Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když koupím alfu, dostanu potom plnou hru zdarma nebo je to jen za alfa verzi?
    • Dostaneš i plnou verzi až vyjde.
  • Je tu nejaky cesky web / server / klan, kde se da dohodnout hra ve vice lidech? Strejda Google mne toho nachazi spoustu, ale jen ohledne modu, ne standalone.
    • dayze.cz , je to Dayz fan stranka, má i fórum.
      • Diky
  • Tak bohužel pro tebe, se servrem to nemá nic společnýho..
    • celoush
      http://linustechtips.com/main/topic/59201-arma-3-performance-problems/
      Servers.

      FPS in MP is reliant on the server.
      If they server hardware is not up to snuff you will get very bad FPS.

      Cheap server hosts also like to throw several games on a single box to save money
      so Arma is being forced to share resources with them,....result.... low FPS.

      Arma NEEDS a dedicated box that has the required power and bandwidth to run.
      • FPS zavisle od serveru je hlupost, nedava to zmysel. server nema s lokalny vykreslovanim nic spolocne. pokial ten server z nejakeho dovodu nestiha, tak hra moze lagovat, ale nemalo by to ovplyvnit FPS u klienta. zle naprogramovat sa to urcite da a vtedy moze pomaly server ovplyvnovat FPS klienta, ale to je potom jasny bug...
        • celoush
          neznám tolik podrobnosti, smysl to skutečně nedává, ale podle všeho to tak je... zda se to dá nějak opravit? v to doufám... ale pravda taktéž uvedená tam je, že často přeskriptované či špatně naskriptované mise shazují výkon Arma v MP dolů.
        • u Natural Selection 2 je tohle normalni chovani a dokonce jsou tam i grafy ukazujici vykon serveru. u Supreme Commandera to bylo take tak! Stacilo, aby mel z hracu pomaly pocitac a FPS jdou dolu vsem.
          • tak by si to mala ta spolocnost co stoji za Natural Selection opravit. nechapem aky ma vykon serveru suvis s tym, kolkokrat dokaze klient prekreslit scenu. ten Supreme Commander som moc nepochopil. to akoze ked mal ktorykolvek pripojeny hrac slaby pc, tak kleslo fps vsekym naokolo? tak to uz je uplny vrchol diletantizmu :D
    • reakce na: celoush@tiscali.cz
      není.. jen se snažím vysvětlit, proč mají někteří fps nízká i když mají doma dělo
  • PS k bugům v této hře. Je to je alpha a je to Bohemia Interactive=hodně moc bugů.
  • kdysi jsem zaplatil za Armu2, peněz mi líto není to ne, ale je mi líto mulťáku, který mi vždy lagoval. A nemůžu říct, že bych se připojoval na server s pingem vyšším než 50. Můj net byl také v pořádku. Battlefieldy aj. mi vždy jeli bez problému, u nich taky zůstanu.

    Moje zkušenost s enginem Army2 a 1.
    • celoush
      Nejde o ping... engine Arma je určen na něco jiného a přistupuje k tomu od začátku jinak. Arma série vždy vyžadovala vyšší výkon. Argument battlefieldem neberu... ten není přímá konkurence
      • žádnej stroj ti neutáhne Armu hraju 3jku multák s gtx780 a není problém padat na 20fps a to i když dám vše na low je to prostě nulová optimalizace
        • celoush
          Tady je prý i problém se serverem. Když nestíhá on, pak padají fps všem... ale to se těžko odhaduje na jakou šunku člověk leze.
          • ucho
            fps nemá vlivem serveru co padat... jako když se to děje všem, je to normální?
            • celoush
              není.. jen se snažím vysvětlit, proč mají někteří fps nízká i když mají doma dělo
    • XorxoxTalarius
      Nebude to spis problem ve stroji? Ja hraval Armu Free na Low (respektive Low nastaveni Arma II) a jelo mi to bez problemu :D
  • PCfanos
    Když jsem včera sledoval stream eurogameru z hraní DayZ a viděl tu pokroucenou ruku jak drží sekeru, která zase střílí, hrozný pohyb v interiérech, prolínání postav zdmi, tak jen doufám, že se těch utržených 100 mega výrazně projeví na kvalitě a odstranění všech příšerností, který si jejich hry nesou už 10 let. Když už jak "slepej k houslím" přišli k slepicí co snáší zlatá vejce a byla by věčná škoda ji nechat v rozpadajícím se kurníku o hladu chcípnout, protože je jen otázkou času kdy konkurence DayZ obšlehne a dodá ho v normálním balení.
    • Vis hlupaku ona je to ALPHA verze... *7* *6*
      • Dneska se kazdej kdo chce prodat nehotovej nekvalitni produkt ohani alpha a beta. Lidi jako ty, co jim to bastej, tak by pak klidne sezrali i ho v no a verili jim ze v zaludku se z nej stane kure. ;)
        • Tvoje logika má jeden háček, že někteří mají fakt alphu a né hotovou hru a chtějí tímto docílit toho aby se hra mohla v klidu dodělat přesně podle gusta komunity. Jako příklady bych ti mohl vyjmenovat War Thunder (který k tomu zatim dobře směřuje), Path of exile, Starcraft 2 i datadisk, Star Citizen (právě to aplikuje), Minecraft ( sice ho nehraju ale úspěch to mělo taky díky tomuto systému), Prison Architect ( právě aplikuje a nebýt toho tak by vývoj hry v půlce skončil, takhle se může normálně dál vyvyjet a to díky předčasný koupi). Jasný taky existují i špatný příklady BF4, Arma 3 (oba tyto projekty měly bylbí launch, protože bohužel nevyužily alpha a beta testy a předčasně hru vydaly jako hotovou), Warz ( tak tohle je asi nejhorší příklad za všechny, vydaly hru jako alphu ( což bylo v pohodě), pak betu (ta už byla předčasná) a pak plnou hru ( v podstatě nedodělaly to co měly v alpha buildu a pak se na to vys..ly a tak to dopadlo).
          Je fakt že některý projekty tohle zneužívají, ale je zase blbost na tomhle odsuzovat všechny. Jestli je to tvoje pevné přesvědčení tak fajn, to už nikdo nezmění. Ale rád bych chtěl aby ses nad tím takhle zamyslel a určitě mi dáš za pravdu že né všichni tohle zneužívají. Asi poslední co ti v ti ještě povim je to že Dean by to takhle brzy nejspíš ani nepustil nebýt nátlaku komunity na fórech a na twitru. K tomu jde dodat je to: Chtěly jste to teď venku tak to tady máte. Výmluvy typu: Ale chtěly jsme už plnou hru, nebo to jsme nečekaly že to budou v tomhle stavu. Co byste čekaly že to bude? Dean už x dní dopředu ukazoval záběry z hraní a vy jste i přes varování trvaly na vydání, tak tady to máte.
          • Tafaraj
            Tak a teď nohama na zem...Arma 3 vydaná jako pre-alpha, následná beta a pak plná hra....myslíš, že je plná hra dodělaná ?
            • Proto jsem dal Arma 3 do blbích příkladů, sice to všechno měla, ale měla v tom špatný systém, proto teď není dodělaná. Jinak, o Dayz SA se stará Dean a jeho tým a ne BI, sice jsou pod ní, ale dělají si to podle sebe.
    • *1*
      Pokud Bohemka z toho baliku neobetuje neco na novy animacni system a nezbavi se te tezkopadne stokrat zaplatovane vykopavky, kera je jeste z dob flashpointu, budes se na to divat i priste. Priserny pohyb postavicek je trademarkem Bohemky. O to vetsi ironie je, ze sama vlastni motion capture studio. *3*
  • To je solidni.
  • moze tu niekto porovnat DayZ ako mod a tuto standalone verziu? co je lepsie..predpokladam ze standalone by mal byt uz o level vyssie či?
    • Tafaraj
      Raději DayZ mody na Armu 3, vypadá to parádně, maká na tom komunita - tim pádem se opravdu starají o to, aby to bylo hratelné, ne jako BI...ctrl+c a ctrl+v...
    • v SA je vic bugu jak zombie, a to jako fakt... za 8 hodin hrani jsme jich vic jak 10 nepotkal, vazne - ovsem kdyz uz, tak ti da 100% bleed - zbytecne komplikovany ovladani zustalo napr. nove nestaci se vybavit baterkou ted jeste musis drzet spacebar, abys mohl svitit pred sebe. atd. zkracene spousta slibu a skutek utek. urcite si porid radeji mod - zatim tj o nervy a popravde moc viry v lepsi stav nemam napr. reanimace je uplne stejna katastrofa jak tomu byvalo - o hraci nemluve a chudaci zombie se pohybuji jak clovek po DMO co si dal par piv. mam toho vic, ale... mno doporucuju mod
      • na sviceni baterkou se opravdu spacebar drzet nemusi, staci jen jednou stisknout, coz zvedne ruce, druhy stisk je zase snizi, behat se da i s namirenou baterkou

        dle naproste vetsiny hracu nabizi uz nyni dayz sa lepsi zazitek, nez mod
        navic samozrejme - sa bude vyvijeno mnohem vetsi rychlosti, tzn. pokud porizovani modu znamena nakup army, tak je to samozrejme nesmysl, i ti, kteri by v tuto chvili mod uprednostnili, nejspis budou za mesic mluvit uplne jinak
  • Jak to bude s patchama ? budou vycházet na příklad každej měsíc nebo vydaj po roce jeden velkej patch a vstoupí to tím rovnou do bety ?
    • Ronox
      Psal na klasický bázi měsíc/týden/den podle potřeby.
    • celoush
      první menší patch už vyšel... jinak prostě jak to průběžně půjde... viděl bych to podobně jako Arma 3, kde byl vždycky po nějakých 14 dnech až měsíci vždycky nějaký větší update hlavní větve a dev větev měla update třeba každý den.
  • Dovede mi nekdo vysvetlit jak to s tema dayz je? Mam k Arme free dayz, pak je tady alpha placeny dayz a jeste myslim neco existuje...Mam v tom zmatek. Dik
    • celoush
      Je DayZ mod, což je mod pro Arma 2, kterou vyžaduje a pak je tu od pondělka i DayZ Game, což je samostatně prodávaná standalone verze DayZ, která nepotřebuje žádnou Armu.
    • Dayz v Arma 2 je mód, který se už nebude dál vyvyjet. Tohle je Dayz Standalone ( neboly samostatná hra co z módu vzinkla), proto je placená. O žadným dalším Dayz nevim, jen o hrách co vznikly z Dayz jako Warz ( docela fail) , Nether (nehrál, takže o tom nemůžu nic říct), The dead linger ( svět se ti tam generuje jako v MC jinak je to Dayz singlplayer/coop pro pár lidí), 7 days to day ( to je zkráceně kombinace Dayz a MC, taky sjem nehrál a víc ti říct nemůžu :D)
      • A ti co ted vydali novy dayz delali i na modu?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit