-
Zrovna vyšel na Steamu Dayz - Standalone za 23,99E. *3*
-
-
Okamžitě jak jsem to viděl na Steamu, tak jsem to koupil a ještě pro kámoše, protože ty věci co jsme u prvního DayZ zažili, tak to se nám zatím nepodařilo u žádný hry. Plno infarktových situací, ale i dětské radosti při nálezu zbraně a zabití několika banditů. Co jsem ještě večer koukal na streamy, tak to vypadá, že to je v o dost lepším stavu než původní mód, ale ta atmosféra tam furt je. Letošní svátky budou zase plný nervů a nočního volání po pomoci, když mě někdo bude chtít zabít *1*
-
Alpha verze za 665Kč! To se mi zdá dost na nehotovou hru co se bude bůhvíjak dlouho dolaďovat.
-
-
Musíš nadhodit lepší nabídku, Horste.
-
-
Hmm.. neřekl bych, že jsem sám, kdo po tak dlouhý době nemá na DayZ chuť. Je sice hezký, že to konečně vyšlo - sorry, že konečně vyšla ALPHA - ale ten hype je prostě ten tam. A to neni nějaká póza z principu a nasranosti, já na to nějak nespěchal, spíš mě ta chuť vážně přešla.
Jen by mě zajímalo, co se stalo s tou cenou. *15*
Si pamatuju, když Rocket dokola opakoval, že se bude jednat o Minecraft model a první ceny za alphu budou něco málo přes 5€ a porostou s tim, jak se bude hra dodělávat a přibejvat content. Nevadí, stejně to zatim nekupuju. -
-
Mě teď zarazila beta Wastlandu 2. Za 45 €! To si ten člověk musí dělat fakt legraci. Za defakto nezávislou kickstarterovanou hru. Má kuráž, to se mu musí nechat. Ale obávám se, že to na dračku moc nepůjde.
-
-
Pamatuješ si kolik stále Beta Planetary Annihilation na Steamu? 80€! Proč? Protože nemůžeš začít betu prodávat za cenu nižší než kolik za ni dali lidi na Kickstarteru. Stejná logika se aplikuje na Wasteland 2. Ale cena DayZ SA je skutečně zvláštní. 24€ za alphu jim fakt nedám.
-
-
Abys pak nebyl zaskočenej. Hall na E3 v rozhovoru pro Gamespot nepřímo říkal, že beta bude ještě dražší (s tím, jak bude přibejvat obsah). Jinak Kickstarter jde mimo mě, takže jsem to tak nebral. Z mýho pohledu je 45 éček naprosto mimo a myslím, že si to moc lidí nepořídí. Možná to měli líp promyslet na začátku a dát betu všem, co přispěli na kickstarteru, protože tenhle release na Steamu jako kdyby neexistoval. Jestli se najde pár bláznů, tak prosím, ale moc bych tomu nedával.
-
-
Já zaskočenej nebudu, mě je to upřímně jedno. DayZ šílenství mě přešlo přesně 2.ledna 2013 kdy slíbená alpha Dayz SA nevyšla. Mě zaráží ta cena. Jednou řekl, že to bude Minecraft model (i když samozřejmě dražší), tak bych prostě očekával, že tomu bude odpovídat cena.
Jinak domnívám se, že když chce vývojář něco umístit na Steam, dost možná se to musí prodávat. Takže proto, oni to aktuálně "nepotřebují" prodávat, jen to chtějí přes Steam distribuovat. -
no ono taky hrát tu betu... to není pro každého. tedy je dobře, že si to můžou takhle lidi rozmyslet, jestli jim to opravdu stojí za to... ono tyhle early accessy většinou nejsou žádná výhra, člověk kupuje nehotový produkt a dobré je to spíš pro vývojáře k získání dalších prostředků a zpětné vazby, pokud komunitu využijou k beta testu. pro hráče jako takové je to ale k prdu, protože ve většině případů dostanou nekompletní nevyladěný produkt plný chyb, kdy je pravděpodobné, že s plnou verzí budou stejně hrát vše znovu...
-
-
Navíc je to alfa verze, která vychází o rok později, než původně měla a po zkušenostech s modem to bude nepochybně alfa se všim všudy, takže zaplatit sedm stovek za něco, u čeho může trvat třeba další rok, než to vůbec bude hratelný.. to se mi teda nechce.
EDIT: "Beta to be an estimated year away." No...
-
-
Uvědomuješ si, že tam jde o úplně jiný postup? Pokud vím, tak si backeři museli za přístup do bety připlácet. Kdyby dal teď early access levněji, tak by tím v podstatě backery podrazil (tedy hlavně ty, kteří na to nahlíželi jako na předobjednávku). Schválně, proč myslíš, že je early access Planetary Annihilation tak drahej? Ze stejnýho důvodu...
-
-
No tak hlavně aby to tak skutečně bylo a finální verze nestála stejně. To by bylo zatraceně předražený.
-
-
Veskoslav: CoD gamesy mají trochu jinou cenovou politiku. tam se cena moc nehýbe a huř se vychytávají akce, každopádně časem cena vždy na chvíli padne na přibližně 20 dolarů. většinu CODů mám po +-10 eurech... (MW, MW2, MW3, BO), BO2 byl zatím za 20 eur, tak tam ještě počkám :)
Wasteland 2 na tom bude úplně jinak. tam ta cena sletí dolů rychle. -
Když vidím, že sraččky jako CoD stojí 59 Euro, tak klidně dám za W2 30 euro.
-
Zas tak úžasný mi to nepřijde. 3 mega dolarů na to už vybral, šlape to na Unity enginu, technologicky se to bůh ví jak vyspělý rozhodně nezdá... Nevím, za co by těch 30 éček měli chtít. Je mi jasný, kde si lidi slibujou že budou kvality týhle hry, ale 30 euro je 8 stovek. Za to skoro prodávaj AAA tituly s mnohonásobným rozpočtem na vývoj i reklamu, a nikdo na ně nevybral ani korunu. Ještě tak 30 dolarů, ale euro ani omylem. Klidně kupte, já si kdyžtak počkám :)
-
jo, koukam na to, tentokrat to prevadej celkem ferove 45e nebo 60usd *5*
taky tu bejvaj narky, ze to je 1:1 -
Já počítám 29,99. Dvacet se mi zdá málo.
-
Jo jo, stačí. Uvidíme, s čím přijdou. Já měl představu tak o dvaceti éčkách, tak snad nebudou moc šílet.
btw pro "n". 45 éček je prakticky 60 dolarů. -
"inXile says it expects the final release of Wasteland 2 will cost less than the Steam Early Access version."
stačí? osobně bych čekal cenu tak 30-35 eur. i když abych pravdu řekl, tak než jsem viděl cenu early accessu, cenu jsem odhadoval na 25 eur, když šlo backnout za 15 dolarů... -
vzdyt tu denne slycham, ze 60 dolaru za hru je v pohode, najednou tolik povyku kvuli 45? *6*
-
-
-
-
-
Kdyby mi pak nějaká dobrá duše poreferovala, jestli je to horší než Arma 2 (co se bugů, lagů atd. týče), nebo jestli je to naopak lepší, tak bych byl vděčnej.
-
Už sosám, ale nespouštím, zápočtový týden je zápočtový týden *1*
-
-
To jsem zvědavej jak dlouho ti to 'nespouštím' vydrží. Osobně ti dávám den, maximálně dva *1*
-
-
Když to vydržím do čtvrtka 12:30, tak si pískám *1*
Edit: Vidím to, že zítra zkoušku nedám *9* -
-
mel ses poradne učit, ted jdi spat a zitra si zahras loterii
-
-
No loterie se dá hrát u ABCD, ale u finančního účetnictví sotva;)
-
-
-
-
-
-
Nevěděl by někdo, jestli je nějakej rozdíl mezi platinovou a rozšířenou edicí Zaklínače 2?
-
-
Co se týká celkového obsahu tak žádný, na starší edice si můžeš bonusový obsah dostahovat zadarmo. Jenom to nebudeš mít všechno v jedné krabičce.
-
-
Ok, dík za odpověď.
-
-
-
Na několika místech v Battlefield 4 se lze dopátrat dinosaura.
To je fakt traparna, zadnej dinosaurus tam neni... tak nechapu proc nas hrace nekdo taha za nos. Je to skoda no, pac kdyby tam byl (treba tam je) na videich nic nebylo a ten privesek ve tvaru dinosaura o tom vi kazdej kdo hral Singleplayer kampan. Treba tam je ale ne na videich... nakej zase sprymaruv sprym. *3* -
-
Lofas
Všichni si tady už zvykli na to, že máš potřebu ke všemu něco napsat, ale musíš komentovat i to, o čem nevíš vůbec nic? -
-
Vsechno hmm... nic o tom nevim protoze BF4 nemam a clanky jsem cetl a videa videl... mel sem proste napsat jen ze informace je nepravdiva a slysi jen zvuk... uz vaazne nuda tohle.
Nevim pravda, jsem hloupej ze na tu blbost reaguji ok.
-
-
Sice tam není vidět, ale je slyšet. Už přišli na to, jak to spustit. A hýbou se i stromy v dáli.
-
-
Az tam bude tak dej vedet, zatim tezkej Fail. *3*
-
-
Aspoň tedy tohle http://www.youtube.com/watch?v=7gxVlJS_aHw
-
-
No tak jo, i kdyz jenom ten zvuk no a ja cekal Dinosaury zivotni velikosti, tak snad priste no.
-
-
Ano, pterodaktyl nebo něco takového. V BF3 Endgame, jestli se nepletu.
-
Ale na jedný mapě přece lítá, ne? :) ale nevím, jestli to není v BF3 ;)
-
-
-
-
-
-
Neověřeno: Procentuální prodej Call of Duty: Ghosts dle jednotlivých platforem na americkém trhu - X360...
@CoD:Ghosts - predajné čísla:
Súčet uvedených percent dáva dokopy 100.01, takže z PC platformy sa tým pádom nepredal ani jeden kus...Ehm.
*8* Kde asi tak súdruhovia z NDR urobili chybu? -
Tak to je pěkná kravina, boreček se chce zviditelnit nebo má něco s rukama. A to říkám jako někdo, kdo by si zážitek z hraní gamepadem nekazil (pokud nejde o bojovky).
-
http://imgur.com/a/rldKG pokud to není fake tak celkem nic moc no *1*
-
-
Těžko říct, co s tím dělal. Soudě podle toho modela bych se nedivil tomu, že ten u některých věcí ani netuší, jak se mají používat. Počínaje hřebenem...
-
blbost. A to soudím podle toho štítku vzadu. Fake na třetí.
-
Ak sa mu toto stalo po 1 mesiaci (!) pouzivania, tak to teda musel bud:
1. hrat VEEELMI intenzivne
2. spravat sa k tomu ako prasa
3. natrafit na nejaky fakt blby kus
Nemozem to sice porovnat s DS4, ale moj DS3 uz ma za sebou niekolko rokov hrania a takto nevypada ani zdaleka.
Typek zatial vypada, ze je jeden z mala, kto ma tento problem... Tak ci to nahodou nebude rukami :) -
-
Mojim DS3 bych mohl udělat díru do betonový zdi a ani by nebyl poškrábanej... neskutečně odolnej výrobek
-
S DS3 to nemůžeš ani porovnávat, protože to vypadá, že DS4 má analogy potažený nějakou gumou, což u DS3 není. Ale nezdá se mi, že by to mohl být problém u všech DS4, protože jak už jsem psal, pochybuju že by na to v Sony před uvedením nepřišli.. Případně bych to normálně vyreklamoval (i když by na reklamaci asi musela jít celá konzole, když je to v jednom balení).
-
-
Mu to okousal nějakej domácí mazlíček a on z toho teď dělá velkou aféru.. Pochybuju, že by to šlo takhle jednoduše ošoupat, v Sony výdrž ovladačde určitě poctivě testovali.
-
-
vypadá trochu jak Wolverine, jestli to nebude tím
-
-
nejde o to, aby to vydrzelo, ale aby se to prodavalo, a protoze na uzavreny platforme nic jinyho neni, a konzolista by si s klavesnici a mysi leda vypichnul oko, tak si koupi dalsi, mise splnena na 100% *5*
-
-
Jeden clovek postne ne-moc uveritelne foto a hned se zacne fdebata na tema ze konzole je spotrebni zbozi, nebud k smichu simte. *15* *7*
-
-
Nekomu na zmrveni analogu staci zda se jen par hodin/dni... Fake to nejspise b bude to je nesmysl leda ze by s tim delal buhvico.
"Dualshock 4 has crap rubber on analog sticks. I'm gonna go ahead and say that the friction and feel of the DS3 sticks were just a touch more solid, and I didn't feel like my thumbs were gonna slide off."
...Nebo nemel stesti, jenze to se v pripade sony nestava takze ... na druhou stranu lepsi nez prehrata konzole to se muze projevit pozdeji... i kdyz tomu moc neverrim vzhledem k tomu ze uz se hry automaticky nahravaji z disku a ne z DVD/BD, vetrani/chladici system je vyresen mnohwem sofistikovaneji a Sony si nebude sr-t pod nohy aby vzapeti do toho slapalo. *3*
-
-
Rainbow 6: Patriots muselo být předěláno a samotné vydání hry zatím ještě není vůbec jisté.
Vegas byl docela fajn, hlavně v coopu, ale nezlobil bych, kdyby šlo o návrat k Raven Shieldu. Ryze taktická střílečka tu chybí. Nebo další SWAT. -
-
asi im tam nepadalo dosť mrakodrapov ... o nástupcovi Raven shieldu môžeme iba snívať ale RS sa hrá dobre i dnes a nevyzerá vôbec zle ani na dnešné pomery.
-
Raven Shieldu se asi nedočkáme :(
Nebylo to dost akční a bylo to dost HC. -
-
Nedockame se niceho taktickeho ani o zadnejch Swatech... hraci to evidentne nechteji a nemaji radi. Je to skoda no, co z decek bude kdyz budou hrat jen CODY... co bude z PC sceny kdyz je v tom bude podporovat jeste.
-
-
-
Neověřeno: Procentuální prodej Call of Duty: Ghosts dle jednotlivých platforem na americkém trhu - X360...
To je drsný. I novinka PS4 má větší zastoupení než PC verze. -
-
Neověřeno: Procentuální prodej Call of Duty: Ghosts dle jednotlivých platforem na americkém trhu - X360...
...nejlepší bude, až to zase začnou svádět na pirátství a podobně, ale zamlčí ten svůj pokus o vyj...o využití hráčů s umělým postrkováním požadavků.
CoD pro mě letos skončilo, to že mají konzolisté očividně jinou (asi věkovou) základnu mě netrápí i kdyby to mělo vést k celkovému zrušení PC verzí následujících dílů. -
-
AC revelations závěrečná pasáž v knihovně...
-
-
a kdo jinej, nez vyprahlej konzolista bez her (ps4,xb1) by mel kupovat vyhypovanej brak jako je call of duty? zmlsanej pcckar, co ma na vyber asi tak z milionu her? *6*
-
-
Dokonce WiiU má vice, tak to mě posser :DD
-
-
asi koukame na jiny statistiky, ja vidim pc na 5. miste *5*
http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=Call+of+Duty%3A+Ghosts
a ma zhruba 4krat vetsi prodeje jak wu
-
-
navic 300 000 krabic je slusny cislo na budgetovku typu call of duty, ve slevach v online distribuci to bude urcite jeste vic
-
-
COD hry nejdou moc do slev... za dlouho a s malou slevou... proto jsou ty hry zároveň velmi výdělečné...
-
-
asi uz maj vyzkouseno, ze joudove to koupi hned nebo nikdy *5*
-
-
-
-
-
Rock of Ages Steam key
https://www.humblebundle.com/downloads?key=huP42pxFzGEzp86Y -
-
Raketový Žid ti děkuje.
-
-
Mizím sice na pivo, ale otázku dám i tak. A tady mě odpovědi budou extra zajímat (až si je pak přečtu ;)
Máte nějaký vaše hodně oblíbený herní momenty/pasáže? Příklad třeba přestřelka na letištní hale v třetím Max Payenovi či pálení ,medicíny' ve Far Cry 3? Když tak nevypisujte QTE cutscény, ale spíš pasáže, kde se hry plně účastníte.
Za mě mimo již dvou zmíněných bych ještě přidal pád letadla v Uncharted 3 (naprosto boží) a samozřejmě klasika plížení se Pripyatí v Modern Warfare. Určitě bych si vzpomněl na víc, ale tohle zatím stačí. :)
Tak co vy? -
-
Tak tady je to u mě úplně jasný a nechápu, že to ještě nikdo nenapsal:
dvojitej přechod železničního mostu v Half-Life 2 *14*
EDIT: teď mi ještě přišla na mysl ta pasáž po úniku z Ravenholmských dolů (shodou okolností taky na trati), před získáním vozítka. A taky útok na Nova Prospect za asistence antlionů. Sakra, skoro celej Half-Life 2 je plnej takových sekvencí. Už vím, co budu dělat příští víkend *5* -
-
Mno já to nechtěl zmiňovat, protože HL je kapitola sama pro sebe a vyjmenovat všechny ty epické momenty by prostě bylo na půl stránky. :) Ten most je samozřejmost to muselo srdce zaplesat každému když ho poprvé uviděl! A atmosféra Ravenholmu je taky bez diskuze. Souboj se Striderama jak v city 17 tak v závěru Epizody! A .. a raděj na to s*ru.
-
-
Rozhodnuti v Army of two:40 TH day v prubehu hry po cinech, hlavne nakonci (koho zabiju)
Devils Cartels vice mene taky neco, treba ze hlavni zaporak byl "Salem".
Alan wake :American nightmare a zle dvojce... kde clovek marne cekal na souboj co se nedostavil... -
- To the Moon; vyuzlení příběhu, závěrečný sen
- Gabriel Knight 3; noční části, vinárna
- Gemini Rue; vyuzlení příběhu
- Hevay Rain; drtivá většina hry -
Nevim jestli nejoblíbenější, to je vždycky taková otázka, na kterou se mi blbě odpovídá nějak jednoznačně, ale vždycky když se někdo zeptá na oblíbenej herní moment, tak se mi jako úplně prví vybaví příjezd do Mexika v Red Dead Redemption... Já osobně s tim koněm vždycky zpomalil co to šlo, a užíval si cestu poušťí osvětlenou zapadajícím sluncem při týhle skvělý písníčce http://www.youtube.com/watch?v=7IkvAb6THQY ... to bylo fakt naprosto vynikající.
-
-
Taky tam byli naky ty momentky no. *4* Ze by tedy mi ale utkvela neco v pameti hmm.. kazdopadne diky za pripomenuti.
-
-
Bastion... asi celá hra, ani nevim co vypíchnou, Build that Wall, celá narace
FC 3 už bylo zmíněno
Freelancer - finální mise -
A man chooses, a slave obeys. Nuff said.
-
Resident evil 4 prvni setkani s Motorovkou, a(Uriznuti hlavy)
Resi5 na te lodi to take nebylo zle, 1setkani s Westem i posledni to bylo komicke. *15*
Resi:Revelations zombak na konci, a fakt ze byl konec... *9* -
Motel, mise Skvělý Obchod a hlavně Tutorial v Mafii.
-
- Závěrečný souboj a následná animace z Metal Gear Solid.
- Andělova nekompromisní pomsta z Planescape: Torment.
- Level s Milkmanem v Psychonauts. ;-)
- Celá závěrečná pasáž ze Silent Hill 2; Jamesův příchod do jeho starého hotelového pokoje, sebevražda Angely, následná poprava Mary a zúčtování.
- Kouzelníkovo sídlo z Thief 1, geniální level.
- Boss s motorovkou ze Super Meat Boye a následná animace, poslední level byl taky hodně výživnej. *3*
- Intro a outro z The Binding of Issac, opravdu nezapomenutelné. *15* -
Napadá mě mise na Virmiru v prvním Mass Effectu.
A pak ještě (a to je opravdu jen moment) někde na začátku Mirrors Edge ten megaskok z jeřábu. *1* -
První setkaní s "raptory" v Dead Space 2, Suicide mission v Mass Effect 2, Alan Wake "koncert" a sanatorium, Broken Sword kozel, GTA V poslední vloupačka a poslední mise (C-Deathwish)
-
Pád letadla v Uncharted jsem taky hrál rád (a často)
Dále jsem miloval úvod do prvního Bioshocku a stejně tak i do Infinite (než začal boj)
Asi nej je ale Last of Us ke konci, když s Ellie potkátežirafy ... taky hodně povedený je , když jsem se jako Ellie schovával v hořícím hotelu přednasranym pedofilem a musel ho několikrát najít a zezadu bodnout... Jak se začal schovávat a jen šeptat tak to bylo fakt bombový...
Oblíbených pasáží máme určitě každej spoustu a kdybych mohl, vyjmenovával bych nějaky až do rána *1* Ale spousta mojich oblíbených částí jsou jen úryvky ze hry ze kterých ani nemaj být nějakej supr momentky (např jízda v Mafii 2 ve zasněženém městečku a Sinatra z rádia) -
První návštěva Dead City v Rage.
Všechny noční levely v Alan Wake.
První level epizody Swamp Fever z L4D 2.
Druhej level epizody "I hate mountains" addonu pro L4D 2.
Cesta s drakem do věže v HP and the Philosophers stone *1*
Resi IV: Část v hradu
Resi VI: Leonova kampaň, první dvě mise.
Shift 2: Prakticky jakejkoliv závod po 30 minátch *1*
Gothic 1: Roznášení vody rolníkům. Ne, kecám *2*
Našlo by se toho víc, ale došly odstavce. -
-
Resident evil 6 Zklamani na konci, potom taky cela pametihodna srajda Racoon City to bylo tedy velmi zapamatenivhodne. *4*
-
-
Tak většinou to jsou ty první momenty ve hře- za mě třeba potopení se v batysféře do Rapture v Bioshocku, Spec Ops- konec hry, kdy přijede ta jednotka v autech. Pak třeba první CoD a tam obsazování města v noci.
Třeba mě ještě něco napadne, kdyžtak doplním. -
Dead space -Sklenik ten byl paradni... potom ta potvora ktera se furt regenerovala nez dosla
do tlakove mistnosti nebo co to bylo
Vsechny dead space a ten moment kdy clovek utika aby dorazil vcas a bez ujmy do stanice... metra. *4*
Dead space prvni setkamni s potvorakama, to bylo snad na infarkt . Ve 2jce to bylo taky nechutne a pak samozrejme 1cka a ten ukol v atmosfere pripojeni naloze nez hrace roztrha ten prstenec... -
za me jednoznacne boobslap v DNF *5*
-
Návrat na Ishimuru v Dead Space 2.
Benátky, havarované letadlo a kshatriya v Metro: Last Light.
DECAPITATION v Brütal Legend.
Liara se stává Shadow Brokerem v Mass Effect 2.
Celá první půlka Alana Wakea.
Návštěva podsvětí ve Žhavé léto 3 a půl. -
Jeste neco...
treba Outlast bylo celem , no silne nesilne neprijemne to useknuti prstu... narazka na (Condemned? na konec) Condemned zacatek bez naboju a vsude tma. To bylo pekne bolestive rychle vyrvat trubku a jit se utkat o holy zivot. Gears of war 2 Ten hnusny vodni cerv nebo co to bylo , ten jsem skoro nemohl dat.
Posledni MOH a jak jste uvezneni, pred vami Vystreli "Mother" mozek na podlahu. -
To Far Cry 3 je velmi dobrý příklad.
Nebo v AC 2 začátek, kdy za Ezia poprvé vylezete za úplňku na věž a rozhlédnete se po Florencii...
Metro 2033, první výprava do měsícem zalitého hřbitova civilizace na povrchu, nebo duchařské mise s Chánem...
Far Cry, první mise v lese s mutanty... Málem sem si zneškodnil tepláky, byla to jedna z mých prvních her...
Těch momentů je příliš moc na to, abych je tady vypsal, tohle je jen velmi skrovný výběr. -
Já zase z Dark Souls, kde jsem v Ash Lake bojoval s první hydrou a k tomu ten chorál (nebo co to je za zpěv), co byl v této lokaci *3*
-
U mě asi v Tiberian Sun, myslím první nebo druhá mise za GDI, jde se po takovém dlouhém mostě z malé NODovské základně, a najednou začnou
všude padat meteority. Stačí tak jediným vojáčkem naběhnout do 3/4 mostu, nalákat na sebe tunu nepřátel, rychle utéct zpět a milí nepřátelé jsou zničeni i s mostem *1* Mám tu hru dohranou nespočetněkrát a tento moment mě bavil asi vždy nejvíc *1*
Jinak jak jsi zmínil, tak mise s plamenometem ve Far Cry 3 také nemá chybu.
Potom také snad jakákoliv mise v Saints Row III, ať už záchrana Zimose nebo Olega, nebo vlastně cokoliv - i vedlejší úkoly byly fajn, ať už různé mayhemy nebo Doctor Genki.
Také útěk po jakékoliv úkolové vraždě v prvním Assassin's Creed, byl to takový pěkný adrenalin podtržený výbornou hudbou, která člověka nutila se nikdy plně neschovat, aby stále hrála *1* -
Jeste bych chvily u COD zustal, zaver MW2, MW1 byl taky celkem silny ... prestrelka na letisti...
Nevim zdali je moudre toto psat pro lidi co to... nehrali nebo tak.
MW3 mela taky silne momenty i ty hratelne - utok na letadlo a vyvrazdeni cele posadky i s tajnou slizbou a s vami. GTA IV - taky melo silny moment a ... tam jsem nechtel aby zemrel Bratr takze jsem se nenechal prekvapit. GTA V. bezesporu Vysvobozovani Michaela z Reznicitvi cinske mafie. Gears of war 3 Smrt partaka ktery zde byl od 1dilu. Far cry 3 taky treba vzbuzeni se v tom masovem hrobe. BF3 Vlastni Smrt primem prenosu to byl velmi intenivni zazitek (dalo se hybat hlavou takze da se rict hratelne). Black ops... melo silne zazitky take, paradoxne 2dil pri prostreleni hlavy, (menendeze ale ten to nebyl). Ustreleni nohou.
Pokud si vzpomenu jeste neco napisu... jop a abych nezapomel...
SR3 - Smrt Johnnyho Gata to bylo zvlaste smutne i kdyz jsme to vlastne moc nevideli.
Max Payne 1 kdyz prisel domu a zjistil , ze mu vyvrazdily rodinu a pak nasledne halucinogenni urovne nebo ve 2jce vybuvh stanice as v jednicce utek z horici restaurace.
Max Payne 3 konec1 casti vybuch rezidence, prestrelka na hrbitove na stadionu. -
-
Nemuzu psat vice odstavcu takze jeste tady...
Max Payne 3 a sebeobetovani se veterana z vietnamu v dome kde bydly (lel). Remember me bylo taky celkem silne ze v jedne vzpomince ste donutily chlapka prostrelit si hlavu. Spec-ops- The line... Jednoznacne umlaceni clena jednotky lidem... a pak taky konec kdyz jsem se obaval ze zmacknu spoust. Je toho urcite mnohem vice. Tak at nepisu jen ja a sam Jo Mass Effect3 konec a konec 2dilu byl celkem pametihodny.
-
-