Přejít na výpis diskuzí

Bleskovky

BLESKOVKY 8.11.2010 
79619 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KINGDOM COME

    KONEC 1,106,016 :)
    • Keyz
      to by šlo *5*
      • jde to ještě nahoru, ale přesně v čas ukončení to bylo tolik ...
  • Kr.Pa

    Čeština do League of Legends

    Možná by mohlo games zajímat, že do nejhranější MOBA hry League of Legends se chystá oficiální čeština, která se již testuje:
    http://listy-leagueoflegends.eu/cestina-league-of-legends-aktualizujeme/
    • Dota má normálně popisky, a dabing je trochu uhozený si myslím
    • Jack1947
      To je sprostota, co kdyz nekoho napadne jeste lokalizovat WoW? to pak bude uplny konec ne.

      Hlavne ze ceske deticky s nenechavymi prstiky, budou tomu konecne rpzumet.
      Pak by mohli postupne delat lokalizaci v zakladni distribuci MMO aby Bob by mel z toho radost.
    • Demence. Zrovna včera jsem potkal v Steam community hubu jedné hry nějakého vola, který se česky domáhal technické podpory. I v BF4 jsem něco podobného zažil... Mor na překlady.
    • Supr, jako by tam dětí a debilů nebylo už dost.
  • Vývojáři hry Thief museli snížit inteligenci nepřátel, aby proti nim hráči měli nějakou šanci.

    Asi tim myslej ze predtim AI videla skrz zdi nebo tak neco.
  • Vývojáři hry Thief museli snížit inteligenci nepřátel, aby proti nim hráči měli nějakou šanci.

    Jo tak proto se tohle vyjádření objevilo - na veřejnost se už dostala první recenze (španělský papírový časopis PlayMania), zdroj informace:
    "http://www.explosion.com/53243/thief-receives-first-review-90100/"

    A i když jim hoši španělští výměnou za časovou exkluzivitu dali hodnocení 90/100, stejně si v té recenzi prý rýpnuli, že AI je občas jako slepá. Takže to jenom PR oddělení Eidosu hasí problém s tím, že někdo řekl příliš nahlas pravdu.


    A mimochodem, k samotnému vyjádření Eidosu ohledně AI - pokud byla jejich AI ve STELATH hře tak moc těžká že ji museli snížit na úroveň předvedenou v prezentované videoukázce z úrovně "Lockdown", tak to potom netuším, jak nazvat AI v AKČNÍ hře Oni z roku 2001, když je v enginu Oni bez zásahů do kódu možné vytvořit následující pasáž, která pochází z amatérsky vytvořené úrovně:
    http://www.youtube.com/watch?v=N1C-Y9TmvdU
  • kennyB

    Obal inFAMOUS: Second Son prozradil, že hra zabere na disku 24Gb.

    Super, jsem zvědavej, jak dlouho se to bude instalovat *1*
    • God-of-War
      Pristi mesic Ti reknu, i kdyz kolega nade mnou uz odpovedel.:-)
      • kennyB
        Dobře. A na to, že stačí jen pár gb a pak se to instaluje při hraní jsem si nevzpoměl, sakryš *9*
    • montatatana
      Instaluje se prvních pár giga a pak až během hraní. Většinou do minuty člověk hraje. Má to tak každá PS4 hra.
    • Jack1947
      Dlouho, i kdyz na PS3 byly mozna i vetsi hry. *3*
  • davidBray

    Vývojáři hry Thief museli snížit inteligenci nepřátel, aby proti nim hráči měli nějakou šanci.

    ta je pěkná, ale nejraději mám stejně tu o karkulce :)
    • God-of-War
      To sou zas neskutecny vyvojarsky sra*ky. Pokud si pamatuju, tak hned v prvni recenzi byla umela inteligence kritizovana.. asi to snizili az moc. *15*
      • frantisek_nejezchleba

        Vývojáři hry Thief museli snížit inteligenci nepřátel, aby proti nim hráči měli nějakou šanci.

        možná spíš marketingové. Já tedy příliš nechápu, 1) proč taková informace prosákla na internet necelý měsíc před vydáním a 2) proč vůbec prosákla na internet.

        Vzhledem k žánru je umělá inteligence jednou z věcí, na které vývojáři musí stavět. Optimalizace tohoto prvku je samozřejmostí, nemusí o tom vznikat žádné články, obzvlášť ne honimírské, ve stylu „jsme tak dobří programátoři, že dokážeme vytvořit funkční realistickou AI, ze které budete potit krev“. *16*
    • Inquisitor
      Jo a teď tu o Karkulce :)
  • KingsRoad

    Pro ty, ke kterým se toto ARPG ještě nedostalo. Můžu doporučit a na to, že je to ve flashi, tak hodně ucházející.
    http://www.kongregate.com/games/RumbleGames/kingsroad
  • God-of-War

    Dark Souls 2 ma prvni hodnoceni.

    Hra si odnesla 90%. Jde o nejtezsi RPG ktere kdy bylo vydano. Dale vychvalujou grafiku, rozlehlost, vyladene herni mechanismy a jeste tezsi nepratele. *4*
    • tak u rpg je snad nejdulezitejsi pribeh, nelinearni postup a projekce vlastniho ja do uveritelnyho a propracovanyho univerza ne?
    • Miserius
      Heeej... ja uz chci hrat taky! *10* Takle nas provokovat 3 tydny pred vydanim *1*
      • frag.ment
        To mě teprve čeká jednička. Zátím jsem si prošel jen začátek, abych se podíval o co de a dál na to zatím nějak nebyl čas :-( Takže k dvojce se dostanu asi až tak za 2 roky :-)
      • God-of-War
        Jen si utri tu slinu a pekne si pockej. *1*
    • kennyB
      Tak to zní dobře *3*
  • Keyz

    Nový cíl pro 1,2M od WH

    https://www.kickstarter.com/projects/1294225970/kingdom-come-deliverance/posts/753281
  • mega

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit