Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 2HD: Vis o tom leda kulovy, EVE je PLACENA, je to velice HC vec, a je to velice uspesna vec. Naopak, drtiva vetsina lidi za wot/wt/... neda korunu prave proto, ze jsou to tupe arkady, takze si zahrajou, ale prachy do toho nedaj, protoze jim to za to nestoji.

    Mimochodem, f2p, ktera ma vic nez 2,5% platicich hracu si muze gratulovat.
    • To myslis tu tabulkovou lasershow hru? Co je na tom tak HC?
      Mozna akorat to, ze se nekdy sejde x tisic hracu a porada se neprehledna lasershow, neboli slideshow kde nikdo nevi, ktera bije a na konci nekdo zustane a nekdo prijde o lode.
      • ..! ty nevíš nic
        • Tak me pouc co je na tom tak HC, klikat na tabulky a sledovat lasershow.
          • Nechci poučovat, navíc EVE je tady trochu off topic. Ale teda, když už jsi se zeptal - někdo v tom vidí změť tabulek a lasershow a někdo v tom vidí propracovaný MMO svět, kde strávíš mládí a furt vidíš další a další věci, co bys chtěl mít a co bys chtěl dělat, kde skoro vše, co si koupíš tak vyrobil jiný hráč atd... Samozřejmě pokud jsi to zapnul na free a po hodině znechuceně vypnul, tak ti to nevysvětlím.. :)

            Ta tvoje lasershow je rozhodně jedna z těch obtížnějších MMO, kde se chyby neodpouštějí a end game (jestli se to tak dá vubec v EVE nazvat) je rozhodně víc HC hraní než 90% ostatních end game MMO contentů..
    • Ty toho o f2p trhu moc nevíš, co? Víc než 2,5% placítích hráčů má totiž skoro každá f2p. Pro udržení vývoje je nicméně to číslo potřeba vyšší.
      • Jo, scifi a fantasy dohromady ... 2,5% maji ty hry, ktery sou uspesny, ty neuspesny nemaji ani to.

        ...
        A ty cenzore bez dohajzlu.
  • Hm toto by mohlo byt ako WoT, len je to na mori cize sa neni ani kam schovat. Vyhra ten silnejsi, s viac goldami a lepsou lodou. Tak neviem ci je zrovna toto co hraci hladali.
    • Premioná munice není, a doceli i ty prémiové lodě se svou malou lodičkou potápím. Není problém.
      • Premiovy consumables, kupovani vyhody. Pripad uzavren.
        • Tak jsi tu vyhodu kup taky, kdyz myslis, ze bez ni nedokazes nic uhrat. Je smesny, kdyz jsi myslis, ze o 20s rychlejsi dobiti oprav z tebe udela automaticky skillera. Pripad uzavren.
          • To: HD
            Napsal casual hráč *15* .
            • Kupovani vyhody je p2w to je fakt. Tim diskuze konci a ani tisic kvikotu od fanboye na tom nic nezmeni. Doufam ze ti za tvuj boj s vetrnymy mlyny dobre plati. Oh wait! Ty jim delas blbecka zadarmo. *5*
            • nj, brecilkove v akci. Beee, tihle maji vyhodu, bee tihle taky, beee, oni maji penize a ja ne, beee oni si kupujou vitezstvi a ja nemuzu. Sila tohle. Prijde cas, kdyz si ty consumables budes moci koupit za kredity jako goldy ve Wot, pak budes ale stejne brecet, protoze si najdes dalsi vymluvu.
              Mate zabavni hru zdarma a jeste si stezujete. Uz vidim jak rozdavas bezdakum penize ale od WG chces aby davali vsechno zdarma pro vsechny. Proste nepochopeni jak funguji a jsou financovany F2P hry. Zrovna WG ma ten model nastaven dobre, nemaji tam P2W model i kdyz brecilkove porad breci, ze to tak je. Nevim odkud se bere presvedceni, ze neco premium udela z hrace automaticky skillera a boha. Asi to bude vychovou nebo premrstenym sledovani reklamy kde se vam to snazi namluvit.
  • Wow. Dobre zlá recenzia. Mám pocit, že autor už od začiatku išiel do hry s rozhodnutím, že sa mu hra nepáči. Nesúhlasím skoro s ničím. Na druhú stranu netvrdím, že je WoWS dokonalé. Naopak, má iné zásadné problémy, ktoré neboli vôbec spomenuté.
  • Zayl
    Tak pokud chcete zabít dvě, tři odpoledne tak to není špatné. Mě bohužel rozmazlil model poškození a balistika z WarThunderu a tak mě ty HP bary zrovna moc neberou. Taky toho contentu zas tolik není, jak bylo zmíněno, ale tak je to beta. Myslím, že wargaming má šanci vytvořit solidně úspěšnou hru, hlavně teda proto, že tímhle tempem budou lodě ve WarThunderu tak za pět let.
    • Podle me by to slo udelat tak jako tanky. Akorat problem je se spottem, dohledem, protoze by lode bylo videt na xy km.
      • V cem je problem? Jestli ma mapa strelim 100km ... tak proste nad 25km neuvidis nic. Nekde mezi 5-25km uvidis postupne kour/kominy ... celou lod proste klasickej horizont. Ty mapy v tomhle jsou presne stejne velky jako pro tanky (= cca 1x1 km) .... jen to ukazuje nesmyslny cisla vzdalenosti. Porovnej to na lodni delky a podivej se, kolik je uvadenej rozmer ty lode ... a dojde ti, jaky kraviny ti ten zamerovac ukazuje.
        • 1) kouř je viditelný i za horizont (i když v tu chvíli není možné vést palbu dokud loď ještě neměla radar)
          2) horizont není pevný, liší se podle výšky na které je pozorovatel, takže jiný horizont je u hladiny, jiný je na torpédoborci a jiný na bitevní lodi... na bitevních lodích to pro info bylo kolem 23km z pozice pozorovatelny...
          3) cca od šestého tieru by již plavidla měla disponovat radarem tedy horizont tak trochu ztrácí smysl, protože střelecké radary umožňují palbu i za horizont... a stejně tak v tu chvíli se nemusí teoreticky řešit spot a v daném dosahu radaru by měla loď vidět vše plavidla i letadla...
          • 1) palbu vest muzes a bezne se vedla, potrebujes k tomu samo dalsi lod v pozici navodciho/pozorovatele, nebo alespon znat typ cile - pak se da spousta veci dopocitat.
            2) Jenze WG nejakej horizont vubec nebere v potaz a klidne ti tvrdi, ze ta lod je 30km daleko, presto, ze bys ji prakticky nevidel. I kdyby byl nastavenej fixne, je to porad lepsi nez nic.
            3) radar za horizont nevidi, on jaksi tu hladinu morskou neprosviti, proto nejakym rizenim osudu ponorky nepouzivaji radar, ale sonar. Radar je dobrej proto, ze vidi cile i ve spatnym pocasi, a u modernejsich kocabek se da pouzivat v siti, vcetne umisteni na letadla ... ostatne, i ze sonarovy ozvy se da urcit casto i konkretni lod i na 30+km. Radar pak predevsim umoznuje odhalit maly cile - jako treba periskopy ponorek. Jenze to bysme nesmeli bejt u wg.

            ...
            polib si cenzore
    • Kr.Pa
      Nebo lodě nebudou vůbec, nejde to udělat moc realisticky.
      • De to udelat stejne jako sou ve wt tanky = kdyz prostrelis trup po carou ponoru, lod zacne nabirat vodu, dal se pocitat preliti prepazek, da se likvidovat jednotlivy casti lode/vyzbroje .... a ne jebly HP.

        Tohle bude presne stejny jako vsechno od WG => kazdej mesic 10 novejch kocabek, jedna jako druha, kazdej mesic se jich 5 nerfne a 5 buffne a tak porad dokola.
        • Tilwaen
          Nechci mluvit za Kr.Pu, ale nejspíš to myslel tak, že pro "realismus" bys musel střílet na stěží viditelné lodě na horizontu, ne pár kilometrů od Tebe.
          • Dokonce i za horizontem :)
            • Tilwaen
              To jo. Byla by z toho určitě hodně zábavná hra :-)
  • hra ma velmi chytila a je to konecne nieco ine a originalne... a celkom rychlo sa leveluje na vyssie Tiers
  • Graficky pokulhava, lol. Co by jste tam chtely mit?
    Hraje se to uplne paradne. PC, stary krap a mam vsechno na max ve FHD.
    Nechapu proc kazdy chce 10m vlny, bourky, dest, mlhu, noc ve hre. Pak z 20 strel trefi jednou a bude pekne frustrovan. Hra ma byt zabavni a ne se pri tom nervovat s ovladanim lode a mirenim v 10m vlnach. Uvedomuje si nekdo, ze kdyby se ta lod houpala pri mireni, tak mame vsichni morskou nemoc a nikdo to nebude hrat.
    Veze jdou znicit a pak uz nejdou ani opravit.
    http://i57.tinypic.com/zxsodz.jpg
    • Vojta_Ilavsky
      Tak zrovna to počasí by mohl být osvěžující herní prvek. Snížená viditelnost, obtížnější kormidlování atd.
      EDIT: A troufám si tvrdit že to spolu s lepším jízdním modelem a pokročilejší fyzikou chybí WT. Správně dávkovaný realismus, tak aby to bylo pořád zábavný.
      • Davat snizenou viditelnost pri spatnym pocasi je naprosta blbost.
        Pomohlo by to akorat DD, ktere by rvaly radosti. Pak by vsechny ostatni lodi trceli nekde v rohu. Hratelnost ostatnich lodi = frustrace.
        Nez neco navrhnete musite u takovych veci taky myslet. Uz ted kdyz nahodi kourovku tak je nevidis na 3km. Proxy spott je 2,4km
        Stejne tak autor recenze nechape, proc nemuze se znicenou lodi hned do dasli bitvy. Lidi v bitve se taky musi snazit a ne jen najet mezi nepratele a umrit. Rychlost vyzkumu (zisk XP) bude mit stejnou jako ten co je v bitve celou dobu a snazi se.
        • alebo by to stacilo zapracovat ako mod ktory by to len rozsiril a kto chce hrat s vlnami a burkami tak si tiez pride na svoje...proste dat hracom tu volbu :)
          • Zbytecna prace. Kazdy by to vypinal jako ve WoT houpani po vystrelu.
            Nebo po prvni hre prestal hrat protoze by mu bylo blbe z houpani zamerovace, navic by nic netrefil a vydelal malo XP a kreditu.
            Vyslo by to pro WG na stejno, zbytecna prace.
            • S HD se nemá smysl bavit, jemu by stačilo "F2P" člověče nezlob se, který by si vyrobil z chleba. Mechanika hry je přece prověřená, on nic komplexního nepotřebuje. A když bude chtít, může si vyrobit třeba 100kmx100km herní plochu, na který se bude předhánět se stovkama jeho kamarádů,vždyť to je hlavní metr kvality a zábavy, kterou hra poskytuje. A třeba může koupit i další chleba a vyrobit vzhledově jinýho panďuláka, ale funkče absolutně identickýho...
            • tomocz
              HD ty jsi dost mimo :D Že WG odvádí dobrou práci? Haha, neplatí tě náhodou za reklamu? Vždyť oni nedělaj absolutně nic, jen přidávaj nový stejný tanky. NIC jinýho. Jestli někdo odvádí dobrou práci, tak je to Gaijin, kterej nejenže přidává obsah ve formě nových strojů/map, ale neustále vylepšuje herní a grafický mechaniky. Co patch to nějaká nová a nebo vylepšená skvělá věc. V novým updatu budou například fyzikálně realisticky zničitelný budovy a novej systém renderování (PBR). Nemluvím a o neustálým zlepšování balistiky zbraní, pancířů jak na letadlech tak na tancích, zabahňování tanků, kulomety, spousta druhů munice... tohle je, příteli, dobrá práce.
            • Doporucuju navstivit lekare. *3* Jestli se podle vas pozna kvalita hry podle poctu lidi co ji hraje a kvalita obsahu podle poctu uplne stejnych tanku tak nema cenu dal diskutovat. *5* Fankiddos.
            • Takovych jako ty jsou plny fora. Hateru. Staci se podivat na WoT, WT, AW, nebo kterekoliv jine F2P forum, vsude jsou hateri, kteri nic nedokazali ale hatovani jim jde skvele. Porad si mysli, ze oni by to udelali lip. Vetsinou ale nechapou, ze vsechno se vsim souvisi tak jako je to s 10m vlnama, pocasim a snizenim dohledu nebo zustavanim tanku, lodi ve hre kdyz je zabijou.
              Nemusis ani chodit daleko. Scenar je porad stejny. Nejdriv pred vydanim se opevuje novy developer a pak se staci podivat na forum. WT pred tankama, AW a ted.
            • Firingo
              rue Balmer:
              No v první řadě by jsi mohl mluvit slušně. Jinak sice už WoT nehraju ale když si vezmu ty stovky různých tanků a desítky map tak opravdu nevidím to kašlání na obsah *7* A vyčítat jim že hra je dělaná aby za ní člověk platil? To jako really? To desítky lidí ne-li stovky na té hře pracují jen proto že se nudí? To to mají všechno dělat jen tak zadarmo? *1*
            • Aby lidi platili? F2P je primarne ZADARMO. Kdo chce platit, tak plati, kdo nechce nemusi. Doted jsem nezaplatil ani kacku.
              Tezce s*re? LOL. Tak proc to hraje uz roky tolik hracu, kdy na ne WG kali?
              Videt, ze neumis ocenit dobrou praci a WG ji odvedlo. Jestli to umis lip, tak klidne je znic svou vymakanou realistickou hrou, vzdyt vis kde WG dela chyby. To by melo byt pro tebe snadne je odrovnat. Urcite za tebou stoji miliony hracu co nesnasi WG.

              Jedina chyba co WG udelalo, je povoleni modu.
            • Proc jsem WG hater? Protoze jsem napsal ze jejich hra ma nedostatky? Navic nedostatky v tom, ze je udelana aby lidi platili a na obsah WG tezce se*e? Tobe je dvanact? Nebo neumis vytahnout hlavu z prd*le?
            • Vojto:
              Nebo i kdyby to udelali tak, ze se zamerovac nebude kymacet tak bys musel odhadovat kdy vystrelit podle kymaceni se lode v 10m vlnach. Tedy bys 90% strel smeroval bud do nebe nebo par metru od lode. To by lidi hodne bavilo. Opet by byly nejlepsi DD, protoze strili torpeda tedy jestli se kymaci nebo ne, je jedno.
            • Kolik hracu hraje RB? Ted jsi vem kdyby meli ve WT jenom RB a SB. Tak zkrachujou protoze ti co hrajou arkady prejdou k WoT nebo k AW. Tohle si zadny developer F2P hry neveme na triko.
              Asi jsi jenom WG hater, ktery nechape politiku WG, ktera jim prinasi uspech.
              Na ktere stavi taky Obsidian s AW. Proc nedela Obsidian simulator ale jenom arkadu po vzoru WG?
              Asi vi proc.
              Stejne tak bys postupoval ty kdybys vlastnil firmu. Nebudes investovat cas a penize do neceho o co nebude zajem nebo minimalni.

              Vojto: houpani ti ve WOT nezhorsuje zamereni ale je to otravni. Rikam, ze pokud chteji mit 10m vlny ve hre a pak zamerovat s kymacejicim se zamerovacem v 10m vlnach tak preju prijemnou zabavu, nebo spis bliti.
            • A proto vsichni treba ve Warthunderu hrajou arkady. Oh wait! Vzdycky je nekdo kdo chce mit trochu realismu a s*re ti na XP grind.

              Btw presne proto jsou tyhle hry odpad. Vsechno navic je zbytecna prace. Vymyslet odlisnosti mezi tankama / classama je zbytecna prace. Naperem to vsechno stejny. Udelame jenom dalsi a dalsi tiery kde bude vic hp a dmg. Vsechny mapy udelame taky stejny. Kazdou cestou pujde dojet kamkoliv. Skvela mapa. Hloupy hrac chce jenom rychle skocit do bitvy, namlatit co nejvic dmg xp a penez a jit dalsi. Protoze ve hre vlastne nic jinyho neni... *3*
            • Vojta_Ilavsky
              Já to mám zaplý od začátku. Nějak jsem si nevšim že bych netrefoval. Aspoň nějaká výzva, i když na úkor výsledku.
        • Vojta_Ilavsky
          Kdo nebo co jsou DD? Ve Wargaming slangu se neorientuju.
          • Poznámka: nejedná se o slang Wargamingu, ale o klasifikační symbol pro trup lodě používaný v americkém námořnictvu.
          • Torpedoborce
  • Popravdě mě Warships velice mile překvapili. Dokonce jsem kvůli nim na Warthunder už pár týdnů nesáhl. Je to pěkná oddychovka a náhodou je to graficky docela pěkné. Opět jsme u klasického sporu gradické orgie ale nudná a prázdná hratelnost nebo průměrná grafika ale dobrá kvalita a hratelnost.
    • smejki
      odkdy jsou tyhle aspekty v opozici?
    • Mluvit o nudne a prazdne hratelnosti u hry, ktera je zalozena na opakovani toho samyho grindu porad dokola a umele zpomalovana proto, aby donutila lidi zaplatit mi prijde trochu zvlastni. *15*
      • A vidíš, já hraju WarThunder už přes 2 roky a nikdy jsem jim nezaplatil ani korunu. A ano hraješ "neustále to samé" ale stejně jako Battlefield nebo jiné akční online hra je vlastně bitva pokaždé jiné. Může se stát že se naháníte 15 minut po mapě a taky může být během 5 minut vymalováno. Dokonce bych i tvrdil, že tahle hra je zatím ze všech her od wargamingu nejvyrovnanější a nejzajímavější. Každá loď má nějakou roli a i nízké tiery si můžou zahrát proti vysokým tierům anižby byli potravou pro děla.
        • WT je taky dobra hra. Jsou tam taky problemy ale je to jinaci jako WoT a je to jen dobre.
          Hlavne RB.
  • "Graficky pokulhává" Co taky po WG chcete, jejich největší trh je Rusko, kde průměrné PC je něco jako barevná kalkulačka.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Samozřejmě, že se jedná o hyperbolu pro nechápavé.
    • Hyperbolu ... to je vůl, kaviárové tousty
      • Co? Nechápeš jednoduchý pojem?
  • MickeyMutant
    Za Rusko plánuje Wargaming pokrýt prakticky celou flotilu kromě třídy Mistral, na kterou se nepodařilo zajistit licenci.
    • : ))

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit