Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hrozná hra, kde jsou čisílka, kde je klikaní myší. No nic du si nainstalovat BG, tyhle nové hry jsou odpad..
    • Ty seš dobrej chudáček. Každopádně slabý pokus o napodobení.
      • no tak kluci, nehadejme se
  • Moc díky za recenzi konečně mám chuť si tu hru zahrát,ze startu sem to vždycky po 10 minutách vypnul stejně jako dear ester,ale recenze od Pavla mě zase presvědčila že si to mám zahrát ... *1* *2*
  • Adventura v angličtině, to mě zrovna moc nebere. Vypadá to na pohled hezky, škoda, že neudělali něco na způsob třeba Alan Wake :)
    • Mato1987
      Alan Wake je výnimočný počin, vývojári alan wakea teraz pracujú na dokončení ich novej hry s názvom quantum break, zatiaľ to vyzerá naozaj pekne a pútavo.
      • uher

        No a dívej jaká z toho nakonec vylezla píčovina😀

  • lehčí spoiler .................. mě teda padla brada, když mě kosmonaut dovedl na místo, kde se zvedlo UFO, konečně jsem to zažil!
    • Jo to musím přiznat, že to byl snad nejlepší moment ve hře. paráda úplně sem čuměl *14* *14*
      a nejhorší bylo SPOILER SPOILER SPOILER když na mě vyskočila zombie... to už sem fakt nechápal, co to dělaj..
  • Tenhle simulator chozeni je zklamani, k cemu je sebelepsi grafika kdyz je hra prazdna, potencial bohuzel nevyuzit
  • Varjag
    Moc hezky a inteligentně napsaná recenze.
    • Mato1987
      Asi ako každá jedná recenzia od lukeho. Nepamätám si, žeby tento človek niekedy napísal zlú recenziu alebo článok. palec hore
    • Souhlas ...
  • Dogkiller
    Začíná mě poněkud s.r.áát tahleta móda 2 - 3 hodinových podivínských her / neher. *7* Zaplať pánbůh alespoň za toho nového Sherlocka Holmese, který mou představu o kvalitní a inteligentní hře beze zbytku splňuje.
    • Nebo se můžeš smířit s tím, že vychází více experimentálních her nezaměřujících se na tradiční hratelnost, které se logicky nebudou líbit všem, ale to neznamená, že jsou špatné. Mě třeba nebaví MMORPG a Diablovky, ale to neznamená, že je nesnáším a nechci, aby vznikaly další. Prostě je to žánr, který není pro mě.
    • A mě zase začínají sráát podobné plačky, co bys chtěl za takovou cenu od příběhové hry, 50 hodin herní doby? Kolik tě stojí lístek do kina? Lidi vážně byste chtěli raději uměle natahovanou hru s nelogickými puzzly na 20 hodin anebo dvou tří hodinový řemeslně kvalitně odvyprávěný příběh? Uvědom si že toto není rpg kde si vylepšuješ postavu, ani realtimová strategie kde jedna bitka je na pět hodin. Je to PŘÍBĚHOVÁ hra a příběh musí mít nějakou dynamiku, nemůžeš to vyprávět osm hodin tak aby to bylo poutavý. Já naopak pořád čekám až začnou vycházet, podobně jako krátké filmy, vyloženě krátké hry. Třeba dvouhodinový krátký adventurní příběh, za 5 dolarů, prostě jako jedna epizoda z Walking Dead akorát by to pak už dále nepokračovalo. Stejně jako film, prostě příběh s koncem, akorát by to bylo hratelné. Ne každý má čas a chuť hrát dvacet hodin adventuru a řešit stále dokola stejné puzzly. Přijde mi to jako přežitek, hlavně dnes kdy vychází tolik her za tak směšné prodejní částky.
      • si mi chytráček. Víš, že takový film může stát i 200milionů dolarů? Kolik stálo tohle? Takže zadarmo dobré...
        • Hru za 3 hodiny dohrat je podle me zazrak, autor recenze musel hru proletet jak drak, protoze ja mam fakt 6 hodin a su pod prehradou, jak je to daleko do konce nevim.
        • toto ale nepřipomíná mainstreamové scifi od Michaela Baye že ne? Spíš komorní drama s pár herci, to by asi 200 mil nestálo, nemyslíš?
          • jo a ty o voze, ty to snad srovnávaš s kinem, navíc kino nestojí 20dolarů, indie hra na tři hodiny za 20dolarů. Lol
            • A film zase nemůžeš hrát, ale jen se na něj díváš, pasivní zábava. Obě jsou to ale formy zabávního průmyslu. Nevím jak to lépe vysvětlit, možná takto - když si koupíš lístek na horskou dráhu, taky tě na ní nenechají jezdit dvacet hodin, i když jde o úplně jiný zážitek, jehož intenzitu a danou zkušenost neměříš časově.
    • zacina me ponekud s r a t komentovani uplne mimo misu. ethan carter neni zadna nehra, je to docela originalni adventura. ani neni vubec podivinska, proste paranormalni thriller...
    • Ja ti nevim ale mam 6 hodin a na koncu zdaleka nejsu. Hru s takovou atmosferou, a tak nadhernou sem snad jeste nehral, prvni 2 hodiny to je nadhera. Unreal engine 3, to je neskutecny, skvele pribeh, atmosfera, prostredi. Za me jasna 8 pac tohle je neco novyho, byt postupem casu se vysetrovani stava stereotipni, hre to ale za uzasnou grafiku, pribeh, a atmosferu odpustite.Pro me prekvapeni roku
  • Mato1987
    Hra je to naozaj kvalitná, ako už bolo písané v recenzii, hra takisto aj vyzerá výborne aj príbeh je fakt strhujúci, ale za tú cenu akú za to pýtajú na steame a fakt, že je to pomerne krátke, tak sa to za 20 euro určite neoplatí, napr. dear esther som kúpil v zľave za 3 eurá a v porovnaní s TVOEC to ale aj bola omnoho kratšia hra a čo je podstatnejšie, že dear esther nebola interatkívna záležitosť. The vanishing of ethan carter mi aspoň pripadalo ako mierne nelineárna a obsahovo omomnoho bohatšia záležitosť s množstvom interakcie a hlavne sa dá v hre bežať *3*
  • Tak je to stejný jako "perla" Gone Home a navíc to vypadá lépe a také to je delší. 7/10 *15*

    Tedy kdyby to vypadalo jako Gone Home, tak by to mělo asi 6/10. Anebo se skvělá grafika zcela pominula i když je z toho hra tvořená.. Zajímavé argumenty. Jinde se vychválí do nebes nějaký "experiment" a na herní prvky se neber fakt (krátká herní doba, cena, hnusná technická stránka hry, a amatérský level design). Zde když ta nemá to co píši v závorce, tak do toho hodnocení promluví zcela minimálně anebo vůbec. Jako kdyby s tím co píši hráč vůbec nepřišel do styku. Prostě to neexistuje a nemělo cenu, že se tím borci patlali aby nějaké level měl smysl.
    To rovnou můžete hrát textovky za 60EUR, které trvají 1 hodinu. Když grafika a další praktické prvky nejsou vlastně důležité.
    • jsou, ale hodnotis prece celek... jeho ruzne slozky muzou mit v konkretni hre logicky ruznou vahu *3*
      • Keyz
        To pak má nějaká super vlastnost která ani nejde vysvětlit u jedné hry 2/3 váhu a ostatní se dělí o ty 1/3?

        Třeba Já hry hraji. A tedy řeším herní mechaniky. A zde lze běhat. Jinde to nejde a to je sakra otravné.
        Jasně, že něco má více "váhy" něco méně ale někdy to zde vypadá, že mají naschvál porouchané měřítka *3*
        Je jedno, kolik a jak důležitých věci vysypeš z rukávu, protože na to často hodí jeden nejasný argument o pocitu, který se nedá vysvětlil. A jakoby ten pocit asi zažil každý kdo to bude hrát. Namísto aby se více dbalo na věci, které opravdu každý uvidí, zažije a bude mít možnost si vyzkoušet. Třeba ten běh. To opravdu zažije každý a možnost volby je dobrá pro všechny.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit