Přejít na výpis diskuzí
The Long Dark pozměnil obrovský update, který hru přibližuje realitě
3.8.2015 | Adam Homola
24 příspěvků
-
niekde nejaka cestina?
-
Jinak pokud se to k někomu nedoneslo třeba z diskuzí na Steamu nebo na webu Hinterlandu, tak je docela pěkná reality show, jmenuje se Alone - 10 chlapů (každýho jinam samozřejmě) vysadili na Vancouver Islandu, kdo vydrží jako poslední, dostane 500.000$. Neni s nima žádnej štáb, každej je fakt totálně sám a tahá (krom svýho vybavení, povoleno měli 10 různejch předmětů!) +-20kg kamer a baterek (nejsem si jistej, jak dobíjej ty baterky ;)) a k tomu satelitní telefon, kdyby vyměkli/po*rali se ;), aby si mohli zavolat odvoz.
Běží to na History, tak kdo ho máte, můžete koukat tam. History to má i online na webu, ale nejspíš to nepůjde nikomu mimo americkej kontinent :(. Já se musel poohlédnout bohužel "jinde" :/. Ale stojí to fakt za to. -
Výborná hra *14* ještě by mohli přidat víc zvířat, dvojku brokovnici na drobnou zvěř a kulovnice by nemusela mít tolik (10 nábojů). Stačilo by 5. Navíc je to moc silná zbraň hned ze začátku, ale člověk většinou nemá dostatek nábojů.
-
-
Jj přesně. Zbytečně moc munice v pušce a dvouhlavňová brokovnice by byla skvělá, k zajícům přidat lyšky, nějaký ptactvo atd. Na obranu proti vlkům dva výstřely z brokovnice lepší jak jeden z lovecký pušky :) A kulovnici na divoký prasata a vysokou zvěř, medvědy. Snad na tom budou pracovat dál s takovou vervou jako doteď.
-
-
tak tak, stejně víc jak 10-20 nábojů ani nenajdu, takže 10 v pušce je moc, zvlášť pokud se snažím šetřit s municí a většinu zvěře se snažím lovit na jeden výstřel..
Větší pestrost zvěře by to určitě chtělo.
-
-
-
Jak muze mit ohen ze dreva nizsi teplotu, nez je teplota okoli? Vzdyt to je nesmysl.
-
-
Takhle napsáno to zní samozřejmě hloupě, nicméně situace, kdy je venku taková zima (třeba pod -30°C) a nezahřeje tě ani otevřený oheň je pro mě docela dobře představitelná. Aneb vzduch je nejlepší tepelný izolant :)
-
-
Ono v podobné situaci jsem se kdysi ocitl.. bylo tedy nanejvýš -20 °C, ale když se k tomu přidá vítr a špatný ošacení je to blízko. A abych řekl pravdu přestože běžně rozdělám oheň na jednu sirku případně i bez ní, tak jsem se jak já, tak kamarád snažili o oheň asi hodinu (a to i se zapalovačem) než se aspoň trochu rozhořel a pokud si člověk doslova negriloval ruce moc tepla nedával. Řekněme půl meru od plamenů už nebylo teplo vůbec znát. Nakonec jsem to zvdali a šli promrzlý dvě hodiny lesem zpět do chaty...
-
-
-
líbí se mi že se venujete i takovym velkym updatum do early accesu, i když je to porad takove selektivní (spousta her tu chybí). ale jako takova první vlaštovka ok
-
-
TLD je můj první early acces, takže nemůžu moc soudit, ale podle ohlasů nejen komunity si TLD e-a označení nezaslouží. Faktem je, že je v mnohem lepším stavu než některý poslední AAA hry ;). Vývojáři se fakt neflákaj a za ten 3/4 rok co je TLD v early accessu se hra změnila takřka k nepoznání, vizuálně, obsahem i mechanikama. Jinými slovy co jsem tak pochopil, tak tahle hra je vyjímečná svym podáním survivalu, ale hlavně tim, jak se o ní vývojáři staraj. Proto je asi nejvíc skloňovaný název e-a hry právě TLD. V aktuálním sandboxu jsem před tímhle větším updatem nahrál přes 50 hodin, jasně, pak začal sandbox nudit (všechno prozkoumáno, nic novýho k objevování apod., už to bylo "jen" o přežití). Zábavná a atmosférou totálně pohlcující hra a to nehraju ani survivaly :).
-
-
Nechápu, proč umístili kameru tak nízko. Člověk má při túrách tou zasněženou krajinou rozhled tak z půlmetrové výšky nad zemí.
-
-
To hej, niekde v diskusii na steame pisali, ze uvazuju nad zmenou. Takto ma clovek naozaj pocit, ze hra za hobita alebo trpaslika:)
-
-
Já takovej pocit neměl, ale pár lidí to píše. Imho ono když si FOV nahulíš na 90, tak jo, pak je z toho simulátor trpaslíka :D. Nicméně neni moc šance jak to předělat. Ono se řekne jen posunout výš kameru u virtuální postavy, jenže s tim by se totálně změnila perspektiva všeho a vnímání výšky všeho - terénu, stromů, domů apod. a všechno by se muselo předělat (minimálně zvětšit, ale i tak by to byla piplačka). Není to prostě jen o tom "dát výš kameru".
-
Už to tam řešili, ale víceméně bez reakce.
-
-
takovy pocit jsem pri hraní nemel
-
-
Super! Moc sympatická hra, ale pekne si ja počkám na final *5*
-
Není to tak dlouho co jsem tu hru hrál a v nasrání smazal. Byl jsem na tom totiž skvěle. Spousta zásob, 100% kondice a u krbu se mi sušilo spousta klacků a kůže. I bunkr jsem našel.
Nechal jsem vše v táboře, vzal jen nejdůležitější minimum, a šel prozkoumat přehradu. No jenže tam jsem otevřel dveře a hra mě bez zeptání hodila na další mapu čímž jsem o všechny věci přišel, protože už se nedalo vrátit. Jinak je to ale jedna z nejlepších survival her na trhu... -
-
Na*raný můžeš být akorát sám na sebe :) Jestli máš na mysli dveře z přehrady (Carter Hydro Dam) na řeku (Carter River), tak ano, dveře, kterýma vyjdeš z přehrady do koryta řeky jsou jednosměrný, ale ani ne pár desítek metrů od toho místa je vchod zpátky do elektrárny :D a cesta zpět do ML.
A jak už tu bylo řečeno, až na pár bugů jako např. v červený stodole v Pleasant Valley všechny věci všude zůstávaj (tušim to bylo ve verzi 242? Ale stačilo se do tý stodoly vrátit stejnýma dveřma, kterýma si vyšel ven a věci tam pořád byly). Můžeš si nechat věci na jedný mapě, pak jít žít do jiný mapy, po týdnu-dvou se vrátit zpět na původní mapu a ty věci tam samozřejmě stále budou. -
-
Hej turbo už jsem to zjistil. Včera jsem to znova nainstaloval a savy mi v pc nějakým zázrakem zůstaly. Tak jsem to zapnul a hned z místa jsem si všiml, že se po vršku přehrady dá opatrně přejít na druhou stranu (předtím jsem to přehlédl) a tam je rozbité okno, takže se mi ještě včera podařilo vrátit do hlavního tábora a vše zůstalo jak jsem to nechal...
-
-
Jj, tak super, že to dobře dopadlo :). Nic si z toho nedělej, já zašel onehdá tak daleko, že sem nahlásil jako bug to, že nejdou zvenčí otevřít právě tyhle dveře :D, až mi pak někdo odpověděl, že cesta zpátky skrz přehradu je jinudy, ale nedaleko, až sem pak okno taky našel :).
Tak přeju veselý přežívání :).
-
-
-
Ono dá sa pekne prechádzať medzi všetkými troma mapami. Tie veci ti tam ostávajú. Ja mám na každej mape jednu "základňu" od kiaľ operujem. A ak sa mi chce, tak prejdem na druhú mapu, zájdem do svojej základne, kde už sú kože dávno vysušené atď, pretože to nemizne. Všeko ostáva tam, kde to necháš. Ale áno, je blbé, že ťa hra nepustí späť cez tie dvere na tej hrádzi. Je to proste ako keby sa tie dvere dali otvárať len z vnútra. Musíš potom všetko prejsť obrovským oblúkom do druhej mapy a od tiaľ naspäť to tej prvej....
-
Mal si nahlasit bug. Jedna sa o early acces, tak treba s tym pocitat.
-
Tak to je divne, asi nejaky bug. Lebo nieje problem sa pohybovat medzi mapami a veci ostavaju tam kde boli. A priehrada funguje ako ostatne domy na mape.
-
melo by byt možne se vratit a veci by meli zustat
-