Přejít na výpis diskuzí
Video ze Stronghold Crusader 2 představuje umělou inteligenci Krysy
30.6.2014 | Aleš Smutný
45 příspěvků
-
Nevím proč, ale mám takový neblahý pocit, že to dopadne špatně. Doufám, že se pletu!!! Co mi na nových Strongholdech vadí je to, že hradby jsou jak z papíru a když přilétne jedna střela tak se hned rozpadnou ve velkém rozsahu jako domeček z karet viz video čas 2:30. Tak snad to dopadne dobře.
-
Jsme na to hodně zvědavý protože Strongholdy co se týká kampaně a Crusadery v multiplayeru jsou do dneška jedny z mých nejoblíbenějších her. Další díly se kvalitou jen zhoršovali a aspoň podle mě nestály za nic.
-
Spojeni strategie+umela inteligence nikdy bohuzel neslo moc dohromady.
-
-
pokud je ti 13 tak v tvém životě asi ne.... Kde jsou doby starých dobrých strategií :(
-
-
Já mám pocit že třeba taková Civilizace V dá na nejtěžší obtížnost pěkně zabrat *12*
-
Coze ? Ja hral dunu a warcraft, kdyz jsi jeste cucal mlicko z cecku ty borecku, ale nikdy jsem si propracovanejsich utoku, nez 2 pesaci a strelec na jedno misto doted v zadny strategii nevsiml.
-
-
Možno by si mal vyskúšať Warrior Kings: Battles. Pôvodná hra nemala AI nejak oslňivú, ale datadisk Battles má najlepšiu AI, akú som v RTS videl.
-
Tak to asi těžko, protože mlíčko jsem cucal skoro pred pul stoletím, a to si na žádné strategické hry nepamatuju
-
-
Čau dědo.
-
-
Ahoj synku, občas bolej kolena ale pořád si připadam jako štramák :)
-
-
-
Proč lžeš? Kdyby jsi hrál Warcraft III například, tak by jsi věděl, že toto nejtěžší AI ve hře rozhodně nedělá. Ta dělá kombinované armády a rozhodně patří k tomu lepšímu, co AI nabídne. To samé třeba teď novy Planetary Anihilation. AI zde rozhodně není tupá.
-
-
W3 jako priklad propracovanejsi AI ? Cmon... ve W3 slo proti insane vyhrat jakoukoliv hru behem prvnich 7 minut, nemluve o tom, ze W3 AI byla prehlidka fail rozhodnuti na jedny sablone.
-
-
Když to nepřijde dost těžké, dej si Stronghold crusader extreme ty proti 6 wolfíkům (spojencům).
-
tady zas mají někteří lidé nasazené růžové nostalgické brýle, AI ve W3 nebyla nic moc a na hard nastavení nebyla o nic chytřejší než na easy, jen častěji posílala vlny jednotek a víc cheatovala
-
-
Zrovna jsem chtěl to Planetary Anihilation zmínit :D Včera jsem to hrál poprvé a co tam ta AI občas dělala i na nejnižší obtížnost, to jsem vážně čuměl o.O
-
-
To my ta AI teda dost připomíná AI ze Supreme Commandera. Taky neskutečně expandoval a muselo se mu v tom škodit hned od začátku, jinak byl snáma ámen a nebo jsme museli krutě spolupracovat.
-
Jo, to jsem taky zjistil, když jsem tam s velkou slávou založil kolonii a za 5 minut mi jí rozstříleli, protože na druhý straně už měl počítač základnu :D
-
Bacha na víceplanetární systémy. AI je kolonizuje do 5-10 minut a pak se to těžko dobývá *1*
-
-
-
Koukám velký e-penis *1*
-
-
-
-
To bude zase epic fail... *16*
-
-
Mě to připadá tak že se z těch failů poučili a vrací se k tomu co fungovalo.
-
-
Kdyby se vraceli k tomu, co fungovalo, tak se vrátí k 2D...
-
-
Blbost, dnes už mohou strategie vypadat skvěle i ve 3D ale to by chtělo najmout někoho kdo má trochu tvůrčího ducha a někoho kdo jim to zoptimalizuje
-
-
-
nemyslim si
-
-
Ok :) Necháme se překvapit *3*
-
-