-
30 milionů prodaných kopií tvrdí, že nejlepší hra roku je jiná, ale chápu, že jste hodnotili "nejlepší" (což je jen subjektivní pocit) a ne nejprodávanější... ale možná by nebylo od věci zvěřejnit metodiku hodnocení.. třeba 10 % grafika, 10 % atmosfera, 10 % gameplay atd... prostě pravidla, aby si pak konspirátoři nemysleli, že vás podplatili ilumináti
-
-
Počet prodaných kusů opravdu moc nesouvisí s kvalitou (tj.s tím, co je "nejlepší"). Např.v roce 2013 bylo nejnavštěvovanějším filmem v našich kinech veledílo Babovřesky (651 813 diváků) - to myslím mluví za vše.
Naopak je fajn, že kluci z games.cz se nebáli vybrat do přehledu nejen AAA blockbustery s nejvyššími rozpočty, ale namíchali nominace jako lidi, kteří hrám opravdu rozumí a nebojí se prezentovat hry co jsou i mimo mainstream (i když to nakonec vyhrálo výborné mainstreamové Black Flag) -
-
samozřejmě že souvisí, asi těžko bude nejhorší hra světa (kdyby to šlo nějak objektivně změřit) zároveň dobře prodávanou... minimálně je tam vztah korelace
a babovřesky nebudu komentovat, neviděl jsem je, a ani vidět nechci...
-
-
nejlepsi hra by mela bejt najzabavnejsi (nejhratelnejsi), coz je subjektivni a nejaky procenta uplne nesmyslny, natoz za grafiku
prodejnost jako meritko nejlepsi hry taky pokulhava, ovce, predevsim ty konzolovy, koupi jakejkoliv hype, a gta vrazilo do propagace 100 milionu $, coz si nemuze dovolit skoro zadnej jinej vydavatel -
-
Muzes mit ruzna kriteria, jak hodnotit nejlepsi, idealne objektivni a prodejnost muze klidne byt jejich soucasti. Zalezi na tom, co tim hodnocenim chces postihnout. Zvolena kriteria by mela byt zverejnena a aplikovana na vsechny posuzovane hry. Ale vsadim se, ze games nedokaze rict, podle jakych kriterii hry posuzovali, protoze si zadne nestanovili.
-
ale to je zase tvuj subjektivni nazor o tom, co je "nejlepší" a hratelnost a zábavnost jsou zase dva pojmy, pro někoho může být něco super zábavný, ale pro hnusnou grafiku by to nehodnotil dobře...
a s těma procentama jsem to myslel tak, že by byla nějaká celková známka, která by se dělila (10 % - grafika, 10 % - něco jineho atd... 100 % - celkova znamka) na ruzny podkategorie... a ty podkategorie by byli zase jen subjektivnim hodnocenim, to je jasne, ale kdyby ten system byl udelan šikovně mohlo by to byt objektivnější a lidi by se pak tolik nehadali, protože by pak viděli, jak k tomu vysledku došli
-
-
protože podle toho krátkého odstavečku, to spíš vypadá, že to byl kompromis a že nikdo nebyl proti, což ale může vyznít i tak, že nikdo to jako opravdu nejlepší hru nakonec nevidí
-
-
meli to udelat jako volbu papeze (nebo aspon dvoukolove, jako u prezidenta), tak dlouho vylucovat nejslabsi kusy, az by zbyl posledni *5*
a jeste pak popsat v clanku vysledky jednotlivych kol, aspon ciselne, tim by bylo zaruceny, ze to nevyhraje kus, kterej nikdo nema v top
-
-
-
Pro mě byla když už ne nejlepší, tak určitě nejoblíbenější hrou loňska Far Cry 3: Blood Dragon.
Jinak krom parádního Raymana jsem žádnou hru z místního žebříčku nehrál, tak nemůžu soudit... -
všichni tu píšou, jak nejsou spokojení se zvolením ACIV...já se vsadím, že stejná hra vyhraje i v čtenářském výběru *1*
-
Muj zebricek lonskych her, ktere jsem hral a nejvic se mi libily. Muze se jeste menit. Hry jako TR a AC4 si nechavam az na PS4. Metro a Bioshock si zahraju az bude v PS+.
Dragon's Dogma: Dark Arisen (PS3)
---
Terraria (PS Vita), Killzone Mercenaries (PS Vita), Call of Juarez: Gunslinger (PS3), Soul Sacrifice (PS Vita), Rayman Legends (PS Vita), Hotline Miami (PS Vita), CastleStorm (PS Vita), Crysis 3 (PS3)
---
Rainbow Moon (PS Vita), Muramasa Rebirth (PS Vita), Sly Cooper: Thieves in Time (PS Vita), Superfrog HD (PS Vita), The Last of Us (PS3), Legends of War (PS Vita) -
cekal jsem lecos, ale proc by mela vyhrat zrovna nastavovana kase, to nechapu...
to bude jenom nakej redakcni trolling, aby to vyvolalo flame -
Redakcia games.cz tym padom nema ziaden vkus, alebo rada holduje alkoholu. Nahodne vybrat 10 hier co tento rok vysli a vyhlasit za hru roka tu najhorsiu. Teraz sa musite citit ako herni fajnsmekri.
-
Pro mě je nejlepší hra roku 2013 Borderlands 2, protože jsem tam v roce 2013 strávil téměř 1000 hodin *1*
-
heh a kde je War Thunder??,,,,,,,u me rozhodne nej hra roku a prekvapeni roku:c)))
-
-
War Thunder je v open bete....
-
-
Zajímavé... ROME 2 co tu dostalo 9/10 skoro perfektní hra tu najednou chybí!
Games.tiscali nestojí za svými recenzemi? -
AC 4 by som za hru roku oznacil mozno len kebyze ta hra ma 5 hodin. Na zaciatku sa skutocne zda ze je tam kopu cinnosti a clovek sa nenudi. Behanie po meste, potom pridu namorne suboje, pohoda....
Lenze dalsich 30hodin sa robi v hre PRESNE TO ISTE, rovnake truhly,asasinacie, rovnake namorne suboje. AC 4 nie je open world, je to jedna otvorenejsia lokacia( mesto+prilahla voda) naklonovana 10krat.
Nehovoriac,ze: na parkour drzite 1 tlacikto, pre boj busite do ineho 1 tlacitka, "stelth" je skor parodia, polovicu hlavnych questov spociva v tom ze niekoho len nasledujes (bud odpocuvanie alebo normal konverzacia).... -
-
A zkousel si otevrit mapu a jit jinam? Hra je neuveritelne rozmanita. Na jednom ostrove jsou leguani, na dalsim treba zas karibsky vysokohorsky kozy. Mne prijde, ze si vybere kazdej.
-
Suhlas so vsetkym. Ked sa zo zaciatku zacali odomykat moznosti, tak to vyzeralo na vela hodin zabavy. Ale po neviemkolkej pribehovej sledovacke s odpocuvanim, ma to omrzelo.
Ono s repetitivnostou by nebol problem, ja kludne budem mesiace dobijat pevnosti a hladat truhlicky, ale ten kvazi stealth mi to pokazil. To ked chcem hrat, tak skor Thief, alebo nieco podobne.
Idealne by bolo, keby to bola uplne nova akcna piratska hra s tym, ze namiesto stealth by tam boli nejake lahke RPG prvky (alebo aj tazke *2* )...
-