Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Paradni borec. Mne pomohl dost a vubec nejsem z branže.
  • Keyz
    To je teda účast na to, že to zajímavá přednáška jinde se k tomu lidi tak lehce nedostanou *9*
    • Podla programu na strankach GDS bola subezne prednaska o fyzike v FPS hrach, takze boli ludia asi tam.
  • tak Jan nebo Ota? sakra nebo oboji? ...vtipna prednaska :D
  • Problém hlavně J.U.L.I.A bylo že to nebyla moc dobrá hra, o proti jiným indy českým hrám si nezískala silnou základnu ani hráčskou přízeň a ostatně kdo i zkusil ví sám. Co se týká ostatních projektů od CBE taky tam žádné moc velké úspěchy nebyli.

    Osobně si myslím, že pokud člověk umí navrhnout a udělat reklamu na hru která má dobrý potenciál nemá už takový problém s financování (viz Kickstar atd).
    • Myslím že Julia vlastně nevyšla ani v CZ možná proto neměla ani v u nás velkou popularitu, jinak jsem ji taky zkusil a taky mě moc nevzala.
      • Problémem J.U.L.I.A. bylo to, že to není hra pro každého. Mě se třeba líbila, ale nedovolil bych si ji někomu doporučovat, protože je to opravdu hra která může zaujmout jen poměrně malou skupinu lidí. Hodně mi připomínala vizuální romány, které nejsou tak úplně hrami. Ostatně hra vyšla v japonštině, protože v Japonsku o ní zájem docela byl.
        • Ty u J.U.L.I.A byl problém i cena která byla opravdu nepřiměřená....
          • No, to je vlastně taky pravda.
  • Zajimave, ze se zacina crowdfunding resit az kdyz oznamili KC :D ... Za chvili se z toho stana KC blog. co tri dny jedna novinka o hre, ktera ma vyjit nejdrive v roce 2015.. a to jeste tomu davam :D
    • WTF? vzdyt tahle prednaska se konala davno pred tim, nez oznamili KC...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit