Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jen jeste dodam ...v utery se jen potvrdilo, ze tvurci narozdil od jinych ... na hre opravdu delaj. Vysel patch opravujici (mimo jine) profesni qsty, ale klient zacal padat ... patch vysel za 2-3 hodky potom ... Takhle nejak to ma vypadat. Ne ze budu pindat neco o bete, o dalsim uterku/strede/...

    Pokud si tenhle pristup zachovaj i v provozu, tak jen dobre.
  • Kelmain
    Pokud by někdo scháněl kvalitní CZ/SK guildu, přidejte se k nám. htttp://www.extoris.cz aktuálně něco kolem 50 členů, základ pro semi-HC raid grupy (raid 3x týdně) plánujeme samozřejmě i gildovní 40man raid a 40man warplot. Máme ve svých řadách i PvP hráče takže o premade do battlegroundů a partnery do arén nebude nouze.
  • deathfish
    hardcore *15*
  • Levlení zabírá asi 1% mmorpg života, naprosto nepodstatná věc.
    Důležitý je endgame a balanc.
    Hodnotil bych po tak po 3 měsících, ne měsíc před vydáním.

    Z bety jsem si odnesl dobrý pocit z bojového systému, ale bude obrovský problém vybalancovat meele ws ranged classy.
  • Grafiku neresim, vec vkusu, co ale resim, jsou nebetycny naroky na diskovej subsystem ... pri jakymkoli rychlejsim presunu, nacitani videa, ... absolutne nic nestiha, a i pocas hry disky neustale blikaj jak sileny ... pritom klient o sobe trdi ze je 64bit ... ale pouziva sotva neco malo pres 2GB RAM.

    Kupodivu, narozdil od TESo konstatuju, ze se tady bugy naprosto zjevne resi, a je to videt. Byt do spusteni zbyva taky jen par dnu ...

    V globale z toho mam ovsem zase pocit, ze OK, ta hra neni spatna ... ale neni ani nijak dobra. Je to takovy wowko na steroidech ... jako OK, je tu housing, da se vsemozne modovat ... ale zase jen z predhozenejch dilu ... nemuze si clovek sestavit neco zcela unikatniho, zase to sou instance ... ne domecek ve meste... Jinak je to naprosta klasika, clovek dobehne do qsthubu, nabere vykricniky ... obehne nejblizsi okoli, pobije/posbira/pozapina/... cast qstu se mu odskrtne na dalku a s casti se vrati ... aby nabral dalsi varku.

    Dal naprosto klasika system ruzne schovanych achievementu, ktery bez wiki stejne nikdo nenajde, protoze rozhodne nejsou na logickych mistech, nevedou k nim zadny hinty ... a je to ciste o nahode (kostky, knizky, ...)

    Urcite si to hrace najde, ale ... opet jsme u platebniho modelu ... jako OK, ten litr bych za to asi dal ... ale platit k tomu jeste mesicne? A system ze se da kupon vydrazit v aukci ... ve finale funguje tak, ze aby si na nej clovek vydelal, musi hrat aspon kazdej druhej den par hodin, a venovat se jen mamoneni ...
    • naprostej souhlas hra ma svoje kouzlo a potencial, ale nestoji za mesicni poplatky, kdyby to melo model jako GW2 B2P tak neni co resit,

      osobne vidil velky potencial v PvP, diky akcimu combatu to dost pripomina FPS ze 3osoby a me to nejvic pripomelo Global Agendu
      • Jenze pvp v arenach proste dneska nikoho nezajima .. tohle ma naprosto kazda hra, a o nejakym MMO nemuze bejt reci ... vetsina soudobych her ani zdaleka neumoznuje 64 hracu v arene ... a to zvladaly gamesky uz pred vic nez 10ti lety.

        Od soudobe MMO proste ocekavam prave a predevsim masivni openwold pvp. To samozrejme neznamena, ze si nejaka "90tka" stoupne ke spawnu a tam pobiji newbeeky. A jsem si jistej i tim, ze se mozna nedaji usporadat bitky desitek tisic hracu v realnym case ... ale stovek ano.
    • Hlavni prednost Wildstaru je hlavne v endgame contentu a v hardcore raidech, questeni je jen povinne zlo. Mimochodem, preorder se da sehnat i za 30€, takze to neni az zas tak strasne.
      • Tomu ja nerikam prednost ... chodit porad dokola totez, jen proto, ze cekas na nejakou 0,01% ze ti padne to co chces ... Zabavny to muze bejt 2x, 5x, 10x ... ale pak uz stejne vsichni vedi zpameti co kde kdy bude ... a celej raid je o tom, kdy chipne healer ... nacez chcipne tank ... a pak vsichni ostatni.

        Ve finale stejne skoncis na tom, ze vyvojari nejsou schopni hru krmit obsahem dost rychle na to, aby hraci meli co delat ... proste spatnej koncept hry. Ono ma wowko problem naprosto stejnej ... ale wowko prislo ve spravnej cas, v dobe kdy byl po necem takovym hlad... a od ty doby tezi z ohromny zakladny hracu ... ktera ale ted uz pomerne rychle klesa. Prave proto, ze novej datadisk odehrajou hraci za tejden ... za mesic pri pohodovym hrani ... a pak uz tam zas chodej jen na pokec.

        Navic pokud nekdo tvrdi ze ta hra je obtizna ... mno me to teda nijak neprislo ... mam v open bete lv 16 ... a defakto vse co sem potkal sem byl schopen zabit sam, vcetne vsemoznycn minibosu, u kterych bylo napsano ze 2+ nebo 3+ ... ano, vim ze jinde je to mozna jeste daleko jednodussi. Defakto veskera obtiznos spociva v "utec vcas z tech cervenych sracek". Maximalne v nekterych pripadech v kombinaci s vedomosti ... "za 3s to prijde". Na tohle bude za tejden plugin ... kterej bude pekne u kazdyho bose rikat "zdrhej/zustan a bij/..."
        • Shania
          ty mas level 16 a hodnotis obtiznost open world levelovani, proc by tohle melo byt proboha extremne tezky, vzdyt je to tuneny na jednoho hrace, navic s tim jak jde kitovat ve Wildstaru, by jsi mel byt schopny zabit skor cokoliv, pokud umis dobre hrat. Pred rokem to bylo v bete o dost tezsi jsem sakra rad, ze sli s obtiznosti dolu.

          To co prehlizis a nezkusil jsi je velke mnozstvi obsahu pro kooperativni hrani: instance, adventury, bg, areny, warplots, raidy. Wildstar je hra, ktera je primarne zamerena na hrani v parte, pulka teamu maka pouze na elders game (endgame). A vetsina tohohle obsahu je nahodne generovana.

          Co se tyka obtiznosti, staci se podivat na tonhle devspeak a kazdy kdo nekdy raidoval jasne vidi, jak asi narocny bude v tohle koordinovat 20/40 lidi.
          • lol ... hodnotim z toho co je k dizpozici, a jelikoz nikdo nevidel nic vic, tak vis leda prd, jak bude obtizny cokoli jinyho, vychazis tak maximalne z toho, co vyvojari slibujou, coz aspon pro me znamena jedno velky kulovy, protoze vyvojari (naprosto vsichni) minimalne velmi prehanej.

            Nahodne generovanej obsah uz sem parkrat videl ... pozabijej 5 much/zab/krabu ... posbirej 10 muchomurek/kytek/... pripadne prezij 150 000 mobu behem 10ti minut ... a pak dojdi za caru XYZ ... kde se to vypne.

            MMO pro jednoho hrace je MMO nahowno.
            • Shania
              Dungeony a adventury jsou už nějakou dobu k dspozici pro hráče, kteří byli v betě od začatku, můžeš najít dost videi jak to tam vypadá.

              I v open betě se do prvních instancí dá podívat.
  • oin.odin
    hmmm to video mi krapet pripomína titana ... a to že som ho tento týždeň nezabil ... ňnaaah aj tak ďalšiu wepku nepotrebujem ...
  • Vypadá to jak stará arkádová automatovka... jen s příliš mnoho lidma, kteří budou umírat a s nima i celý raid. A to už zas tak moc zábavně nezní.
  • fizola
    No ako z Bety musím uznať že som sa naposledy takto bavil, keď som začal hrať WoW. Hra je zábavná a hoci by sa to kvôli všetkým tým farbám nezdalo, aj dosť ťažká, treba sa stále hýbať, uskakovať, ostrelovať atď (hrám engineera) inak zomriete lúsknutím prstu, takže raidy budú istotne chaos.
    • naozaj? ja som hral dve beta vikendy, vratane tejto open beta, a po cca 20hod ma to prestalo bavit. Combat je boring presne tak ako aj questenie. Zial u mna ee.
      • fizola
        Naozaj *2* Teraz vážne, na to že je to BETA, je to celkom dosť dorobené, nestretol som sa s questom čo by nešiel dokončiť (teraz v Open Bete), lagy nie sú ani na pomalom nete.
        ESO, som hral len chvílku betu, ale čo som počul priamo od kamarátov čo to po troch dňoch vypli, že to nemá cenu, len vyhodili peniaze, ani nechcem skúšať viac.
        Celkovo nech si hateri vravia čo chcú, WoWko má atmosféru a chytľavú hrateľnosť, to že obsah už posledné patche pokulháva je druhá vec
        • Ehm ... tos toho asi moc nenahral ... trebas prave ted v open bete nelze splnit zadny z profesnich qstu (pri beta vikendech to slo) ... qst sice naberes, ale mas ho s hlaskou o neexistujicim receptu. Opravit by to meli snad ve stredu.
          • fizola
            No priznam sa ze profesie som nerobil, profky v ziadnom mmo velmi nerobim,
      • kdyby to aspon melo vkusnou grafiku trebo jako teso, ale tohle je nevkusny kyc, coz vzdelane a inteligentni lidi odpudi
        • Koment roku. Zaslouzil by si zapsat do guinessovy knihy debility, az ji nekdo zavede.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit