Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hanzales
    "stačí navštívit libovolnou herní diskusi na internetu, kde se v jednom vařícím kotlíku urážek a fanboyovství utkávají PCčkáři a konzolisté v zákopové válce s mnoha obětmi a nulovou šanci na vítězství" ...Bych vytesal do kamene.
    Rhulade, nemůžeš vyhrát, a to ani pokud by jsi upustil od zbytečných urážek, narážek a nesmyslných výroků ;o) Tak už se s tím konečně smiř ;o)
  • I kdyby bylo pc za rok 30 000x vikonejsi tak mu to bude na ho*no. Vyvojari delaj hry na platformy, kde se jim vlozeny prostredky vratej a to na pc rozhodne neni, protoze se vsichni vrhnou leda tak na torrenty. Naposledy se snazilo posunout pc gaming dopredu Crysis v prodejich pohorelo, takze se vsichni svorna na pc vykaslali.
    • Kdyby Crysis byla dobra hra tak by třeba v prodejích nepohorela. A torrentum bych neuspechy PC her taky moc nepripisoval, sice se krade dost ..ale opet..když je hra dobra tak se jich proda vic nez dost. Ono když chce někdo zpet svoje vynalozene prostředky, musí taky udelat hru která za ty peníze skutecne stoji, spousta vyvojaru breci ze jim kradou hru, ale ze prodeje jsou nizke zejména proto ze vyrobily nudnou a nezabavnou hru jim jaksi unika.
      • Co to meles, ta hra byla vic nez slusna a lepsi nez dnesni koridory 6x5m tunel s AI rok 1999. Texhnicky byla neuveritelne vyspela, ale spis se projevilo to, ze to nikdo nerozbehal, i kdyz VSICHNI pcckari maj doma osmijadro, 16GB RAM a 2x Titan GTX, alespon v diskuzich. V realu usmudlany pc co tatka uz nechtel v kanclu ani na to ucetnictvi. A podle toho to pak dopada.
        Probleme pc jsou pirati a nic jinyho. Kdo tvrdi opak lze! *16* *1*
        • Ale jo, Crysis nebyla uplne spatna hra, ale ocekavani v te době byla preci jen vetsi nez jake to nakonec bylo, navíc jak sam pises plno lidi to hrat nemohlo pac na to nemeli pocitac. Takze s tehle dvou duvodu se to nakonec neprodávalo tak jak se cekalo. Logicky, někdo mel slabej pocitac a vedel ze mu to Crysis neutáhne, ale presto se na to chtěl aspoň při tech 15 fps podivat..samo si to kvůli tomu nepujde koupit..tak to stahne z torrentu a zkusi. Kdyby hra nebyla tolik narocna, koupil by si ji..kde je pak chyba..kde se ma brečet ze se neprodávalo..svadet vse na piratstvi je dost kratkozrake.
      • Crysis je dobrá hra, problém je čisto v tom, že pirátiť na PC je jednoducho výrazne ľahšie ako na konzolách. Ani skutočne vynikajúce hry nemajú na PC predaje porovnatelné s konzolami. Máme problém s pirátstvom a je na čase si to priznať a prestať si pred tým zatvárať oči.
        • Ale plky ... pro hry plati naprosto totez co pro filmy - cim stahovanejsi, tim vydelecnejsi. Vyvojari by se naopak meli modlit za to, aby prave jejich hra byla ta, ktera bude mit nejvic peeru.

          Zato kdyz mi nekdo proda cosi, kvuli cemu si nejdriv musim nainstalovat gigo sracek typu origin a dalsi a ve finale mi to vynada, ze mam zcela legalne nainstalovany daemon tools ... tak proste platit rozhodne nehodlam ani korunu. A nejsem sam. Pro me proste plati, ze abych za hru dal penize, musi fungovat bez vopruzu, v pripade singlu bez jakykoli prasteny aktivace ...
          • "pro hry plati naprosto totez co pro filmy - cim stahovanejsi, tim vydelecnejsi. "

            pokial za to pred stiahnutím zaplatia tak máš určite pravdu *1* inak je to samozrejme bullshit.
            • Kraviny tu pises leda ty, lidi ktery postahujou nejvic games si jich taky nejvic kupujou. Samo, nekoupej si kazdou sragoru, to da rozum. Proto si to nejdriv sosnou. Sam sem postahoval minimalne stovky games ... a minimalne stovky jich mam koupenejch. Samo, kdyz se mo gameska shrouti uz pri instalaci, tak ji proste smaznu, ale kupovat ji nebudu. Zkusenosti totiz veli, ze koupena bude fungovat presne stejne dobre ...
        • problém s piratsvim je, ale jak vidno, je neresitelny, takze jedina cesta jak na PC hre vydělat je..udelat kvalitni, nezabugovanou originalni hru které se proda hodne i když ji plno lidi ukradne. Takových her je spousta, Skyrim, Civilizace, Zaklinac, Borderlands atd...vydelali vic nez dost..i když je lidi kradli..
          • želal by som keby stačilo vydať kvalitnú a originálnu hru a na PC by sa jej predalo 10 mega ... to by sa totiž o PC herné spoločnosti potrhali. Žial je to len sen.

            Mnohým sa to čo napíšem nebude páčiť ale PC môže zo dna zdvyhnúť iba vhodná protipirátska ochrana založená na neustálom pripojení. S tým, že po dosiahnutí žiadaných čisel predaja alebo po pevne stanovenej dobe by sa táto nutnosť odstránila patchom.
            • viz Diablo 3 ? veď toho sa predalo dosť, nie ? takže evidentne bola ochrana účinná a prospešná, čo iba potvrdzuje nutnosť podobnej ochrany. A kolkože sa to predalo Galactic Civ 2 ? *4*
            • Opet kontraproduktivni, agresivni protopiratska ochrana uz z principu plno lidi odradi od koupe. Viz Diablo 3, je docela mozne ze by Blizzard vydelal vic kdyby hra nebyla always online, i když by se kradla o sto šest, nebo taky ne..tezko rict...
              Ale třeba peknej priklad je firma Stardock, vydala svého casu Galactic Civ 2 bez jakekoliv ochrany a svete div se, koupilo si ji tolik lidi ze firma si muze jen mnout ruce, protože lidi ocenili kvalitni hru a pristup ke kupujícímu. Ovšem když někdo udela srackovou hru, nacpe tam nechutnou DRM a pak se divi ze to nikdo nekupuje a hra se hlavne krade?..ja teda nevim...ale me na tom nic k diveni neprijde
        • crysis je obycejna strilecka, ktera vycniva grafikou, kterou ale 90% lidi v dobe vydani nemohlo nastavit, takze meli prumernou strilecku, kterou hrali s prumernym grafickym nastavenim...nic kvuli cemu by hra mela mit rekordni prodeje.
          • nikto nehovorí o rekordných predajoch ale o predajoch porovnatelných s konzolami a to je sakra rozdiel. Crysis považujem za výbornú sandbox hru ktorá hráča neťahá tak úchýlne za ručičku ako dnešné hry a v ktorej sa môže človek vyblázniť podľa seba a nie len podľa vypracovaného plánu autorov hry.

            Nemusíme ale hovoriť o Crysis, vezmi si ktorúkoľvek "objektívne" kvalitnú a vyspelú hru a uvidíš, že napriek obrovskému potenciálu PC platformy sa na ňu nepredáva, takže to zrejme nebude o kvalite hier ale v niečom inom.
            • preto píšem limitovaný sandbox... niektoré časti boli slušne otvorené, zbytok bol koridor.
            • vsak uz predtim udelali farcry a daly by se vzit i flashpoint a arma, ikdyz to byl jiny zanr. A crysis byl sandbox spis takovy ,,na oko,, stejne si v podstate musel kopirovat navrzenou cestu
            • sry ale v 2007 boli už tunelovky v plnom prúde a nič podobné z hľadiska sandboxu (i keď limitovaného) ako Crysis v tej dobe nebolo.
            • to ale z pohledu dnesni doby, v dobe crysis koridorovky nebyly zdaleka bezne, to az pozdeji vyvojari zjistili, ze konzolovym hracum staci 8h tunel a stejne kupuji jak besni.

              Dneska je malo opravdovych PC her...napr. strategie, ktere jako specificky zanr spatne prodeje nemaji. Ostatni hry casto vyvijene pro PC maji porad pachut konzolovych her a proto neni divu, ze PC hracum proste nesednou. U online titulu je zbytecne resit piratstvi.
    • jojo to rekni treba takovemu CD projektu
      • CD project mel to stesti, ze udelal oba Zaklinace hodne levne na pomery AAA a 100% tomu pomohly i ty knizky. Diky tomu stacilo prodat 1m Zaklinace 1 a 2,2m Zaklinace 2(pc+Xbox). Zaklinac 3 je ale uz drahej projekt na cenovy urovni zapadnich her. Pokud jim to nevyjde, budou se muset vratit produkcne o 8 let zpatky a propoustet. Posledni Tomb Rider prodal 3,5m kopii a stejne se hra nezaplatila. Vyvoj velkych titulu je proste finacne narocnej.
        • Ty uz sis svy lambo objednal? A k tomu rolse? Ze na to nemas? No a? Ono se to mozna zaplati, ne?

          Pokud totiz pristupujes v cemukoli prave takto, tak holt budes v minusu, to se neda nic delat. A pak budes smutne koukat na lidi, kteri na kolene jako oneman show udelaj trebas dalsi minecraft ... jak sou tezce v plusu.
        • tvl, tak proc setrit na nakladech, kdyz konzolovi fanboys na kacku nekoukaj, zaplati radi exkluzivne *5*
        • XorxoxTalarius
          Vyvoj neni financne narocnej, nesmis ale narvat 70% penez do reklamy
      • BookerDeWitt
        A komu dalšímu bych to měl ještě říct?
        • blizzardu ?
          • *1* *1* *1* Jo Blizzard fakt dela hry ktery posouvaj technologii o kus dal. Vedel sem, ze sem nejakej podobnej blbec*k prileze *15* Proto Diablo 3 vypada jak neco z roku 2002. Ostatne to utahne i asi tak stejne starej pocitac.
            • No, oni měli na mysli spíš StarCraft. :) To je zcela jistě významná PC hra.
          • BookerDeWitt
            Už jsme na dvou studiích, supr. Někdo další?
            • ringmancz
              Paradox, Creative Assembly, Tripwire a indie týmy. není to o pirátství, je to o tom udělat dobrou hru, ta se potom prodá sama
            • BookerDeWitt
              Hanzles: Já jsem zas zarytý HRÁČ a nedělá mi problém hrát jak na PC či konzoli, tak i na smratphonu nebo handheldu. Jen mě baví provokovat právě ty hlupáky, co to donekonečna rozebírají a musí mít vždy poslední slovo. *15*
            • SK ty zoufalce zalez *1*
            • Hanzales
              Valve, Eagle Dynamics, Bohemia Interactive....
              Máš pravdu. Dobrých exclusivek se na konzoli najde víc, ale na PC je taky dost věcí, které na konzolích nikdy nebudou a drtivá většina ostatních her je pak multiplatformních. Pak už je na každém, jestli se mu ta konzole na těch pár exclusivek vyplatí. Někomu se vyplatí i na jednu. Já už byl třeba rád jen za GodOfWar a Uncharted a pak přibylo dalších 8 exclusivních krabiček (pro PS3) a hrát na ni mně nějak neuráží, naopak. Stejně furt nechápu co řešíte. Já jsem třeba zarytý PCčkář, teď zrovna jsem zarytý konzolista, než se vyblbnu v GTA5... a pak zase chvíli budu drtit na kompu simy, fpska a to co vychází na všechny ostatní platformy...
              Jinak. Přejme si a bude nám přáno. Napadejme se, pohádejme se, zdůvodněme si v diskuzi, proč zrovna ta naše platforma je lepší, ať máme dobrý pocit, ale zmení si ti radikální jedinci navzájem názor na věc? Nemyslím si :)
            • prakticky vsechna MMO?
  • Vesnickoslav
    Hm jestli si nekdo mysli ze na PC vyjdou konzolove AAA tituly jako Uncharted, Gran Turismo, nebo Forza ci Halo, tak to muzete snit klidne dal.
    • treba tam nekdo v kodu najde ,,windows = 0,, prepise to na ,,1,, a pojede to i na PC ;]
      • BookerDeWitt
        A ten dotyčný, je nikdo jiný než: SKIDROW! *1*
    • BookerDeWitt
      Odpovím za zdější PC bandu, ať se nenamáhaj zbytečně: "My takový kraviny hrát nepotřebujeme", "na PC je dost exuklizvních titulů a lepších" *1*

      P.S: Je jen jedna hra, kterou závidím PC hráčům, a která nejspíš vyjde exkluzivně na PC. A to je Routine. Jinak zbytek je mi šumák.
      • tak zrovna naky slusny zavody bych si dal, nfs slo nejen diky konzolovym magum z criterion ke dnu, ale jinak prumerny hopsacky jako uncharted nebo god of war me nechavaj naprosto klidnym *6*
      • mdkGT
        haha
  • Rhulad
    Exkluzivity stejně zůstanou na konzolích čili tyhle články jsou totálně k ničemu. nVidia je stranu, tak se snaží na sebe trochu upozornit.
    • Robotron3
      Klidně bych si tipnul, že se bude nyní uvažovat i o tak velkých značkách jako Metal Gear, nebo Final Fantasy, že by mohly být na PC.
      • Rhulad
        Sni dál. PC tlouštíci MGS nedostanou.
        • nekromant33
          Už ho budou mít tlouštíci na xboxu, takže je to jedno, rising bude na PC. Možná bys měl vylízt za rámeček toho svýho obrázkovýho světa a rozhlídnout se... nebo aspoň od toho comfy "nejpoužívanějšího-argumentu-pc-vs-konzole" gauče.
          .
          .
          .
          Špekoune
          • Rhulad
            Hmm atleta neurazíš. Každý den cvičím s PS move a chodím na hodiny jógy čili mám tělo jako Hercules.
            • Tohle normální chlap nemůže myslet vážně. Tak si buď děláš pchdel (za to palec hore), nebo seš teplej..
        • Robotron3
          Metal Gear Solid 1 a 2 byl i na PC. Čím byl ale vývoj náročnější, tím se soustředili už jen na konzole. Když teď bude vývoj zase víc univerzálnější i společně s PC, tak je uplně logické, že by se ty značky zase mohly na PC vrátit.
          • Se ti divim ze na podobne vykriky do tmy vubec reagujes, ignorovat a ona je ta samomluva casem omrzi. *5*
          • Rhulad
            Logické je, že budete mít zase ho*no. *3* PC je mrtvá platforma, se podívej na prodeje GTA. A jak přispěla PC verze? 0!
            • Rhulad
              Protože PC verze by byla pro vývojáře jen osina v zadku čili to to potvrzuje fakt, že pc je umírající herní platforma a herní sféru ovládne jediná vyvolená platforma a to PS4.
            • Robotron3
              PC verze přispěla tak, že nebýt PC, žádná verze GTA by nevznikla.
        • PC tlouštíci? Ty máš asi dobrý mindrák *1*
  • Robotron3
    Paradoxem je, že z architektury nextgen konzolí budou těžit spíš PCčkáři a konzolisté na tom naopak něco tratí. PCčkářům to zajistí lehčí porty her, tzn. že jich může být víc, ale pro konzolisty tímto končí doba vysoce optimalizovaných her na konkrétní hardware, takže už se nestane, že by na mnohem slabším hardwaru než PC se objevovaly neuvěřitelně vyspělé grafické hry, nad kterými pouzí smrtelníci žasnou, jak to dokázali udělat (např Shadow of The Colossus, God of War na PS2 atd.). Nyní má PC navrh nad nex-gen konzolemi, ještě než jsou na trhu.
    • XorxoxTalarius
      Zapominas ze ty super hry maji rozliseni 720p, tedy takove na kterem jsem hral pred 15 lety. Kdyz si dam Crysis 2 na tohle rozliseni, tak mi taky jede v dechberouci grafice a to mam pres pet let stary komp (pravda grafika je trosku novejsi)
      • Maarta
        Ono mít větší rozlišení na konzoli, kde hru pozoruješ na tv ze vzdálenosti 2-3m, je tak trošku zbytečnost.
        • Hram na 32 palcovej hdtv asi meter dvadsat od nej.
        • XorxoxTalarius
          Kdyz myslis, ten rozdil je tam videt velmi silne
      • Vyssie rozlisenie len znamena vyssiu ostrost, hram na hdtv na nintende a hry v hd su tam krajsie ako na pc v 1600*900, staci sa pohrat s nastavenim ostrosti telky.
        • XorxoxTalarius
          Vyssi rozliseni znamena vyssi fyzickou narocnost na pocitani dat :)
        • walltar
          .... sice mám podřadný HW, ale já to větší rozlyšení stejně na nic nepotřebuju. *1*
      • True!
    • Hodně silná slova. Rád bych tomu věřil ale zatím tomu dávám čas. Ještě jsme tu neviděli žádný port z xbox ONE (Aby nás to nepřekvapilo co se dá ještě sprasit *1* --> stačí si počkat na nějakou hru z Xbox one od rockstaru *1* )
      • Robotron3
        Architektura Next-gen konzolí je trend zjednodušení vývoje. Kvuli tomu jsou teď konzole podobné a podobné i s PC. V tom případě už se nikdo nebude obtěžovat programovat konkrétně na hardware na nižší úrovni. Všichni se jistě budou snažit dělat hry co nejuniverzálněji napříč platformami. Bude to jednoduší a levnější.
  • Nvidia si bude vzdy hajit PC trh, ma tam svoj biznis. Je sice pekne spustit si hru s vysokym rozlisenim a roznymi efektmi, ale to neznamena, ze bude tak optimalizovana pc verzia ako konzolova, vdaka otvorenej platforme a nekonecnom mnozstve pc konfiguracii hardverovych aj softverovych - ovladace. Takze PC verzie budu len emulatormi multiplatforiem :)
  • Prosím spoluobčany a uživatelé všech zařízení ať tu zas někdo nepíše co je lepší a jak je lepší... Už mě to unavuje pořád pod každým článkem to to číst.
  • tak urcite, kdyz to ted bude uz jenom jedna platforma (teda hw), uz se jen zbavit pout rozdilnych softwarovych platforem a nechat vyniknout odkaz proroka R.Stallmana, go, Valve, go *5*
  • BookerDeWitt
    "Obě dvě nové konzole přiznaně staví na tradiční PC architektuře - od pamětí, přes CPU až po grafickou jednotku. Z toho plyne, že nejnovější PC hardware bude za rok papírově výkonnější než ten konzolový už z podstaty věci. Ruku v ruce s tím ovšem jde na zkušenostech postavený závěr, že to nutně nemusí na PC přinést lepší a hezčí hry."

    Tady se krásně potvrzuje to co už říkám delší dobu. Hry na next-gen budou vypadat líp díky...
    Za A) Optimalizace na jeden jediný hardware jako takový, je vždycky snažší a lepší.
    Za B) vývojáři budou optimalizovat hry speciálně na míru AMD grafikám, které budou, jak jinak v nové generaci konzolí.

    A teď mě umínusujte, rudoši :D
    • Hry na PC budou vypadat minimálně stejně dobře jako hry na konzoli. Ii takové Watch Dogs bude na PC hezčí. Já hlavně doufám, že se zlepší optimalizace na vícejádrové procesory. Není možné aby některé hry stále využívali jen dvě jádra.
    • XorxoxTalarius
      Ty si taky dobrej ... (hlavne za tu posledni vetu), optimalizace je sice krasna vec, ale ta ti moc nepomuze, jelikoz optimalizovat nemuzes do nekonecna, navic to ze ta hra vypada lip na horsim HW je spusobeno tim ze bezi na daleko horsim rozliseni nez jake pouziva vetsina PC hracu. Vem si ze pokud hrajes na 720p nebo 1080p je dost velky rozdil co se tyka naroku na vykon.
      • BookerDeWitt
        Hry na nové konzole pojedou ve FullHD rozlišení s 60 FPS, což mi příjde dostačující. Já hraju na televizi s úhlopříčkou 138 cm, od které sedím cca 2 metry na gauči. Víc nepotřebuji . *2*
        • XorxoxTalarius
          No mam obavy ze budes zklamany :)
          • BookerDeWitt
            Tak prodám konzoli a koupím si PC. To je to, co chce většina z vás slyšet? :)
            • BookerDeWitt
              Hlavně, že si rozumíme. Platí. *2*
            • XorxoxTalarius
              Ano :)
        • 138" ? tak to jsi frajer
          • BookerDeWitt
            Jsem v tom rozrušení napsal pěknou koninu (138"). Opraveno *2*
        • Tak uvidíme jak ti pojedou hry na konzoli při FullHD při 60FPS za 2-3 roky *15*
          • Když se kouknu na nové GTA tak bych chtěl vidět těch tvým 30FPS. Jistě že +- jedou 30FPS jako na začátku, kam by si asi tak chtěl jít na 15 *15*? Tím že mám 60FPS, můžu ubírat na plynulosti, místo toho aby mi hra vypadala jako z roku 2010.
          • BookerDeWitt
            Tak tak, uvidíme. *3*
            • BookerDeWitt
              Mně zas logika říká: "Hry na Xbox 360 a PS3 jely ve 30 FPS už do začátku a ke konci jejich éry tomu není jinak. Na nové generaci konzolí pojedou hry v 60 FPS už od začátku a ke konci jejich éry tomu nebude jinak."
            • Člověk nemusí mít křišťálovou kouli, stačí logicky uvažovat. Když už teď musí někteří ořezávat a grafika je horší než na PC tak asi těžko bude za 3 roky konzole stejně výkonná jako počítač. Tudíž začnou ořezávat a samozřejmě že to nakonec pocítíš na té tvé plynulosti, při nejlepším.
            • BookerDeWitt
              Aaaaaaha, někdo si tu koupil křišťálovou kouli z výprodeje a snaží se z ní věštit. Pověz mi, co dalšího tam vidíš?
            • no neuvidime .. pac nepojedou ;)
        • Nove konzole maji pouze podporu 720p akorát jsou upskillovaný (dopočítavají to trapně na fullHD)
          • upskillovaný, dafuq is that ?:D když už se chceš bavit o odborných názvech tak je to "Upscaling" ;)
    • Doufam, ze brzo vznikne i konzole na pousteni filmu, aby se lepe optimalizovali :) Stado si to koupi... (ironie)

      Jinak z casti mas pravdu, ze se lepe optimalizuje na jeden HW, ale na druhou stranu tim dost mizi konkurenceschopnost a snaha se zlepsovat. Vicemene diky PC a jeho pestrosti existuji dalsi linie vyvoje, at uz spatne nebo dobre. Porad se posouvas dal. A spousta veci je pak o tom, zda si vytvoris nejaky standard a pracujes s nim, coz urcitym zpusobem konzole evokuji.

      Pro me konzole jsou a budou PC pro massy lidi se zamerenim na hry, ale pokud ocekavas neco lepsiho, nebo se nechces zamerit pouze a jen na hry (pripadne filmy nebo jina multimedia) tak je jasna volba PC, zatim neexistuje varianta, ktera by PC nahradila. Konzole jsou a budou pouze alternativou k PC nez se vymysli nejaka dalsi univerzalni platforma.

      PS: Nedavno jsem videl jak se urcita firma honosila napadem skladani vlastniho mobilu podle toho, co tam chcete a jak vykonne (z jednotlivych kosticek), pisi je proste o tom sestavovani si techto jednotlivych kosticek do sebe).
      • BookerDeWitt
        Ale to je přece jasné, že PC bude vždy lepší alternativa. O tom bez pochyby. Jen mi připadá vhodnější a logičtější se tu bavit HLAVNĚ A JEN O HRÁCH a s tím spojené ostatní prvky. Jsme přece na diskuzi, která se točí kolem her a ničeho jiného (možná tak, sem tam se tu objeví komerční sdělení k novinkám v oblasti PC komponentů, ale to je vše). Já prostě neberu jako argument, to že, na PC můžeš dělat jiný věci, jako je editování videa, skládání hudby, tvoření nových programů apod. Tohle mě jakožto fanouška videoher nemusí vůbec zajímat.
        • Já osobně bych si konzoli nekoupil. Stále je to víceméně jednoúčelové zařízení (i když se nová generace snaží o něco víc), stále PC potřebuju tak jako tak.
          Jo kdybych to PC toliko nepotřeboval na tu práci, konzole by byly jasná volba (pohodlné jednoduché rychlé, na zábavu dostačující zařízení). Další věcí je myš+kláveska ve většině hrách co hraju sou nepostradatelné (s gamepadem mám pár let zkušeností a celkově mi nesedí krom Sportovních a Závodních her na vůbec nic).
          Toť mé důvody :)
          Každý si vybere co mu vyhovuje nejvíc, je tak ?:)
    • NE nebudou na míru AMD grafikám. Vývojáři když dělají hru tak je dělají na nVidia kartách. (Nehledě bylo to vidět i na E3 kde xbox ONE hry běželi na GTX780) Možná budou lépe optimalizované na APU od AMD to je ale asi tak vše...
      • BookerDeWitt
        Citace z článku:

        Někteří objevili Ameriku? Skoro to tak vypadá. Na několika herních serverech se ve vášnivých diskusích rozebírá oficiálně potvrzený fakt, že nové hry nové generace budou všechny primárně optimalizovány na AMD hardware. Mezi hlavní hráče na tomto poli patří EA, které to s AMD táhne už delší dobu. Primárně pro něj budou od teď optimalizovány všechny hry na novém Frostbite 3 engine, který bude pohánět kromě Battlefield 4 i hromadu dalších her od EA. Podobně na tom budou i hry na CryEngine, což je další výstavní technologie vydavatelského domu EA a již dříve oznámená spolupráce. Podobné úzké spolupráce oznamují i další vydavatelské domy u svých nových her a nových engine.
        • Opravdu se nebojím toho, že se nVidia nechá zahanbit *1* Sice je hezký, že na to mají přímo optimalizaci od vývojářu ale to je jen důkaž, že AMD jsou lemplové a neumí to sami. Nvidia vydává už léta skvělé BoooST drivery a i nadále hráči s nVidiou nepoznají rozdíl ...
          • no zrovna ovladace ma nVidia trochu naprd :) .. kartu od AMD jsem nikdy nemel tak nevim jak fachaji ovladace u nich, ale situace, kdy je vyhodnejsi pouzivat pulroku stare ovladace protoze nVidia neni schopna v dlasich 10-15 verzich opravit chyby, ktere mezi tim stihla vytvorit neni uplne cool ... na druhou stranu, kdyz si clovek najde ty svoje drivery, ktere mu sedi (u me 311.06 a 314.22) tak nema problem :)
            • Okes: cele je to o nVidia ovladacich .. a ty pouzivam od doby co zahodil S3 Trio (dlouho) ..
            • "kartu od AMD jsem nikdy nemel" - napsáním tohohle ztrácí tvůj argument veškerou váhu, nevíš ? nepiš ;)
  • No co se tyka portovani konzolovych her na PC, nechapu jednu vec. Ty hry prece nikdo nevyviji primo na konzolich. Vzdyt na PC vynikaji, programuji se, modeluji se a testuji se... Co je teda tak sloziteho na tom, udelat verzi pro PC ?
    • sleepless
      Když byly dříve architektury PC a konzolí odlišné, tak možná hry vznikaly na PC, ale ne pro PC architekturu. Proto to bylo často obtížné. PC v tom případě sloužilo jako pracovní nástroj, ne jako cílová platforma.
    • No testuju sa urcite na konzoliach to je jasne. Ja sa v tom nevyznam ale nepride mi to ako samozrejmost, ze sa musia testovat na PC. Odkial mas taku informaciu?
      • nevim, nebyly nejake ty aferky, kdy na herni vystave nebezela hra z konzole ale z PC ?

        Ale kdyz si to vezmu prakticky...jsem vyvojar, mam PC na kterem to vyvijim...dejme tomu, ze delam nejake lokace. K tomu modelovani lokaci mam nejaky program ve kterem to delam a ktery bezi na PC. Prece tu lokaci potrebuju neustale kontrolovat a overovat si jak to bude v samotne hre vypadat a tudiz ji musim na tom PC spustit. To same ruzne scripty atd. Cely ten engine prece musi fungovat na PC a vsechny vyvojarske nastroje take.
        • Vidiet ze niesi vyvojar, pokial nemas multiplatformny engine tak to samozrejme na PC nepustis a debugujes a vyvyjas len na danej konzole.
          • takze mam k tomu svemu PC kablem napojenou PS3 na kterou to vzdycky posle a zkontroluje ?
            • neklade to pak vysoke HW naroky na to PC ?
            • Nemusi to byt PS3 moze to byt devkit ale architekturu ma ako PS3.
    • slozityho nic, ale joudove vic zaplati, kdyz jim reknes, ze to je exkluzivni zbozi, urcene jen pro jejich penezenku *5*
      • Myslíš si, že to funguje tak že v Netbínech dáš export to xbox platform a vysmahneš na dívko? Nene, jiná architektura, jiné adresování, jiné knihovny. Viz. FIFA
        • ja taky nikde nerikam, ze to jde udelat pres noc, ale urcite to neni jak udelat tu hru od 0

          predpokladam, ze fifa ma nakej vlastni engine, a pokud neni psanej s ohledem na pc architekturu, tak to urcite bude vetsi problem, nez tech par knihoven, o tom zadna
      • treba dark souls...podle me vzali verzi, s kterou jejich vyvojari pracovali na PC a jen to napraskali na dvd a beze zmeny zacali prodavat
        • urcite to neplati u vsech her, ale ano, ds vyuzivaj engine, kterej je multiplatformni, takze ta predelavka nebyl zadnej zasadni problem (ale hlavne kdyz o necem na unreal engine tvrdi, ze to je exkluzivne pro konzole - nebo ios, tak se mi otvira kudla v kapse) *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit