Přejít na výpis diskuzí

Bleskovky

BLESKOVKY 8.11.2010 
79619 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GTA V Screenshots

    Odpověď víceméně na Lukyza. Žádné screenshoty nejsou. Je to jen výtvor komunity. Abyste pochopili, přidávám screen, který asi nejvíc vystihuje, že fake screen může udělat dneska každý.

    http://gtaforums.com/topic/760204-concept-gta-v-main-menu-concept/?p=1066790552

    Obzvlášť vydařený...
    • Lukyz
      Nj, občas jsem asi moc naivní *1* 27. Ledna není daleko, takže se to brzy rozlouskne.
      Každopádně díky za objasnění.
  • Zdravím, stojí DA: Inquisition za ty prachy? Známý si to koupil a asi po 4 hodinách to přestal hrát. Prý to vůbec nedosahuje kvalit Origins. Totálně oholený skilltree bez možností specializací, boj se prý ovládá pouze jedním tlačítkem a je tak jednoduchý, že není třeba taktizovat. Otevřený svět se prý vůbec nepovedl a nepřátelé se tam potulují jak v Lineage 2. Podle gameplay videí se mi to moc nelíbí ale přece bych to chtěl zkusit.(Jo a trpaslík s náušnicema a odhaleným hrudníkem?) Dragon Age 2 pro mě bylo obrovským zklamáním a mám strach, že stejně dopadne i Inquisition, takže se ptám: Stojí to za ty prachy? thx.
    • Keyz
      To si to zahraj u známého apod :)

      Je to jak píšeš. Hodně to připomíná MMO jak pohybem nepřátel po mapě tak primitivním stylem zadávaní řady vedlejších úkolů a hromaděním všeho. Ale mě to připadá lepší jak 2 díl ale horší jak první. To záleží co tě baví, jak to je velké tak se tam dá vyřádit třeba častý bojem apod.

      Je blbý, že ty 3 díly Dragon age se zásadně měnili.
    • Lukyz
      Jelikož se ani s přáteli nedokážeme shodnou jaká hra vlastně je, doporučuji Ti sáhnout po warezu, dát tomu min. 5h a pak se rozhodnout jestli do toho jít nebo ne... GL
      • Presne tak sem to udelal, hra letela po 5 hodinach z disku. Nechapu ty hodnoceni a dat tomu 9/10 je pro me nepochopitelny.
        Ta hra je fakt spatna, bohuzel tesil sem se, a vychvalovana grafika me prisla uplne obycejna, mistama i hnusna, vyblity barvy, nedetailni grafika, fakt zklamani
        Hral sem na PC na high.
  • Kozy
    Můžete mi sem někdo hodit ten detroller prosím?
    • Keyz
      http://diskuse.tiscali.cz/games/bleskovky/obecne-1/?rootId=1614124&itemId=1614124

      stačí vyhledat "site:http://diskuse.tiscali.cz/ detroller" *3*
      - Jestli to funguje netuším.
      • Jack1947
        *15* To by byla bžunda kdyby se detroller rozbil. Hehehe. *4*
        • Proc?
          • Jack1947
            Proč ne, vrátily by jsme se do starých kolejí a dlouháni by měli po vtákách.

            Osobně mně to vůbec nezajímá, jsem rád že si mne někdo může odfiltrovat aby mé sáhodlouhé do nebevolajicí bláboly většinou o ničem ho chudáka neobtěžovali. *4*

            Bohužel si neodfiltruje anonyma co trotluje na 50předplacených proxy, takže má smůlu a musí být sužován jiným výtečníkem. So do i, já to nějak už zkousnu. Občas mi to připadá že někteří anonymové zde mají priviligeia, v trollení... ale to se neřiká nahlas. Už zase se povyšuji nad anonymy, protože já osobně nejsem o nic lepší. To je taky dobrá hlína. *5* *12*
            • Ja jsem strasna sranda... I kdyz obcas i jinak kdyz treba zlomi hul a pak jdou za JD jinak to nepouziva skoro zadna.
            • Jack1947
              Ty si myslíš že ho nikdo nepoužívá, ach drasto... ty si sranda

              Myslím že, by už zlomily nad diskuzemi dávno hůl a šli by za JD. Bžunda by to byla, pro ně ( i pro mně?!) "kua už zase vidím ty bláboly a srajdy od Jacka1947"

              Navíc tady na Games trollení dostalo zcela nový rozměr, co jak řikám prd´´l musí bwejt i kdyby na chleba nebylo.

              Jinak ostatním přeju příjemný život bez nul jako jsem já, pro vás je totiž Detroller jako dělaný.
            • Porad nejak nechapu co by na tom byla strasna bzunda... zvlast kdyz detroller pouziva mozna procento lidi co chodi na mistni diskuze...
  • Beamdog připravuje novou Balgur's Gate hru, která vyplní mezeru mezi Baldur’s Gate: Enhanced Edition a Baldur’s Gate II: Enhanced Edition.

    no to som teda zvedavy...ta medzera, ktoru spominaju, je predsa vysvetlena v intre BG2
  • frag.ment
    Jacku, ty tvoje výplody, které k bleskovkám vůbec nepatří, bys měl asi směřovat někam jinam. Hlavně tvoje hardwarové dotazy se řeší třeba na PCTuningu nebo dalších webech zaměřených na HW. Nevím, proč to tu zaplácáváš takovýma hovadinama.
    • A neni to jedno?
    • Tak uprimne je mi sympatictejsi kdyz to nekdo resi HW, nez ty sra*dy jako obvykle *3*
    • Jack1947
      Napsal někdo kdo je tak starej že už zahnívá nebo co lol. Je to hodně společné s hrami atp...
      Jaké hovadiny, prostě jen můj názor ... ale co zbytečné něco rozepisovat.

      Blog zbytečné, už jsem psal není času nazbyt a ještě - se musí člověk o to starat a za tu práci to nestojí. Dříve když jsem byl ještě na základce měl jsem forum o mobilních hrách (java) , taky o to zájem časem opadl.

      Dneska se blog nevyplatí, aspon ne lidem jako jsem já - jestli názorům které hlavu a patu mají se řiká svinění ale ty bezmozkový trotlové co tu vesele tapetují sáhodlouhé kydy bez špetky rozumu.
      Je ok, tak to sorry... zajímalo by mne co zde řešit. Když někdo něco řeší... jasně budu se ještě registrovat na Xfor a bůhvíco o pctuningu kde bych stejně nezapadl protože nemám uber pc.
      Být o pár let mladší, tak si možná "blogík" aj založím ale takhle no to fakt ne.

      Navíc, a to je mnohem prozaičtější a zásadnější otázka byl bych na tom blogu? sem bych přišel stejnak. ..
      • Ronox
        Piš si to na blog a pak sem jen postni link. Aspoň tím nezasv*níš část stránky.
      • frag.ment
        Cože? LOL
    • na PCtuningu by mu nikdo nerozuměl... tady už to pár lidí je schopnejch rozklíčovat, co vlastně chce :D
  • Jack1947

    Možná zbytečný - Komentář ale...

    Grafika v dnešních hrách , např Wolfenstein který konečně hraju, na maximum.(samozřejmě) Zdá se mi to hezké to jo ale to je DX11 tohle? ha hezké postavy i efekty ujdou ale to je tak všechno. Nebo Lichdom jako hra to asi začne být stereotyp a opět kostrbaté cosi...

    Připadám si, jako by se ten výkon pomalu ani nezužitkoval. I když tohle např nejsou nejnáročnější hry na grafiku ( hehe ted už si zapařím Crysis1 na ultra nastavení *2* ) nevím, ještě uvidíme co Dayz... jinak mi to bez urážky příjde nic moc... jasně zaklínač , GTAV. to bude jiná bašta ale to jsem dohrál na konzoli. Co chci říct lol? že od booomu DX10 kdy byl člověk rád aspon za 20fps v medium nastavení tehdy ve Vistě se toho zas tolik nezměnilo... neřikám že to je škaredé nebo takto vůbec ale nepříjde mi to nej. Jako by jen další directx byly jen efekty navív a člověk dootlačen do upgradu postupně automaticky... aby se hw prodal no nic. Hry přeci nejsou jen o grafice, koneckonců... což je celkem vtipné jak mi může přijít málo že když jsem byl v konzolích zavrtaný roky a neřešil jsem pc. Z opojení výkonem přišlo studené vystřízlivění.
    Konzole má svůj limit zto jo, tam se to chápe no.
    No nic no. Od DX10 v DX11 nevidím moc velký pokrok , jasně hladší textury atp. FPS mne nezajímají at si sou 40+- nebo i 60. Známe to dneska šecko pojedu na max a za pár let budu snižovat -pak upgrade jede se na novo. DX12 - ale jestli to bude na stejné urovni... nemluvě o tom že ty hry nemají např ani svůj vlastní antialiasing nebo je moc malý.

    Podotýkám že tohle nikoho nenutím číst je to čistě můj názor, a dnešní hry. Nejde o nějakou zmlasonst. Jsem oc rád že šecko si dám na max - je to příjemné to jo no. Akorát to max je dneska jinde jak před lety. Není to o náročnosti nebo tak, jak bych mohl být lol.
    Je to i taková otázka k zamyšlení trochu nemyslíte? Hmm... Fyzika + DX10 před lety kdo z toho neuchcával že? ale dnes dnes se jen mávne rukou...
    Jinak při vytížení mám teploty ok... a po odkliknutí jedné blbosti mi ani zdroj nevypíná Upsku.
    Ok, je tzv u všeho cca 65-70´°.Možná to je proto že jsem to čekal tišší, fakt je to uplně fuk a nevadí mi to - už jsem i se zaplým pc spal a usnul jsem. Takže "hluk" mi nevadí.
    • No já největší přínos za poslední dobu vidím v dostupnosti většího rozlišení než 1080p, sam jsem si pořídil 1440p a jsem nadšený :)
    • Jacku zahraj si Vanishign of Ethan Carter, a uvidis co zvladne Unreal engine 3 kdyz nejsou tvurci lini. A Metro je taky nadherny, hezci nez Crysis 3.
      • Jack1947
        Ten jsem hrál sice na 8800GT ano grafika byla ok... ale takhle jsem to nemyslel. Dobře byla parádní ale zbytečná dá se říct.
        • Ja ti asi nerozumim, jak byla zbytecna? V komentu nahore brecis nad grafikou a kdyz ti napisu hru ktera ma peknou grafiku, tak napises ze byla zbytecna, co to kua je :-D
          • Jack1947
            Vzhledem k tomu o jakou hru šlo, tak takové grafiky bylo až škoda no jak brečím kua nad grafikou, jen vyjadřuji moje rozpolcení nad dnešní grafikou že jsem čekal více kua.
            • Jack1947
              Metro LL nejhezčí hra? ano není to špatné ale nejhezší je silné slovo. Vanishing ethan měl nádhernou grafiku to jo ale to bylo všechny jak píšeš chyběla tam interakce. Tedy ta grafika byla nevyužita.

              Nemusíš psát ještě víc her, víme že hra na úrovni Crysis, v dnešní době hold není no. Ještě není nic co by Crysis překonalo, ano menší věci zde jsou atp... ale žádná evoluce. Přešlapuje se na místě a zaobírá se více detaily než celkovou grafickou stránkou.
            • No ja nejsu zadne fanda umelckech her nebo clovek co tomu rozumi, ale Carter me prisel doslova jako umelecka hra (muj pohled) Jinak kdyby tam bylo vic veci, zvirata vic lidi atd, asi by ta grafika nebyla tak pekna. Tak zahral Metro LL, asi nejhezci hra v soucase dobe (ja vim je to tunel)
    • jakubc
      Hlavně sis nevybral moc dobré hry na posouzení grafiky. V první řadě Zaklínač 2 - zkus si dát ubersampling a uvidíš, že to ani tvůj komp nerozchodí plynule, ale vypadá to fakt velmi pěkně. Dále samozřejmě Crysis trilogie. GTAV sice bude hezké, ale zase bych si to tak neidealizoval, ta hra má jiné silné stránky než grafiku. Z opravdu nádherných her bych zmínil asi ještě Tomb Raidera a samozřejmě Metro Redux.
      Částečně ale souhlasím, že při nástupu konzolí minulé generace byl ten wow efekt mnohem vyšší - pamatuju na ty "naleštěné" hry, které byly jen na X360 a PCčkáři měli smůlu, než pak přišlo Crysis a od té doby se podobný wow efekt co se týče grafiky nedostavil.
      • To bude tim, ze kdyz prisli x360 a ps3 tak byli na urovni, ba dokonce o malinko silnejsi, nez high end PC. Zatimco xbone a ps4 jsou tak mid end.

        a pro Jacka: Grafika uz proste dosahla takove urovne, kde se da pomerne obtizne pridavat na kvalite obrazu. Proto mas nove generace dx, ktere vypadaji skoro stejne jak dx9. A neni tak zasadni skok v kvalite obrazu. Podivej se treba sem http://i.imgur.com/ChsSwUE.png .
        • Jack1947
          Obávám se že máš pravdu, je to smutné že defakto od 2007 zde nebyl žádný větší pokrok a to už je drahno let.
          • No, ale ten pokrok jen tak nastat nemuze. Ba dokonce bude hur. Uz se s integraci zacinaji projevovat kvantove jevy (uz asi od 8nm) a proste ten tranzistor uz o moc zmensit nepujde.

            A nesouhlasim s tim, ze od 2007 to vypada stejne. Dost velka prace se odvedla napr na stinech, nebo tesselace. Mnohe sceny vypadaji kvuli tomu o dost lepe. Hold uz veci maji relativne spravne tvary a nejsou na prvni pohled neobvykle hranate.
            • Jack1947
              Neřikám že stejné ale nic extra to fakt není a to byla první náročná hra podobně tehdy jako Far cry... od té doby nic ani do té. Úpřímně nevím ani kam by se měla grafika posouvat, směrem k dokonalému vyhlazení, fotorealističnost je už aut. Nevím jen mi to příjde fakt málo... tesselace , stíny to je hezké a možná i účinné ale je to málo aby každý nový Directx jen vylepšil ten stávajicí mi nepříjde úuplně ono.

              Tehdy se HW platil a hry tak vypadali, dneska v tom vidím minimální přínos. Nevím třeba ještě nějaká hra co fakt bude vypadat nějak hodně parádně se ještě chystá. Tedy by to znemenalo že od konzolí se k rom rozlišení a větších fps zas tolik neliší. Ještě že se už hry ani nebudou načítat a pak taky výjdou neoptimilizované a taky nedokončené. Zblízka ty textury v 80% hrách, jsiou beztak hnusné a smrdí to stále dx9 (néli8).
              Ta doba je ještě asi daleko kdy hry budou zas někde dál. To mně až tak na grafice ezáleží jen by člověk čekal že od dx10 (9) doba pokročila poněkud více. Neřikám že vůbec ale změny jsou a jak páíše keyz ještě ne u všech her.
    • Keyz
      To co ve hře vidíš nejvíce jsou textury a od jistého bodu na první pohled nepoznáš rozdíl. V minulosti to byly velké rozdíly kdy konečně třeba oči vypadali jako oči apod. To lze lehce dohledat.
      Proto se může zdát, že se to nikam neposouvá.... Stále je zde prostor hlavně ve kvalitě textur menších objektů. Jak říkal někdo z WH, je důležité aby všechny textury měli podobné rozlišené jinak to je pěst na oko.

      Tedy někdo píše ódy jak je skvělý pohled na noční město v GTA V a pak bleješ když vidíš třeba chodník.. To je blbá práce. A lež o tom, že nezkoumáš chodník je prostě lež. Nemusíš nic zkoumat když to vidíš během hraní a i kdyby jsi to musel zkoumat tak je blbě, že to je takto špatně uděláno. Něco jako vychvalovat špatnou práci za kterou platíš.

      DX 11 přinesl Tessellation a to je sakra znát. Mrkni na Heaven Benchmark kde to lze testovat. Jak moc to je ve hře a kde opět záleží na těch kdo to dělají.

      Na fyziku se dlouhodobě se*e protože to je asi složité. Extra fyziku přinesla pouze Nvdia v rámci PhysicX třeba v Borderlans 2, kde to bylo pěkné. Jinak hadr panák je stále většinou maximum. Přitom zlaté časy soldier of fortune 1 a 2...

      Také se mění animace díky motion capture. I když to následně někdy vypadá extra komicky když věrohodně animovaný panák začne blejt kecy z "C" filmové produkce jako třeba romance v DA:I (jestli tam vůbec použili na ty kreace motion capture)
      • Jack1947
        Prostě zklámání no, mrzí mně že se vlastně vývoj tolik neposunuje a co je ta teeselace - např je v Wolfu to je nějaké vlnění či co. To je vtipné každý nový directx 1- 2 nové efekty navrch.

        SSAO, Ambient oclussion věci co rozmažou při výbuchu atp... pak vidí člověk textury a řekne si safra to je nic moc. Dokud to nevidí zblízka bleskne mu hlavou to uměl DX9 před lety lol a možná lépe.
        Dneska se tedy nehoní za výkonem, za cenu lepšího všeho na slabé sestavě si nepustíš všechny fičury - ale ve výsledku se to zas neprojeví atp. Vyšší fps zase ok, není to jak na konzoli lol. Jen občas zaškube - ale jinak ok. Tjn SOF byl parádní - to byl havoc? lol a když jsme u havocu kam se hrabe trapné Physix kde vrcholem je zdužený dým nebo upadlá omítka.
        Tjn, efekty co jsou spíše na pěst. Havoc měl parádní destrukce a nestrhával tolik (spíš vůbec) hw. Animace a postavy pak vypadaj nic moc.

        Nejde o efekty ani fotorealističnost a ty dnešní efekty jsou spíše - nevím nic světoborného.

        Fyzika, to už je pasé a pokud ne - nikdo přece nebude mít 2karty to měl i s ageia physix jen to bylo dražší , jistě emuluje to cpu ale co z toho. DX příjde s vlastním řešením. Fyzika není beztak potřeba.
        Takže ve finále je to jen o nové technologii, tlačení do jejího nákupu a o plynulých hrách. Snad DX13-15 už přinese nějakou tu revoluční změnu, snad...
        • Keyz
          Co je teselace najdeš lehce na netu. Ale přesné info je hodně technické proto jsem doporučoval aby jsi zkusil ten Heaven Benchmark který je zdarma kde se lze volně pohybovat na dané scéně a měnit nastavení.
          Zde je fotka bez teselace a s teselací http://www.stahuj.centrum.cz/direct/iR/magazin/9337/teselace.jpg

          Prostě to udělá to, že to co má vypadat vystouple tak vypadá aniž by jsi to musel udělat extra 3D objekt. Blbě se to vysvětluje (nejlepší je ten bechmark kde to vidíš). Navíc tomu technicky přesně nerozumím.

          U SOF to byl GHOUL engine. Fyzika může do hry přinést ten rozdíl jako grafika 3D panáka v generals vs nějaké nové RTS. Tedy zcela zásadní a pro každého jasný. Lze udělat nějaké demolice, poškození těla apod... ale s tím se musí počítat od začátku vývoje hry. To je ten problém. Jak říkal Vávra, že v KC nebude možné v hospodě posouvat židlemi apod.

          Hlavně jak chceš dělat pokrok když ten vyžaduje silný HW a všude máš lživé reklamy jak si na konzoli zahraješ ty nejpokročilejší hry po dobu 5 let...Když pokrok vyžaduje změnu a to u 5 let stejného HW není (navíc slabého). To se pak dělá blbě. Sice na PC máš většinou extra věci navíc (bavím se o SW) a to je super ale není to tak slavné. Jasně musí existovat nějaké minimum kde máš garanci aby každý nemusel měnit HW velice často ale 5 let...tvl to je zoufalost.

          U HW to je lepší. Máš zde zvukové karty, 1080p+ monitor, virtuální realitu, SSD disky a další zajímavosti. Jestli máš prachy může mít budoucnost již dnes.
          • Joshua
            Neco podobne umnel uz stary MatroxG400 tam to byl Bump mapping.
            • Keyz
              jj. V minulosti byla řada pokrokového HW, bohužel se to masově nepoužilo.
          • Jack1947
            Ano vystouplé a více detailů na to benchmark nepotřebuji. Chápu ale příjde mi to jako něco co tu mohlo být již dávno no.
          • KUA ta fotka není jen o maximální teselaci , protože jak se říkalo i kdysi - Benchmark nehraješ a pokud máš stále platit krvavou daň v podobě výkonu , tak i na nových kartách a současném herním SW si teselačních skopičin naplno neužiješ ;) Takže stále - nejlepší je ten bechmark , kde to alespoň vidíš .....
  • ringmancz

    Končí vývojářské studio Zombie Studios (Blacklight: Retribution).

    nešlo by synchronizovat bleskovky se článkama? to je dneska už druhá zpráva, o které je tu novinka
    • braveman
      U té druhé zprávy (týkající se Nazi Zomie Army) vyšla nejdříve bleskovka a až poté článek, to se mi zdá vcelku logické a zcela OK. Pokud vyjde článek před bleskovkou, zpravidla je to tím, že již byla daná bleskovka v systému nějakou chvilku připravena a než se objevila, rozhodl se někdo z nás o daném tématu sepsat informace do samostatného článku.

      Co tedy potom? Bleskovku vymazat? Věř mi, že bys ve výsledku o moc nepřišel. Zpráv, které se do této rubriky hodí není denně až takové množství, tudíž jejím zařazením o nic nepřicházíš.
      Stejně tak Games navštěvuje spousta čtenářů, kteří se zaměřují pouze na zprávy z bleskovek a smazáním by zbytečně o informaci přišli.
  • Thorar

    Lets play videa

    Dejte mi tipy na nějaký letsplayery, youtubery (CZ i EN), který nemaj v hlavě úplně naděláno a už nemutujou, nepištěj, nemusej v každý větě říct "fuck" a třeba i ke hře řeknou něco zajímavého. Snažim se tenhle fenomén nějak pochopit, ale už jsem na to asi starej a zjevně nejsem cílovka.
    • Vogon
      Jesse Cox - Absolutně nejlepší let's player, co se týče příběhových her. Nejlepší od něj jsou let's playe na hry od Davida Cage(především Beyond), a pak let's playe ve kterých hraje s jeho známým wowcrednorem(především Saints Row a Outlast)
      wowcrendor - Warcraft 3, Banjo Kazooie, Jazzpunk, Leveling in WoW, skvělé wow machinimy. Na jeho hlas si možná budeš chvilku zvykat.
      TotalBiscuit, The Cynical Brit - Sice nedělá přímo let's playe, ale spíš "první pohled na hru". Doporučuji videa co dělá s jeho manželkou, zaručená bžunda.
      Jim Sterling - Zase, nedělá přímo let's playe, ale "první pohled na špatné hry na steamu", nebo výborné Jimquisition, či sarkastické top 10 listy.
      Další let's playeři o kterých jsem slyšel dobré věci(ale nesleduju je) - Cryaotic, CinnamonToastKen, Northernlion
    • Thorar
      Díky za tipy, kouknu na ně.
    • Petr Poláček a jeho slavný walkthrough Elite: Dangerous, doporučuji!
    • Keyz
      Zahraj si to sám a nemusíš koukat jak to hodiny hraje někdo jiný *15*
      To je teda zábava.
    • LetsplaydarkoulsHD - souls hry, monster hunter
      Scott Manley - kerbal space program, je to astrofyzik takže zajímavé informace jsou zaručeny ;)
      NakaTeleeli - převážně plošinovky
      SSoHPKC - tak nějak vše
      • kostejnesmrtelny
        Scott Manley je naprosto super, a to KSP nehraju :)
    • Inquisitor
      Já když už se chci podívat na nějaký letsplay, tak jedině bez komentáře na MKIceAndFire. Ale pokuď to chceš s komentářem, tak ti neporadim.
    • jakubc
      Já to taky nemám rád, ale TotalBiscuit je spíš prvotřídní herní "videonovinář" než Youtuber a jeho videa jsou super.
  • Lukyz

    Resident Evil / biohazard HD REMASTER

    Na Steamu již lze zakoupit RE1 Remaster za 19,99€
    Do vydání zbývá 1 týden a 5 dnů *4*
    http://store.steampowered.com/app/304240/
    • ZvacA
      U mě mají smůlu, bez krabice zvedám Capcomu prostředníček.
      • residentevilfans
        Krabice na PC zbytecnost ne ? Jinak PS4 verze ,krabici sezenes ze zahranici.
    • residentevilfans
      Dik za echo je to tam *1* *5*
  • Lukyz

    Uniklé screeny z PC verze GTA V

    https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/1462630_603356613141087_6466195743804833532_o.jpg

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/10887386_603349496475132_2023941008790979526_o.jpg

    *14*
    • Fake
    • Jazz
      Je to fake. *3*
    • Jack1947
      Obávám se aby na Low nemuselo být nastaveno toho více než jen pár prkotin, zároven bez AA... ten první obrázek je docela strohý - pomalu jak z konzole. Nebo i hůř.
    • Keyz
      Nastavení vypadá slušně. Dohlednost, hustota vozidel apod.
      Snad bude možné udělat na PC opravdové město s hustou dopravou...

      Hlavně aby to nebylo jak předešlý díl. Hnusné stíny a po vydání optimalizace někde v koncích. Bohužel zjednodušená fyzika oproti předchozímu dílu tam asi bude nadále (minimální poškození vozidel a více arkádové ovládání vozidel) :(
      To je krok zpět.
      • Lukyz
        PC = modifikace a na tomhle díle se komunita vyblbne do bezvědomí *3*
        • Kozy
          Chtělo by to mód na poškození vozidel, to je neskutečně mizerný oproti čtyřce.
          • A hlavně příběhový mody. Jestli zase 95% modů bude, že se akorát prohodí modely, abych si tam mohl běhat s koněm, tak to fakt podruhý kupovat speciálně na PC opravdu nebudu a zůstanu si u konzolových verzí...
        • Keyz
          Snad soubory budou dobře přístupné aby to šlo měnit.
      • Jack1947
        Trochu arkádovější je to ano, ale že by to byl nějaký ten větší/menší krok zpět to vůbec. Naopak to poškození tam dokáže být i docela povedené.když se mu tedy chce. (a vám)

        Zanadávš si spíš na tank ten si tuhle redukci nezasloužil. V reálu by vydržel určitě více.
        GTA není simulace ani nikdy nebyla takže arkádovější je vlastně lepší, víc tomu sedí navíc zas tak velká arkáda to není, šak uvidíte.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit