Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Me by spis zajimalo, jestli pridaj tankum nejakej pohled skrz miridla ... to co sem zatim videl = pohled ze treti osoby, mi teda pro strelbu moc uzasny neprijde, specielne kdyby clovek chtel mirit na slaby mista.

    Taky by me zajimalo, jak poresej cheatovani ... z toho co sem zatim videl, tak to vypadalo tak, ze letadla tanky na zemi neuvidej oznaceny, ale muzou je najit podle strelby a engine je normalne renederuje => urcite se behem par dnu objevi nejakej cheat, kterej je zvyrazni (pokud bude srv posilat data).
    • Tak čo viem je to že bude pohlad z tanku. *9*
      • ten smutny smajlik tam byt nema sry
    • Kdyby se tanky ovládaly tak, jako v Red Orchestře 2, bylo by to dokonalý.
      • Me by ke spokojenosti stacil fakt jen ten zamerovac ;D, plne funckni interier nepotrebuju. Samo ... predpokladam, ze v historickejch bitkach by to melo fungovat vcetne nejakyho reseni nastaveni vzdalenosti cile ... a samo, ucinky zasahu by mely vzdalenosti odpovidat taky = zasahy na 800m+ by mely fungovat spis jako hazeni hrachu na zed.

        Na druhou stranu, ledadla maj kokpit pomerne peknej, ne ze bych z nej lital ... ale vypada to fajn (simulaci nehraju, chova se to bohuzel pomerne blbe - vcetne vyuziti X52).
        • Jak říkával náš třídní učitel ... ty jsi ho nejspíše neměl, tak ti to řeknu za něj: Někdy mlčeti zlato. S těmi 800m jsi se dobře ocejchoval. Snad jsi chtěl, aby to vyznělo zkušeně, ale výsledek je pravý opak. Tak spánembohem.
          • Dalsi odpornik, kterej vubec nic o tancich netusi ...
            • Tak drahý odborníku, doporučuji si pořídit knihy od Pejčocha a pokud je neseženeš tak se alespoň trošku mrkni sem... http://www.panzernet.net/panzernet/stranky/uvod/panzernet.php tady jsou informace docela přesné...
              Máš tam i informace o určitých tankových (a TD) dělech používaných za druhé světové, s dostřelem, průbojností na danou vzdálenost a přesností s kterou dokázali s tím dělem zasahovat...
              Jen pro informaci 75mm dělo co měl Panther dosahovalo na vzdálenost 2000m průbojnosti 89mm a přesnost střelby byla 92% *1*
            • Jak to, že ne? Určitě má nahráno 1000hod v WoT :-)
        • Zásah na 800 metrů je jako házet hrách na zed' ? Ve 2 sv. válce tanky běžně ničili cíle na 2 000 metrů a víc, jsou případy i na víc než 4 kilometry.
          • Náboj sice energii měl, ale balistika 75mm kanonů už taková nebyla. Je to asi jako střílet s naší vz.58 na víc jak 300m, kdo byl na vojně, pochopí. A to že pár Tigrů se svou 88mm maj zásah na víc jak 4000m byla náhoda a dávka štěstí.

            Dnešní tanky se můžou chlubit, že díky řídícím jednotkám dávají zásahy na hranici 5000km. A ted si porovnej oko s optikou, verzus dnešní počítače...
          • Jiste jiste ... pan je odpornik ... tak si o tom laskave neco zjisti. Nejvetsi vzdalenost na kterou znicil tank jinej tank je cca 2500m, ale to je naprosto vyjimecnej extrem. Bezne se souboje vedly na vzdalenost 400m a mene. Na vetsi vzdalenost se totiz kupodovu nebyly tanky schopny vzajemne prostrelit. Na 4km neni schopen ucine bojovat ani soucasny tank (coz neznamena, ze nemuze zasahnout).
            Pro zajimavos vzdalenosti, ze kterych je schopna T-34/85 prostrelit tygra (samo predpoklada, ze zasahne "naprimo" a strela nesklouzne, coz pri tehle vzdalenostech je cellem zasadni predpoklad)
            The AP shell from the domestic gun D-5-S penetrates:
            the side of the hull from 1350 meters
            the over-track hull from 800 meters
            turret side from 800-1000 meters"
            Ceska modernizovat T-72
            efektivní dostřel na 2 m cíl (APFSDS) : 2120 m
            efektivní dostřel na 2 m cíl (HEAT) : 1000 m
            Toz si o tech 4km nech zdat ...
            • Drahý jmeno tak protože tato informace je potvrzená v odborné literaře (a to ne jen v jedné, ale přímo to zničení tanku na 4600m je potvrzeno ve více zdrojích) tak je mnohem uvěřitelnější než prohlášení nějakého "jmeno a x" kteří berou informace zřejmě z wikipedie a nebo z toho co kdesi zaslechnou... Já zdroje uvedl... jestli to chceš přesně tak Ivo Pejčoch - Obrněná technika č. 2 (Německo 1919-1945 II. část) - ISBN 80-86158-28-4 strana 34.
              Jestli nejsi schopen předložit článek v odborné literatuře tuto informaci vyvracející tak raději mlč...
            • jo jasne 4600m v breznu 45, to nemecka propaganda rikala i jine veci napr. jak vyhravaji a ze se americane s nima spojili proti rusum
            • Skus si něco nejprve zjistit ty... Jagdtiger má z doby druhé světové v případě jednotky Pz.Jäg.Abt.512 potvrzené zničení amerického tanku na vzdálenost přes 4000m, efektivní dostřel Jagdtigera byl 4000m s průbojným střelivem a 8000m s tříštivou municí... Přičemž dokázal prostřelit čelní pancíř jakéhokoliv spojeneckého středního tanku na vzdálenost 3500m.
              A co se přesnosti týče tak třeba Tiger II s 88mm KwK 43L/71 měl na vzdálenost 2500m při střelbě na cíl o rozměrech 2x2,5m přesnost zásahu 78% (ano na cvičišti v boji to bylo 34%).
              Co se jiných pro tebe nepředstavitelných zásahů týče tak je například zaznamenán případ, kdy se v březnu 1945 podařilo Leutenant Beckmannovi z sPz.Jäg.Abt.88 blízko Märzdorfu zničit ruský tank IS-2 na vzdálenost 4600 metrů!
            • presne a hlavne se podivejte jak byla tehdy v tancich optika a FOV. Zoom 2,4x max 5-6x pak presnost kanonu a uz vidim jak plytvaji munici na 2,5km na nahodny zasah kdyz v zamerovaci videl jenom tecku.
            • Tady bych doplnil, že druhá světová válka, to je hlavně StuGIII PzIII/IV vs T34, M4A1-3 Sherman. Zapoměnte na Panthery, Tigery, IS1,2 ... vždyt to přišlo ve větších počtech na bojiště až během roku 44.

              Navíc probít pancíř T34 se StuG/PzIII/IV s prvními krátkými kanony povedlo až na malé vzdálenosti, takže souboje probíhaly na 300m. Například Witmann musel mít nervy z ocele, vzhledem k tomu, co na StuGu předváděl. Počáteční roky války mají ledasco do sebe.
      • jj RO2 je perfektní... a nejen z pohledu tanku... *14*
        • Kein
          Ale o interiérech se tvůrci nechali slyšet, že budou, ale až za hódně dlouho.
          • Nemůžeme chtít všechno... *3*
  • Přijde mi hrozně legrační, jak je "Dissování" WoTu v módě. Zdá se mi, že velká část ustavičných stěžovatelů nepochopila herní mechaniky. Na WT tanky se těším. Bude to dobrá alternativa.

    Místo toho, aby se společnost polarizovala na dvě nesmyslné nenávistné skupiny by měla slavit! Hráč nebude NIKDY škodný, pokud budou existovat dva podobné tituly soupeřící o zákazníky. Jediné co to přinese budou lepší ceny a tvrdší/efektivnější práce na obou titulech.

    Howgh...
    • Hele herni mechaniko ... s 5 tisicema bitek (+dalsi minimalne stejny mnoztvi v bete) a temer 60% win ratiem si dovolim tvrdit, ze wotko stoji patch od patche za vetsi howno.
      • Kdyz neco hrajes tak dlouho, tak te to dycky zacne s*at vid. 5 tisic bitev je celkem dost...
        • Spis jde o to, ze neni zadnej vyvoj ... jen pridavaj dalsi a dalsi scifi tanky. Od podobny hry bych ocekaval spis min techniky, ale propracovanejsi bitvy, vetsi mapy pro vic hracu ... (coz mimochodem taky slibovali uz v bete), trebas projevy pocasi ... snih = je kluzko, dest = blato a tanky zapadaj ... a idealne nejaky dlouhodobejsi bitky na velkych mapach, kde se bude poskozena tehnika odtahovat z bojiste, opravovat, doplnovat munice/palivo/...

          Samo z drobnosti, ktery nejsou zadnej technickej problem bych cekal trebas minovy pole, umistovani zatarasu (jednoduse pred bitkou by jeden hrac byl vylosovanej a ten by mel moznost to nekam na mapu umistit), cekal bych funkcni staticky postaveni delostrelcu ...

          A ne reseni kravovin jako byly klaksony ...
          Ta jejich "fyzika" to je ka vysmech naprosto vsemu ... na forkach (nejspis to smazli) byly ukazky toho, co lidi doma zmastili "za odpoledne" ... plne funkcni tankovej podvozek, kde bylo nadherne videt jak funguje perovani ... Pripadne ozvuceni, ktery je pro vsechny tanky stejny ...(a naprosto tragicky) ...
          • Jeste mi prosim te rekni kdo by to hral, jedu 10 min na bojiste a pak vybouchnu v minovem poli. To budu opravdu statnej.
            Oni musi delat hru pro vetsinu hracu ne pro par jedincu jako jses ty co se vyziva v zapadnuti do blata a tam se do konce hry patlat. Tuhle tvoji vizi by nikdo nehral, krom tebe.
            Zkus si nekdy zahrat WOT, prujezd terenem neni vsude stejny.
            • Viz predchozi, muzes mit vic variant bitek (to by sme nesmeli bejt u wg) + mina znici tank jen velmi vyjimecne, trebas bys tam (v ramci arkady) jen chvili stal + bys proste schytal nejaky poskozeni + by se samo casem vedelo, kde ty miny asi budou.

              Kdyz si vyberes jizdu bazinou a tam zapadnes, je to tvoje volba ... za blbost ze plati. Prujezd terenem je vsude stejne trapnej - nikdy totiz nevis, po cem vlastne "jako" jedes, protoze to neni jak poznat. Ja se prozmenu musim smat tomu, ze kdyz namocim sotva cumak tanku do vody, tak se mi zacne topit ... lol ... pripadne ze se vozidla s nejlepsi adhezi vubec chovaj jako sanky, a po zavedeni "fyziky" se misto slibovaneho vyresni mist, kde se tank zasek, objevilo mist, ze kterych nejde vyjet jeste mnohonasobne vic. Ale samo, v ramci herniho balancu nejsou poznat ...
            • Ideálně (když máš hodně hráčů, můžeš si to dovolit) bys nabídl více variant ... stejně jako nabízí WT. Taky v historických letím 5 min, pak vysipu do soupeře munici a zase letím jako trotl na letiště pro novou ... ale když mě to nebaví, jdu na arkádu a mam rychlou akci. Stejně to jde i tady - zvolil by jsi si mod.

              Ano, to je to, co by se mělo v patchích přidávat, ne scifi tanky.
      • Hele ty "vetsi howno",

        já jsem opačného názoru. Jediné co ve mě vyvolává obavy budou nové německý TD. Podle videí vypadají značně OP.
        • No WoT ještě stále hraju (měl jsem pár dlouhých pauz), ale co by měli okamžitě zarazit, je to nastavování kaše. To pro mě kdysi zavraždilo WoW a nyní se stále víc bojím i o WoT. Dovolil bych si předpokládat, že nejen já, ale i ostatní hráči nechceme dalších 30 tanků, které budou stejně jen "nesmyslné" prototypy z papíru či hůře z říše fantazie pomalu. Ať raději vylepší co jde a když přidat, tak nový obsah. Tzn. přidat nějaké aktivnější kampaně, klidně i nějakou publicovou pro osamocené hráče ...nevím co, ale inovovat, ne přidávat to co tam už je a 10x přidáno bylo. Nové tanky a staré rebalancovat ... Jinak WoT je fajn - hlavně i v tom, že to hraje spousta lidí z práce (nehráčů).
          • Dyt oni neumej udelat ani takovou blbost, jako strelnici, na kterou by sis offline moh vzit libovolnej tank a proste si ho vyzkouset ...

            A jejich uzasny bitevni rezimy - specielne obrana/utok ... nechce nikdo hrat, protoze je to jeste 10x vetsi vopruz ... protoze se ti naprosto samozrejme stane, ze utocici strana ma 1/2 tymu TDcek ...

            Nebo naprosta kravinka, resitelna lusknutim prostu ... ty si pamatujes jedej kazdej tank a jakej ma tier? Mno ja teda ne ... a kdyz hraju s nekym v cete ... tak bych trebas cekal, ze uvidim jakej tier si vybral abych k tomu vybral neco odpovidajiciho ... pripadne jina kravinka - moznost si nastavit "narodnost" v profilu => nekde u jmena bys mel vlajecku => vim jestli stebou mam mluvit po psonsky (a nadat ti do kurew ;D) ...

            Mno mozna se za 10 let dockame toho, ze kdyz pobezi nakej event, tak nebude treba posilat mail se screenama a na odmeny se nebude cekat 1/2 roku ... a mozna se za 15 let dockeme toho, ze event nebude jen 5tinasobek xp ... nebo sleva na slot v garazi ...
            • Ad kravinka: chce to divat se lip, presne tato funkce v okne cety totiz je (i rote).
        • Bude to jako dycky, jakmile to do hry daj, tak si ti koupej vysoce naprumerni hraci se spoustou XP a kreditu => budou s tim mit 80%+ uspechy => s dalsim patchem prijde rebalance ... => vsichni lepsi hraci stim prestanou hrat, a prozmenu to bude mit 40%- ... a tak porad dokola. Jako by to tak nebylo dycky ...


          BTW: Kde ze sou nocni bitky? Dymovnice? Kde je nejakej event system? Jako posilat nekam maily se screenama ... lol lol lol ...
  • Doufám .... Néé já si přeji aby wargaming skončil v pekle i stím pos****** wotkem a spol
    To co udělali s tanky které ve druhé válce naprosto ovládali bojiště .... Tiger/Panther /Panther II / PzIV a nejen ty to .....
    *16*
    • Panther II ovládal tak maximálně Fuhrerovu fantazii *1*
      • Nechal sem se unést :D Pravda Panther II byl prototyp
        • Kein
          Určitě jsi myslel Tigra II, těch hrstku vyrobili. *5*
  • 15k3
    Tak to že mě jede video tak na 15fps už přehlížím, ale to že nejede zvuk je tu novinka... *11*
  • Myslím si že WT má na to pohřbít WoT. Nebude to hned, ale WT je prostě lepší ve všech směrech a lidé začnou pomalu přecházet. Nicméně mě u WT zarazila jedna věc. Ve stromech se objevilo několik papírových tanků které nikdy nebyly ani vyrobeny. Ach ano je to v zájmu balancu, protože USSR má T-54 a IS-4, ale myslím že to šlo vyřešit i lépším způsobem.
    • Nejlepší způsob by byl použít pouze druhoválečné tanky, ale tam by jsi měl dost velký problém u američanů a britů co se týče težkých tanků páč neměli nic co by se rovnalo konigstigeru a is-3, naopak u středních by němci neměli nic na úrovni centuriona. A sověti by zase neměli dostatečně silný stíhač. A nebo to udělat přesně takhle a smířit se s tím že každý národ má jen jeden tier 20, u němců jagdtiger, u sovětů is-4 u britů centurion a u amíků.... asi T95.
      • Tomu se rika prave balanc ... a resi se to trebas ... cenou provozu. Ber to tak, ze kdyby ingame nakup tygra stal trebas 10+x vic + provozni naklady by byly podobny (= taky nasobny), tak bys tim zreguloval jejich pocet v bitce a vyrovnal tak defakto jejich vyhody.

        A samo, v bitkach kde bok po poku stojeji technika amiku, nemcu, rusu ... je to jedno. A v nejakym eventu jednoduse nastavis, ze tam muze byt jen N tanku toho kteryho typu ... a je to vyreseny.

        Pripadne se to da poresit tak, ze ty pomery techniky stanovis globalne a balanc se vyresi tim, ze pokud budes chtit hrat tygra, tak si na bitku pockas 10 minut, kdezto za PzIV ti naskoci hned.
        • Myslíš, že někdo bude hrát underpowered tank jen proto, že bude levnější a rychleji v bitvě za cenu toho, že ho bude nějaký OP tank neustále ničit?
          To je totální hovadina a ne balanc.
          • Se nauc cist ... pomer T-34 vs tiger byl cca 4:1 (zniceny tanky) => 4x T-34 (pripadne adekvatni sestava) ho znici tak jako tak. Samo v zavislosti na skillu. OP tank ho neustale nicit nebude, protoze jednoduse bude na bojisti vzacny. Takze bude pri rozumnym nastaveni dost pravdepodobny, ze ho potka jednou za X bitek.

            Navic by to vedlo k nutnosti kooperovat a tim eliminaci retardplaye (tedy podle vseho i tebe) coz by bylo jedine dobre.
            • to x: Prosímtě hlavně tu nikoho nepoučuj o českém jazyce, který ti taky moc nejde ;) (kdybys měl něco proti, já taky neumím moc dobře česky, ale nikoho nepoučuji na rozdíl od tebe ;)
            • Zdravim te dmnte ... preju uspesny retarplay s tim, ze jednim vystrelem ms-1 zastrelis tygra ...

              Az se naucis cesky, coz pochybuju, tak ti trebas dojde ze se bavime o tom, jak vyresit balanc tak, aby tanky mely historicky realny parametry ...
            • K tomu asi slouži tiery ty cype.
              Uplně stejně, jako je to ve WoT.
        • Cenou provozu bych to neřešil, to už začíná být trošku p2w, buď je provoz opravdu dramaticky dražší a pak jejich počty sice zredukuješ, ale dikriminuješ hráče kteří za hru platit nechcou (nechápu) nebo nemůžou, a nebo nebude provoz drahý dost a tigerů bude pořád všude fůra. A ten druhý pořípad je podobný, opět diskriminace hráče který si prostě chce zahrát za svůj oblíbený tank. Omlouvám se jestli to vypadá že rýpu, ale prostě mi připadá vyřešit balanc nejlíp tak že přidáš pár nerealizovaných (ale ne vymyšlených) tanků. Ale ne aby to dopadlo jak WoT.
          • Bavime se o cene provozu v ingame mene, to nijak nesouvisi s placenim za hru. A diskriminace to neni v zadnym, pripade, sak si pust wt a podivej se na predpokladany casy u jednotlivych narodnosti ... u tech oblibenych jsou vyrazne delsi. Jednoduse chces hrat za uber tank? Ok, tak si pockas.

            Scifi technika je zlo a nic nez zlo. Zcela to kazi pozitek ze hry a znici to i balanc. Staci se podivat na wot. U realny techniky kazdej hrac jednodus vi, co od toho ma ocekavat a jak se to vuci protivnikovi bude chovat. Vi kdy ma zautocit, a kdy ma radsi zdrhnout. Jakmile tam das scifi, tak se tohle proste vytrati ...
    • Lepší v jakých směrech konkrétně?
      • vlevo, vpravo, nahoře i dole
      • Kein
        Grafika, fyzika. Subjektivně pak tech. tree a systém poškození. :-)
        • Takže dva aspekty ktere nemají absolutně nic společného se samotným gameplayem.

          Jestli je systém poškození, kdy není vidět hitpointy ani damage, podle tebe výhoda tak si dej obklad. Vidim z toho jen bandu nadávajících lidí, kteří se ptají "proč sem já umřel a proč on stále žije".

          Tech tree? Je mnohem chudší než co nabízí WoT.
          • Tech tree je chudší jelikož tam nebude nacpáno toliko prototypů jako ve WoT. Ale jestli autoři přidají i nejrůznější průzkumná vozidla, samohybné protiletadlové prostředky a další reálně používanou techniku, tak bude tech tree WT sice méně bohatší na tanky, ale zároveň bude nutit hráče vzájemně spolupracovat,příklad: Jagdtiger Šturmovika nesestřelí, ale Wirbelwind ano. Hra tedy bude pro zkušenější hráče, kteří dokáží kooperovat.
          • Magister_Peditum
            Herní fyzika zrovna v simulátorech (byť v arkádových) je celkem klíčová vlastnost. *1*
          • "Jestli je systém poškození, kdy není vidět hitpointy ani damage"
            *facepalm*
            Chudší techtree je chudší o nevybalancované papíráky ;) (nemluvím o doslov pár papírácích co tam sou)
          • System, kdy zasah 130mm granatu zpusobi vykrik "tezce sme je zasahli" a lehky tank, se 30mm pancirem frci vesele dal ... je fakt uzasnej. Stejne jako system, kdy jediny zasah 85mm dela do nejsilnejsi casti pancire IS-7 ten tank znici ... Pripadne, system, kdy vystrel z naprosto libovolny zbrane na nekolik desitek metru nezasahne cil velikosti baraku ...

            Wot nenabizi zadnej techtree, wot nabizi hromadu krabic s naprosto random parametrama, ktery se neustale menej. WG dokonce neumi ani takovou trivialitu, jako udrzet velikostni pomery u realne existujicich tanku ... pripadne naprosto klidne udela vez sisatou, protoze jedina fotka kterou disponuje je z uhlu ... Neexistuje tam nic jako silny a slaby stranky vozidel, natoz aby clovek ty vlastnosti moh odhadnout ... cisla uvadena ve stromu naprosto nesouvisi s realnym chovanim ... (jako fakt uzasny, kdyz je vyhodnejsi postavit tank pr.deli dopredu, protoze ma v zadu realne lepsi pancir ...)
          • Kein
            Jakto, že grafika a fyzika nemá nic společného s gameplayem? Zrovna u tohoto typu her ti to tváří celý dojem hraní. A ano, poškození modulů se mi jeví jako daleko lepší, než HP. V letadlech to funguje bravůrně.

            A nevyjadřuj se prosím tě, jako zatvrzelý fanboy. Buď trošku soudný. :-)
            • Kein
              Mi: Tys nehrál ani WT letadla viď? Jinak bys nemohl psát to co píšeš.

              btw.: Když pominu debilní přirovnání akce k sandboxu jako je Minecraft, tak Minecraft má velmi dobrou grafiku. Některé scenérie doslova berou dech. Zdalipak si nepleteš grafiku se stylizací?
            • to Mi: "To že na tom jednom videu do jednoho tanku střílí minutu a najednou z ničeho nic chcípne a v druhém případě zničí dva po sobě na jednu ránu, to mi moc lepší nepřijde. "

              Nevidím rozdíl mezi tím co si napsal ohledně WT a mezi WoTkem, tam je to to samé záleží akorát jestli trefíš ammorack (jako ten na tom videu WT) nebo ne.

              "Když nevím jestli jsem před umřením, jestli si můžu dovolit vykouknout z poza kamene a vystřelit, nevím jestli jsem nepřítelský tank zasáhl nebo ne"

              Před zničením ? chlape WT tanky nemaj HPčka ;)
              Nevím jestli sem zasáhl ? tam budou hity zobrazeny jako v letadlech IMHO jinak by to byl HC mod pro Arcade battles :D (video je z rané verze) Osobně si myslím že WT budou přehlednější než WOT (u WT by mělo stačit vědět co máš za tank a co má ten druhý, odpadá nutnost rozlišovat kanóny, jelikož se modifikovat nebudou).

              Ale jinak k tomu Sniper módu jo to nechápu proč tam není... (cosik sem slyšel, že bude jen od Historic Battles výš)
            • Kdyby grafika a fyzika vytvářela celý dojem z hraní, hry jako Minecraft a Terraria by měly nulové prodeje.

              To že na tom jednom videu do jednoho tanku střílí minutu a najednou z ničeho nic chcípne a v druhém případě zničí dva po sobě na jednu ránu, to mi moc lepší nepřijde.

              Když nevím jestli jsem před umřením, jestli si můžu dovolit vykouknout z poza kamene a vystřelit, nevím jestli jsem nepřítelský tank zasáhl nebo ne, nepřijde mi to skill-based, ale čistě o štěstí.

              Soudný být nedokážu, protože ta hra zatím nevyšla, zatím jsem pouze skeptický.
              A hlavně se bráním totálnímu fanboyismu ve stylu je to lepší protože to není WoT.
              Tohle mi totiž připomíná hype, které tu bylo s příchodem Warrhamer Online, Age of Conan, SWTOR atp.
        • Ja bych mozna pridal i komunikaci se zakazniky ... nebot wg to je arogance sama.
          • Jo to souhlas, oni na nazory komunity docela prdi.
            • Nejen ze na nazory prdi ... oni te fuckujou i se zcela jednoduchym trivialnim pozadavkem ... kdysi sem snima resil to, ze domena na ktery sem mel mail zanikla, a tak sem ten registracni mail chtel zmenit. Mel sem samo pristup k uctu, mohli si overit IPcka ... a nez sem je k tomu trivialnimu ukonu dokopal, trvalo to ... dva mesice ... porad po me chteli, abych jim poslal mail z toho mailu ... tak sem jim tam napsal, ze jim klidne poslu mail z "obama@gov.us", ale ze jim to bude pravdepodobne prd platny ...

              Na kazdym blbym webu si muzes mail zmenit kdy chces ...

              Dtto jejich uzasnej pristup, kdyz rozdelili eu a us srv, tak slibovali vsem, ze jim zustanou ucty na obou (spousta lidi hrala s kamosema ...) s tim, ze tanky se prenesou jen na jeden z nich ... mno a po par mesicich to uz nebyla pravda(a samo, spousta lidi dostavala bany za naprosto opravneny projeveni urovne nasralinu na forech). Pak zase zacli resit slouceni ... lol.

              Podoebne naslibovali spousty funkcionality a ... mimo jine ... ze hra pobezi(po bete) na vice jadrech, ze to neni zadnej problem ... hmm ...
  • War Thunder - Ground Forces!
    http://www.youtube.com/watch?v=7tQmJZ4tSg8
  • Na tanky v podani WT jsem vazne zvedavej. WoT je fajn, ale ma imho sve mouchy. Hlavne balanc je v posledni dobe docela naprd s tim jak pridavaji plno temer fantasy tanku. O tom, ze mnohdy proti sobe stoji tanky s vice jak 10 letym rozdilem doby pusobnosti a to pak jde casto poznat.
    Nejvice me vzdy pobavi, kdyz zacnou upravovat parametry tanku, tak jednou argumentuji historickou presnosti a jindy zase "v zajmu hratelnosti". Proste jak se jim to hodi.
    Pokud WT bude mit vsechny zasadni nedostatky WoT poresene, tak prejdu. Sice opustit nastradane tanky bude tezke, ale pokud to bude zmena k lepsimu, tak proc ne.
    • A co si predstavujes pod takovym slovem imho? *7*
      • IMHO = In My Humble Opinion
      • mimo jiné
  • Chápu elwisi, že ti bude kolem 15 let ačkoli tvoje IQ je pravděpodobně nižší. Pokud sis nevšimnul tak jsem se to dá vysvětlit v klidu typem textu jako psal L.P. a ne hned urážet.
    • A ty dělej kázání o tom že nemám urážet lidi, tím že mě urážiš.
      Tvoje logika je neprůstřelná.
  • Když z tehle hry chteji udelat něco profesionálního, mohly by si ohlidat aby jejich reklama nespamovala na kazdych druhých strankach s warezem, pornem a dalším pochybnym obsahem. Takhle to pusobi něco jako...vydělej 1 000 000 za 3 dny , nebo prave jste vyhrali.
    • kdybys tyhle stranky nenavstevoval tak by se ti tam ta reklama neobjevovala.
      Ale protoze porad klikas na WT tak ti to prohlizec cpe vsude =)
      • Nikdy jsme se o WT nezajimal, natoz abych na nej klikal. A ty stranky navštěvuju asi stejnou frekvenci jako kazdej druhej tady:)
  • Tady máte tech strom pánové http://warthunder.com/en/news/294-War-Thunder-Tanks-Tech-Trees-en tak v čem se potkáme?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit