Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tomas65SVK
    By ma zaujimalo co je zaujimave na jazdnom modele z mafie 2?.V Mafii 1 bol doteraz v ziadnej hre neprekonany jazdny model a to je 13 rokov stara hra.Vozidla v nej mali co mozno najviac podobne jazdne vlastnosti ako ich skutocne predlohy.
    • Zahraj si M2, vem si nějaký náklaďák a vypni si arkádový jízdní model (lze si v nastavení vybrat) - hned potom to poznáš. To byla jedna z věcí, která mě na Mafii 2 naprosto učarovala. Jedeš náklaďákem, zabrzdíš a celý auto se realisticky hýbe, pružiny reagují, kola taky, celá karoserie reaguje na tvoje řízení. Je to vizuální orgasmus. Božsky zpracovaný.
      • TheGGG
        *8* některým lidem stačí ke štěstí málo LoL
        • Promluvil casual gamer-konzolista, pařič CoD. Amen *7*
      • Tak to jsem pozapoměl že tam byla možnost volby. Defalutně asi byla nastavena arkada. Pokud byla moznost volby tak to tedy bylo propracovanejší nez jednička a muselo to byt v podstatě realné což odpovida pojmu simulace :)
      • Jj kdyz jsem jel nakladakem poprve a klepali se mi bocnice pri prejezdu koleji a delalo to ten charakteristickej zvuk tak jsem si malem ucurnul. Auta se ve dvojce opravdu povedla. Je mi lito ze ten zbytek byl trosku pozadu.
      • tak tak :)
    • Keď si si zapol simuláciu tak aj v dvojke bol problém vozy ukočírovať, hlavne tie silnejšie, podla mňa obe hry mali fajn jazdný model.
      Za otrasný jazdný model považujem ten z godfathera...
      • Zrzzek
        Tak godfathera mi ani nepřipomínej... Podle mě dvojka neměla vysloveně špatný jízdní model, ale jedničce se máloco vyrovná.. Snad je poslední 2 díly GTA, i když arkádovitější, stále velice zábavné a ten feel z jízdy byl taky dobrý...
    • Bylo to tím že v prvním dílu to bylo přímo nastavením toho vozu. Řešila se tam trakce pneumatik, váha vozu a určitě i něaké převody.

      Ve dvojce je to více akradovější ale také maji vozidla vahu ale divnou gravitaci a ty vybuchy jsou taky tragedie. Ale za to model poškození ve dvojce je výborný a vlastně stále špička.

      To jak v Mafia III vybuchují vozidla není skript. Jde si ve videu všimnout zaměřovaciho kříže jak mu střeli do zadnich kol. Ale to co se stane je neadekvatní i to jak vyskočí z toho vozu. Ale jsou to asi věci co podpoří větší akci ikdyz o akci jednička primarně nebyla...

      Pokud ale pujdou zabírat čtvrtě a podniky v ní tak je to strategicky prvek pokud by tam byl takový managment dalo by to hře další pohled. Jen se bojím jednoho. A to že ten příběh bude "Hollywood" až moc "Michael Bay" a o povrchnosti mafia nikdy nebyla. Ale potencial je velký...

      PS: U druhého dílu bylo taky toho příliš slibovano a velice málo splněno :)
      PSS: První díl se stal fenomeném hlavně díky době ve které vyšel. Nic takového nebylo jen ve stejném roce GTA III a to mafia dle mého technicky strká do kapse. Asi stejného efektu chce vyuzit u Kingdom Come.
      • Model poškození v Mafia 2 určitě není špička a ani nikdy nebyl. Špička v modelu poškození jsou Carmageddon, Beam NG a GTA IV. Mafia 2 ani vzdáleně.

        Mafia 2 měla ale určitě dost solidní jízdní model, možná jeden z nejlepších ve hrách (byť byl výsledný dojem poněkud zmršený chováním kamery za autem).
        • A ještě Wreckfest.
      • Tu fyziku aut bych teď asi moc neřešil. Ta se dá poštelovat všemi směry poměrně rychle a dost možná, že si chtějí taky otestovat hráče, co na takový nebo makový chování aut řeknou. Tím teda myslím hlavně americký hráče, ale vyloučený není, že se k těm výbuchům a dalším věcem taky vyjádří negativně a že si ani vývojáři nejsou jisti, jak tentokrát namixovat realističnost a zábavný popopoježdění.

        Když hlavoun kroutí hlavou nad tím, co se ve videu objevilo, tak mu samozřejmě nevěříme, že překvapenej opravdu je, ale jistá nejistota ohledně toho, jak tohle bude, se mezi řádky rozeznat dá. Jakkoliv jistě v článku není citován slovo od slova.
  • Haden se nijak netají tím, že předtím, než mu přišla nabídka pracovat na Mafii III, sérii prakticky neznal. „Obě hry jsem si zahrál až poté, co mě oslovili a snažil jsem se co nejhlouběji analyzovat jejich přednosti i nedostatky,
    Na to se proste neda nic rict *11* a vsadil bych sa, ze na neho byla Mafia 1 dokonce moc tezka a nedodelana. Mafia 1 kdyz vysla, tak predstavila to nej na herni scene(pribeh, grafika, hudba, dabing, atd...) a kdo ji v te dobe hral, tak na ni nikdy neda dopustit.
    • Můžu se zeptat, na základě čeho soudíš, že na něj Mafia byla moc těžká??? Na tebe určitě těžká nebyla a ty jediný hardcore hráč, jsi jí byl schopný pochopit, že ano, moulo?
    • Nehledě na to že nebyl fanouškem tak definoval velice dobře hlavní aspekty hry. A je i dobře že nebyl fanouškem alespon nebude ovlivněn a pujde si svou cestou za svou vizí kterou se hrou má
    • Zrzzek
      No a co, že předchozí hry předtím nehrál. Nakonec si vědomosti doplnil a to je hlavní. To o tom, že Mafia 1 byla pro něj moc těžká, je takový blábolení napolo opitého Vency.
      Naopak tento rozhovor byl pro mě větším příslibem kvality, než tralier. Snad to vyjde!
  • hm, reaktivni model - to technologicky nepokrocili daleko
  • Já bych mu pro jistotu prohodil koňskou hlavu oknem. Jen tak pro výstrahu...
    • S takovými lidmi se nepárej. *15* Dobře, už jsem to trošku přehnal, ale tohle je definitivní konec pro sérii.
  • Takového člověka by měli ZAVŘÍT.

    Víte četl jsem si jeho twitter a je to typický Američan. Člověk, který místo mafiánským knihám holduje nějakým komiksům, by neměl dělat na takové hře. Američani by se mohli p0sr4tt kdyby se neprosadili ten svůj styl amerického života. Ta jejich mentalita celou sérii zničí.

    S3R3 mě, že ještě do toho zatáhli Vita. Udělají Grand Theft ARCADA a dají tam Vita, který nám záhadně zešedivěl?! v tak relativně mladém věku. Oni ani neví kolik má let, natož aby věděli a vůbec snad hráli předchozí díly. To vše podtrhuje... *16* *16* *16* *16* *16*
    • Mno... Vavra je stejne starej jako Vito v ty hre, btw
    • Keyz
      Záleží jak se na to připraví. Vávra také věděl prd o době Mafia 1 a připravil se na to dokonale.
      Asi vím co myslíš tím typickým Američanem a snad to tak nedopadne.

      Jak psal Daniel. V USA udělali skvělé a realistické mafiánské filmy apod.
      Ale důvod k obavě být může, zejména podle toho nešťastného videa a příběhu kde snad jako nějaký borec budeš zabíjet mafiány anebo snad budeš součástí mafie jako hlavní hrdina....

      No, jsem zvědav. Moc tomu nevěřím ale věřím, že ty kecy o živém světě budou pravdivé. Prachy určitě mají a produkční hodnoty tam asi budou. Otázka je, co ten zbytek. Viz Dragon age:I
      • Ty musis mit normalne Vavrovu fotku nad posteli *1*
    • Jasny. Hlavne ze vetsina filmu s mafinaskou tematikou, ze kterych se fanousci mohou podelat, je prave z americke produkce *1*
    • Zrzzek
      Proč by si nemohli prosadit americkej styl života do americký hry, která se v Americe dokonce odehrává?

      Předchozí díly hrál, bylo to v článku. Někteří lidé holt zešedivý rychleji... Třeba ze stresu...
  • Mart9
    Já doufam, že Vita nebudu muset tím Rambem v rámci příběhu zabít. To by byl pěkně debilní výmysl. Radši bych ho naopak nechal zabít Vitem.
    • cumpi3
      Kdepak...Vita zabije ta cernoska, coz je Sara, Tommyho dcera, po serii plastickych operaci, ktera sice mela zabit nas, hlavni postavu, ale zamilovala se do nas a tak kuje pykle. Nakonec se ukaze, ze Tommy svou smrt zfalsoval a celou dobu byl Vito, takze Sara zabije sveho tatu...coz nam neodpusti, zabije nas...a pak spacha harakiri...
  • Tilwaen
    Třeba Vito, (...) je frustrovaný z toho, že italská mafie nemá ve městě takový vliv jako dřív a snaží se jej získat zpět. A vy mu v tom můžete nebo nemusíte pomáhat.“

    Z doposud známých informací tato volba ale přeci vůbec nedává smysl. Neměla italská mafie povraždit hlavnímu hrdinovi rodinu a on se jí chtít pomstít?
    • Zrzzek
      Italská mafie vyvraždila hlavnímu hrdinovi rodinu a někdo pak vyvraždil italskou mafii. V podsvětí města vzniklo takový vakuum, takže hlavní hrdina si bude moct uzurpovat nějakou moc pro sebe.
      Takhle jsem to někde (asi tady na gamesech *1* ) četl...
      • Tilwaen
        Pak si tedy s italským mafiánem podají ruce a budou spolu šťastně žít až do smrti... ne, stále to nedává smysl *1* Asi se necháme překvapit, v současné chvíli toho víc nevykoumáme.
    • Je celkom možné, že tých talianskych klanov bude viacej.
  • cumpi3
    "Jízdní model je založen na fyzikálním modelu Mafie II" ... ano, muzete se rozjet, brzdit, zatacet...copak v tom nepoznavate Mafii2?

    Jinak naopak doufam, ze se zivosti mesta neinspiruji u Mafie2, kdy to zilo v prvnich dvou misich, ale pak to bylo tak mrtve, ze ani nadzemka nefungovala....
    Jinak jsem ze hry rozpolcen, pribeh dopredu odsuzovat nebudu, ale doufam, ze nebude tak vyklestenej jako ve dvojce...z hudebni a graficke stranky strach nemam, to bude urcite pecka...otazka je, jak se to bude hrat...a evidentne i tvurci to nevedi, kdyz v jednu chvili se auta pry chovaji normalne a v druhou chvili se chovaji tak, ze GTA je realna simulace
  • HajDEO
    "Haden Blackman, šéf vývojářského týmu Hangar 13, se nijak netají tím, že předtím, než mu přišla nabídka pracovat na Mafii III, sérii prakticky neznal."

    Prosim pekne, je tento clovek na spravnej pozicii? Celkovo, neberme do uvahy konkretne znacku Mafia, ale ja si predstavujem sefa nejakeho vyvojarskeho tymu uplne inak.

    Mal by sa v hrach pohybovat a poznat ich na nejakej urovni. Cele zle, nech si tento zart menom M3 strcia do zadku rovno aj s USA vlajkou...
  • to New Orleans se bude jmenovat normálně New Orleans, nebo vymyslí nový jméno jako u Mafie 1a2?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit