Přejít na výpis diskuzí

Bleskovky

BLESKOVKY 8.11.2010 
79619 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Keyz

    King Arthur 2 - Steam kód.

    x6KNL-7PYRK-yCQZT

    x = První písmeno nicku člověka z Black Sea Studios fóra který vytvořil modifikaci MOD HARD Invasion Final
    y = první číslo ceny papírového Levelu v ČR v korunách
    • Vzal jsem to, diky moc. O vikendu zahraju :)
  • Kozy
    Na stránkách prima COOL běží CS:GO Championship LIVE!
  • michelangelocz

    L E V E L 2 3 9

    Po zbeznym prolistovani to vypada na neobycejne vyzivny cislo! A taky na dalsi steam klic, kterej posilam dal ;)

    King Arthur II: The Role-Playing Wargame – 2VMRJ-▲026R-97ENF

    ▲ – V urcity casti pribehu hry King Arthur II dostane Morgana Le Fay svoleni od Williama k tomu, aby vyhledala sveho ucitele, z jehoz jmena prvni pismeno je to, ktere steam kodu schazi ke kompletnosti a aktivovatelnosti.
    • Inquisitor
      To je spíš otázka pro ty co už to hráli ne? :)
      I když vlastě Morgana, tak to je asi jasný.
      • michelangelocz
        Vzdycky ke klici davam banalni hadanku a tohle neni vyjimka ;) A pokud ti neni sedesat a internet nevnimas jen jako zdroj upadku mladsich generaci, tak bys s resenim nemel mit problem.
        • Miserius
          Ono zkoušet celou abecedu neni taky zrovna operace na půl dne...
          • Jack1947
            Beztak to vezme naka socka co ani nepodekuje. Tak proc se namahat nejakyma hadankama co. *7*
  • Jack1947

    Video: Hráč získal zřejmě nejnižší možné skóre v Super Mario Bros.

    Ma muj obdiv chlapec, dohrat MARIA jo to je leckdy nadlidsky vykon ale dohrat ho s minimalnim SCORE? Pani, to je proste na medaily nebo nejakou trofej. To leckdo nekdo neumi.
    • Psat takovehle slataniny postradajic jakykoliv smysl, to taky "leckdo nekdo neumi". To chce nejakou GAMES trofej.
      Timto se tedy obracim na redakci s prosbou, aby udelili mistorvi Jackovi trofej za prinos komunite.
  • Stráže v Thief budou reagovat na hluk snímaný Kinectem či PS4 mikrofonem.

    Takze kdo ma psa nebo maly dite ma smulu :D
    • kennyB
      A hlavně při hraní nepít žádné nápoje, kde je hodně bublinek :D Ale jinak je to dobrej nápad. Budu se plížit a v pokoji mi náhodou něco udělá hluk a už mám po steathu *3*
      • C-BEAM
        čo je dobré na tom, že zvuk ktorý s hrou nemá nič spoločné bude ovpyvnovat hru ? Ja tam vidim jediné pozitívum, človek môže použivat svoj hlas na odlákanie stráží, jednoducho niečo poviem, AI to zaregistruje, pôjde to preskúmať a ja ho zatiaľ obídem.
        • kennyB
          V tom je to právě dobré, že si takhle můžeš stráže odlákat. Horší už bude, když se nedopatřením prozradíš.
      • Jack1947
        No, tak prece jenom ta obtiznost bude ztizena a ne ze ne. *4* ( i kdyz jen na nextgenu).
    • Inquisitor
      Nebo uřvaný sousedy :)
  • Kozy

    Augmentovaná realita-mobilní verze

    http://www.google.com/atap/projecttango/
    • No jo, jakmile masami milovaná krysa Google něco ukáže, tak se z toho můžou všichni podělat, co na tom, že už to něco podobného je...

      A nejde o augmentovanou realitu, ale o snímání 3D prostoru.
      • Spades
        Pokud sem video správně pochopil, tak to funguje na úplně jiném principu.

        Structure Sensor používá kamery, kdežto ten Tango používá senzory, takže není závislý na kameře při snímání pohybu, jen při snímání prostoru kolem.

        IMHO každý ma trošku jiné využití, asi jako foťák a kamera.
        • Co jsem pochopil já, tak je to přesně naopak, Structure používá senzor (snad Primesense) a Tango "čte" okolí z videa, takže je závislý na pohybu. ;)

          Nicméně výsledek je stejný, mapování 3D prostoru. Co mě ale štve mnohem víc, než že Google (zase) kopíruje úspěšný startup je, že po každém flusu od Googlu se hrnou masy skotu a horlivě šíří zprávu dál, jako kdyby Google byl nějaký technologický bůh, nebo jako kdyby udělal cokoliv dobrého, kromě samotného vyhledávače. Masy fanbois :P
          • Spades
            Vždyť Structure má na sobě přilepené 2 kamery...
            Tango má v sobě něco na způsob accelormetrů a gyroskopů + CPU čistě na výpočet polohy a k TOMU tu kameru.

            Ad google... no tam jde asi spíš o propagaci.
            • Ne, to teda nejsou jen dvě kamery...

              "This tiny piece of hardware basically projects lasers in the form of infrared dots onto objects and spaces, then records the pattern of those “dots” and geometrically fleshes out the objects through the exact distance they are to a real-world point."

              Naopak u Tanga to jsou dvě kamery a "něco" typicky nespecifikovaného, předpokládám, že nějaká IR LED pro přesnost, nebo něco.

              "The Myriad 1 works in a similar manner, processing vision data from the onboard optics to perform advanced calculation jobs that the CPU doesn’t know how to do without sucking down power."

              Nehledě na to, že Structure je očividně neporovnatelně přesnější. S tím, co Google zatím předvedl, se toho moc dělat nedá, leda tak to mapování, indoor navigace a nějaké pitomé hry, které stejně tak jdou udělat i na dnešních telefonech, které maji kameru, gyro a accelerometr. Ale třeba zlepší přesnost. Třeba pro to najdou i nějaké lepší využití.
              A abych se vrátil k původnímu tématu: Struture snímá prostor, Tango počítá prostor z videa softwarově. Což mimochodem znamená, že když se tango nebude hýbat, tak žádné 3D neuvidí (samozřejmě pokud se nebude hýbat něco jiného).
      • Kozy
        Co ti vadí na Googlu?
        • Heh, tak nevím, jestli tu otázku myslíš vážně :) . Má prakticky monopol, shromažďuje statistiky o jednotlivcích bez jejich svolení (plus neustálé měnění nepochopitelně napsané PP a obcházení zákonů) (viz http://donttrack.us/ mimo jiné), uživatelům nutí G+, ničí Youtube, naprosto nekontrolují co se na jejich službách děje (falešné DMCA a pod), neposkytuje žádnou reálnou technickou podporu uživatelům, ... plus další izolované záležitosti.
        • Google+
          • Kozy
            Jo uznávám že z toho taky nejsem extra nadšenej ale že by mi to trhalo žíly..
            • Jack1947
              No co, kdyz se nebude flejm libit bude smazan. ( jako predtim a predpredtim a tak dale...)
            • Ja bych tady nerad zacal Flamewar o Androidu :D
  • Veskoslav

    ME3

    Tak jsem konečně po letech hraní série byl hodný a řeknu Vám, že sice oranžové jizvy vypadaly dobře, ale chovat se jako sviině mi přijde z pohledu hry horší než být ten hodný:) Člověk pak napříč díly potkává lidi, co zachránil a dává se je do souvislosti. A konečně i vím, jak vypadá Tali bez obleku. Pěkná děvucha:)
    • Magister_Peditum
      Ta fotka je ve skutečnosti nějaká modelka. BioWare byli líní vytvořit i originální obrázek, hanba. *15*
    • Ano je to skor hrat ako za dobraka a obrch*ja. Nehovoriac o tom ze je opruz opakovat rozhovory, pretoze casto maximalna renegade odpoved rozhovor ukonci.
  • Vývojáři hry Thief museli snížit inteligenci nepřátel, aby proti nim hráči měli nějakou šanci.

    Mno a o tom je celé dnešní hraní...Dětičky to neumí, tak vývojáři hru upraví, aby dětičky uměly...Chjo
  • MickeyMutant

    Vývojáři hry Thief museli snížit inteligenci nepřátel, aby proti nim hráči měli nějakou šanci.

    Vzpomínám na časy, kdy se mluvilo o zlepšování AI. A ono se ukazuje, že to nakonec nebude potřeba. Stačí počkat pár let, až bude průměrný hráč blbej jako malovaný sáně a voila, problem solved.
    • ucho
      tady je krásně vidět, kolik lidí nerozumí hrám a nedokáže se vcítit do vývojářů.

      hry jsou hry, kde jeden hráč stojí většinou proti stovkám nepřátel. opravdu si někdo myslí, že by je v reálném světě všechny porazil, přechytračil a prostě by byl takový superman? proto AI u FPS her řeší v podstatě problém, jak na hráče poslat nepřítele, aby ho hráč mohl zastřelit, ale zároveň to hráči nesmí připadat tak jednoduché. není to jednoduchý problém a ve finále musí být AI vždy hloupé, aby měl hráč vůbec šanci. stejně to platí u stealth her, kdy protivníci prostě musí být částečně slepí... jde tam prostě o hratelnost, ne realitu.
      tedy je naprosto normální, že vývojáři snižují inteligenci, protože jinak by to nešlo hrát (hra by byla frustrující)
      • Jack1947
        Koukam ze po delsi dobe zase UCHO pekne "zausnil". *15*
      • Jenze je rozdil mezi vylozene tupou AI, kde nepritel stoji jak kul v plote a strili, pripadne nabiha hraci pod hlaven a mezi AI, ktera alespon nejak imituje inteligentni chovani, kdy se te nepritel snazi obejit, schovava se apod.
        Nikdo nechce, aby byla AI na urovni realneho cloveka, ale aby se nepratele nechovali jako slepice na porazku.
        Srovnej si napriklad jiz zminenej FEAR, Far Cry apod. a nektery z poslednich dilu CoD. Jak vidis, tak udelat obstojnou AI aniz by hra nebyla nehratelna lze, jen se to musi umet.
        Prave CoD je krasny priklad toho, ze jak se hry staly masovou zalezitosti, tak se vetsina vyvojaru musi uchylovat k zjednodusovani obtiznosti, protoze skill prumerneho hrace za moc nestoji a pokud umre vice nez jednou za celou hru, tak je hned frustrovan.
        U stealth her je to samozrejme jeste trochu slozitejsi. Tam budou protivnici pusobit jako slepi a hluchy idioti porad, jinak by se tento druh her nejspise nedal dost dobre hrat. Ale i tam jsou velke rozdily mezi ruznymi hrami.
        • ucho
          mno a jak tohle souvisí s tím, že si lidé začnou dělat srandu z vývojářů, když řeknou, že museli AI udělat hloupější? MickeyMutant se tady prostě bezdůvodně zachoval jako ignorant... no možná mu to přišlo vtipné.
          • Mickey reagoval na (podle mého názoru směšnou) PR snahu Eidosu hasit problém, který si na sebe studio ušilo ve snaze maximalizovat zisk i za cenu morálního zničení IP (zde IP "Thief"). Pokud by založili novou značku a prohlásili že se jedná o zlodějinu v arcade novodobém provedení, neštěkne pes. Takhle jim nezbývá než se hájit a hájit a prohrávat a prohrávat.

            A jak píší jiní, je možné udělat AI, která není zbytečně realisticky neústupná, nicméně zároveň nepůsobí hloupě. Zde ve stealth hře Thief na základě konkrétního Eidosem vypuštěného audiovizuálního materiálu působí hloupě, pokud patrolující AI není schopna rozpoznat závažné změny ve svém okolí, jmenovitě chybějící šperky ve vitríně v místnosti, již daná AI prochází pořád dokola a obsah vitrín dle svých animací prověřuje.

            Buď nemá zkoumat obsah vitrín a jenom chodit po místnosti (možná už je strážný svou patrolou znuděn) nebo má v případě inspekce prázdné vitríny reagovat na změnu.
          • No to byla predevsim reakce na tve tvrzeni, ze jsou protivnici v hrach (casty jev zejmena v poslednich letech) uplni blbci umyslne, jinak by hry byly nehratelne. S cimz ja tak uplne nesouhlasim, respektive chapu co se snazis rici, ale myslim si, ze na to lze jit do znacne miry jinak.
            Jak jsem jiz psal, AI protivniky lze naprogramovat i tak, ze se nechovaji jako slepice na porazku, ale jsou schopni se chovat celkem rozumne, "spolupracovat" apod. a pritom to nemusi udelat hru nehratelnou. Prikladem budiz zmineny prvni FEAR a prvni Far Cry.
            Samozrejme, ze nejake omezeni jejich vjemu a schopnosti je nutne v zajmu hratelnosti, ale to prece neznamena hned, ze z nepratel udelame retardy na porazku, jak tomu v posledni dobe mnohdy je.
            Zkracene tedy: Retardovanost protivniku ve hre nemusi byti vzdy nutne zamer, ale taky treba neschopnost ji zpracovat lepe, pri zachovani obtiznosti/ moznosti hru dohrat. Nemluve o tom, ze do toho mnohdy kafra i samotny vydavatel s tvrzenim, ze dana hra je prilis obtizna apod.
            Co se prohlaseni vyvojaru tyce, tezko rici, zda-li se jedna pouze o PR reci, jak skvelou AI maji, nebo vymluvy, za ktere schovavaji svou neschopnost a nebo je ta jejich AI opravdu dobra. Jak tomu je doopravdy se uz brzo nejspise dovime.
      • a co tak hodit tu uberAI do obtiaznosti Nightmare ?
        *7*
        • ucho
          protože hráč není superman, přestože si to o sobě pár lidí myslí. hra by byla prostě nehratelná, což nedává pro stránce hratelnosti smysl.
          • Ale tak když už to měli hotové, tak proč to tam nenechali. Ať si tedy pár lidí projde peklem *1* Ale třeba to bude za nějaký ten dolárek navíc, ta nejvyšší obtížnost...
            • Lol :D

              C-BEAM: Tak ty si dobře vylízaná maďarská p í č a :D
            • C-BEAM
              obsahom tej spravy je to, že AI degradovali, bodka. Môžeš to zabalit do ružoveho papiera, previazat stuhou a navonat ale jej obsah a fakt, že ide o marketingový nezmysel tým nezmeníš.
            • ucho
              C-BEAM: přečti si prosím, co vydali za zprávu. nic špatného na ní není, pokud to někdo nebude hloupě otáčet a ignorovat jisté aspekty té zprávy...
            • C-BEAM
              nie ucho taketo spravy sa von nepúštajú bežne pretože sú proti logike marketingu. Ani posledný hráč tupého CODu nechce čitať o tom, ako AI v jeho oblúbenej hre niekdo robi hlúpejšou. Takýmito správami sa body nezískavajú ale strácaju.
            • ucho
              C-BEAM: takovéto zprávy se ven pouštějí zcela běžně. podívej se do minulosti, každý rok najdeš u nějaké hry zprávu na podobné téma... a ano, AI museli částečně oslepit, aby bylo možné používat stíny, což prostě udává hratelnost. ale o tom píšou v tom prohlášení, tedy tvá poznámka o tom je zbytečná...
            • C-BEAM
              ucho@tiscali.cz:
              pán velkomožný, niekdo zranil tvoje city alebo tvoje silné ego že tu takto šťekáš ? To čo urobili je marketingový prúser, aj keby mali AI geniálnu ako ucho takéto správy sa von nepúštajú. Nehovoriac o tom, že podla všetkého geniálna vôbec nebola, genialita AI totiž nespočíva v tom, že ťa uvidi aj v tienoch na kilometer alebo že ťa vystopuje aj do pekla, taku AI dokaže naprogramovať aj školáčik. Jednoducho stiahli pár hodnôt a vypustili túto priblbú správu ktorou si mysleli, že niečo získajú ale opak je pravdou.
            • ucho
              tím se chlubí, jak měli inteligentní AI, ale museli ji uzpůsobit hráči. říká se tomu PR, kdy vypouštějí o hře těsně před jejím vydáním zprávy, aby se o ní mluvilo a měli tak větší prodeje... ublíží jim to jen v očích hloupých lidí, kteří tomu nerozumí a umí jen kritizovat. tedy maximálně internetovým tlučhubům :)
            • Ale v tom případě je blbost dávat na internet informaci, že něco nefunguje, jak si představovali. Takových věcí při vývoji je určitě hromada. Takhle si akorát ubližují a lidi to budou více sledovat.
              Nemohl jsem reagovat, tak to píšu pod svůj příspěvek.
            • ucho
              proč tam nechávat něco, co z toho udělá nehratelnou hru? mám pocit, že si tady pořád tu lepší AI představujete jako lepší výzvu, abyste si něco dokázali, ale vezmi si, že v té hře budou úseky, kdy tě prostě AI vždy odhalí, protože hráč prostě není neviditelnej. to je velký zásah do hratelnosti, který ničí herní mechaniky. to je jako kdyby ses ptal, proč v každé hře vývojáři nenechají něco, co nefunguje podle jejich představ. to je samozřejmě nesmysl...

              je třeba si uvědomit, že je to hra, ne simulace zloděje...
        • Viděl bych to podobně. A není mě jasné proč to tak není. Pro obyčejňáky lehká obtížnost, kdo chce výzvu, tak Nightmare a všichni budou spokojeni. Tak proč tomu tak není....?
      • MickeyMutant
        Ucho, zrovna na tebe jsem čekal, až mi to vyjasníš. Až doteď jsem neměl páru!

        Až budeš příště na něco reagovat seriózním rozborem, zkus nejdřív odhadnout, jestli je to, na co reaguješ, taky seriózně myšlené.
        • Já myslím, že na Ucho je to výborný počin! Si vem, že je to jenom ucho. Možná kdyby to byly Uši tak by mězi nima mohl mít i nějakou tu AI. *3*
        • ucho
          rád jsem ti to vyjasnil. nemáš zač.
      • C-BEAM
        zbytočne vypisuješ niečo čo je všetkým jasné. Mickey mal zrejme na mysli to, že by radšej počul správy o tom ako sa správanie AI zlepšuje. Napriklad to aby si postava konečne všimla ked chýba nejaká mimoriadne vzácna vec, že sa AI nebude chovat predvidatelne, že bude patrolovat v náhodnych intervaloch, že bude reagovat na počasie, že sa budú vediet vzájomne koordinovat, že budu narozdiel od predošlych thiefov schopní aj niekam vyliezť, že budu medzi sebou komunikovat, že tam bude fungovat aj nejaky faktor paniky a rôzne typy osobnostných charakterov - zbabelci ktori pred tebou radšej utečú a zavolaju posily alebo stráže ako pitbull ktorych sa lahko nezbaviš atd.

        Zlepšovanie tychto parametrov AI neznamena že sa hra stane nehratelnou, naopak, hru to môže iba obohatiť. To sú správy ktoré by som ja a možno i mickey rad čital.
      • Ale takový FEAR na vyšší obtížnosti...
        • F.E.A.R. byl úžasná věc a v datadiscích byla AI ještě o ždibec lepší ale stejně to byla srandička oproti obtížnosti realistic ve Far cry! Trigeni sice moc chytří nebyli ale u vojáků se musí brát v potaz i otevřenost toho světa. Mno si tak uvědomuju, že si ty AI byly asi hodně podobné. Škoda, že nemůžu vyzkoušet AI obou her na stejné mapě.
        • ucho
          pořád je to iluze neodpovídající realitě. jde o to, jak to před hráčem co nejvíc zamaskovat a dobře to vyvážit.
          • No to samozřejmě, chování odpovídající realitě je jaksi mimo meze jakéhokoliv počítače. Ale to manévrování a souhra tam jsou moc pěkné.
  • Gojira

    Stretch goaly

    Jak je to s těma stretch goalama? Platí pouze pro KS kampaň nebo budou přibívat nové i po ukončení kdy budou vybírat peníze na jejich webu jako Star Citizen?
    • Je to napsaný v novym updatu. Na jejich stránkách budeš moct poslat prachy pomocí PayPalu nebo Amazon palteb. A budeš stále mít možnost získat stejný odměny jako lidi při KS. Prsotě to jede prakticky dál, akorát ne přes KS, ale přímo.
    • Keyz
      Jako Star Citizen. I když odkaz na zdroj nemám ale někde to Vávra říkal / psal.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit