Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Odulin
    U mě spokojenost. Ze začátku trošku nervy s technickou stránkou, už jsem zvažoval i reklamaci, ale teď už je to fajn. Včera vyšel patch 1.2, kterej to zas celý trochu zlepšuje. Osobně jsem rád, že hra je přístupnější než DS.
  • Dark Souls jsou náročná, ale férová akce? Co je férového na tom, že se prosekáváte k bossovi, který vás ve vteřině setne jednou ranou? A že bez internetu prakticky nelze zjistit, jak ho zabít. Dark Souls jsem dohrál, bez cheatů, ale používal jsem zálohování uložené pozici a obnovoval jsem ji asi tak pětsetkrát. A neumím si představit to hrát jinak, to by byla nekonečná frustrace.
    • Miserius
      *1* Řekni mi jednoho bosse kterýho si nechápak jak zabít... Možná bych uvěřil Seatha, žes nepochopil že musis znicit krystal (o kterym jsi se dozvedel jeste nez jsi k nemu sel takze jsi vedel ze tam neco takovyho bude - pokud si ctes lore-)
      Lamy... Takovyhle lidi by meli mit zakaz hrani podobnych her, nechápou je ale obviňujou za to hru, že to miliony lidí chápe,umí a miluje je vůůůbec nezajímá *1* *13*
    • Takymto stylom hrania si ale uplne zabil vsetko co je na DS dobre. Pretoze s youtube walkthrough a oklamanim save systemu , ta hra straca aj obtiaznost aj zaujimavost.
    • V pekle je pro takový, jako jsi ty speciální místo
    • to si děláš srandu ne???
      • Jen trollí, škoda reakcí.
  • PS4 verze trpí propady fps a tearingem a to i po patchi. Docela to obtěžuje při hraní, jinak je to celkem fajň. Řekl bych o dost lehčí než DaS, IF je tam hromada, takže se dá v pohodě proskákat cokoli, aspoň tedy na začátku hry.
    • Hele a už to nepadá? Protože mě to na PS4 spadlo po třetím bossovi asi 3x za půl hodiny, tak jsem to vypl a čekám na patch, protože takový nervy co jsem měl když to spadlo poprvé, kdy jsem vysekal půlku kobky bych nikomu nepřál *8*
  • Počkám, co vydají Japonci. Každopádně, pěkná recenze!
  • Osobně mi tam chybí variabilita prostředí dvě mapy jsou prostě málo. Hlavní hrdina taky moc hře nepřidává a o příběhu radši ani nemluvím. Co se ale gameplay týče tak když pominu chyby (nerozbitné stěny a to i ty co mají jít rozbít a vypadájici hlasy) tak se jedná o zábavnou akci jen škoda toho potenciálu
    • graficky to Souls sérii posvačí a ještě zbyde na nášup, herně by to ještě měli doladit ale až se bude dělat třetí čtvrtý díl jako u Souls tak věřim že to bude srovnatelná pecka ne li větší, ale bez té zfanatizované zaslepené komunity co se okolo Souls točí což je další plus
      • ještě bych měl zmínit, že první díl Souls série mnozí nazývají nejlepším dílem. Japoncům se povedlo vytvořit něco neskutečného hned na první pokus, takže se obávám, že tenhle počin od Poláku skonči v propadlišti dějin.
      • hmm ale atmosferou, artem, desingem prostředí, desingem zbraní, armorem je Dark Souls před Lords of Fallen tisíce světelných letech... Lords of Fallen je šíleně generické.
      • Tak grafika je vedlejší DS hold vyšlo na starou generaci. Fanoušci jsou nepodstatný stejně člověk hraje s neznámí lidmi a na humbuk okolo je jen nepodstatný šum. Otázka je jak dopadne Bloodborn
        • No ako by asi dopadlo, tak ako pri DS2, ktore ma zvacsa otrasny leveldesign, nudnych a aj receklovanych bossov, stale rovnake chyby AI, zle hitboxy...ale je to Souls hra, cize hra s najfanatickejsou komunitou sucasnosti, cize 10/10.
          • poked jsou nudní bossové pro tobe u Dark Souls 2, tak to u Lords of Fallen musíš doslova šílet...
            • Ani nie ti najhorsi a najnudnejsi su presne na urovni vacsiny z DS2. Tank & spank bez nejakeho napadu.
  • Musím říct, že po prvních techických potížích, které odstanili tvůrci a nové ovladače je hra parádní. Srovnávání s DS 2 my nevadí ale to by člověk musel srovnat víc aspektů než Pavel v recenzi. Zmíní se jen o tom co je v LotF horší než v DS2 ale, že je tam i pár věcí, které LotF řeší lépe než DS2 o tom zmínka není. Do hry autoři přidali nějáké svoje vlastní nápady, které mě mile překvapili a klidně bychje rád viděl v DS3. Jako negativum opravdu vidím to pohodlí které tu je všude..Celkové s hodnocením i souhlasím a za mě spíš tak 7.5 - 8. Uvidíme v NG+ a dál co hra nabídne.
    • Vogon
      Především doufám, že žádné DS3 nebude.
      • A proč by sis přál aby nebylo? Jsou lidé, kteří by ho hráli..a nepřát to těm od tebe není pěkné..
    • Oni mají nové ovladače od NVIDIE nějaký vliv na plynulost hry? Vím že Patch 1.2 hru dost vylepšil co se týče FPS ale oni pomohli i ovladače? Pokud myslíš Nvidia tak budu jen rád...

      Jen aby opravily ty pády hry...
  • MickeyMutant
    Proč jsi, Pavle, nezmínil obrovské technické problémy, které hru provází? I když jsi měl třeba štěstí a sám na ně nenarazil, tak bys před nimi měl potenciální zájemce stejně varovat. Je to věc, která může hráče donutit až k reklamaci sebedokonalejší hry a do recenze určitě patří. Možná se je autorům časem podaří zalátat, ale v současnosti jsou pády a dokonce zamrzání systému hlášené nezvykle často. Příčiny (DRM) si můžete na Games nechat třeba do samostatného článku, ale následky (pády) by bylo tady dobré popsat. Příště prosím recenzi i s těmito podstatnými informacemi.
    • Luke
      Nestačím se divit, abych pravdu řekl. Padlo mi to jednou při loadingu, jinak to běželo jako po másle (jde o verzi s DRM). Kdybych hodnotil stabilitu, tak řeknu na základě vlastní zkušenosti, že je v pořádku.
    • technicke problmy jsou pouze docasnym stavem a tudiz nepatri do objektivniho hodnoceni, tudiz nepatri do recenze. Je naprosty nesmysl hejbat s hodnocenim protoze mi hra spadla.
      • MickeyMutant
        Ne, zásadní technické problémy jsou něco, co je pro hodnocení podstatné. Mělo by se hodnotit to, co je teď pro hráče k dispozici, ne to, co bude možná na trhu za nějaký čas. Zdůrazňuju "možná". Kdyby tohle recenzenti brali víc v potaz, třeba by pak firmy nemohly tak byzostyšně vydávat nedokončené a neoptimalizované tituly.

        "Hejbat s hodnocením, protože mi hra spadla" nesmysl je. Hejbat s hodnocením, protože mi hra padá, shazuje Windows a seká se jak vlak bratří Lumiérů, nesmysl určitě není.
        • MrSanta
          No jo, ale co až ty problémy budou odstraněny? To v rámci objektivity a spravedlnosti později do recenze připíšou, že problémy už nejsou a hodnocení zvednou?
          • MickeyMutant
            Ne, proč by měli? Je chybou vydavatele, že pustí na trh extrémně zabugovanou hru, neměl by spoléhat na shovívavost a mlčenlivost kritika. Pokud se problém podaří časem odstranit, může vyjít samostatný článek s touhle informací. Hodnotit hru podle stavu, který může, ale taky nemusí nastat, je přece absurdní. Kdyby obecně na autory nepřicházela kritika od zákazníků, novinářů, fanoušků, jaký by měli důvod, aby na hrách cokoliv opravovali? Proč by se zdržovali se záplatováním, když by tahle práce neměla žádný ohlas? Z dobroty srdce?
            • MrSanta
              Taky nejsem nadšenej když vyjde zabugovaná hra a na zásadní probémy by se mělo v recenzích upozorňovat. Jenže to by taky, v rámci spravedlivého posouzení, chtělo od recenzentů důslednější testování. Hlavně u PC, kde se část bugů projeví pouze na určitých sestavách. Jenže pak je tu problém, že se dělá recenze z verze pro jednu platformu, ale hodnocení se všeobecně bere pro hru jako takovou, ne pouze třeba pro PC verzi.

              Viz tahle hra - na PC probémy (které nepotkaly všechny), na konzolích běhá normálně. Takže vrazit nižší hodnocení kvůli bugům, které nepotkají všechny by nebylo spravedlivé. Jak sám píšeš: 'Hodnotit hru podle stavu, který může, ale taky nemusí nastat, je přece absurdní'.

              Poslední dobou mám pocit, že spousta recenzí vznikne hned při prvním hraní, aby to bylo na internetu co nejdřív. Čas na testování jak hry samotné, tak jejího fungování není. Někdy to hře uškodí, někdy pomůže. Přijde mi, že před internetem, když se psali recenze pouze do papíru na to recenzování měli novináři víc času.
            • Spíš chybou je to kupovat když to není hotový produkt ale vaše peníze a váš mozek ...
              • Reakce na příspěvek:

                O duvod vic, proc by recenze nemely technicke problemy zamlcovat.
  • To vecny prirovanvani k jinym hram je uz dost trapny. Pokud nekoho hra bavi, tak je to dobre. Pokud ho nebavi a neni pro nej dost dobra, tak ji kurna nehraje.
    Hra je o zabave a pokud tento zazitek poskytne a uspokoji potreby jednotlivce, tak splinla svuj ucel.
    • Jack1947
      Ne, pokud, ta hra se někde neinspirovala a co komu to vadí. Evil within taky je přirovnán k Resi atp... a právem tak co by nebylo i tohle. K DS.
  • Hru už jedu na new game+ a je to fakt dobrá akční hra, na podruhe je to snad ješte lepší, hlavně když už mám dost v atributech abych mohl mít ty nejtěžší zbraně, jako třeba obří kladivo, který proráží štitý nepřátel.Jsem trochu rád, že to není dark souls, protože dvě dark souls hry v jednom roce bych asi nedal.
    • popravdě ono ani Dark Souls 2 není tak úplně Dark Souls a je to občas docela lehké, od Lords of Fallen jsem právě očekával těžší hru a ono je to ještě lehči než Dark Souls 2...
      • Já jsem byl rád u dark souls 2, že to nebylo tak stresující jako první díl, ten jsem nedávno hrál podruhé a skončil jsem někde v půlce. Zato dvojku jsem dohral na NG+. Je fakt, že lords of the fallen jsem dohrál na poprvé za 25 hodin se všemi vedlejšími aktivitami, což je tak o polovinu míň než v dark soul 2.
        • o polovinu? Mě první průchod DS2 zabral kolem 85 hodin s občasným mp, ale většinu času jsem hrál offline, tohle jsem dal za 22 hodin. Na RPG dle mého kratké, ale je pravda, že já jsem se u Dark Souls 2 ze začátku flákal, dá se to stihnout i za těch 50-60 hodin...
          • Miserius
            *1* Dá se to dohrát i za 8 hodin (neberu vpotaz 2 hodinovy speedruny)... Na NG+ jsem Dark Souls 2 proběhl za 10 hodin a par drobnych
            • Ale tak bavime sa snad o prvom hrani bez navodu a youtube.
          • Mne zabral DS2 45h a LoF zatial takych 17...treba ale dodat, ze LoF nema ziadne behanie k bossfightom od 5 min vzdialeneho ohniska a ma checkpoint kamene o dost castejsie.
  • Myslím, že by mělo být v recenzi zmíněno, že platícím hráčům tvůrci ukázali prostředníček v podobě DMR ochrany, která způsobuje crashe, fps propady i na výkonných sestavách, sám jsem zažil crash několikrát u bossů. Možná je to umělé navyšovaní obtížnosti? .) Samozřejmě Dark Souls zdaleka nepřekonáno, bohužel čekal jsem to daleko lépší, aby to vyplnilo čas na Bloodborne a nic. Rada tvůrcům, lepší než DRM je udělat kvalitní multiplayer, desítky hodin času jsem ztrávil v DS2 v arenkách, tohle pvp je lepší než ve většině mmorpg a hned by nemuseli řešit DRM a podobné podrazy na zákazniky, bohužel Poláci jsou nepoučitelní, že si nevzali příklad z nepovedené DRM okolo Witchera 2.
    • pvp v DS2? Myslis tim to radoby pvp na obtiz, ktere otravuje kazdyho normalne hrajiciho hrace a kde jak pako postavas na moste? Ahaa.
      • ne ja myslím areny, ale o tom jsi asi tady neslyšel, zkus si to zahrát, nevim kolik singleplayerových her nabízí tři areny, coop, invade a další možnosti pvp...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit