra uz mě dost klesla.
    • Trochu skeptický? Podle infa co zatim vydaly tak to bude ovládání co známe z TES her (asi konkrétně z Skyrimu), podle mě to zas tak špatný systém nebude, a co mi víme, třeba tam půjde jako v L2 zabijet ostatní hráče a být něco jako PK, každopádně tam určitě budou nějaky bitvy z hráči a raidy.
      • Nevím, jak to je v L2, ale toto zabíjení mi připadá jako největší ptákovina všech dob. Kdykoli jsem hrál někde, kde bylo možné zabíjet se bez omezení, tak se nikdy nepotkali dva hráči stejné úrovně, kteří, když byli třeba Horďák a Alík, by zápasili na život a na smrt. Vždy se obloukem vyhnuli, nebo si se prostě nevšímali. Jediný, kdo zabíjel během expení, byli o 40 levelů větší namachrovaní kreténci, kteří si na tom zvyšovali e-falus. Takže pokud nebude omezení na zabíjení levelově (a ideálně v určitých oblastech, jako tomu kdysi dávno bývalo třeba v RuneScape, nevím, jak to je teď), nebo pokud nebudou speciální ne-PvP servery, tak mě tam nedostanou :D
        • To je zivot ... jinak tohle uz bylo daaavno vyreseno, v hernim praveku ... v ultime pokud si zabil o hodne nizsi lv, tak pokud se pamatuju, to bylo "necestny vitezsvi" a sice si moh mrtvolku obrat, ale PK status si ziskal radove rychlejs, nez kdyz si zabijel hrace stejnych nebo vyssich urovni. A mit PK status = byt vyvrhelem spolecnosti (defakto si nemel sanci se dostat do mest, krom jedinyho prave pro PKcka). Stejne tak sen nekde videl moznost vypsat na hlavu krace odmenu ... a jelikoz hrac smrti prisel o vse co mel na sobe/u sebe ... ;D

          Jenze to by bylo HC MMO a to by deticky nemohly hrat, protoze by u toho brecely ...
        • Tak to máš pravdu, mě taky docela sraly v některých hrách pitomci co byly o 40 lvl výš a měli top sety z bonusy a když tě zabily tak se ti ještě smály a nadávaly do noobů, spíše bych to udělal jako endgame, jako že by to mohly dělat jen top levely top levelům. Pak by to mohlo být i zábavný, se třeba s nějakou gildou poprat o bosse atd.. ( přesně tohle se stávalo mímu klanu v L2, šly jsme na bosse nebo do cata farmit různé itemy na crafting a potkaly jsme tam jiný klan se kterým jsme měly vyhlášenou válku, skoro vždycky to dopadlo tak že jsme se tam pak v pohodě i hodinu rvaly, později to vyústilo v bitvy skoro všude kde jsme se potkaly, ale byla to sranda, hlavně při obléhání hradů).
          PS: vim mam tam hodně chyb, omlouvám se.
          • walltar
            A nebo by stačil obyčejný PK systém s full lootem ... pochybuju, že bys nějaké plně vybavené PK potkal. Open PvP bez PK systému stojí zanic ... to už potom je fakt jenom pro high level lamy, které gankují noobíky. A PK systém bez full lootu taky za moc nestojí.
            • To je úplně na nic. Tohle hráči nechtějí a to je důvod, proč se takové pvp nedělá.
            • kickasl: JJ je to player killer ( překlad zabiják hráčů) prostě týpek co zabijí hrače kteříí kteři si proti němu nic nezačli a on je zabil ( v některých hráh ho máš za jedno zabití a v některých třeba až po několika)
            • kickasl
              co je PK? jediny co me napada je player-kill, ale to mi tu moc nesedi, diky za objasneni
  • Nevím proč řešíte funkčnost...fungovat ono to bude....o tom žádná, nicméně poslední fáze je lidský faktor...a lidi, jakože hráči, jsou ve svém základu blbci...ne všichni, ale silná většina, a pofrčí si radši svoje egomasturbačnídmg s tím, že ostatní to zvládnou, hráči jsou zdegenerovaní jednoúkolovýma mmočkama a když nastane problém, tak jde vše do kopru...natožpak když by jakože třeba museli zastoupit healera...takže buď to nakonec budou muset tvůrci předělat, aby vyhověli plačícím hráčům, a nebo se časem odfiltrují pitomci
    • naopak si myslím, že je dost hráču, kteří rádi hrajou heal a support...třeba v riftu jsme včera byli cela WF healeři za guardiany kdyby tam nešla změnit role tak by to byla asi docela sranda *2*
    • Bez pitomců bude málo hráčů. V mass pvp bude tato zvěřina chybět :-)
  • Zní to hezky, ale moc nevěřím, že by to mohlo dobře fungovat. V boji bude děsný zmatek, když všichni budou dělat všechna (příkladem je třeba Guild Wars 2); třeba z WoWka už známe, co uléčí nespecializovaný healer (paladin třeba) - na vyšších levelech je celkem k ničemu. A pak ještě by mě zajímalo, jak bude fungovat Dungeon Finder (pokud bude), když budou nejasné klasy. Celkem vzato si stejně myslím, že do skupinových PvE budou stejně nejžádanější čisté dps, healer i tank.
    Nakonec ta "smečkovitost" mobů - když si budu chtít zasólovat nějakou oblast, tak se vždycky budu muset vypořádat s většinou nepřátel, protože má být skupinový pull...no, neznám nic otravnějšího než neustále usmrcování tun slabších nepřátel.
    Snad to dopadne lépe a já jen maluju Deathwinga na zeď....
    • Nedívej se na TESO jako na WoW. Dívej se na to jako na TES online. Pokud si náhodou žádnou z her TES nikdy nehrál, podívej se na tuhle sérii. Stojí to za to. Cílem tvůrců určitě není vytvořit další WoW, ani další GW2.
  • No to je opravdu "revoluční" myšlenka, až na to že v Dungeons & Dragons Online to je od začátku, tedy již téměř 10 let. Postavu můžete multiklasovat až do tří povolání. Je to skvělá hra, která nemá právě to klasické dělení DPS a tank a navíc má mnohem aktivnější boje než v jiných MMORPG.
  • neverim tomu že to bude funkční

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit