Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To mi pripomnelo dobu, kdy se hry odkladaly neustale a lide byli krom nadavani zvykli. Dnes velci vydavale vyzvraci hru v pulrok predem oznameny termin nehlede na stav veci.
    • njn, na platformach, kde je sirokej vyber her si muzou dovolit i ten luxus odkladu, tam kde je sucho jak na sahare v poledne, tam se to proste musi vydat i pres mrtvoly, jinak by je zlostne umlatili packama
  • Já myslím, že to slavné jméno hře ve výsledku spíš ublíží (teda ne prodejům, ale výslednému dojmu ze hry). Přeci jen, byl to jeden z nejlepších příběhů, co západní RPG kdy měla, a to očekávání se asi nepodaří naplnit...
  • Uprimne, to cele se jevi, ze projekt je v pruseru. Proto se meni kapitan na lodi, aby doplula do pristavu. Ovsem collateral damage bude asi nevyhnutelny.
    • máš recht, vypadá to tak, jinak není důvod vyměnit šéfa projektu těsně před dokončením a pak to odložit.
  • no nic, tak letos už nejspíš nic hratelného nevyjde. Ale to nevadí, stejně toho mám na hraní tolik, že nestíhám.
  • Vogon
    Ten citát od Miyamota.
  • Imho je chybou stale zrovnavat veci so starymi. Pillars boli velmi slusne, ak sa na ne clovek dokazal pozriet ako na samostatnu hru. Ocakavat nahradenie vzorov je dost nezmysel, kedze sme sa zmenili my, vyvojari aj hry. Tak preco stale ocakavame nase zidealizovane spomienky?
  • Mám celkem strach, že podvědomě od té hry očekávám stejný zážitek jako jsem měl z původního Tormentu. Jenže něco takového mi žádná hra nemůže splnit, mimo jiné třeba proto, že už mi není dvacet :).
    Myslím že pokud se nedokážu od toho nesplnitelného očekávání oprostit tak Torment dopadne podobně jako Pillars of Ethernity a Wateland 2. Slušné hry, které nesplnily očekávání .. jak by taky mohly.
    • Jo, mam to podobně. U Wastelandu a Pillars se mi ještě podařilo přehnanejm očekávánim odolat, a proto jsem si taky obě hry užil. Ale od duchovního nástupce Tormentu nedokážu očekávat nic menšího, než naprosto výjimečnej zážitek. Zážitek ze kterýho Geralt zezelená závistí, a odebere se vyplakat do kouta, Supermutantům ve F4 puknou hlavy, draci ve Skyrimu tak zblbou, až začnou lítat hlavou napřed a Dan Vávra prohlásí "tohle je lepší, než moje hry". A to je na tom nejvíc na pytel, nějak se nemůžu zbavit dojmu, že i kdyby to bylo rpg dekády, stejně s tim nebudu úplně spokojenej. Což ovšem nic nemění na tom, že je to pro mě jasná koupě v den vydání.
      • PoE bylo náhodou hodně kvalitní. Ten závěrečný příběhový twist s Bohy byl skoro tak dobrý jako závěrečný twist v Planescapu. Opravdu zajímavá myšlenka
        • To nehodlam rozporovat, obě jsou to dobrý hry a PoE je pro mě zatim hra roku (v těsnym závěsu je Ori and the Blind Forest). A nejspíš to tak i zůstane. Ale kdybych očekával Baldura 3, asi bych se mírnýmu zklamání neubránil.
          • taky mám PoE na prvním místě na hru roku, jsem si ale celkem jistý, že na většině webů vyhraje Witcher 3. Zajímavě hodnocená na metacriticu (shodně kritiky i hráči) je hra Undertale - indie hra
            • tak třeba se ti W3 bude líbit, protože je o dost jiný než předchozí 2 díly. A imho horší, ale většina lidí se myslí že lepší.
            • Já Witchera 3 ještě nehrál, takže těžko můžu soudit, jestli je to opravdu hra roku. Jediný co vim je, že předchozí díly mě neoslovily natolik, abych byl ochotnej kupovat trojku za plnou cenu a krom toho, neni důvod spěchat, restů mam ještě dost. Na Undertale se mrknu, vypadá to sice dost odpudivě, ale podle hodnocení to vypadá na slušnýho černýho koně letošního roku.
    • postcore
      to preto, lebo porovnávame Pillars s Baldur's Gate, Wasteland s Fallout a teraz nový Torment s Planescape... hold, pre staršiu generáciu to zostatnú neprekonané kúsky
  • Přesně tak, viz např. Duke Nukem Forever, Aliens: Colonial Marines, Daikatana a další.
  • Blue.Shark
    Kvalita si žádá čas. Rád počkám.
    • Corvus
      Přesně! Jen ať nám to vyladí a vyťukají :) *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit