Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jsem skalni fanda hral jsem vsechny dily krom 6tky mam i remasteret 1cky 5 byla ostuda trosku nuda
  • rami.cz
    Tyhle typy her mam moc rad :) Zatim odvadi kluci vybornou praci, ale doufal jsem spis v RE2 a 3 remaku. Kazdopadne do RE0 jdu. OMG to zase budou vikendy v anusu *1*
  • A po tomhle remasteru šup na dvojku a trojku, Capcome!
  • Super ale byl bych ještě radši za Silent Hill.
    • Lukyz
      To by byl celkem oříšek, protože první SH měl celou atmosférou vybudovanou na mlze a dohlednosti max. v okruhu 2m, což by dneska vypadalo prazvláštně a co se týče dvojky, která je imho nejlepší díl celý série, tak tam není v podstatě co remasterovat, stačí jí rozběhat ve FullHD a vypadá i dnes naprosto skvěle! *14* Je fakt, že by ji mohli nahodit na Steam, GOG atp.protože jde sehnat jen na DVD.

      In my restless dreams,I see that town... Silent Hill.

      www.youtube.com/watch?v=vQIZuiRQ9T0
      • To je pravda ale to by se mohlo udělat i dneska akorát v moderním provedení (jak píše kolega) a blbě by to podle mě určitě nevypadalo. I když si myslím že ta "mlha" v té době byla taková berlička kvůli slabému hardwaru, protože dřív byla mlha skoro ve všem aby se počítače neuvařily *15*
        Jinak 2ka opravdu tak špatně nevypadá ale remasterovat se dá všechno, viz. 2 roky starý dokonale vypadající PS3 hry na PS4 *1*
        • Ano, v původním Silent Hilu je mlha/tma skutečně čistě jako berlička pro vývojáře. Díky tomu že se načítá jen velmi malý prostor okolo hráče, tak si mohli tvůrci dovolit udělat na tu dobu velmi detailní prostředí. Tady je ukázka toho jak hra vypadá bez mlhy: https://www.youtube.com/watch?v=HTHNkEFxCyI
          Tvůrci vlastně založili celou základní filozofii série na tomhle "omezení" a udělali z ní přednost, protože jak sami říkali: "Člověk se nejvíce bojí toho, co nevidí." Potom to ještě obohatili o psychedelické úhly kamery a nejvíce tuhle myšlenku využili u nádvoří s oprátkou z druhého dílu.

          Mimochodem dvojka a trojka remaster dostaly ale výsledek je dost pochybný a dobré jméno svým originálům moc nedělají.
          • Lukyz
            Naprostý souhlas, mlha tam byla především díky výkonu PSX, jenže díky tomuhle omezení dokázali udělat detailní prostředí (co bylo vidět) a hlavně z toho ve finále udělali stavební kámen SH her i filmů.

            Ten remake jedničky by v provedení 1:1 dle mě prostě nefungoval:

            1) hra sázela na pocit strachu z neznámého, něčeho ukrytého v mlze, což po šesti nebo kolika dílech už fungovat nebude
            2) PhysX mlha funguje jen na NV kartách, což by nikdo exkluzivně nevyvíjel a navíc je to dost velkej žrout výkonu. I ten Batman dost shazuje framerate a to je tam pár efektů, tady by mlha dělala v podstatě 2/3 obrazovky.
            3) tady dost funguje nostalgie, ale první díl zas tak skvělej nebyl, ale v té době byl první a rozhodně netradiční a proto fungoval.
      • No hele viděl jsi video jak nvidia prezentovala v novem batmanovi ten dynamickej kouř? Tad si představ podobně dynamickou mlhu... Nemuselo by to být vůbec špatné.
        Souhlas SH2 je geniální záležitost -atmosféra/hudba/děj vše na jedničku až teda na ovládání které chtělo praxi :) O to víc je člověk smutnější při takovémhle vzpomínání, protože počínaje Homocumingem stojí SH za starou bačkoru.
  • Yeees
  • Keyz
    Jestli tam bude stejná amatérská kamera jako tomu bylo https://youtu.be/DvYiPK5yWk0?t=1796

    Tak to bude opět perla *15*
    Pak se ten borec nemá netrefit, když se mu mění kamera jakmile se pohne a poté střílí nějak z boku nebo co. To je teda věc. Jako by to nešlo udělat normálně ze zadního pohledu za postavou jak to mají hry dnes i v minulosti. To je přehledné. Tohle není. Asi to byl "umělecký" záměr. Udělat to blbě.
    • Nevím tedy jestli je to trolling, ale spíše bych řekl že absolutně nevíš která bije.
      A ne, nešlo by to udělat "normálně" ze zadního pohledu, protože to prostředí nemá žádný model ale je to předrenerovaná animace.
      • Keyz
        Ta verze které bude na PC by šla. Již není doba 1,2,3 *3*
        I v minulosti tohle nebylo běžné na PC. To je skutečně zoufalé a tohle měl i silent hill v novějších dílech a snad i má... (drží se zoufalosti)

        Tento špatný přístup, kde nemáš přehled a pak hraješ nějak z boku a další hovadiny *15* Tedy chtěli to udělal takto blbě a udělali to takto blbě. To je celé (vrchol byl když jsem běžel tuším v silent hillu do chodby a kamera čuměla na postavu ze předu...To skutečně pomohlo k tomu, abych viděl kam to vlastně běžím.) Kdyby to bylo normálně nic by to hře neubralo. Ba naopak. Navíc by jsi viděl to co vidíš a máš vidět. Asi to je móda. Udělat něco nepřehledně a blbě a poté to prohlásit za prvek hry. Něco jako roztrhané kalhoty od výroby které byly v módě *15*

        Jako by nešlo udělat animace které jsou udělány klasicky jako tomu je jinde. Když se něco má stát tak se to stane. Rozhodně lepší jak ubrat přehlednosti hovadskou kamerou a přidat tam něco "extra" co je stejně k ho*nu.
        • Tak ještě jednou: Prostředí nemá žádný model (nepočítáme-li tedy ten, kde má každá místnost pár desítek neotexturovaných polygonů a počítají se na něm stíny postav) ale je to předrenerovaná animace.

          Ohledně Silent Hillu jen toliko, že v každém díle existuje kouzelné tlačítko které když hráč zmáčkne, tak se herní kamera natočí směrem k pohledu hlavní postavy. Ale to by tvůrci chtěli po hráči tvého kalibru už evidentně moc.
          • Keyz
            Tedy je to na ho/no a stejně to tak udělali. To je o čem mluvím. Kvalita *15*

            Vybrali si schválně tento styl, i když to šlo udělat lépe a zde to bude asi znova to samé. Blbě uděláno. Sotva předělají celou hru aby ten Engine fungoval jinak.
            Ohledně toho Silent hillu. To je možné, že tam je. Je to již dlouho co jsem to hrál ještě krátce. Ale pak tam je stejně chyba. Proč musíš něco mačkat aby jsi to viděl normálně? Spíše by jsi to měl mačkat aby jsi to viděl nenormálně jako filmová kamera u GTA. Tolik k logice toho kdo to vymyslel...

            Navíc tvoje argumentace je klasicky povýšená. Jako tomu často bývá u různých jedinců. To je poté lepší ten neznalec, než někdo kdo poučuje a rád všem ukáže jak to ví a ten dotyčný je tupec *7* Pro Kristovy rány, to je ale výchova....0. Namísto aby jsi řekl proč to tak je (což jsi řekl), tak musíš dodávat i zoufalé komentáře *15* Trapné.
            • Nebolí tě občas hlava?
        • No jak řekl, vůbec nevíš o čem to pindáš. Raději běž zase o dům dál ty znalče..
      • Není to trolling, on je prostě takhle jednodušší...
  • Jack1947
    Jestli to dopadne lépe, tedy ne zastaralá táhlá hratelnost ala Resi1, tak ano ano... když ne tak jen ok, no. *3*
  • DĚKUJU za ten remaster :)
  • Zero je hodně fajn resident... ale za tu absenci truhel bych nejraději někoho nakopal.Ta hra je prakticky celá o házení předmětů na zem, a následný se vracení pro ně. Kolikrát člověk zapomene kde co kam položil.

    Každopádně teprve s remakem dvojky se ukáže jak je na tom Capcom se vztahem ke kořenům vlastní série. Protože Zero a první díl prakticky stačí portovat. Dvojka a Nemesis (popř. Code Veronica) se musejí komplet předělat.
    • Tak pěknej příklad -
      "Zero a první díl PRAKTICKY stačí portovat" - Remaster
      "Dvojka a Nemesis (popř. Code Veronica) se musejí komplet předělat". - Remake
      • a pointa? Navíc dneska tomu každej vývojář říká remake. Aby to vypadalo že do toho "remasterování" šla vůbec nějaká práce.
        • Pointa je, že jsou na světě lidi co ten rozdíl stále nechápou a je třeba je o naučit, což poslouží budoucím generacím k udržení světového míru.
  • Já osobně bych bral remaster dvojky, tu jsem měl nejraději.
    • Sr_Lobo
      Tjn taky bych se pokorně přimluvil za dvojku. *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit