Přejít na výpis diskuzí

Fight Club - podcast

REDAKCE 16.11.2010 
10438 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Keyz
    Bude ve středu FC?
    • Corvus
      Jo, to by mě také zajímalo.
  • jako ze se oblikl hezky?
    • reakce na martyho sry
  • Musím vás pochválit za další vynikající podcast. Opravdu jsem se dobře pobavil. zároveň před vámi musím smeknout a obdivuji vaši odvahu takhle veřejně přiznat homosexuální orientaci. Jen mi teda není jasné, proč jste Prague Pride překřtili na Gay Session, ale to je máte asi vlastní terminologii.

    Jen tak mimo, musím Petra Poláčka upozornit, že zdaleka ne všechny hry ze série GTA vyšly na PC. napadá mě třeba Chinatown Wars, Liberty City Stories a Vice City Stories.
    • Kdo přiznal homosexuální orientaci? V posledním díle LG nebyl, tak vážně nevím, co jsi tím myslel..
      • LG to asi taky nebude *3* http://www.smashthestate.eu/2013/08/blog-post.html
        • No i na svatbu se oblékl jako gay, to už je co říct :)
          • Jak se oblíká gay, oni mají nějakou uniformu? Já vidím chlapa ve vestě s motýlkem, tak jestli jsem něco nepřehlédnul...
    • Warriosparky
      Jenže Chinatown Wars, Liberty City Stories a Vice City Stories nejsou hlavní díly série, nýbrž handheldový spin-offy (ano, LCS a VCS vyšlo později i na PS2, ale nebyl to původní záměr a pořád to jsou jen spin-offy)
  • Ano, tahove souboje jsou z nouze cnost a uz aby tady byla doba, kdy bude realtime kralovat vsemu. Uz se nemuzu dockat, kdy ty nudny paprdove prestanou hrat sachy na tahy a figurky po sobe zacnou realtime hazet. To bude podivana...
    • Keyz
      Tak je to pravda a s šachy to nemá nic společného. Tam jsou taková pravidla pořád a neřeší se zda to je věrohodné...

      Ve hře to je jiné. Přece u starých RPG jako Bladurs Gate to nešlo dobře udělat jinak. Nebylo dost dobře možné, aby si přímo ovlivňoval jak kdo bude bojovat, tak to udělali podle papírové předlohy, která nebyla tvořena pro PC hru.
      U 3D bych rád bojoval sám za hrdinu. U party RPG bych rád aby hrdina bojoval podle dovedností co se naučí a vyžíval velikost svého těla a fyziku a pod. Ideálně bych mu mohl předem určit taktiku jako trenér bojovníkovi, která by šla měnit. To již lze udělat ale zatím to to jen částečně. To, že si stoupne borec a nepřítel čumí. První si hodí kostku a druhý řekne sakra.. Pak se nějak sekne a jede to znova. To je tedy věrohodné jako prase..
      A bavím se o věrohodnosti, protože tak to Dan říkal. Jestli ale někdo nechce věrohodný souboje, tak mně to je jedno. Klidně si může hrát hru na tahy *3*
      • "u starých RPG jako Bladurs Gate"

        Uz tohle ledacos napovida, ale zkusim to. RPG znamena role playing game. Tahy jsou tam proto, protze do hry nema vstupovat hracuv skill, ale jen skill postavy, takze nema zalezet na tom jak rychle kliknes, ale jake ma tvoje postava skilly.
        • Keyz
          Ale Dan se bavil o věrohodnosti nehledě na pravidla tohle není věrohodné, protože tam byl velký prvek náhody a hodně omezené pohyby. A postavy nebojovali tak věrohodně jak by měli. Kdyby využívali to co bojovnicí běžně, pak to je věrohodné. Jinak to je prostě to, že nic lepšího nebylo. Jak by v té době tam přidali různé přetahování se a tahání? Když tam jede jedna animace boje a vypadá, to jako když se pořád nemohou trefit...
          Taky hraji tahové hry, ale tam prostě vadí, že ta postava se často zachová jinak anebo nejde něco udělat přidají tam divné % na zásah atd. A pak se divíš, co ten blbec dělá.

          Navíc u tahů vstupuji do hry stejně hodně, dokonce více jak u 3D RPG s jedním hrdinou. Musím, každému ukázat kde stát, co dělat a jak co použít atd. Jinak to dopadá blbě. Nebo ne tak dobře. Tedy z pohledu nezasahování do průběhu boje Bladurs Gate bylo menší RPG než například Skyrim, kde se řeší jeden panák a ne celá parta. "AI" i po nastavení taktiky nebyla tak dobrá jako hráč aby nemusel zasahovat.
        • Black_Hand
          a co treba na hracove strategickem uvazovani?
  • ezechiel25-17
    Teď když jsem na fb viděl fotku Martina Klímy, spojil se mi rozhovor - část o parkovacích místech a managementu - Dan Vávra co nechodí do práce zrovna brzo - cyklista. NÁHODA? ^^
  • Fc

    Tak kdy už to tu bude?!
    • janchor
      Do oběda.
  • Robotron3
    Ten Vávra, to už je fakt hrozný, samej hate uplně na všechno. Ale když jednou udělá lepší adventuru než Walking Dead, tak proč ne :)
  • Black_Hand
    hmm kdyz tak posloucham dana co by chtel za adventury, tak si rikam, ze kdyz se mu indy 4 hodne libil, tak jestli zna stary star trek adventury vydany interplay (25th anniversary a judgment rites). ty by ho dost bavily :). ty star treky poskytuji jeste daleko vic moznych reseni, nez indy 4. a to i indy mel nemalo peknych momentu v tomto smeru.

    v tech star trecich ma temer kazdy puzzle 2 a vice reseni.
    • Robotron3
      A já myslel, že Indyho 4 právě kritizoval.
      • Black_Hand
        kritizoval jeho pribeh atd. nikoli moznosti.
  • Dan a jeho anglický bulteriér....nehladkaj ho, lebo ti ukúsne ruku, bolo epické :-D
    • Keyz
      Btw jak je ten pes asi starý? Vypadal dost neaktivně jako kdyby byl v psím důchodu :)
      • netuším, ja mám tiež stafbulla a sú to psy, čo radi spia a vedia byť poslušné keď chcú, takže vekom to nemusí byť....
        • Keyz
          Aha, já to znám pouze od německého ovčáka, který tedy ve věku dost zleniví. Co jsem viděl.
  • Keyz
    Dneska nebyl D. Vávra tak aktivní jak jsem zvyklí, ale přesto dobrý FC a stejně jsem se dozvěděl zajímavé komentáře od hosta.

    Každopádně návrh, že by FC mohl být jednou v měsíci později bych bral. Čas mi nevadí a D. Vávra by podle jeho slov, taky měl více času.
    • Ronox
      Pokud v práci nestíhám, tak si FC pustím hned po příchodu domů přímo na youtubu, kde to je okamžitě po streamu.
    • FC v pozdějším čase jednoznačně ano.
      Lidi co pracujou to prostě obyčejně nestíhají. Po té šesté jako teď je to ideální.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit