Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jedna z mých nej her, dohráno milion krát. Taky jedna z málá originálek. Až ted´ jsem zjistil, že to kritika nepřijala, což se divím, u mně to bylo vždy 10/10.
  • jo tendle kousek taky pamatuju.Hrali sme sice tenkrat jen demo..... bylo mi snad 14 :)
  • Trespasser bol vtedy odpisany hlavne kvoli grafike...s 3d akceleratormi sa v tejto hre najprv nepocitalo a direct3d podpora bola "implementovana" az tesne pred ukoncenim vyvoja a potom sa vsetci divili preco im to seka na voodoo 2 sli a p2 450mhz *16*
    Dohral som to parkrat, inac demo ma epicky zaver *14*
  • tonnymontana
    Jasne ze pamatuju:) byla to pecka a retro gameplay je fakt dobrej napad. Sice cloveku spadne celist jak byla hra graficky "hola" ale progres se hold nezastavuje. Asi zkusim znovu zahrat dodnes pamatuju hlavne na raptora ktery mi zustal v pameti a zbrane:)
  • Adam_M
    Parádní gameplay kluci víc videí v takovém sestavení!!!!
  • Ten pocit se nedá snad ani popsat, to se musí zahrát...tuhle hru jsem si opravdu užil *4*
  • Ultra raptor jsou akorát boty, ve skutečnosti si v JP zahrál utahraptor *3*
  • Mart9
    Tak přesně tuhle hru jsem sháněl před cca 12 lety, když byl Jurský park hit, aniž bych věděl, že existuje. Našel jsem jen tu hru, kde se Jurský park staví, ale tohle ne. Jaká škoda, mé dětství mohlo být bohatší.
  • C-BEAM
    mám velký rešpekt k tejto hre, v mnohom bola priekopníkom. Spomínam si, že ma neskutočne bavila strelba, nie preto že by to bolo jednoduché ale naopak, že to bolo ťažké, zbrane mali svoju hmotnosť a zotrvačnosť ako v reálnom svete, pozrite si ktorúkoľvek súčasnú akčnú hru - zbrane v nich nič nevážia.
    • v modernich hrach nevaži nic nic, ale co bys chtel, zbran není kladivo abys s ni maval a nevaži skoro nic navic je jeji vaha ergonomicky rozložena
      • Až jednou budeš mít v ruce skutečnou zbraň, která se skládá z dílů,které nějakým způsobem fungují a až z ní budeš střílet a bude tě "kopat", tak zjistíš, že je to přecijen o něčem jiném, než čínské airsoftové hračky. Nikdo tu netvrdí, že zbraň má ergonomii kladiva, je to ale pořád předmět, který má svou hmotnost a při střelbě taky určité chování, které se v moderních střílečkách ignoruje čím dál, tím víc.
    • Přesně, některé zbraně bylo opravdu haluz ukočírovat. Především ty pevně přidělané, po pár výstřelech jsem mířil někam do slunce:)
  • Ta hra ma lepsi fyziku a umelou inteligenci nez vetsina dnesnich her. Docela smutne.
    • Tráva byla zelenější, nebe modřejší.. Klasik
      • Bohužel ale zrovna v tomto případě je to pravda. Třeba raptoři, jeden před tebou pobíhal sem a tam, ty ses ho snažil sejmout a ostatní členové smečky tě mezitim z obou stran obešli a útočili ze zadu. A fyzika....ta mě tenkrát dostala do kolen. Si pamatuju, jak jsem třeba z vrcholu přehrady házel dolu krabice a byl jsem unešenej z toho, jak realisticky padaj. V dnešní době se té hře můžeme smát, ale tenkrát jsem zažil vážně ten "wow" pocit jako později třeba u Half-life 2.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit