Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • My cheme film Starcraft!!! (už 17 let) :-) Dodelaji film Warcraft a hurá na toto :-D
    • podle leaknueho videa z warcraftu neni o moc stat
      • Práve naopak.
        • to se na imdb steží prehoupne pres 6/10
    • Hvězdná pěchota ti nestačí?
      • Asharak
        Protosove chybi :/
  • Ja osobne koupim urcite v den vydani a jen kvuli SP. Mimo LAN s kamarady me MP nelaka. Zato SP po pribehove strance muluji, stejne jako Warcraft .

    Ocenil bych ale obtiznost mezi normal (pro me moc lehke) a hard (kde nestiham casove limity - viz mise z HotS 4 ozivovat protiletadlove potvory, jez jedine znici jinak neznicitelny kriznik, ktery se na me zene rychlosti, kdy svou pomalosti nestiham management zakladny a jeste postupovat v mape).

    Dynamicke mise jsou fajn. Jen by topro me chtelo ubrat plyn a pritom nechat zivou AI. Jsem lama v rts uvedomuji si to.

    Kez by jeste udelali remake puvodniho Starcraftu i s datadiskem.
    • Existuje remake původního Starcraftu udělaný fanoušky: http://www.sc2mapster.com/maps/starcraft-mass-recall/.
      Pro hraní potřebuješ mít Hots.
      • Tohle už zase běhá? Před nějakým časem jsem to měl nainstalováno a je to super. Nicméně měl jsem za to, že tvůrci tohoto skvostu nejen pozastavili vývoj (tuším chyběla kampaň za zergy z BW), ale přímo projekt zrušili, jelikož každý nový patch od Blizzardu (a že jich bývá) jim to opětovně rozesral do nespustitelné podoby.
      • Lukyz
        Tak o tomhle jsem neměl nejmenší potuchy! To je bomba! Díky *14*
    • si delas srandu ze hard nestihas? na brutal je to smesne lehke, ja doufam ze tentokrat brutal bude skutecne BRUTAL a neudelam to zas s prstem v nose
      • To, ze mas potrebu zvysovat si sebevedomi na nekom, kdo hraje jenom singl svedci o tom, jaky jsi loser. Tipuji te tak na gold/5000 her.
      • Tak ses zatahal za piňďourka a teď švihej zpátky do bronzu.
        • lol to víš, že jo, pak zas budeš brečet, že ti v bronzu ubližujou lidi z dimantu
  • masa lidí ma rada primitivní zabavu, proto mel starcraft takovy uspech a ted když lide objevili ješte vetší pitomost než SC - MOBA hry tak masove prechazejí na to a firmy taktež a točí se tam velke penize. Podobne jako je moba blbost ve srovnani se starcraftem, tak je sc pitomost ve srovnani s kvalitními strategiemi.
    • nekromant33
      Ne.
    • Očividně ale v tobě SC probouzí velké vášně když máš potřebu psát 20 komentářů ke hře která je tak pitomá že by se jí měl každej vyhnout. Radši běž masturb*vat nad Supreme Commander, tady si každýmu k smíchu.
      • chudák on se nedostal ani do bronzu
  • Homola je možna vhodny adept na psaní článku o Starcraftu, protože zaspal dobu stejne jako Blizzard, ale na vyjadrovani o žanru RTS nema kompetenci. Jsou hry ktere zadupou Starcraft do zeme príkladmo Supreme Commander. Jenže to v Korei nerozbehaj protože tam na to nemaj hardwer a Korea je hlavní tahoun pro e-sport biznis.
    • Hele můžu souhlasit s tím, že blizard se stejně jako McDonald nebo hypermarkety zaměřuje na masy. Nejsou nejkvalitnější ale mají nejvíc kliošů. Hlavně ať se to jednoduše ovládá a může to začít hrát cvičená opice. .Na top úrověň je to hlavně o drillu a našprtání se buildů, map, jednotlivých jednotek a dobrém multitaskingu a speedclicku (mých 40 click/per/min stačí na spodní půlku goldu, grandmasteři dávaj 120-150). No a co je důvodem? Překvapivě zisk! Hodně klientů = hodně $$$$$$$$$. A možná tě to překvapí, většina komerčních firem dělá to co dělá kvůli zisku.
      Co je ale absolutní kravina a poukazuje na tvou mizernou znalost světa je tvůj žvást o Korei.
      Takže překvapení pro tebe - existují 2 Korei. Severní, pod diktaturou KimChongUna - tam máš s hardware pravdu. Tahounem eSportu je ale ta Jižní, kde je průměrný měsíční plat 3.000.000 korejských wonů. Což je na naše přes 60tis Kč. Hardware tam pro zajímavost je cca o 1/3 levnější než u nás a nezletilí mají do většiny heren přístup zdarma. Takže tenhle argument je opravdu k smíchu. *1*

      Jinak já osobně nazývám hry od blizzardu "Simulátor destrukce myšítka" - aplikovatelné na diablo, starcraft, wow....
    • máš pravdu mimoto kdy vyjde Supreme comander 3 který bude optimalizován na vicejádra? // Co si budeme povídatt Supreme Comander je téměř dokonalá hra která v mapách 40x40 nedej bože 81x81km s 2 tisící jednotek na mapě (kéž by šlo i víc) je nehratelná! Skvělý koncept, skvělé možnosti ale nakonec to sráží brutální nároky na CPU a špatná optimalizace na vícejáder...

      Dejte mi SupC 3 klidně přepasovanou SupC s dobrou optimalizací a rád tohoto krále RTS budu uctívat nadále... ale co si budeme povídat SupC 2 bylo brutální zjednodušení SupC 1, Planetary Anhilation takový úspěch neměl (především kvůli zjednodušení konceptu a moc barevné grafice) a potížím během vývoje. Další plány na vývoj této serie jsou u ledu...

      Serie Comand and Conquer je prozatím mrtvá... Ikdyž RA 3 nebyla vůbec špatná hra... Zůstává nám tu poslední mohykán StarCraft... Budu rád podporovat každou z těchto značek v dalším vývoji, protože už si nemůžu dovolit vybírat mezi tituly StarCraft 2, SupC3 nebo Red Alert 5 apod protože ten výber tu zkrátka není...
      • ty podporuješ starcraft v dalším vývoji ? vždyt už je to pořád ta samá hra už od stareho sc 1 nic nového... lepší grafika par novejch jednotek, trapná kampan rozdělená na 3 hry. je to sice asi nejlepší rts současnosti ale to je spíš dost smutné
        • Blue.Shark
          A jak si myslíš, že by reagovali hráči, kdyby najednou SC2 byl od základů překopán? Vždyť by to byla sebevražda. Takhle aspoň vsadili na jistotu a hráčí i Blizzard dostali, co chtěli - dobrou hratelnost v novém grafickém hávu.
          • P.S.
            mne se taky nikdo neptal jak budu reagovat když mi z Falloutu 2 udelali fallout 3, z ghost reconu Future soldier, z supcomu 1 supcom 2 atd.
            • pravda, to byl blbej priklad protože to byly zmeny k horšímu. každopadne porad si myslím že kdyby nekdo udelal starcraft tak jak si ho predstavuju já, hráči by jim urvali ruce (štestím)
            • Blue.Shark
              No a jak jsi reagoval? Já při té změně ze SupCom1 na SupCom2 dost negativně. Proč by měl podobně dopadnout i Starcraft, když jsou hráči spokojení s původními mechanikami? V Blizzardu nic takového nechtěli, proto přišli jen s novým příběhem a vychytávkami v single-playeru. Tam mířím. Není dobré protlačovat inovace za každou cenu.

              O grafické stránce nemá cenu se bavit; tam se, soudě z několika diskuzí v minulosti, nikdy neshodneme.
          • nikdo nechtel prekpani od zakladu ale mohli prijít s nejakou mírou inovace; a ne naservirovat SC 1:1 v lepším grafickym kabatku. A i to je na diskuzi protože modely budov a vetšiny jednotek moc pixelu nepobraly a animace taky veskrze žádne.
            Skalní fandove by se hold museli prizpusobit. SC1 je 20 let stara hra, vetšina sklanich fanoušku uz jsou prakticky dedci a je tu nova generace hráču.
            • Tak bach ať ti nějakej 28 letej dědek jednu neflákne, ty desetiletej šuldo :D ....Kua to je poprvé, co mne někdo označil za staršího pána ...asi si budu připadat starej a zítra zdrbu pár brigádníků, ať si ulevím :D :D
  • Vitekb
    Starší vzpomenou, že stejně to bylo už se Starcraftem 1. Mise, které byly v demu, nastiňovaly události přímo před začátkem kampaně a poté nebyly součástí hry jako přímý obsah kampaně, ale jako samostatné scénáře.
    • Asharak
      Vždycky jsem si říkal, co jsem to hrával za SC když jsem ty mise nikdy neviděl ve hře a ono to bylo demo :D jaj *1*
  • Par veci: zase sa bude automaticky každemu, kto ma Liberty sťahomať niekolko giga dat, bez ohladu na to či tento diel chce, alebo nie, ako to bolo pri Swarme ??
    Ďalej, čo sa tyka zmien v MP, tak skoro žiadne nie su, a čo sa tyka kampane, až teraz som sa ku nej dostal a poviem vam že na HARD je to riadne slabe, ani nie naročnosťou, ako napaditosťou a zabavnosťou, takže motivacia ZERO.
    BTW MP hram skoro denne už štvrty rok, takže suma sumarom, to nebola celkovo zla investicia, ale len pre SKALNYCH !!
    • SIngl ve WoL byl super, HotS byl easymode srajda. Takzetak. Vysr*li se na to a shrabli prachy.
    • chlape, hraješ to denně čtyři roky, vážně jsi myslel, že tě něčím překvapěj? :) já ještě nenašel hru, která by mě bavila takhle dlouho...
      • Človeče sam sa tomu divim, ale ten multiplayer ja fakt boži, je to ako šachy, môžeš ich hrať 20 rokov a jednoducho ťa to neomrzi (pokial ťa šach bavi), pretože je to sice stale ta ista hra, tie iste figury, tie iste pravidla, ale každy zapas iny a ked si daš napr. 2v2 taaak je to zaujimave, a nikdy nevieš, akeho nooba alebo bosa dostaneš do partie...
        Aaaale čo sa tyka kampane...kto si pameta stary SC, to bola proste nadhera, krasa, parada, to ešte nikto nemal internet, hravali sme iba kampaň, a nech mi nikto nehovori že Blizu došli napady !!!
        • del0
          "...je to ako šachy, môžeš ich hrať 20 rokov a jednoducho ťa to neomrzi (pokial ťa šach bavi), pretože je to sice stale ta ista hra, tie iste figury, tie iste pravidla, ale každy zapas iny..."

          A přesto jsou takoví, co tvrdí, že Starcraft je jen o rychlosti klikání. Místní "odborníci" typu Hehe ti to vysvětlí... *15*
          • delO
            náhlašeno. zloděj nicků, avatarů...
          • ja se u stracraftu nemužu prenest pres trapny vizuál, proste když vidím 20 a víc nejakych jednotek natlačených na sebe, kterym se prolínají textury, nemají animace, správne proporce a nejsou serazeny ve formaci, tak znechuceny vypínam hru.
            chápu že nekdo se na to díva jako na figurky v šachu kde je vež rovnako velka jako pešák, ale tak proč se vubec serou s grafikou když je to jen jako...
          • No, ano su to real time šachy, a to sa mi na tom pači, apm ma svoju ulohu, ale verte mi zbesile klikanie nie je zaruka viťaztva :D po vyhre sa pozriem ako som na tom, klasicky najnižšie apm, ale najviac killov...
            • Mam kamarady s jednim sme v mastru, asi deset co spolu hrajem, ruzni staty, ale viš random je skok do neznama to se počita...
            • nechápu jak mužeš hrát 2 na 2 s random lidma tak dlouhou dobu. mel sis najít nejake kamarady a pres team speak jet predem dohodnutou taktiku
          • Tak konzolisti si myslí, že hraní je jen o mačkání jednoho buttonu, nic nového.
        • a jakou ligu hraješ?
          • Platina, gold, chodim hore dole, bohužial, často chytim do partie niekoho, čo to hra asi prvy x alebo silver a sam to asi nedam... *1*
            ale hravam aj s ludmi, čo si sadneme a to je potom krasa... *14*
  • zda se mi že trochu boostli grafiku, už to vypada alespon jako hra z roku 2007.
  • Pořád úplně nechápu jednu pro mě zásadní věc - jsou to mise (případně lehce okleštěné), které pak budou v plné hře součástí kampaně, nebo jsou to mise navíc, které mají upoutat na tu hru? Pokud si nepředobjednám LofV od Blizzardu, přijdu tím o něco extra a tyhle 3 mise si nikdy nezahraju?
    • Ne. Tyhle tři mise nejsou součástí kampaně Legacy of the Void. Je to jen jakýsi prolog. Tzn. LotV bude začínat úplně jinou misí. Jediná výhoda předobjednávky spočívá v tom, že je jakožto abonent můžeš hrát už teď (samozřejmě + beta MP ovšem alespoň zatím bez možnosti hrát proti A.I.), kdežto ostatní je dostanou zadarmo až těsně před vydáním LotV.
    • Ano máš pravdu, je to součást normální kampaně... jen si ji zahraješ teď a můžeš hrát mulťák... nic víc v tom není
  • tak o tuhle ubulenou limonádu nemam zájem
  • ja doufam ze za plnou cenu hry nedostanu zas jak mynule pouze sotva 1/3 Wings of Liberty....
    • zajímavý jak si nechaj lidi tahat prachy z peněženky a ještě u toho chrochtaj jak někdo upozorní na evidentní nepoměr toho co dostanu a zaplatím ještě se Bližidzárdu zastanou....
    • Ale tsss... za ten pravopis dostaneš pouze 1/3 HotS
      • Ze ty jsi jeden z tech ovci co beceli jak byl WotL moc dlouhy a ze chce HotS kratsi?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit