Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kašlu na to, co je psáno níže - do takových debat o ničem se vkládat nehodlám..
    Ale musím říct, že tričko "žeru hry" (na které jsem si brousil zuby) trošku zklamalo... Ten obrázek měl opravdu být buď o něco výš (a přitom ne o tolik) nebo vybraný jiný... Takovýhle RTG snímek bych v oblasti pupíku myslím si neměl... Ovšem nejsem lékař - třeba se mýlí a v tom případě klopím uši a mlčím.
  • No tohle mě vůbec nepřekvapuje. Na jedné straně islámofilé z redakce, na druhé ultraortodoxní větev ateistického osazenstva games. Vynikající nápad na triko, proč? Protože urážet křesťany je povoleno a v kurzu. Těší mě jen, že se tento vskutku geniální nápad těžce míjí účinkem. Protože téměř kdokoli, kdo na vás takové triko uvidí, si bude myslet že jste křesťan. Takže tímto redakci gratuluju za reklamku křesťanům, kterou mladistvý ateista s hrdostí sobě vlastní bude nosit.
    • A kde jste se tu vzal vy, pane docente Konvičko?
    • C-BEAM
      vysvetli čím uráža kresťanov. IDDQD v nápise krucifixu náboženstvo nijak neznevažuje, naopak, moderným vyjadrovacím prostriedkom vyživuje mýtus o nesmrtelnosti a zmŕtvychvstaní. Už len preto by som ho ako ateista nikdy nenosil (odhliadnuc od estetických "kvalít" námetu)

      Precitlivelosť veriacich je priam symptomatická, tak ako v moslimskej spoločnosti má človek problém aby nejakým gestom, slovom, či úkonom neznevážil to ich zvrátené náboženstvo. Kresťanstvo sa naštastie výrazne moderovalo ale vidím, že to ešte nejakú dobu potrvá.
      • IDDQD sice není nijak urážlivé, ale stejně využívání náboženských symbolů tímto způsobem považuji za nevhodné - stejně jako by bylo nevhodné (a tuším že dokonce zakázané) podobně pozměňovat např. státní vlajku či další státní symboly. Stejně jako státní symboly jsou i ty náboženské předmětem úcty nikoliv bezvýznamného množství lidí a je věcí slušnosti to respektovat.
        • ringmancz