Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To jede ve 20FPS...zamklejch? *14*
  • Jack1947
    V pohodě s tím problém nemám... když to bude méně tupé než minule + méně QTE. Mohlo by to být více uvěřitelnější ale to pochybuji... holt hajp a síla filmovosti je dost velká.
  • Já měl možnost zahrát si jen Sýrii a to jen pod dozorem kounity manažérky Crystal Dynamics ale musím říci, že Sýrie i když to byl koridor, kde na konci chodby je napsáno zmáčkni "X", zmáčknete ho a jdete dál. Tak jsem byl velmi potěšen, grafika byla nádherná, vše působilo více jako Tomb Raider. Závěrečná hádanka byla jen o manipulaci vodoní hladiny a vorů ale i tak to bylo jak se říká Tomb Raiderské. Druhá hratelná část na Sybiři byla hodně sneakovací, nebo pokud chceme tak střelecky akční. Tato možnost volby mě skutečně těší, takže je paráda, že je hra pozitivně hodnocena hráčem, který odehrál větší část a rovněž nebyl s předešlou hrou spokojen. Díky tedy za článek a budem se těšit na finální hru. PC verze by mohla vyjít snad už v březnu co tak slýchávám, tak uvidíme. Tohle se přeci musí osolit na plné detaily :-)
  • A teď čerstvě - právě koukám na devět minut průchodu hrou, mise "infiltruj sovětskou základu"
    Na "sovětské základě" někde na Sibiři mají nápisy v bulharštině. No co, azbuka jako azbuka, že.

    Videozáznam: https://www.youtube.com/watch?v=uGJp-HSLNp0
    Čas 5:30, je vidět nápis "борбата с трудовите злополуки е дълг на всеки работник"
    Rusky, že? Houby, nedává to smysl.
    Tak zkusíme GoogleTranslate, ten napoví bulharštinu a pak překlad zní:
    "Combating accidents is the duty of each worker"
    neboli
    "Prevence nehod je povinností každého zaměstnance"
    • no co, ruskej lagr pro bulharsky vezne *5*
  • Díky za článek.
    "
    Potkal jsem za těch pár hodin cca dvacet vojáků v přírodě i komplexu budov a z té dvacítky si mě při pečlivém plížení všimli dva – než ale stačili zareagovat, zapíchl se jim můj pečlivě vyrobený šíp do oka.
    "
    Dobré "skóre", a teď stojí ten výsledek na zkušenostech s plížením z jiných her nebo na totální stupiditě AI, jak se s ní ostatně CD pochlubili i ve videozáznamu pro veřejnost? (https://www.youtube.com/watch?v=Rydhh7TFxwQ)

    "
    Je silný, tichý a když jsem se z byzantské lodi naučil starodávný trik rychlého výstřelu dvou šípů po sobě, stala se z Lary smrtící lučištnice.
    "
    Takže luk je pořád stupidně OP zbraň. Díky za info. Taky se v této hře stejně jako v předchozí čirou náhodou pořád válí šípy na každém rohu?
    • "
      Ale teprve byzantská loď všechno zlomila. Prostě si jen tak běžím ledovou jeskyní a najednou vidím zamrzlou, kolmo visící byzantskou loď. Na Sibiři. Na vás je, zda se chcete do puzzlu či záhady pouštět, nebo poběžíte dál.
      "
      Takže opět "skryté hrobky", které jsou tak dobře "skryté", že je nenajde jenom někdo kdo je cíleně nechce hledat? Na druhou stranu potěší, pokud je uvnitř těchto míst tentokrát potřeba dělat alespoň cosi víc než jednu/dvě jednoduché akce. Excelentní vývoj hratelnosti, sláva hurá.

      "
      Zábavné je též učení cizích jazyků. Čím více nápisů v daném jazyce Lara přečte, tím lépe jej ovládá.
      "
      Tohle sice nezní moc "reálně" a dovedl bych si představit lepší implementaci podobné mechaniky, ale jinak to zní zajímavě a tipuji to bude motivace, proč se vracet do předchozích lokací.
      • "
        Puzzly se také zdají být příjemně komplexnější a vše doplňuje boj, který se během několik hodin neproměnil ani jednou ve zběsilou přestřelku.
        "
        Komplexnější alias z úrovně "první stupeň základní školy" jsme postoupili na druhý stupeň?
        Ad boj - reaguje Lara na běžná zranění, nebo (jako v prvním díle tohoto pseudorebootu) reaguje jenom na exploze/zásahy od bosů a jinak je terminátor, který ale heká a skučí v každé druhé cutscéně?

        Jak prosím funguje léčení? Opět autoheal? V jednom zveřejněném videozáznamu je vidět použití léčivého předmětu, ale tam je otázka, jestli je ten předmět potřeba použít nebo je to PR trik "my tu ty léčivé předměty máme abych kritikům zavřeli huby, ale jinak stejně stačí na pár sekund zalézt za nejbližší roh"?

        Jinak ještě jednou díky za článek. Informace potěší.
  • Inquisitor
    Pěkný článek. Na poslední Tomb Raider mám úplně stejný názor jako Aleš, moc akce málo TR. Pokuď to tentokrát víc vybalancují, tak není co řešit. Co se týče nespokojenosti s koridorem, tak mám pocit, že všechny TR byl v podstatě koridor, tam nikdy nebyla nějaká větší svoboda. Nakonec, když je dobře udělaný, tak s tím nemám problém.
    Graficky mi to přijde hodně pěkný, tak snad to dopadne i po tý hratelností stránce :)
  • Me predeslej dil moc nebavil, chtel jsem Tomb Raider a dostal jsem napodobeninu Uncharted a to jeste ani ne buhvi jak dobrou, letos davam kazdopadne prednost Folloutu 4, ktery vychazi ve stejnym období.
    • Fallout bude hratelný tak měsíc dva po vydání, jako vždy u Bethesdy *4*
  • Také jsem se u předešlého dílu velmi dobře bavil, o to více mě mrzí, že se rozhodli pro tu kokotskou exkluzivitu, takže než se to na PC dostane do akce, to asi dost potrvá....
    • Tj, ale na druhou stranu bude odladěných víc chyb :)
  • Mustaffa
    Já kupuji na sto%, tady není co řešit *3*
  • Já doufal, že Lara ukázala něco jiného *7*
    • Chtěl by jsi vidět hrobku videoherní postavy?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit