Přejít na výpis diskuzí
Sci-fi onlineovku Wildstar si od podzimu zahrajete bez placení
28.5.2015 | Petr Poláček
44 příspěvků
-
Schválně jestli to nějak oživí českou a slovenskou komunitu, co si tak pamatuji byla tam jedna guilda co složila ten 40man raid, ale pak se to rozpadlo a teď o žádné co by nějak raidovala nevím.
-
Nu co, i ten dávný "král" žánru WoW jednou takhle skončí. A pokud bude Blizzard pokračovat na vlně kterou nabral ve WoD, bude to dřív než by chtěli.
Wildstar jsem hrál betu a docela se mi to líbilo. Ale bylo to prostě zase takové stejné jako ostatní. Škoda, že se všichni bojí jít do rizika a vydat něco opravdu jiného. Velmi se mi líbí EVE. Také Secret World je docela dobrý pokus. Škoda, že to není více rozšířené.
Wildstar držím palce. Snad bude F2P model rozumný (například ne ako swtor) a hře to prospěje! -
Tak schválně jaký to f2p bude, pokud se dají cestou Biofailu, kdy v swtor nemůžeš skoro nic a místo řešení bugů řeší co nového přidat do Cartel Marketu tak to hodně štěstí.
-
sry za OT: kedy chcete zrecenzovať 3. epizodu Life is Strange ? svieti vám tam len hodnotenie redakcie 9/10 ale recenzia nikde :(
-
Presne jak sem konstatoval - hral sem betu, slusny, ale zadnej zazrak, rek sem ze to bude f2p, a spouta rvounu kolem vykrikovala ze nikdy ...
Dneska proste ZADNA hra nemuze byt placena mesicne. Naprosto bez sance. Musela by to byt hra naprosto dokonala a uzasna. A musela by mit obsah ne na mesic dva nebo tri, ale na roky. A vzhledem k tomu, ze kazdou chvili vychazi neco f2p, tak kdybych jen kazdou tu gamesku tyden vyzkousel, mam porad co hrat a nemusim zaplatit ani korunu. Tomu se neda konkurovat necim, co funguje presne stejne jako milion jinych. -
-
No ona taka hra je...a nie je dokonala ani uzasna...ale platia za nu miliony ludi mesacne
-
-
Jenze ty lidi neplatej za hru, platej za socialni sit, vime? Spousta lidi si trebas platit za clenstvi v klubu ... protoze to platit jeich fotr, dedek, pradedek ... tak to platej i oni, a to presto, ze tam vubec nechodej.
S wow je to presne stejny, minimalne 1/2, ale spis 2/3 platicich hracu defakto vubec nehraje. Jenze specielne na zapad od nasich hranic je pro ne tech par frfni hodnota jednoho piva, takze je jim to fuk.
Ale presto wowko neustale hrace ztraci a to cim dal rychlejs, protoze v okamziku, kdy ve hre neni kamos a jeho kamos ... tak proc bych tam mel bejt ja. Ostatne presne proto zevedli moznost kupovat si herni cas za ingame menu, aby se jim vratili hraci, kteri uz neplati, a ti co plati, aby meli s kym hrat. -
Wow
-
-
Nebo EVE ..... za WOW bych nedal ani cent :-P
-
-
keby wow uplne prekopali,spravili novy engine s novou grafikou,tak by som platil...WOW bolo skvele,ale stacilo.
-
Ty ale nejsi vzorek 80% populace WOW. *3*
-
-
-
-
-
Podle obrazku je to spis fantasy.
-
Uz to ma lepsi combat system nebo je to porad zabijak klavesic ?
-
-
"lepsi combat system" je v tvem pripade mackani jednoho tlacitka?
-
-
Ja ti nevim, ale mackani jednoho tlacitka mi nepripada jako lepsi combat system. Hold kazdy ma jine naroky. *4* Zkus se podivat na combat system jakoyma napr. Tera Online. To je podle me skvely system. Clovek nemusi mackat 10 tlaticek za vterinu, tudiz odpadaji kazdodenni krece, vymackana klavesice a stale je zabavnejsi nez co predvadi wildstar.
-
-
-
WS jsem si užil. S pěti lidma probíhat ty krásné a brutálně težké (v porovnání k ostatním hrám) instance bylo super. Bohužel nikdy nebylo dost hráčů na rozumné raidování v České komunitě. Mnoho hráčů odradila obtížnost a nároky kladené na hráče. Ve WS se nic zadarmo nedávalo. (alespoň na začátku) Z mého pohledu to bylo wow na druhou a tak jsem tomu odpustil i spoustu chyb.
R.I.P. WS -
Lidi v dnešní době nechtějí pay2play. Raději si hru koupím a smířím se s mikrotransakcemi než s placením každý měsíc. Nechci platit za čas, který možná nebudu schopen využít, například ve zkouškovém, pokud mám víc práce, nebo jedu na dovolenou. Přesto si chce člověk něco zahrát a proto je F2P prostě vhodnější, alespoň k dnešnímu datu. Co se týče samotného Wildstaru, tak jsem se do bety bohužel nedostal a jako jedno z mála MMO jsem ho neměl možnost vyzkoušet. No alespoň je na co se těšit. Ono konec konců po přechodu SW:TORu a TESu se není co divit, že i tato hra potká svůj F2P osud
-
-
To ja si naopak rad zaplatim za dospelejsi komunitu. MMO zalozeny jen na mikrotransakcich nikdy nevesti nic dobryho, protoze devs si tak s ekonomikou mohou delat prakticky co chteji a ridit se jen podle aktualnich vydelku z jejich produktu. Posledni kvalitni MMO's jako AOC, Rift, WoW, byly pay2play, coz se ale nesmi brat jako placeni za herni cas, ale placeni za pristup do hry kdykoliv na mesic v pripade napr. kuponu.
-
-
Není Rift náhodou F2P?
-
-
Rift je f2p. A ma asi najlepsi f2p model medzi mmorpg. Ked som to asi pred rokom aj nieco hraval, nejake velke obmedzenia som nepocitoval. Akurat clovek nemohol davat veci do aukcie, ale to sa dalo za jednorazovy poplatok, myslim ze 5 dolarov, napravit.
Wildstar som hral jeden beta vikend a zdalo sa mi ze je to super hra. Potom prisiel dalsi beta vikend a po pol hodine hrania som to uz viac nezapol. Ale uvidime v praxi ako bude ten ich f2p model fungovat. Clovek si moze aspon zadarmo vyskusat a potom ked chce aj nieco zaplati.
P. S. To ze ma hra mesacne poplatky neznamena ze tam bude malo deti. -
-
"A ma asi najlepsi f2p model medzi mmorpg"
ano,kedze sa jedna o WOW klon,ale tie animacie stoja za prd...skus sa tocit postavou okolo svojej osi.Navyse ziadne fly mounty - ta hra sa zabija sama -
-
Tak RIFT umi veci, o kterych si WOWko muze nechat leda zdat, po herni strance je vyrazne schopnejsi. Nevsim sem si, ze by ses ve wowku moh proste joinout do probihajiciho boje nekde v otevreny mape ...
Jestli to neco zabiji, tak prave tragicky technicky provedeni.
-
-
Jde to i bez poplatku, staci si ingame vydelat na jeden REX a ten pouzit. Tim se automaticky odemkne aukce. Neni to ovsem na mesic hrani (i kdyz, pokud by u toho dotycny sedel 24/7, tak by to mozna dal). Realne se to da totiz zaplatit az nekde po lv 50+, do ty doby jsou prijmy generovany qstenim a lootem mizivy.
Pokud si dobre pamatuju, tak za cca 4 kousky se pak da odemknou i ta "vodni" vybava + nausnice + slot na bagl. (alternativne cca 20 dolacu). Na lv 65 se na to da vydelat (pokud se clovek bude zaobirat jen tim) rekneme za tyden plneni daily.
Jenze problem RIFTu je naprosto tragicka optimalizace - ani na HW za 100k to nefunguje (dropy klidne na 5FPS). Tyka se specielne mest a extremne prave novyho vodniho sveta. Pritom ten HW proste nic nedela - zatizeni GPU 5% ... zatizeni CPU 30% ... a stejne je to naho... -
-
2jump: Co ma spolecnyho FPS s tim, co se posila/neposila za data? Nebo to, ze vsude kam vlezes sou zeleny sprcky ... nez se dochroupe objekt, kterej se ma zobrazit ....
Ne, ta hra je proste spatne napsana. Podivej, treba dojdu do mesta, a je tam hned pres most fontana. Ta fontana je ale herni objekt (= neni soucasti mapy jako takovy), takze kdyz tam pribehnes, tak cumis, vidis zelenou sprcku, a cekas, az se to nacte. Proboha, takhle se to prece neda delat ... proste kdyz mam ingame objekty, tak je do mapy naladuju a (trebas) jim nastavim nejakou "zivotnost" (cojavim tejden ... mesic ...), klient si ten objekt nacte (samo jeste nez se dostane do zornyho pole) a VI, co tam je a co ma zobrazit. A vi to i za hodinu, za dve .... a uz se na to serveru vubec nepta.
Dtto NPC ... boze ... kdyz umi WOWko zobrazit zcela okamzite a bez problemu desitky, mozna i stovku NPC, proc to neumi toto? A opet, nebavime se o zatizeni HW na strane klienta. Ten nic nedela.
Navic hra zcela zjevne laguje i tam, kde FPS je na rekneme pouzitelny urovni. A laguje v okamzicich, kdy hraje nejvic lidi (sekundovej lag je jeste pohoda).
A samo, problem se nasobi tim, ze do hry pridavaj furt rychlejsi a rychlejsi mounty => nestiha to cim dal vic.
Podotykam, ze SSD tomu vubec nepomuze ani o pid. Pritom ta hra jako takova vubec neni spatna, ale technicky je to tragedie. -
Ze by to bylo komunikaci, klient-server? Ono ziskavat informace o ostatnich, jak se pohybuji s minimalni latenci to je problem MMO obecne.
-
-
Nerikam, ze tam bude malo deti, ale rozhodne se to procento drasticky snizi oproti f2p. K tomu Riftu - byl hodne dlouhou dobu na mesicnich poplatcich.
-
-
-
-
-
Další neúspěch na poli MMO. Už by se měli poučit a dělat originální MMO a ne kopie kopií. *7*
-
-
Ja nekdy nechapu vase pojeti neuspechu. To ze prechazis na jiny platebni modely nejsou neuspechy, ty hry porad jedou dal a funguji. Pokud by ta hra skoncila uplne, ano tehdy by to nebyl uspech.
To o cem mluvis muze byt maximalne tak mira uspechu, tedy zda na tom nechutne zbohatnou jako na WoW protoze tam budou mit mrte lidi a kazdy mesic jim pujde neco do kasicky rovnomerne s jistotou a nebo mas vykyvy v prijmech diky mikrotansakcim.
Z meho pohledu SWTOR, ESO, Wildstar nejsou neuspechy, pouze zmena platebniho modelu, ty hry funguji dal. A mnohdy lip nez do te doby..
-