Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Projekt, který by měl vyjít pod hlavičkou 2K Games, rozhodně neuvidíme na E3 a zřejmě ani na dalších herních výstavách roku 2014.

    Ehm Tahle chybe je tu už druhéj den, *15* Doporučuju si po napsaní článku a korekci pravopisných chyb přecíst článek jako čtenář, nebo to dát k přečtení jínému redaktorovi.
  • Mňo počkáme si rádi, neboť KEN hry zkrátka umí. System Shock 2 je klasika stejně jako Bioshock a Infinite byl jen dobrý. Z hratelnostního hlediska není co vytknout, ale měnění těch realit bylo zmatečné, měnily se příliš málo, nedalo se to ovlivnit, prostě příběh hry jen tak prošuměl a zkrátka nebylo to žádný WOULD YOU KINDLY ?
  • Nevím, zda-li jsem si toho všiml jako jediný, ale Games ve svých článcích stále žije v roce 2014 (herní výstavy 2014, Battlefront vyjde v následujícím roce 2015, ...). Udělejte si důkladněji korekturu, vídám to celý leden *1*
  • Nééé, další nudný open world, to už jich nebylo dost? Zase chcete dopadnout jak ubi, kterým se kvůli open worldu úplně vytrácí story a postavy? Vaasz, Pagan Min a jiní. Takové DA I a SoM, dobré hry, ale chtě nechtě hlavní dějová linie nám občas kamsi utíká. PROČ? Aby kiddos na games nebrečeli že to je koridor?
    Jinak poslední shock byla dobrá hra, zdejší hypsters kiddost zas jediní na světě co to hajtujou, aj Ajoe tomu dal nějakých 9 nebo 8 z 10.
    • del0
      Nebreč. *7*
      • Chápu že lidi jako ty prd*láču, co nevytáhnou paty z baráku jak je rok dlouhej, jsou za open world rádi, příběh tě stejně moc nezajímá, co bys taky namáhal mozek že, tak si alespoň zaběháš po krajince. Na takové hlupáčky jako ty ubi přímo cílí.
      • He7he
        Nemel.
  • Ech. Můžete mi vy, co tu žvatláte o tom, jak byl Infinite špatný, k ničemu atd. vysvětlit, co konkrétně bylo tak hrozné? Zvláštní, většina pubošů, co na tuhle hru plive, je pěkně vycákaná z té holky ... no jo, holt bolí se smířit, že není skutečná, co? *15*
    • MrSanta
      Neříkám, že Infinite je špatná hra. Chtě nechtě jsem se neubránil a srovnával se System Shockem 2 a BioShockem. Proti těmto hrám je Infinite 'pouze' střílečka. Hlavní problémy pro mě - nemožnost libovolně ukládat a z toho plynoucí problém testovat si různé postupy hrou. Dále omezení pouze na dvě zbraně. Všeobecně malá svoboda v jednání. Proti BioShocku a System Shocku je hráč hrou strašně limitován. Příběh - přijde mi WTF ale tím špatným způsobem. A samotné podání příběhu, kdy se různě důležité informace dozvídá hráč uprostřed přestřelky a tudíž má zrovna jiné starosti než poslouchat co si zase Elizabeth mumlá.
      Místo propracované hry, která nechává hráčovi svobodu v postupu jsem dostal přímočarou střílečku, ve které mám minimální volnost ve svém konání a postupu jednotlivými levely.
      To budou asi tak mé hlavní problémy s Infinite. U hry jsem se bavil, ale je to silnej sešup oproti předchozích Levinovo autorských hrách.
    • Nečetl jsem jiné příspěvky, ale mě osobně to nijak neoslovilo. Recenze to přirovnávali k System Shocku, ale ten jsem v něm nenašel.
      Pokud bych to měl shrnout do pár vět, tak se jednalo o čistokrevnou střílečku s ne moc zábavným soubojovým systémem, odehrávající se v překrásných, leč co se týče leveldesingu chudých lokalitách. Příběh byl celkem dobrý, ale ne na tolik zajímavý aby se stal hlavním tahákem hry. Sečteno podtrženo, podprůměrná hra v nadprůměrném zpracování nebo ještě lépe, béčkový film s áčkovými kulisami...
      • Jo, s tím by se dalo souhlasit. Já si hru užil, pěkně mě ale štvala nutnost žrát jídlo z odpadkových košů, případně tam hledat peníze, abych si mohl vylepšit raketomet. Měli dát lékárničky. Škoda, že tam nebylo víc soubojů na skylinech, nebo víc handymanů.
        • jj, jezdeni po lanovce a pekna stylizace byly fajn

          ale nuda a sed jako herni napln to zabily, ke konci jsem si uz rikal, at to proboha konci a to ani cely moc dlouho netrvalo, ale naprostou vetsinu casu jsem se nebavil
  • První Bioshock mě moc nebral, ale Infinite je pro mě nejlepší hrou roku 2013, takže na cokoliv, co Levine vytvoří, se velmi těším. Jsem rád, že se na hry nevykašlal a snad udělá něco podobně zajímavého a propracovaného, jako Infinite. Will the Circle Be Unbroken?
  • "rozpustil Irrational Games, protože už nechtěl pracovat na stále větších projektech", a vrhnul se na vyvoj openworld RPG? :)
    Ty drobky znej moc dobre, ale aby to teda nemelo produkcni hodnotu Wastelandu...
    Radsi se zatim tesit nebudu.
    (s "napravovanim reputace" po Infinite jdete radsi k doktoru ;)
  • Ježiši, tady ten ňouma ať raději veme vidle a k počítači už se ani nepřibližuje, to, jak podělal Infinite u mě má ještě schovaný.
  • Kozy
    Přál bych mu aby si vylepšil po Infinite reputaci, přesto radši nebudu mít velký očekávání.
    • XXHUGOXX
      Veď Infinite bol veľmi vydarený a chválený hráčmi a recenzentmi po celom svete, tak nechápem tvoj komentár.
      • irdzi
        Měl pár světlých stránek (za mě příběh a vizuál) ale gameplay byl mnohem horší než u jedničky ... mnohem víc se z toho stala střílečka a to jsem nesl docela těžce - a navíc v tomto žánru tady jsou lepší hry a nemusej si u toho hrát na cosi uměleckýho:) ...to že někdo hru pochválil v recenzi ještě neznamená, že se musí líbit všem ne?.) Když pominu super příběh, tak byl i pro mě infinite spolu s Dark Souls 2 největší zklamání za poslední roky:)
        • za ty lepší hry v žánru považuješ například které?
          • irdzi
            A to si zrovna nemyslim - pro mě jednička s DarkSouls1 asi nejlepsi hra co jsem na x360 hral - nerekl bych, ze tam je gameplay spatnej - naopak me treba bavil hrozne moc. Pribeh to melo skvelej, atmoska i gameplay jednicky se mi libil hrozne moc. Clovek si tam urcoval vlastni tempo hry a mohl bejt v ramci moznosti kretivni - hackovat ruzny strilny, delat pasti...to vsechno v infinitu uplne chybelo a namisto toho dostal arenovy strileni ... ten skvelej pribeh byl az trosku v kontrastu s tim, co bylo naplni ty hry...ale je to hodne o vkusu - pro em to proste bylo v tomto zklamani.
            Rage jsem zminil spis pro to, ze kdyz uz clovek dostal do ruky zbran, tak to bylo paradni - po dlouhy dobe jsem si pripomel, jak skvely je mit v ruce brokovnici :))) Jako fps strilecka to proste pusobilo na me lip ...
          • irdzi
            http://www.trueachievements.com/mygames.aspx?gamerid=443327
            ale fakt uz moc na strilecky nejsem no ... primarne parim na X360 a castecne na 3DS:)
          • irdzi
            V žánru tupých stříleček se mi víc líbilo Rage, Darkness2, CoJ:Gunslinger, Halo Reach ... je pravda, ze moc na strilecky uz nejsem ale Infinite byl oproti predchudci mnohem vic strilecka a ten prvek nebyl podle me dobre zpracovanej na to, ze ty ostatni tam skoro nebyly(mohls jsi mit jen 2 zbrane, jejich upgradovani bylo tragicky, pocit ze strelby dost nijakej (RAGE) atd)...
            Jediny cim pro me Infinite byl lepsi nez vyse zmineny byla story, posledni pul hodina hry, jeji zacatek a par wow momentu ... jinak to byla natahovana obycejna strilecka (rpg prvky byli na urovni rage nebo darkness2)...
            • Díky za odpověď :)
              Na jednu stranu máš určitě pravdu, na druhou stranu myslím, že pro cílového hráče Bioshocku je právě příběh, herní svět, případně sdělení důležitější než gameplay. Takže brát hry typu Rage jako alternativu není úplně adekvátní.
              Ono co si budeme nalhávat, už původní Bioshock byla trochu nuda hrát. Ta série má zkrátka trumfy někde jinde.
      • stejnou bandou jako da:i, tzn. konzumentum omalovanek (vytvarna stranka byla snad jedina, ve ktery me infinite nezklamal)
  • Jack1947
    Já bych sice radši FPS ale tak ok, aspon že nezahálejí. To se přecijenom cení a nespadli někam třeba do mobilů freemiumu. *4*
    • v mobilních hrách je budoucnost, hrbení se nad pc nad 8-bity uz odzvonilo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit